Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kokemuksia Lombardista? Paljonko kannattaa tuollaisesta lähteä maksamaan?

Erittäin hyvä ja halpa pelaaja. En itse halua vaan käyttää koska oikeasti pelaaja ei ole mikään ihmeellinen (irl), eikä se pahemmin mahtuisikaan kokoonpanoon.

---

Nyt on uus 3. ketju työn alla, vaikka edellinen toimi pirun hyvin niin haluan kumminkin vähän taklausvoimaa kehiin. Thornton-Kesler-Nash ois suunnitteilla, Keslerin hommasin tänään ja Thorntonin tulen saamaan huomenna. Nashiin riittää pucksit vallan mainiosti ja ehkäpä edellisestä 3. ketjusta tulee mahdollisesti uusi 4. ketju. Mutta taas toisaalta en tiiä onko niin kannattavaa, entisen kolmosketjun pelaajat ovat yhteensä arvoltaan noin +35k ja kuitenkin mahtuis vaan 4. ketjuun joka siis käy kerran erässä jäällä, joten taitaa lähteä myyntiin nekin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt tuli kyllä sellanen joukko vastaan että oksat pois: kaverilla gretzky, kesler, couture, phaneuf, chara, letang, marleau, hasek ja en ny kaikkia muista. Ei kuitenkaan mikään huono pelaaja (voiko tolla jengillä enää ollakaan?) Hovinen maalissa piti tähtiä lähinnä pilkkanaan ja 4-2 voitto mukavasti kohdilleen Pulkkisen viimesteltäessä voittomaalin. Ja nyt kuukauden listalla sijalle 58. Pelit alkaa koko aika koveneen, nyt 12 pelin voittoputkessa, olis kiva päästä pelaan myös foorumilaisia vastaan ja nähä mihin rahkeet riittää.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko mahdollista saada käyttäjä nimeä tietoon tuon joukkuee nimen perusteella kun tahtoisin tehdä vaihtotarjouksen mutta en viittisi menettää kaikkia puckseja 2päiväksi jos se venyttää sitä??

edit: Ja jos joku täältä saa mulle hommattua Ovechkinin niin saa vaivan palkaksi
vaikka Kronwallin.. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko mahdollista saada käyttäjä nimeä tietoon tuon joukkuee nimen perusteella kun tahtoisin tehdä vaihtotarjouksen mutta en viittisi menettää kaikkia puckseja 2päiväksi jos se venyttää sitä??

edit: Ja jos joku täältä saa mulle hommattua Ovechkinin niin saa vaivan palkaksi
vaikka Kronwallin.. :D

Paljon muuten oot valmis maksamaan Ovechkinista?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Paljon muuten oot valmis maksamaan Ovechkinista?

No tällä hetkellä 575k kasassa..

edit: jos ei kohta ala löytymään niin joudun rakentamaan gretzky(edm)-lemiöö-kurri ketjun... :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

perskeles tais pelikaanimies mennä koisii meikän pucksit yöpöydäl :D no josko sihte huomee ne sais takas onneksi on tuota olutta vielä mitä lipitellä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Päädyin nytten hommaamaan Lemiöön ja Gretzkyn(edm) kun tuo Oveckinin metsästys oli niin hankalaa.. Mutta taistelu jatkuu! ;)

edit: kysymys kuuluukin kumpaa peluuttaa vasemmassa laidassa mielipiteitä?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kertokaas vähän millasilla taktiikoilla pelailette? Nyt on itellä tullu vähän ongelmaa kun vastustajan ukot on mun hyökkäyksissä kaikki jo siniviivalla estämässä, mutta kun vastustajat hyökkäävät niin melkeenpä aina yv hyökkäys. Omat pakit jäätyvät yleensä tuohon siniviivalle ja hyökit vaan luistelevat ohi. Puolustuksessa mulla Ekman Larsson - Hedman , Carle - White , Schultz - Wideman elikkä nopeudestakaan ei pitäisi jäädä kiinni.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kokemuksia pakkikolmikosta R Whitney - A Markov - D Hamhuis ?

