Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Omasta mielestä tuli jonkin näköinen "ryöstö" kun Sam Gagner irtosi 1600 kiekolla.

Täällä irtosi Andrew Ladd (WPG, 85, VH) 1000 pucksilla. Ja eilen Henrique 750 pucksilla. Köyhän pitää vaania tälläisiä ryöstöjä.. :D

Kelles porukka on laittanu kapteenin merkkejä rintaan?

Ite löin C:n puolustuksen liiderille eli Zdenon Charalle..

Sitten A:ta lyötiin Koivun ja Radulovin rintaan...

Tosin eilen tuli pakasta "paranneltu" Radulov kun taisi olla viikon tähti niin pitää käydä uusi A sille ostamassa..
Overalissa paljon isompi ero normi korttiin kuin viime vuonna.. Eli toi kortti on ja pysyy ykkösen oikeassa laidassa :)

Radulovin
Normaali kortti vs Viikon tähti

LUI 88 92
LAU 83 87
KÄD 87 91
TKL 75 79
PUO 73 77

Kokonaisuus 81 85

Ykköseen kun sais vielä vasempaan laitaan ilya kovalchukin niin ois mukavat KHL miehet pyörittämässä peliä..
En viitti erikseen tonne Treidaus keskusteluun laittaa et jos jollakin Ilya kaupan niin privaan vaan viestiä..

Tuleeko muille muuten paljon vastustajia muista maista? Itelle kun tuntuu että on koko ajan pelkästään suomipoikia vastassa..
Ois mukava jenkkejäkin vastaan pelailla ja ihme homma jos näin aamulla ei muka ketään jenkkejä löydä..

Jos rahalla haluatte paketteja ostaa, valitkaa paketti ja odottakaa hetki. Kyllä se rahalla maksuvaihtoehto siihen hetken päästä ilmestyy.;)

Sitten toinen asia, suositteletteko ostamaan paketteja ja kokeilemaan onneaan, vai käyttää pucksit mahdollisiin ryöstöihin (alle 10k yleensä, köyhä kun olen)?

Järkyttävän huonoa tuuria ollut itselläni pakoissa. Reilu viikko sitten oli vielä 30k ja nyt on 1k puckseja. Jokaisesta pakasta on tullut tappiota, enemmän tai vähemmän. Joukkue kasattu lähinnä avauspakoista ja muutamasta ostetusta pakasta. Pelejä en ole juuri jaksanut pelata. Kaksi offline turnausvoittoa ja muutama onlinepeli pelattu.

Joukkueeni näyttää tältä

Carcillo - Turris - Alfredsson (kapteenikortilla)
Parenteau - Leino - Kaleta
Hartikainen - Belanger - Hanzal
Darche - Nokelainen - Staubitz

A. Greene - Roszival
Orpik - Ellis
Ericsson - Kubina

Turco - Toskala

4 tähden joukkue, ei mikään huippu mutta ei nyt mikään huonokaan. Kyllähän se joukkue lähtisi kohenemaan jos tätä pelaisi aktiivisesti

Miten ton kemian pitäis näkyy itse pelaamisessa? Ku en nyt hirveesti oo huomannu et kenttien välillä olis mitään eroa pelaamisessa vaikka kemiat ois kuinka huonot?

Menen vaihtokaupassa siihen sivulle jossa lukee "59 minuuttia jäljellä", pistät osta heti minimihinnan (itse laitan 1,5k) ja päivittelen sivua silloin tällöin, välillä vaan nappaa. :D Tänään on jotenkin onnen päivät, vois kokeilla onnea pakkausissakin. :D

Phaneuf tulee menemään 25k:lla kohta ja Edler tais mennä aika halvalla, se johtui siitä että niitä oli niin pirusti myynnissä 15k:n hintaan, itse myin omani 13,5k ja sitten huomasin että kaikki olikin kadonnut marketista ja siellä 3 Edleriä 20k:n hinnoilla. :(

No ihan sama, 60k voittoa tänä päivänä kyllä maistuu! :D

^Tuossa zyyrgille neuvo miten tehdään kiekkoja :D
Mutta kun itse laitan osta heti minimihinnan 1500 niin paljonko ylärajaksi koska muuten sieltä tullee niitä 20000 pucksin hintoja???

Tässä kun on nyt tullut muutama online matsi ottettuu, niin sen on huomannut et aivan järkyttävä ero pelaatko kotona vai vieraissa. Eli vieraissa pelatessa aloitus voitto % on jotai 40 luokkaa ja kotona voitto % hipoo 80. JA tuo tökkiminen vieraissa ei tunnu osuvan mihinkään muuhun kuin vihulaisen luistimeen kun taas koti joukkue osuu tökkäyksen suurin piirtein aina. Taitaa meikäläisellä olla huono yhteys EA palvelimiin kun olen noin 90% matseissa vieraissa :(. onkos muut huomannut mitää tälläisiä eroja vai onko se vaan mun kuvittelua

PS. Senkin oon huomannut et suurin osa maaleista tehdään etuyläkulmaan :(.

