Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mutta kun itse laitan osta heti minimihinnan 1500 niin paljonko ylärajaksi koska muuten sieltä tullee niitä 20000 pucksin hintoja???Menen vaihtokaupassa siihen sivulle jossa lukee "59 minuuttia jäljellä", pistät osta heti minimihinnan (itse laitan 1,5k) ja päivittelen sivua silloin tällöin, välillä vaan nappaa. Tänään on jotenkin onnen päivät, vois kokeilla onnea pakkausissakin.
Phaneuf tulee menemään 25k:lla kohta ja Edler tais mennä aika halvalla, se johtui siitä että niitä oli niin pirusti myynnissä 15k:n hintaan, itse myin omani 13,5k ja sitten huomasin että kaikki olikin kadonnut marketista ja siellä 3 Edleriä 20k:n hinnoilla.
No ihan sama, 60k voittoa tänä päivänä kyllä maistuu!
^Tuossa zyyrgille neuvo miten tehdään kiekkoja
oisko jotai 10000-13000No nyt nous hyvin pakasta tuli kiprusoff ja 80 pelin sopimus. Paljoha noist vois saada varsinki miikast?
Tässä kun on nyt tullut muutama online matsi ottettuu, niin sen on huomannut et aivan järkyttävä ero pelaatko kotona vai vieraissa. Eli vieraissa pelatessa aloitus voitto % on jotai 40 luokkaa ja kotona voitto % hipoo 80. JA tuo tökkiminen vieraissa ei tunnu osuvan mihinkään muuhun kuin vihulaisen luistimeen kun taas koti joukkue osuu tökkäyksen suurin piirtein aina. Taitaa meikäläisellä olla huono yhteys EA palvelimiin kun olen noin 90% matseissa vieraissa . onkos muut huomannut mitää tälläisiä eroja vai onko se vaan mun kuvittelua
PS. Senkin oon huomannut et suurin osa maaleista tehdään etuyläkulmaan .
Miten ton kemian pitäis näkyy itse pelaamisessa? Ku en nyt hirveesti oo huomannu et kenttien välillä olis mitään eroa pelaamisessa vaikka kemiat ois kuinka huonot?
Toinen luultavasti tyhmä kysymys.. Kokoelmista... Häviääkö pelaaja/pelipaita myös kokoelmista jos myyn sen? ja onko mahdollista saada uudestaan korttia minkä jo omistaa?
Tänään napsahti pakasta herra Kurri
Hauskinta tässä on se että oli vielä eka pakka jonka ostan ikinä ja oli vain 2.5 pakka :-D paljon tuosta irtoais?