Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Et luultavasti lukenut viestiäni, ei minua haittaa vaikka voittoa pakoista ei tuu (sehän olis tylsää jos aina saisi voittoa). Tässä tapauksessa jäin 5 "arvokasta" korttia vaille, pakoista puuttui yhteensä nämä 5 "arvokasta" korttia jotka luvattiin ja näistä 4 kuuluisi olla "huippupelaajia" niin kuin siinä alla lukee.

Päätin nyt vielä vihaisena ostaa 3x 5k:n pakkausta ja vihdoin sain 3 pakkausta peräkkäin joissa ei ollu vajaata määrää "arvokkaita" kortteja, huippupelaajiksi varmaa lasketaan kaikki NHL tason pelaajat, sillä sieltä tuli jtn. 81-83 ovrl NHL janttereita, ei mitään kovia mutta saa luvan kelvata sillä nyt ei jääny vajaaksi pakat. Tappiotahan noilla tekee about puolet mitä "sijoitti", mutta hauskempaahan ostaa pakkauksia kun ostella marketista halvalla ja myydä kalliilla, pienenäkin korttipakkausten osto johonkin korttipeliin oli se ainainen jännitys!
No itse ymmärsin ton sillein että että ne olis viimeset pakat mitä ostat koska jäit 20k tappiolle. :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tänään ostelin niitä 7500 pucksin pakkoja, ja sieltä pomppasi totaalinen helmi, meinasin tuolilta tipahtaa..
SIDNEY CROSBY!!!

Mikä on tuon arvo tuolla "kaupassa"? Nyt on ainoa kortti kyseistä pelaajaa myynnissä..

Oh jeah.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kaamea ryöstö juuri äsken.. 750 pucksia Adam Henrique kok. 84. Mitä olen viikon verran kyttäillyt, niin maksaa sellaisen 3000-4000 ja nyt osta heti -hinnalla tälläinen helmi. Melkein pitäisi myydä pois, mutta olen tätä kokoelmiini metsästellyt.. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä ne ihmeen pakkaboonukset on? Saako sen verta pucksei ku lukee kun kerää tietyn joukkuueen täytee vaiko mitä ihmettä

Toisekseen eikö tässä tuu tarjouspakkoi ollenkaa kuten ennen? Säästäiskö pucksei vai laittaisko haisemaan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä ne ihmeen pakkaboonukset on? Saako sen verta pucksei ku lukee kun kerää tietyn joukkuueen täytee vaiko mitä ihmettä

Toisekseen eikö tässä tuu tarjouspakkoi ollenkaa kuten ennen? Säästäiskö pucksei vai laittaisko haisemaan.

Ei vielä toistaseksi ole tullut, mutta aika näytää...Ite en ainakaa hirveesti säästele xD

PSN Gretski999, voin pelata teiän kanssa HUT pelei pikku panoksen kea! :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Minkälaisilla kentillä tuon kemian saisi aina täyteen? Pelaajien pitää tietenkin olla samasta joukkueesta ja pelata oikealla paikalla, mutta pelaajien valitseminen roolien mukaan hiukan ihmetyttää.

Hyökkäyspäässä olen huomannut, että kokoonpanoilla "työjuhta - pelinrakentaja - tarkka laukoja" tai "rouhija - pelinrakentaja - tarkka laukoja" kemian saa aina nousemaan 99:n, kunhan pelaajat siis ovat samasta joukkueesta ja pelaavat oikeilla paikoilla. Sitten taas jos esim. rouhijan tilalle vaihtaa voimahyökkääjän, kemia tippuu 95:een.

Se ei ole iso tiputus, mutta tiputus kuitenkin. Minkälaiseen ketjuun voimahyökkääjän voi laittaa niin, että ketjun kemia on 99? En haluaisi luopua Viktor Stålbergistä ja Shane Doanista, jotka siis molemmat ovat voimahyökkääjiä. En vain tiedä, minkälaisia pelaajia niiden vierelle kannattaisi laittaa.

Puolustupää on vielä ongelmallisempi. Olen kokeillut lähes kaikki erilaiset kombinaatiot, mutta kemia pysyy silti parhaimmillaan 90:sä. Pitääkö muka maalivahdinkin olla samasta joukkueesta kuin puolustajat, jos kemian haluaa täysille?

Joukkueeni kemia on nyt 93, eli täyteen kemiaan ei ole enää pitkä matka, mutta en vain tiedä miten saisin sen.