Mitenkäs tosta pääsi eroon,että ei saa voitoista puckseja eikä sopimukset kulu?

No nyt nous hyvin pakasta tuli kiprusoff ja 80 pelin sopimus. Paljoha noist vois saada varsinki miikast? :D

Tässä kun on nyt tullut muutama online matsi ottettuu, niin sen on huomannut et aivan järkyttävä ero pelaatko kotona vai vieraissa. Eli vieraissa pelatessa aloitus voitto % on jotai 40 luokkaa ja kotona voitto % hipoo 80. JA tuo tökkiminen vieraissa ei tunnu osuvan mihinkään muuhun kuin vihulaisen luistimeen kun taas koti joukkue osuu tökkäyksen suurin piirtein aina. Taitaa meikäläisellä olla huono yhteys EA palvelimiin kun olen noin 90% matseissa vieraissa :(. onkos muut huomannut mitää tälläisiä eroja vai onko se vaan mun kuvittelua

PS. Senkin oon huomannut et suurin osa maaleista tehdään etuyläkulmaan :(.

Itse kans havainnut saman homman. Lopputuloksissa ei nyt mitään suuria heittoja ole tullut, tiukkoja pelejä kaikki. Kotona vain tuntuu omat pelaajat olevan sen potkun pari vastustajaa edellä... :rolleyes: Ja juuri tuo mailan heiluttaminen päättyy vieraspeleissä selvästi useammin kampitusjäähyihin kuin kotona pelatessa. Äskeisellä pelisessiolla näki selvästi eron, kun ensimmäisen pelin pelasin vieraissa, tuloksena niukka 3-4 -tappio. Heti ensimmäisellä minuutilla Bertuzzi lähti laitataklauksesta suihkuun, ja vastustaja naputti viisiminuuttisen aikana 3-0 -johdon. Melkeinpä koko ensimmäisen erän olin alivoimalla, kun vastustajan pelaajat putosivat polvilleen sama mistä päin sitä kiekkoa yritti tökätä... Yhteensä taisi koko ottelussa olla yhdeksän kaksiminuuttista + tuo viisiminuuttinen.
Seuraava ottelu kotiareenalla taas oli täysin päinvastainen. Itse pääsin myllyttämään ylivoimaa, ja pelaajilla luistin liikkui aivan eri malliin mitä edellisessä ottelussa. Lopputulos olikin sitten 5-0 meikäläiselle.

En usko, että tuo ihan kuvittelua on, selvästi joku ero siinä on. Mutta en kyllä tappioita laita sen piikkiin, että vieraissa pelaan. Valitettavan usein (aika lähellä tuota 90%) minäkin joudun kuitenkin pelata ottelut vieraissa.

Sitten vielä tuosta etuyläkulmasta: aika helppohan se on puolustaa pois. Omia virheitä tullut, jos kaveri pääsee vapaasti siitä hyvältä laukaisusektorilta pistämään kiekon ylämummoon. Parikymmentä peliä tullut HUT:a pelattua, ja vain parissa pelissä on vastustaja ehkä hieman enemmän hakenut niitä rannevetoja. Muuten erittäin hyviä pelejä takana ja suurin osa peleistä näyttänyt ihan kunnon hokilta! ;)

4,5 tähtee saa mun joukkueest,

1. R.Clowe-M.Handzus-M.Havlat
J.Garrison-K.Ellerby
2. D.Paille-C.Kelly-J.Caron
C.Phillips-S.Gonchar
3. A.Brunette-J.Toews(c)-M.Frolik
C.Barker-J.Petry
4. M.Michalek-J.Winchester-C.Neil

MV: C.Schneider-E.Nabokov

Sitte tää 35 000 puki pakkaus... Arvoks tuli sil pakkauksel about 15k pukkei.. Ei taas menny niinku elokuvis...

Miten ton kemian pitäis näkyy itse pelaamisessa? Ku en nyt hirveesti oo huomannu et kenttien välillä olis mitään eroa pelaamisessa vaikka kemiat ois kuinka huonot?

Syötöt osuu paremmi, kaverit mukaa kuviois ja one-tiimerit osuu edes välillä

Toinen luultavasti tyhmä kysymys.. :D Kokoelmista... Häviääkö pelaaja/pelipaita myös kokoelmista jos myyn sen? ja onko mahdollista saada uudestaan korttia minkä jo omistaa?

Toinen luultavasti tyhmä kysymys.. :D Kokoelmista... Häviääkö pelaaja/pelipaita myös kokoelmista jos myyn sen? ja onko mahdollista saada uudestaan korttia minkä jo omistaa?

Ensimmäiseen kyllä. Toiseen myös, mutta kun tulee kortti jonka jo omistat joudut myymään toisen, tai poistamaan. suosittelen vaihtopakkaa ja myymistä :)

Hauskinta tässä on se että oli vielä eka pakka jonka ostan ikinä ja oli vain 2.5 pakka :-D paljon tuosta irtoais?

Ylös Bottom