Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Totta kai niissä huippupelaajissa on ominaisuudet parempia, sitä en käy kieltämään... mut kunhan puikoissa on huippupelaaja, jonka joukkue on täynnä ovr 83-85 ukkoja niin on aivan sama mitä meikäläinenkin kentälle luistattaa niin turpaan tulee ja lujaa... Eli back to square one, pelaaja itse on se joka ratkaisee, ei joukkue...

Mutta jos tatin päässä suurinpiirtein saman tasoiset heiluttajat, joukkueen tasolla on paljon vaikutusta. Toki parhaat on parhaita ja ihan sama ketä mulla pelais, en voita siltikään :D

***

Yks tuossa valittanu ajanpeluusta mulle. Jos johdan ja voitan esim keskialotuksen, moni vastus vetää kaikki miehet omalle siniselle eikä karvaa, ei kai mun niin tyhmä pidä olla että ajan sitä träppiä päin? Tai muutenkin, miks yleensäkään pitäis väkisin puskea sinne missä vastuksen träppi on, ei kai kukaan oikeassakaan lätkässä niin tekis. AV:lla jos ei hyökkää superagressiivisesti niin sekin on jotenkin väärin. En lähde palaamaan omaan päähän ja vastaavaa, mutta tottakai mä odotan ja houkuttelen vastuksen karvaamaan itsensä pihalle. Pitääkö tässä tarkoituksella antaa vastustajalle kiekko että ois reilu pelaaja?

Ja mä siis kannatan reilua peliä ja siksi kysynkin mielipidettä? Glitchmaaleiksi kutsutut tms ei mua haittaa, kaikki ne on puolustettavissa., sen olen jo oppinut. Ainoa asia mikä mua ärsyttää on lagi. Tänään sellanen hirvee nykiminen ja laigailu iski tappara_3:a vastaa. Aivan järkyttävää. Rakennan kohta oman lagswitchin joita käytän näitä vastaan :D hehehee
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja mä siis kannatan reilua peliä ja siksi kysynkin mielipidettä? Glitchmaaleiksi kutsutut tms ei mua haittaa, kaikki ne on puolustettavissa., sen olen jo oppinut. Ainoa asia mikä mua ärsyttää on lagi. Tänään sellanen hirvee nykiminen ja laigailu iski tappara_3:a vastaa. Aivan järkyttävää. Rakennan kohta oman lagswitchin joita käytän näitä vastaan :D hehehee

Elisan viihteen digiboksi on sellanen tappopeli et imee kaiken kaistatehon kun sillä alkaa kelaamaan, sit lagaa niin prkleesti... Huomannu ku vaimo katsoo toisessa huoneessa ohjelmia nauhalta ja kelaa mainoskatkot pois niin peli lähes pysähtyy joka kerta...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Elisan viihteen digiboksi on sellanen tappopeli et imee kaiken kaistatehon kun sillä alkaa kelaamaan, sit lagaa niin prkleesti... Huomannu ku vaimo katsoo toisessa huoneessa ohjelmia nauhalta ja kelaa mainoskatkot pois niin peli lähes pysähtyy joka kerta...

Itella welhon 100M yhteys kaapelilla kiinni. Ei oo vaikutusta telkkarilla ja vaikka rouvalla ois läppärillä ja pädillä yhteydessä ja videot päällä, nopeus silti kiitettävä myös nopeustestien mukaan eikä pelikään töki. Kun vastukseksi tulee joku Elisan käyttäjä, pitänee siis toivoa että vastustajan vaimo/lapset/mies ei ole kotona tai ainakaan telkun ääressä :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itella welhon 100M yhteys kaapelilla kiinni. Ei oo vaikutusta telkkarilla ja vaikka rouvalla ois läppärillä ja pädillä yhteydessä ja videot päällä, nopeus silti kiitettävä myös nopeustestien mukaan eikä pelikään töki. Kun vastukseksi tulee joku Elisan käyttäjä, pitänee siis toivoa että vastustajan vaimo/lapset/mies ei ole kotona tai ainakaan telkun ääressä :D

Itselläkään ei vaikuta vaikka käyttää iPadia, läppäriä tai muita nettivempeleitä yhtäaikaa peli rullaa oikein sujuvasti, mut auta armias kun alat kelaa sillä s**tanan boksilla niin johan pysähtyy...