Mulla on kolmosparissa luutinyt mr Whitney jo useamman kymmenen peliä enkä oikein löydä valittamista. 2. yv:ssä myös varsin painavalla laukauksella ja on muutaman kerran venytellyt maaliverkko kun vastustaja on jättänyt viivan vapaaksi=>muutama potku maalia kohden ja kammolämäri ylänurkkaan. Markov ei omaan tyyliin sopinut yhtään ja Hamhuisista en osaa sanoa.

Mutta jos pakistossa on näitä ykköskorin miehiä (Karlsson/Myers/Burns jne) niin kolmospariin aivan pätevä. Ei kakkosparikaan vääryys ole.
 
Oisko jollain pro-playoffit vielä kesken?

Niin heikosti ehti pelaamaan alkuviikosta ja nyt kun suurin osa pelannut pleijarit pois on ihan mahdoton löytää vastusta :/

Laitelkaa viestiä jos joku haluaa noita propoffeja pelata pois.

Psn: sariini
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä mulla menee väärin kun yritän osallistuu amatööri-pudotuspeleihin, niin tulee että joukkueesi ei täytä osallistumisehtoja? Joukkueeni on 3,5 staraa ja ainut ehto on tuo HUT-leaderboardin paras 60 prosenttia? Mitä toi ehto oikeen meinaa?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oisko jollain pro-playoffit vielä kesken?Niin heikosti ehti pelaamaan alkuviikosta ja nyt kun suurin osa pelannut pleijarit pois on ihan mahdoton löytää vastusta :/Laitelkaa viestiä jos joku haluaa noita propoffeja pelata pois.Psn: sariini
No itse olen etsinyt eliitistä peliseuraa jo 3 päivää (kymmeniä tunteja) ja saanut vaivaiset kaksi peliä. Vielä pistäisi saada kaksi, mutta kun ei ole mukamas vastustajia.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

oiskos tääl ketää rehtiä kaveria kuka viittis säilyttää mun pucksei sen aikaa että uuen joukkueen tekisin. palkkioks sais vaik 2x 20pelin sopparit ja saattas stoll olla ja joku muuki pelaaja myymättä. vai millä konsteil työ siirtelette puckseja kun uuden joukkueen teette. ittellää alkan nyt viimenää peli kulkee tollast 84-86ovrl pelaajia jengi oli täys mut nyt myin ja ois tollane 100k pesämuna millä alottas. tosin tuli osasta aika pilkka hintaa luovuttuu mutta ei viiti viikko tolkulla niitä yrittää myyä. että onnea ryöstöistä jos sattu teille..


Laitoin yksityisviestiä :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No itse olen etsinyt eliitistä peliseuraa jo 3 päivää (kymmeniä tunteja) ja saanut vaivaiset kaksi peliä. Vielä pistäisi saada kaksi, mutta kun ei ole mukamas vastustajia.


Mulla on itellä enää elite finu pelaamatta ja sitäki vihua ettiny 4 päivää,että eipä siellä MattiMyöhäset enää pelejä saa :D Yks hurri tullu vastaa pari kertaa mutta ei se suostu pelaan kuulemma ja syytä ei sano :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

pystyykös tääl lähettää yksityis viestiä toiselle jos se ei oo kirjautunu sisää? vai tahtokos toi pelikaanimies viiä ne min pucksit ja laittaa estolistalle. tälläistä sanoo kun koittaa sille viestiä laittaa:

[h=3]Tätä viestiä lähetettäessä sattui seuraavat virheet[/h]
  • pelikaanimies has chosen not to receive private messages or may not be allowed to receive private messages. Therefore you may not send your message to him/her.

    If you are trying to send this message to multiple recipients, remove pelikaanimies from the recipient list and send the message again.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko tietoa koska olisi tulossa seuraava tarjous pakka??
että pääsisi viellä nuo loput pucksit työntämään johonkin..
 
Ylös Bottom