Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Osaako kukaan sanoa paljo Ovechkin suunnilleen maksaa?
Vähänaikaa sitten näytti joku maksavan yli 600 000 pucksia.
EDIT: Luulisin et ei nykyään lähe alle 500 000:n
Viivalta suoraa syötöstä lämyjä.ei mee nykyää mikää sisää... hermo menee ja vastustajan maalit on mitä on -.- vinkkejä maalin tekoon muutaku että vetoja maaliin kohti epätoivoinen olen
ei mee nykyää mikää sisää... hermo menee ja vastustajan maalit on mitä on -.- vinkkejä maalin tekoon muutaku että vetoja maaliin kohti epätoivoinen olen
- P.Bergeron, mistä jengistä löytää?
Nooniii nyt on se 186k kasassa ja pitäs ostaa pelaajii noin 7-8 kpl ja on muutama jo kiikarissa mutta aattelin täältä viä kysyä jos löytyisi jotain vinkkejä saa olla pakkeja ja hyökkääjiä
Erik Norris, 30-50k. Cam Ward, 15-25k.Nooniii nyt on se 186k kasassa ja pitäs ostaa pelaajii noin 7-8 kpl ja on muutama jo kiikarissa mutta aattelin täältä viä kysyä jos löytyisi jotain vinkkejä saa olla pakkeja ja hyökkääjiä
Otat matsin mua vastaan.. noi veskat päästää ainakin joka toisessa matsissa 1-2 ihan sikahelppoa
Mutta itsekin huomannu että menee vähän aalloittain maalinteko. Osa syystä varmaan vastustajan veskareissa ja niiden haamuseiveissä, mutta itsekin voi vaikuttaa aika paljon. Oma suuri synti on hätäily maalipaikoissa. NHL12:ssa kannatti laittaa suoraan syötöstä esim 2-1 hyökkäyksessä (tai siis aina), mutta tässä versiossa ainakin mun pelaajilla tuntuu että usein on parempi ottaa haltuun onetimerpaikoissa vetä sinne mistä veska lähti pois. Maalipaikoista kun malttaa ottaa kiekkoa vähän poikittain liikkeeseen niin menee helpommin. Mutta paremmat pelaajat osannee neuvoa paremmin...
Erik Norris, 30-50k. Cam Ward, 15-25k.
Erik Norris? who? Erik Karlsson?
Eikse vain tunnu, täaaä pelissä on jokin tasoitus tsydeemi.Välillä kyllä tuntuu että tässä jokin tasoitus systeemi on. Ekat 13 peliä 11 suoraa voittoa. Seuraavat 14 peliä 2 voittoa, veskat imee 9 vedosta 3-5 maalia ja ihan jäätäviä imurointeja. Ite vetää 3-6 tolppaa matsi ja veskarin alueelta saadaan riparit tolpista ohi mut se on sellasta ja näillä mennää, huippu änäri painos kaikesta huolimatta.