Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Paljohan tosta Vokounista (88ovr) mahtais irrota, ku semmonen tuolta gold-pakasta napsahti, vai onko kaveri edes mitenkää erikoisen kummonen/harvinainen? :D Ei tuu HUT:ia niin hirveesti pelailtua että tietäs näiden pelaajien "vaihtoarvot".. :rolleyes: Saa ehdotella tarjouksia vaikka yv:llä täällä jos jotain kiinnostaa, ihan hirveen halvalla ei kuitenkaan lähde, jos ei vaihdossa tuu tarpeeks takasin ni parempi pitää sitten vaa itellä se.. ;)
 
Välillä ihmetyttää nuo ihmiset tuolla ketkä noita kortteja ostelee,,, miulla on para aikaa Ville Leino myynissä, ja joku just äske tarjos siitä 1500... Aattelin et iha ok summa,,, sit menin kattoo kaupasta mitä Leinoista pyydetää,,, ni nopeesti löysin ainakin kolme minkä osta heti hinta oli alle 1500... halvin tais olla alle 1000...
En mie valita... hyvä et kauppa käy... :D

Jatkuvastihan noita menee, viimeisimmät 2 hetki sitten myytyä korttiani: a sutton myin 700 pukkii ja halvin osta heti 400

Vermette myin 6250 ja halvin osta-heti 3050 jonka otin pois markkinoilta mut seuraavaks halvin 5900

Syy tälle on päivänselvä ja siitä vain itse kukin päättelemään mistä voisi johtua :)

Monta vihjettä tässäkin ketjussa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kun pelaan verkkopeliä niin näkeekö alkuvalikois mis ketjut sun muut niin minkä kokoinen kenttä on pelissä? Itseäni ei haittaa vaikka vastustajalla olisi kuinka nopeita pelureita tai hyviä tahansa, mutta se sieppaa kun pelataan kansainvälisessä kaukalossa. Peli hidastuu todella paljon eikä nappaa sitten yhtään...​
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jatkuvastihan noita menee, viimeisimmät 2 hetki sitten myytyä korttiani: a sutton myin 700 pukkii ja halvin osta heti 400

Vermette myin 6250 ja halvin osta-heti 3050 jonka otin pois markkinoilta mut seuraavaks halvin 5900

Syy tälle on päivänselvä ja siitä vain itse kukin päättelemään mistä voisi johtua :)

Monta vihjettä tässäkin ketjussa.


Jep! Näin se menee... Ja hyvä niin... Kohta pääsee töistä kotiin, ja kattomaan onko yön/aamun aikana kauppatavarasta mikään kelvannu...

Tänä vuonna tulee muuten noista pakoista vielä huonompia kortteja... ku ostelee sitä 5000 pakettia (gold?). Ni aina vissii maksimissaa 3 pelaaja korttia, ja viimeeks niistä ei ykskään ollut es harvinainen...
harvinaiset oli sopimus20, joku koutsi ja 2tai4 kaikki vammat... Ei oo hirveen hyviä nostoja noista tullu,,, paras taitaa olla se wickenhaiser, mistä sain 2000puck toiselta foorumilaiselta... Alotuspakasta sain sillo Pittsburghin maalivahti Fleuryn, siitä sai reilu 20000puckia...

Nopeuttais vaan aika paljon tota joukkueen rakentamista, ku sais jonkun "super"kortin... myis pois, ja alkais rakentamaa mieleistä joukkuetta...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eli siis kaikki harjoitus kortit yhden pelin mittaisia? Miksi sitten yhelle kaverille ne vaa jäi, ja toiselt lähti ennen ku pelasin edes pelejä sen kanssa. Onk tossa pelissä ees "kestäviä" harj. kortteja?:confused:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eihän noita alotuspakan kortteja voi myydä?!?!

Tämä muuten totta!

Ostin sillo alkuun pari semmosta isompaa pakettia (enne ku olin paremmin perillä noista paketeista). Kun tuli puckeja bonuksena nhl12 pelaamisesta... Ni se Fleury tuli sit varmaa sillon jostain niistä isoista pakoista...

Mut suhteesen nähen kuitenkin aika huonosti tullu noita edes vähän parempia NHL pelureita.. ketkä ois kokonaisuudeltaa yli 85 tai vastaavia...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei juma... Keräsin sitten sen 5000 pucksia kasaan työllä ja tuskalla, kituuttaen reservimiehillä, koska sopparit meni kovilta jätkiltä umpeen. Ostin Gold packin, joka sisältää "3-4 harvinaista korttia". Tiedä sitten, miten EA määrittelee harvinaisen, mutta itse ymmärrän tämän pitkinä sopimuksina sekä +84 pelaajilla. Tuli sitten yksi 25 pelin soppari, kolme pelaajaa arvoilla 67, 74 (MV) ja 80. Lisäksi yhden pelin käsi- ja jalkavammatoipumisia ja alle 10 pelin tynkäsoppareita sekä joku +4 taklaukseen -kortti.

Oishan tällä saanut vaikka kelpo veskarin ja parit Bronze packit soppareita pidemtämään. Paskan möivät, enpä sitten taida ostaa enää ikinä mitään silver packia isompaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei juma... Keräsin sitten sen 5000 pucksia kasaan työllä ja tuskalla, kituuttaen reservimiehillä, koska sopparit meni kovilta jätkiltä umpeen. Ostin Gold packin, joka sisältää "3-4 harvinaista korttia". Tiedä sitten, miten EA määrittelee harvinaisen, mutta itse ymmärrän tämän pitkinä sopimuksina sekä +84 pelaajilla. Tuli sitten yksi 25 pelin soppari, kolme pelaajaa arvoilla 67, 74 (MV) ja 80. Lisäksi yhden pelin käsi- ja jalkavammatoipumisia ja alle 10 pelin tynkäsoppareita sekä joku +4 taklaukseen -kortti.