Sun täytyy tosiaan aina varmistaa toi ennen pelin alkua et eihän siellä vihun himassa nyt varmasti kukaan kelaa Elisan digiboksilla pelin aikana :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Yks tuossa valittanu ajanpeluusta mulle. Jos johdan ja voitan esim keskialotuksen, moni vastus vetää kaikki miehet omalle siniselle eikä karvaa, ei kai mun niin tyhmä pidä olla että ajan sitä träppiä päin? Tai muutenkin, miks yleensäkään pitäis väkisin puskea sinne missä vastuksen träppi on, ei kai kukaan oikeassakaan lätkässä niin tekis. AV:lla jos ei hyökkää superagressiivisesti niin sekin on jotenkin väärin. En lähde palaamaan omaan päähän ja vastaavaa, mutta tottakai mä odotan ja houkuttelen vastuksen karvaamaan itsensä pihalle. Pitääkö tässä tarkoituksella antaa vastustajalle kiekko että ois reilu pelaaja?

Jep jep, katsoin juuri sen kyseisen youtube videon Sporticilla, sinä esiinnyt siinä ja 1-0 johtomaalisi jälkeen sporticci trappas keskialueen ja valitti ettet lähteny liikkeelle ja "kulutit" aikaa. Piti käydä sua puolustamassa ja sanoa että miks sun pitäis johtoasemassa lahjottaa kiekko sille noin vaan, kuitenkin tappiolla ollessa on pakko antaa painetta eikä oottaa että ukko tulee ansaan. Ei mitään väärää tuollaisessa, ootit vain kärsivällisesti trapin aukeamista ja painetta, mutta kun sitä ei tullu nii miksi sinunkaan pitäis liikkuu.

Samalla mua ärsyttää ukot jotka väittää ajankulutukseks sitä että vaihtaa hyökkäysketjuja ja peruuttaa pakeilla omalle alueelle odottelemaan matelevia botteja. Sitten typerästi vastutajakin vaihtaa ketjut ja melkein 3v0 tilanne joka kerta, siitähän ne vasta innostuu valittamaan kun teit maalin muka epärehdisti.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mites ku sain eilen 20 € pleikkari rahaa ni kukas haluis myydä pucksei mulle ?
Ja mites vaihto toimii ?:confused:
Toivottavasti ees joku vastaus :)
Mukavia peli hetkiä jokaiselle foorumilla pyörijöille ;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Taas hävisin pleijarit. Mä en ole ikinä voittanut pleijareita HUT:issa. Melkoinen saavutus, kun ottaa huomioon, että pelasin NHL 12:ssa pelkkää HUT:ia.

Eli taas pääsin heti aluksi tonne finaalin asti, ja totta kai hävisin sen :D. Tolla vastustajalla oli Parise, Giroux, Chara jne. Tämä pelaaja tosiaan pelasi isolla kaukalolla, ja haki koko ajan noilla purkukiekoilla läpiajoja, ja onnistuikin siinä melko hyvin. Peli päättyi 4-2 hänelle. Tämän jälkeen hävisin 2 seuraavaa peliä, jonka seurauksena pleijarit ohi. Tuossa viimeisessä pelissä voittomaaliksi, jäi semmoinen maali missä vastustaja pääsee läpiajoon ja otan sit maalivahdin ja torjun hänen yrityksensä, mutta tämän jälkeen en saa sitten vaihdettua maalivahtia pois, ja kaveri sitten pikku mylläkän jälkeen tulee pistämään kiekon helposti verkkoon. Peli päättyi siis 4-3.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

SOTW Bäckström(KH) lähtis aika halvalla, muutama myynnissä about 100k. Onko ostamisen arvoinen, vaikka ei ole mikään kovin hyvä aloittaja? Normina tuo on jotenkin läskin ja kankeen oloinen.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mites ku sain eilen 20 € pleikkari rahaa ni kukas haluis myydä pucksei mulle ?
Ja mites vaihto toimii ? :confused:
Toivottavasti ees joku vastaus. :)
Mukavia peli hetkiä jokaiselle foorumilla pyörijöille. ;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mites ku sain eilen 20 € pleikkari rahaa ni kukas haluis myydä pucksei mulle ?
Ja mites vaihto toimii ? :confused:
Toivottavasti ees joku vastaus. :)
Mukavia peli hetkiä jokaiselle foorumilla pyörijöille. ;)

