Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Taitaa olla sun kakkosmoken peliaika loppunut. Paina maalivahdin kohdalla sitä ns. "kolmio väärinpäin" nappia niin löydät sen. :) Yksin kertainen homma, nyt sitten ottamaan rästiin jääneet pelit. :)

Mul on jokaisella kokoonpanossa pelaavalla pelaajalla sopimusta jäljellä vähintään 2 pelii.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mul on jokaisella kokoonpanossa pelaavalla pelaajalla sopimusta jäljellä vähintään 2 pelii.

Meet sinne OMA JOUKKUE ja sieltä viet sen "kursorin" maalivahdin kohdalle ja painat kolmiota.. Ni sit näkyy siun kakkosveska. Ja siltä on sopimus loppunut..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tietääkö kukaan mikä on ongelmana, ku koitan pelata yksinpeliä / verkossa HUT:ia niin ruutuun tulee että " Pelipaikkaa 2.MV (ketju1) pelaavan pelaajan sopimus on umpeutunut.


Tämä sama asia käsitellään muistaakseni 5-8 kertaa tässä topicissa...
Varmaan kolmelta edelliseltä sivulta olisit vastauksenkin löytänyt käden käänteessä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vaikka boxilla pelailenkin, niin tulen silti jakamaan pahaa mieltäni tänne :D. Eli minulla on 4 1/2 tähden tiimi, mutta peli ei kulje ollenkaan hutissa. Online versus matseissa taas voittoja tulee. Tuntuu että hutissa pelaajat ovat hitaampia ja kömpelöitä(kuin tervassa luistelisi). Onko muut huomanneet tällaista?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Monesti tulee pyöriteltyä sellaisia joukkueita, jossa ykköskentässä pelaa sellaisia 90 overall pelaajia, että en näkisi kovin tärkeänä asiana pelaajien kokonaisuuksia, kun vaan osaa pelata. Itseni ykköskenttä on Pääjärvi - S.Koivu - Brian Willsie, että siitä voi päätellä, että kyseessä ei ole mikään tähtisikermä. Maalissakin säheltää kaksikko Hedberg-Gustavsson. NHL-pelaajia taitaa olla Koivu, Zidlicky ja Hudler ja muuten SM-liiga-jamppoja.

Kyllä olen päättänyt, että kasaan ihan omista lempipelaajista olevan joukkueen, koska tunnun jo tälläkin pärjäävän. Sitten jonain kauniina päivänä, jos saan Crosbyn joukkueeseeni, niin voin lopettaa iloisena. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oma Online Recordi on 33-16-2, ja Kun offline pelit lasketaan mukaan niin 58-28-3. Riittävätkö Ensi kuussa alkaviin play offeihin?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vaikka boxilla pelailenkin, niin tulen silti jakamaan pahaa mieltäni tänne :D. Eli minulla on 4 1/2 tähden tiimi, mutta peli ei kulje ollenkaan hutissa. Online versus matseissa taas voittoja tulee. Tuntuu että hutissa pelaajat ovat hitaampia ja kömpelöitä(kuin tervassa luistelisi). Onko muut huomanneet tällaista?

Mulla on ihan sama ongelma, ei tosin ratkasua siihen :'(
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

itekkin säästin gold packiin jossa luki 12 korttia 3harvinaista 1huippupelaaja mun piti charaa ja antropovia laittaa vilttiin kun ei sopimus riittäny ja ku ostin ja jännitin mitä sieltä tulee sieltä tuli
se huippupelaaja oli 81 hamrlik :eek: perhana että alko hatuttaa
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

itekkin säästin gold packiin jossa luki 12 korttia 3harvinaista 1huippupelaaja mun piti charaa ja antropovia laittaa vilttiin kun ei sopimus riittäny ja ku ostin ja jännitin mitä sieltä tulee sieltä tuli
se huippupelaaja oli 81 hamrlik :eek: perhana että alko hatuttaa

81Hamrlik... sehän on vielä ihan hyvä nosto...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

81Hamrlik... sehän on vielä ihan hyvä nosto...

Ite käytin 30k kun luvattiin huippupelaajia, ostin ihan mielenkiinnon vuoksi 2x 7,5k pakkausta ja yhden 15k:n, niin ja yhteensä piti saa 15 arvokasta korttia, juu minä sain tasan 10 "arvokasta" korttia, ja ne 8 huippupelaajaa jotka mun piti saada.. Taisin ehkä yht. 4 "arvokasta" pelaajaa saada, mutta ei todellakaan mitään huippuja (paitsi ehkä Carle), jollei Carter Ashtonia tai Tenkratia lasketa huipuiksi. Mukava 20k:n tappio tästä sessiosta, tais olla vikat pakkaukset mitä tässä pelissä ostan. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ite käytin 30k kun luvattiin huippupelaajia, ostin ihan mielenkiinnon vuoksi 2x 7,5k pakkausta ja yhden 15k:n, niin ja yhteensä piti saa 15 arvokasta korttia, juu minä sain tasan 10 "arvokasta" korttia, ja ne 8 huippupelaajaa jotka mun piti saada.. Taisin ehkä yht. 4 "arvokasta" pelaajaa saada, mutta ei todellakaan mitään huippuja (paitsi ehkä Carle), jollei Carter Ashtonia tai Tenkratia lasketa huipuiksi. Mukava 20k:n tappio tästä sessiosta, tais olla vikat pakkaukset mitä tässä pelissä ostan. :D


Itelläni myös edellisen kolmen paketin paras nosto Tenkrat...