Oishan tällä saanut vaikka kelpo veskarin ja parit Bronze packit soppareita pidemtämään. Paskan möivät, enpä sitten taida ostaa enää ikinä mitään silver packia isompaa.

Just tätä tarkoitin,,,

No ostin ite taas tänään yhden packin,,, Nyt sieltä tuli CGYn Glenngros ovr85... Et iha ok...
Sit vaa miettimää et rakentaako kenttää ton ympärille, vai laittaako myyntiin...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Juu pakkaukset vähän bugaa, välillä saa 2 rarea vaikka kuuluis saada 3-4.

Itse olen ostellut likimain 30 pakkausta tässä pelissä, ehkä 4 kertaa tullut 2 rarea yhessä pakkausessa, mutta onneks ihan hyvääkin tavaraa on noussu (esim. Nash, Letang, 2x Lucic jne.). Aika mukavasti kyllä pääs alkuun tolla 44k:n bonuksella. :P Sai pari hyvää pelaajaa ja puckseja alkuhässäkän ryöstöjuhliin (? :D). Toissapäivänä tienasin about 25k ryöstöillä, ku jokanen "ryöstö" sattu osumaan kohdalle mukavasti. Nyt havittelen SOTW Datsyukkia ja suunnilleen jo vaihtokin sovittu, kaveri ei vain tiedä myykö vai käyttääkö itse. :D

Joka päivä löytää sen ryöstön tai pari josta tienaa ainakin +5k, tänään ei ole vielä osunut kohdalle mitään. Eiköhän kuitenkin kokeisiin lukemisen yhteydessä voisi pari ryöstöä nakkailla. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäny nyt ite tuhlaillu noit pucksei ja ostanu gold pakkauksii, niin viimesestä viidestä(vähintään)tullut vaan 2 rarea, jotka ollut yleensä +20 pelin soppari ja kuntoutus kortti...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joka päivä löytää sen ryöstön tai pari josta tienaa ainakin +5k, tänään ei ole vielä osunut kohdalle mitään. Eiköhän kuitenkin kokeisiin lukemisen yhteydessä voisi pari ryöstöä nakkailla. :rolleyes:

Vaatii vaan vähän pesämunaa... Ku ite tuli hölmöiltyy ja käytettyy ne alku pucksit pakkauksiin...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

pelaaki tätä peliä kukaan? Tosi turhauttavaa, kun tekstiä "vastustajia ei löytynyt"
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

pelaaki tätä peliä kukaan? Tosi turhauttavaa, kun tekstiä "vastustajia ei löytynyt"

Juu aika hiljasta on tuollapuolella,olisiko sitten kyse siitä ettei tulla pelaamaan ennen kun on se 90 porukka kasassa.

voihan noilla eri yksipeleillä,kasata sitä pääomaa sinäänsä tylsää kun itse olen valmis pelaamaan n80 kokonaisuudellani,

vaikka onkin 2 maalin tappiota tullut "mega" joukkueita vastaan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei kellää olis haluu ostaa Ottawan veskarii C. Anderson kok85 itte ei juurkaa oo käyttöö nii voin sen suhteellisen halvallakin antaa
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jonku verran syö miestä pelata tyyppei vastaan ku roiskii vähän siniviivalta lättyjä hiukan maalia kohti ja kaikki menee! Ite pyörität koko pelii ja saat ympäri pyöreesti ~30 vetoo per peli ja mikään ei mene ja aina tulee takkiin :mad:

E: ja siis kaikki vastustajan maalit on aina kovalchuk/gretzky tyylisten pelaajien tekemiä. Itel paras pelaaja taitaa olla V.Filppulan tasosii jantterei
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tietääkö kukaan mikä on ongelmana, ku koitan pelata yksinpeliä / verkossa HUT:ia niin ruutuun tulee että " Pelipaikkaa 2.MV (ketju1) pelaavan pelaajan sopimus on umpeutunut. Sinun on päivitettää tämä pelipaikka ennen jatkamista." Monet kerrat olen kattonu pelaajien tietoja ja yheltäkään ei ole sopimus loppunu. Jos ystävää vastaan koitan pelata, ni kokoonpanot kunnossa.
Vinkkejä, miten tän nyt sais korjattua? Todella rasittava ongelma.. vihdoinkin saanut kunnon teamin kasaan ja nyt ei ole pystynyt yli viikkoon pelaamaan HUT:ia
Auttakaa! :confused::confused:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tietääkö kukaan mikä on ongelmana, ku koitan pelata yksinpeliä / verkossa HUT:ia niin ruutuun tulee että " Pelipaikkaa 2.MV (ketju1) pelaavan pelaajan sopimus on umpeutunut. Sinun on päivitettää tämä pelipaikka ennen jatkamista." Monet kerrat olen kattonu pelaajien tietoja ja yheltäkään ei ole sopimus loppunu. Jos ystävää vastaan koitan pelata, ni kokoonpanot kunnossa.
Vinkkejä, miten tän nyt sais korjattua? Todella rasittava ongelma.. vihdoinkin saanut kunnon teamin kasaan ja nyt ei ole pystynyt yli viikkoon pelaamaan HUT:ia
Auttakaa! :confused::confused:

Taitaa olla sun kakkosmoken peliaika loppunut. Paina maalivahdin kohdalla sitä ns. "kolmio väärinpäin" nappia niin löydät sen. :) Yksin kertainen homma, nyt sitten ottamaan rästiin jääneet pelit. :)
 
Ylös Bottom