Rauhotu jo hyvä mies. On EA:n sääntöjen vastaista ostaa puckseja/pelaajia oikealla rahalla, jos siitä jää kiinni saa banaania EA accounttillesi. Jos haluat "laillisesti" käyttää nuo 20e psn rahat tähän peliin, niin ostat paketteja (jota en kyllä suosittele). Enkä ymmärrä mitä iloo on ostaa niitä puckseja rahaa vasten, hauskempaa on tehdä pucksien ja joukkueen eteen töitä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

HEXTON HAETKO JOTAI ARVOSTUSTA TÄÄLTÄ ! MIKÄ ***** POLIISI SÄ OOT KUKA OSTAA PUCKSEI JA MISTÄ ! V1TTU 00T 1D100TT1... MITÄ SE SUN ELÄMÄÄ HAITTAA JOS OSTAN PUCKSEI :D H0MMAA OMA ELÄMÄ ENNEN KU TUUT PUHUU MULLE ;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

HEXTON HAETKO JOTAI ARVOSTUSTA TÄÄLTÄ ! MIKÄ ***** POLIISI SÄ OOT KUKA OSTAA PUCKSEI JA MISTÄ ! V1TTU 00T 1D100TT1... MITÄ SE SUN ELÄMÄÄ HAITTAA JOS OSTAN PUCKSEI :D H0MMAA OMA ELÄMÄ ENNEN KU TUUT PUHUU MULLE ;)

Pitäisikö tämä ottaa servauksena? 9v jonne lähtee päristellen haastamaan, toivottavasti ei lentäny ES:ssät näppäimistölle.

En ole poliisi, sanoin vain mielipiteeni noista pucksien ostamisesta rahalla. En tue "laittomia" asioita, mutta en siitä nyt kauheasti välitä. Puutuin vaan tuohon sun kolmen saman viestin postaukseen, kyllä se yksi riittää siihen että joku pucksien kauppaaja ottaa suhun yhteyttä. Kärsivällisyyttä ystäväiseni.

Taitaa olla vielä päiväkoti-iässä, tai ainakin sillä tasolla.

Vähintään.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pitäisikö tämä ottaa servauksena? 9v jonne lähtee päristellen haastamaan, toivottavasti ei lentäny ES:ssät näppäimistölle.

En ole poliisi, sanoin vain mielipiteeni noista pucksien ostamisesta rahalla. En tue "laittomia" asioita, mutta en siitä nyt kauheasti välitä. Puutuin vaan tuohon sun kolmen saman viestin postaukseen, kyllä se yksi riittää siihen että joku pucksien kauppaaja ottaa suhun yhteyttä. Kärsivällisyyttä ystäväiseni.

Kannatti mennä vastaamaan :D meitä on moneen junaan ja joillain onnettomilla viimeinen juna on mennyt jo ajat sitten...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kannatti mennä vastaamaan :D meitä on moneen junaan ja joillain onnettomilla viimeinen juna on mennyt jo ajat sitten...

Oli pakko, näin tilaisuudeen ärsyttää nuorempaa. :D

Jotenkin ihmeellisesti on alkanut ärsyttää tälläset tyypit, eikä ollu eka kerta. Aikaisemmin tällä viikolla nimeltä mainitsematon ukko toilaili tuolla vaihtoalueella, jotenkin tuntuu et on sama kaveri kyseessä. Kokoajan jok'ikinen foorumi muuttuu huonompaan suuntaan, aina tulee nuorempia ja nuorempia mukaan, sit ne on olevinaan älyttömän viisaita ja kovia jätkiä, uhkailee ja haastaa näppäimistönsä takaa. Käyttäytyä ne ei ainakaan osaa, tonkin ois voinu ihan asiallisesti kysyä ja vain kerran, ehkä joku myyjä olisikin tarttunut siihen.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt taitaa katketa mun pleijaritaipale. Ammattilaisten kakkosottelu alkamassa.

//: Jaa, 2-0 ekan erän jälkkee.
//: 9-4 w
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oli pakko, näin tilaisuudeen ärsyttää nuorempaa. :D

Jotenkin ihmeellisesti on alkanut ärsyttää tälläset tyypit, eikä ollu eka kerta. Aikaisemmin tällä viikolla nimeltä mainitsematon ukko toilaili tuolla vaihtoalueella, jotenkin tuntuu et on sama kaveri kyseessä. Kokoajan jok'ikinen foorumi muuttuu huonompaan suuntaan, aina tulee nuorempia ja nuorempia mukaan, sit ne on olevinaan älyttömän viisaita ja kovia jätkiä, uhkailee ja haastaa näppäimistönsä takaa. Käyttäytyä ne ei ainakaan osaa, tonkin ois voinu ihan asiallisesti kysyä ja vain kerran, ehkä joku myyjä olisikin tarttunut siihen.