Pyörittääköhän nuo jotenkin "systemaattisesti" noita pelaajia mitä pakoista saa... Ko tuntu jo NHL12 aikana, et mitä pelaajia tuli pakasta, ni muut ois saanu suht samoja pelaajia... Ku uuseesti aina jumbojen aikaa ilmesty samoja pelaajia myyntiin... Ja tuntuu et täs 13 on sama homma...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Näkeekö jostain erikseen offline -ja online recordit?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Näkeekö jostain erikseen offline -ja online recordit?

En tiiä onko muuta tapaa? Mut ainakin siinä "etusivulla" ku on ne recordit. Ni siinä on kaikki, offline ja online.
Sit ku meet tilastot ja sieltä leaderboard tai jotain... ni sieltä näät online tilastot... ni sit siitä varmaa pystyy päättelemään nuo offline tilastot...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ite käytin 30k kun luvattiin huippupelaajia, ostin ihan mielenkiinnon vuoksi 2x 7,5k pakkausta ja yhden 15k:n, niin ja yhteensä piti saa 15 arvokasta korttia, juu minä sain tasan 10 "arvokasta" korttia, ja ne 8 huippupelaajaa jotka mun piti saada.. Taisin ehkä yht. 4 "arvokasta" pelaajaa saada, mutta ei todellakaan mitään huippuja (paitsi ehkä Carle), jollei Carter Ashtonia tai Tenkratia lasketa huipuiksi. Mukava 20k:n tappio tästä sessiosta, tais olla vikat pakkaukset mitä tässä pelissä ostan. :D

Jep, voi että jos ei jää voitolle pakasta :rolleyes:
Itte hankin edellisessä änärissä kaikki pucksit pelaamalla, mutta harmi vaan ettei siinä ole mitään järkeä. Nyt oon ostellu noita 600 pakkoja ja myynyt sopparit. Lisäks ostin tossa kok 85 pelaajan 2700 hintaan, joka luullakseni on aika halpa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Löytyykö Juuso Puustista HUTin puolelta? Kovasti yrittänyt etsiä sitä tuoltaa Milwaukee joukkueesta, mutta ei näytä löytyvän.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ylleviitaten voisin kysäistä, että löytyykö esim. Aleksander Barkovia HUTista, kun löytyy kuitenkin Tapparan kokoonpanoista.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jep, voi että jos ei jää voitolle pakasta :rolleyes:
Itte hankin edellisessä änärissä kaikki pucksit pelaamalla, mutta harmi vaan ettei siinä ole mitään järkeä. Nyt oon ostellu noita 600 pakkoja ja myynyt sopparit. Lisäks ostin tossa kok 85 pelaajan 2700 hintaan, joka luullakseni on aika halpa.

Et luultavasti lukenut viestiäni, ei minua haittaa vaikka voittoa pakoista ei tuu (sehän olis tylsää jos aina saisi voittoa). Tässä tapauksessa jäin 5 "arvokasta" korttia vaille, pakoista puuttui yhteensä nämä 5 "arvokasta" korttia jotka luvattiin ja näistä 4 kuuluisi olla "huippupelaajia" niin kuin siinä alla lukee.

Päätin nyt vielä vihaisena ostaa 3x 5k:n pakkausta ja vihdoin sain 3 pakkausta peräkkäin joissa ei ollu vajaata määrää "arvokkaita" kortteja, huippupelaajiksi varmaa lasketaan kaikki NHL tason pelaajat, sillä sieltä tuli jtn. 81-83 ovrl NHL janttereita, ei mitään kovia mutta saa luvan kelvata sillä nyt ei jääny vajaaksi pakat. Tappiotahan noilla tekee about puolet mitä "sijoitti", mutta hauskempaahan ostaa pakkauksia kun ostella marketista halvalla ja myydä kalliilla, pienenäkin korttipakkausten osto johonkin korttipeliin oli se ainainen jännitys!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

kosahti gilmour 5k:n pakast, kiinnostaako ketään ostaa tai paljokohan siit kannattais pyydellä ku ei niitä näytä olevan myynnis yhtään...?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On se huippupelaajan merkitys outo. Piti tulla 2 huippupelaajaa; tadaa Greg Zanon-.- Puisemmat kädet ku mul ja Drew Miller, siin on kans semmonen sankari. 25-vuotias ja harmaammat hiukset ku mun papal. 7500 kankkulan kaivoo
 
Ylös Bottom