Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli tossa vastaan joku top 30 heebo, ei kyllä mitään ihmeellisiä taikoja vastustajalla ollu. Etukulmaa hu*rasi kokoajan, plussana että ykkös pakkini Myers lentää suihkuun ekassa erässä ajassa 18:40! Ihme säkällä liuku vaan maalineteen toedragilla ja etukulma.. Rupes pannuttamaan sen 3-1 maalin jälkeen (tein avausmaalin alivoimalla ja hän sai 3 sillä 5min jäähyllä.. Ward päästi jokaisen etukulma huorailun..), jäähyily jatkui sen jälkeen mutta onnistuin pitämään verkon puhtaana ja puolustin etukulman pois. Sitten pääsin 2. erässä iskemään pelin tasoihin 4. ketjun voimin, Drew Miller pisti kiekon reppuun. Erän lopussa St.Louisilla puikkelehdin pakkien välistä ja 3 sekuntia ennen erän loppua 3-4. Vikassa erässä mentiin 15min maalitta, kunnes Gaborik nousee kulmasta ja syöttää Datsyukille joka näpäyttää loppusinetin etuylänurkkaan.

Meikälläki alko amateur-cupin pelaaminen aika tönkösti, kun ekassa erässä epäonniset liikkeet johti 0-3 tappiotilanteesee (vastassa hambpu). Tunnistin kuitenki olevani hieman parempi pelaaja, joten röyhkeellä hyökkäyksellä kavensin 2. erässä 2-3 lukemiin. 3. erässä Brodeurin haltuunottovirheestä sain tökättyä kiekon ja tasotettua 3-3. Siinä vaiheessa katkes vastustajan henkinen selkäranka ja otti kolme jäähyä, jolloin viimesellä minuutilla sain sinetöityä loppulukemat 4-3.

Amateur-cupin finaali oottaa illalla. Toivottavasti pelaajia vielä löytyy pro-cupissa. :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Momentseista saa helposti ainakin pari tuhatta jos niitä suht helppoja vetää superstarilla. Sitten vaan pelaat pelejä (vaikka offline turnauksia) ja koitat nappailla esim. noita 85 ovrl. ukkoja 1k:lla ja myyt eteenpäin 2k:lla, pikkuhiljaa pesämuna kasvaa. Ei ihan kaikkia 85:sia kannata nappaa kuitenkaan, osa on vaan kuitenkin 1,5k:n arvoisia, joten kannattaa kattoo mitä ostaa. Hyvät luistelijat menee varmasti 2k:lla.

Et vaihtanu mulle Hansenia 1 kuntoutuskorttiin,nauroin räkänä,että hoksaako kuka asialla vai noituko typerää tarjousta....Toki Hansenin hinta ei ihmeellinen mutta sen kortin varmaan 20 pcsia. :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ketäs tässä on hyvii alottajia? Ihan kaikista hinta luokista... Olis mukava voittaa alotuksia välillä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Momentseista saa helposti ainakin pari tuhatta jos niitä suht helppoja vetää superstarilla. Sitten vaan pelaat pelejä (vaikka offline turnauksia) ja koitat nappailla esim. noita 85 ovrl. ukkoja 1k:lla ja myyt eteenpäin 2k:lla, pikkuhiljaa pesämuna kasvaa. Ei ihan kaikkia 85:sia kannata nappaa kuitenkaan, osa on vaan kuitenkin 1,5k:n arvoisia, joten kannattaa kattoo mitä ostaa. Hyvät luistelijat menee varmasti 2k:lla.


Todella paljon kiitos sinulle :) -----> nyt hakkaamaan offline turnauksia siihen asti, kun saan 6000 pucksia. Sitten alan ostamaan-myymään-ostamaan-myymään :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tavares kaipailisi Evander Kanea vasempaan laitaan. Jos löytyy ylimääränen käyttämätön niin yhteyttä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pari kertaa putkeen käynyt niin, ettei ole tullut offline pelistä puckseja :( Netti ei oikeen kunnolla toimi niin ei viitti pleijareita pelata niin nyt 2x kun pelannut offline pelin niin molemmilta kerroilta jäänyt pucksit tulematta..

edit: ei taida saada puckseja pleijarien aikana muista kuin pleijareista?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko tässä pelissä SOTW James Nealii? Ei ainakaan huutokaupasta löydy. Tykkään tosta pelaajasta, niin olisi hienoa jos tommosen sais joukkueeseen. Minkähän arvonen toi mahtaisi olla?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Otin tossa panospelin jotain jantteria vastaan (TeamFocusSnipe psn id), voittajalle Hossa. Voitin, arvatkaapa pistikö Hossaa? :=) Nojoo, eipä tuolla väliä, tulipahan pojoja.
 