Niin no se sitten onkin eri asia jos ärsyttää haluaa :D

Ton pikkuneidin avautumisen jälkeen on aika todennäköistä et kukaan ei halua tehdä kyseisen sankarin kanssa kauppaa, joten tässä taas malliesimerkki kuinka voi huolella kusta omiin muroihinsa...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jep jep, katsoin juuri sen kyseisen youtube videon Sporticilla, sinä esiinnyt siinä ja 1-0 johtomaalisi jälkeen sporticci trappas keskialueen ja valitti ettet lähteny liikkeelle ja "kulutit" aikaa. Piti käydä sua puolustamassa ja sanoa että miks sun pitäis johtoasemassa lahjottaa kiekko sille noin vaan, kuitenkin tappiolla ollessa on pakko antaa painetta eikä oottaa että ukko tulee ansaan. Ei mitään väärää tuollaisessa, ootit vain kärsivällisesti trapin aukeamista ja painetta, mutta kun sitä ei tullu nii miksi sinunkaan pitäis liikkuu.

Samalla mua ärsyttää ukot jotka väittää ajankulutukseks sitä että vaihtaa hyökkäysketjuja ja peruuttaa pakeilla omalle alueelle odottelemaan matelevia botteja. Sitten typerästi vastutajakin vaihtaa ketjut ja melkein 3v0 tilanne joka kerta, siitähän ne vasta innostuu valittamaan kun teit maalin muka epärehdisti.

Ei juma kyllä joku jaksaa nähdä vaivaa ja latailla videot nettiin yms kun häviää. Kiva kun tokan maalin jälkeen tulee viestiä "vi*n pelle" tai jotain vastaavaa. Se motivoi kyllä voittamaan peli, ihan sama tykkääkö vastus vai ei :D Se mitä EA sais korjata tässä on pelaajavaihdot: mulla ainakin käy monesti niin että vaikka vaihdan ketjuja, ne ei sinne vaihtoon mene, vaan pitää rauhottaa peli että saa kaikki vaihtoon. Tosi kiva lähtee hyökkäykseen ja kun vastustaja saa kiekon niin huomaa että samat pakithan siellä on eikä ne jaksa luistella :rolleyes:

Niin ja kiitos Hexton. Alkuun tässä ajoin aina päin tuota trappia, mutta eihän siinä ole mitään järkeä. Olkoon peli vaikka 0-0, ei siihen kannata väkisin puskea. Sieltä kun saa edes 1 miehen pois niin voi päästä läpi. Taitaa perusoppi tässäkin perlissä olla se että "niin kauan kuin kiekko on sulla, vastustajan on vaikea tehdä maalia". Pitäis Hexton sua vastaan päästä pelaamaan.. onkohan NLH13:ssa yhtään peliä vielä otettu? NHL12 oli tasasia... nyt voi olla että saan aika pahasti pataan... :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oli pakko, näin tilaisuudeen ärsyttää nuorempaa. :D

Jotenkin ihmeellisesti on alkanut ärsyttää tälläset tyypit, eikä ollu eka kerta. Aikaisemmin tällä viikolla nimeltä mainitsematon ukko toilaili tuolla vaihtoalueella, jotenkin tuntuu et on sama kaveri kyseessä. Kokoajan jok'ikinen foorumi muuttuu huonompaan suuntaan, aina tulee nuorempia ja nuorempia mukaan, sit ne on olevinaan älyttömän viisaita ja kovia jätkiä, uhkailee ja haastaa näppäimistönsä takaa. Käyttäytyä ne ei ainakaan osaa, tonkin ois voinu ihan asiallisesti kysyä ja vain kerran, ehkä joku myyjä olisikin tarttunut siihen.

Susta on vaan tulossa vanha :D Hyvä puoli tässä on se että sunkin sormet kangistuu eikä Datsyuk enää pyörittele mun ohi taklaavia pakkeja kuin joskus aiemmin...
 
Ylös Bottom