Hienot ea sunnuntaiyhteydet ja mä hölmö yritän pelaa pleijareita alta kun kerranki ehtii.

Eilen rääpäisin yhden amapoffimatsin ja tänään sit jatkoin. Eka matsi oli suht joutuisa kun "you have lost your connection to ea servers" läsähti ruutuun ennenkuin päästiin edes hallille asti.

Ja tästähän tietty nollautui amapoffit ja eilisestä pelistä ei hirveesti hyötyä ollutkaan.

Itse pelit oli sit ihan kovia vääntöjä mut tulihan se viiri sinne kattoon :)

Huomenna sit propoffeja kun huoltopäivänä tuntuu olevan vähän liiankin mielenkiintoisia nuo pelit jos edes pääsee pelaa.

Kuka muuten tietää kui kaua tos on viel aikaa pelata noita pleijareita?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniiin veljet kertokaapa miten saan kapteenikortit takas käyttöö ku nykyää heittää vaa pihalle ku semmose laittaa ? Thanks
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko tosiaan niin ettei muka pleijarien aikana saa puckseja muualta kun pleijareista? Perjantaina sain puckseja vielä normaalisti, kunnes sunnuntaina tulin kotiin otin ensimmäisen pleijari pelini, hävisin koska yhteys katkesi toisen erän puolivälissä ja sen jälkeen en ole myöskään päässyt pelaamaan pleijareita, miksi? Ja nyt sen jälkeen pelaillut pari offline ja pari online peliä eikä pucksin pucksia ole tullut..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei saa**na näitä pelejä... Kehitin Schneideri 92 pleijareihi maaliin. Eiköhän ime kaikki maaliin. Yksi plösä-lämäri ois menny yli, mutta moke tunkee räpylä välii ja kiekko pomppii häkkii. Aiva surkeeta touhua ja ku sijotin 4,5k +2 kaikki kortteihin nii eiköhä ime paskemmi ku normisti. Pakkokai täsä on jotain tasotuksia olla! Nooo, yks tsäänssi vielä nii toivottavasti tääki tiimi saa viiri kattoo ;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiitos EA:lle pro-playoffeista taas. : D

Ensimmäinen yritys kaatui kolmannella kierroksella yhteysvirheeseen. Matsi ei ollut edes alkanut, kun peli heittää ulos "connection lostina" vaikkei ollu yhteyskatkoksesta tietoakaan (PSN-tili edelleen kirjautuneena...) Matsia ei myöskään luettu minulle edes tappioksi mutta turnauksesta kyllä heitettiin ulos.

Toinen yritys taas kaatui myös kolmannella kierroksella (taitavat jo laskivatkin siis, että pro-viiri olisi katossa ilman tuota ensimmäistä EA:n ratkaisua heittää minut ulos kisoista) perinteiseen tasoitusjärjestelmäotteluun. Oma maalivahti pyöri kuin puolukka ja sähläsi jäätä pitkin tulevista kiekoista KAKSI omaan maalin. : DDD Samalla lauoin toisessa päässä tyhjistä paikoista ohi ja lukuisia kertoja tolppaan. Hohhoijaa. Jatketaan sitten amateur-viirillä katossa. :)

Mitenkäs porukka noita uusintavideoita tallentelee ja linkittää? Ois ollu taas paljo hienoa näytettävää teille. :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiitos EA:lle pro-playoffeista taas. : D

Ensimmäinen yritys kaatui kolmannella kierroksella yhteysvirheeseen. Matsi ei ollut edes alkanut, kun peli heittää ulos "connection lostina" vaikkei ollu yhteyskatkoksesta tietoakaan (PSN-tili edelleen kirjautuneena...) Matsia ei myöskään luettu minulle edes tappioksi mutta turnauksesta kyllä heitettiin ulos.

Toinen yritys taas kaatui myös kolmannella kierroksella (taitavat jo laskivatkin siis, että pro-viiri olisi katossa ilman tuota ensimmäistä EA:n ratkaisua heittää minut ulos kisoista) perinteiseen tasoitusjärjestelmäotteluun. Oma maalivahti pyöri kuin puolukka ja sähläsi jäätä pitkin tulevista kiekoista KAKSI omaan maalin. : DDD Samalla lauoin toisessa päässä tyhjistä paikoista ohi ja lukuisia kertoja tolppaan. Hohhoijaa. Jatketaan sitten amateur-viirillä katossa. :)

Mitenkäs porukka noita uusintavideoita tallentelee ja linkittää? Ois ollu taas paljo hienoa näytettävää teille. :)

Njoo playoff-pelin jatkoaikavoitto tällä maalilla. :D
Gooool | EA SPORTS

Vähän siinä ja siinä onko hyvän maun rajoissa... Mut playoffeissa playoffien otteet. ;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei saa**na näitä pelejä... Kehitin Schneideri 92 pleijareihi maaliin. Eiköhän ime kaikki maaliin. Yksi plösä-lämäri ois menny yli, mutta moke tunkee räpylä välii ja kiekko pomppii häkkii. Aiva surkeeta touhua ja ku sijotin 4,5k +2 kaikki kortteihin nii eiköhä ime paskemmi ku normisti. Pakkokai täsä on jotain tasotuksia olla! Nooo, yks tsäänssi vielä nii toivottavasti tääki tiimi saa viiri kattoo ;)

Kehitetyt maalivahdit on yleensäkin todettu huonommiksi kuin koskemattomat (ei ehkä täällä mutta EA:n foorumilla).

Muutenkin en ymmärrä mikä niissä playoffeissa nyt niin hienoa on, itselleni on ainakin enemmän haittaa kuin hyötyä siitä viiristä. Muutenkin pucksi bonus on niin olematon kun voittaa niitä, sais olla jotain 3k amatööristä, 5k prosta ja 7k eliitistä. +1k:n bonukset voitosta ei jotenkaan innosta, jos se viiri ei nousisi kattoon jokaisessa kotipelissä niin sitten voisin ehkä harkitakin playoffien pelaamista. Mulle riitti ne ekan kuukauden playoffit, seuraavan kuukauden aikana otteluita sai hakea paljon kauemmin, ennätyksenä 3 perättäistä poistumista viirin noston aikana. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Muutenkin en ymmärrä mikä niissä playoffeissa nyt niin hienoa on, itselleni on ainakin enemmän haittaa kuin hyötyä siitä viiristä. Muutenkin pucksi bonus on niin olematon kun voittaa niitä, sais olla jotain 3k amatööristä, 5k prosta ja 7k eliitistä. +1k:n bonukset voitosta ei jotenkaan innosta, jos se viiri ei nousisi kattoon jokaisessa kotipelissä niin sitten voisin ehkä harkitakin playoffien pelaamista. Mulle riitti ne ekan kuukauden playoffit, seuraavan kuukauden aikana otteluita sai hakea paljon kauemmin, ennätyksenä 3 perättäistä poistumista viirin noston aikana. :rolleyes:

Sen mitä oon pelannu amatööripleijareiden voittajia vastaan niin suurin osa ei oo edes mitään hyviä... yleensä just niitä vastaan ei kannata karata :D Tosin, nyt itelläkin on toi viiri katossa.. ja häviän noin kaksi peliä viidestä :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sen mitä oon pelannu amatööripleijareiden voittajia vastaan niin suurin osa ei oo edes mitään hyviä... yleensä just niitä vastaan ei kannata karata :D Tosin, nyt itelläkin on toi viiri katossa.. ja häviän noin kaksi peliä viidestä :D

En minä karkaa ketään vastaan, paitsi jos näen hienon lentokenttä kaukalon siellä. Mua vastaan vaan tunnuttiin haluavan karata, vaikka vain pro playoffit pystyin voittamaan silloin..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En minä karkaa ketään vastaan, paitsi jos näen hienon lentokenttä kaukalon siellä. Mua vastaan vaan tunnuttiin haluavan karata, vaikka vain pro playoffit pystyin voittamaan silloin..

Mietin että pitäiskö hommata "large north american arena" kun on vaan tuo pikkuareena. Enpä vähiä puckseja sellaseen halua käyttää. Jos mulle ois tullu alotuspaketista euroopan kaukalo niin tuskinpa oisin jaksanu vaihtaa :D Ihan sama kummalla pelaan...

Tulukaahan joku pelaan näitä pro pleijareita - pelimiehelle helpohko voitto luvassa. En löydä millään vastusta toiselle kierrokselle. Kauanko nää kestää nää pleijarit?
 
Ylös Bottom