Joka tapauksessa, tässä on HC Rillimestarit kaikessa komeudessaan :cool:
1. ketju
D. Heatley (A, 87, TL) - M. Koivu (86, PR) - C. Clutterbuck (84, ROU) Kemia: 99

B. Campbell (A, 86, HP) - S. Weber (86, PP) Kemia: 90 (Weber vaihdettu Carolinaan)

T. Vokoun (88, SEK)

2. ketju
T. Fleischmann (84, PR) - P. Kane (C, 86, TL) - M. Erat (85, TYÖ) Kemia: 99 (Fleischmann ja Erat vaihdettu Chicagoon)

K. Quincey (84, KP) - L. White (84, KP) Kemia: 90

I. Bryzgalov (87, SEK)


3. ketju
J. Jokinen (83, TL) - T. Ruutu (85, TYÖ) - T. Purcell (84, PR) Kemia: 99 (Purcell vaihdettu Carolinaan)

F. Kuba (83, KP) - M. McQuaid (80, PP) Kemia: 86 (McQuaid vaihdetu Ottawaan)


4. ketju
L. Korpikoski (84, TYÖ) - G. Brule (83, TL) - S. Doan (84, VH) Kemia: 95

Vaihtopenkiltä löytyy Mason Raymond, Shawn Horcoff, Ales Hemsky, Pierre-Marc Bouchard, Ruslan Fedotenko, Lars Eller, Michael Grabner ja Rick DiPietro.

Omasta kokoelmastani löytyy sitten mm. Luca Sbisa, Jiri Hudler, Braydon Coburn, Andrew Brunette, Matt Cullen yms.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Minkälaisilla kentillä tuon kemian saisi aina täyteen? Pelaajien pitää tietenkin olla samasta joukkueesta ja pelata oikealla paikalla, mutta pelaajien valitseminen roolien mukaan hiukan ihmetyttää.

Hyökkäyspäässä olen huomannut, että kokoonpanoilla "työjuhta - pelinrakentaja - tarkka laukoja" tai "rouhija - pelinrakentaja - tarkka laukoja" kemian saa aina nousemaan 99:n, kunhan pelaajat siis ovat samasta joukkueesta ja pelaavat oikeilla paikoilla. Sitten taas jos esim. rouhijan tilalle vaihtaa voimahyökkääjän, kemia tippuu 95:een.

Se ei ole iso tiputus, mutta tiputus kuitenkin. Minkälaiseen ketjuun voimahyökkääjän voi laittaa niin, että ketjun kemia on 99? En haluaisi luopua Viktor Stålbergistä ja Shane Doanista, jotka siis molemmat ovat voimahyökkääjiä. En vain tiedä, minkälaisia pelaajia niiden vierelle kannattaisi laittaa.

Puolustupää on vielä ongelmallisempi. Olen kokeillut lähes kaikki erilaiset kombinaatiot, mutta kemia pysyy silti parhaimmillaan 90:sä. Pitääkö muka maalivahdinkin olla samasta joukkueesta kuin puolustajat, jos kemian haluaa täysille?

Joukkueeni kemia on nyt 93, eli täyteen kemiaan ei ole enää pitkä matka, mutta en vain tiedä miten saisin sen.

TYÖ-TYÖ-TYÖ
PR-TL-TYÖ
PR-PR-TL
ROU-ROU-ROU
ROU-ROU-TYÖ
TYÖ-PR-VH
TL-PR-ROU

Noilla yhdistelmillä ainakin saa täyden kemian. Puolustuspäässä veskarinkin pitää olla samasta tiimistä jos haluaa täydet pisteet.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

TYÖ-TYÖ-TYÖ
PR-TL-TYÖ
PR-PR-TL
ROU-ROU-ROU
ROU-ROU-TYÖ
TYÖ-PR-VH
TL-PR-ROU

Noilla yhdistelmillä ainakin saa täyden kemian. Puolustuspäässä veskarinkin pitää olla samasta tiimistä jos haluaa täydet pisteet.
Kiitokset nopeasta vastauksesta! Tämä helpotti asioita kummasti :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hei!

Kertokaas, että paljon Sidney Crosbysta voi pyytää, että menee kaupaksi. Nyt ei ole muita Crosbyja hetkeen ollut myynnissä. Pelattu 1 peli.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hei!

Kertokaas, että paljon Sidney Crosbysta voi pyytää, että menee kaupaksi. Nyt ei ole muita Crosbyja hetkeen ollut myynnissä. Pelattu 1 peli.

Itse en vielä myisi eteenpäin. Tuon ärsyttävän pellen hinta nousee vie ajan myötä. Vielä oikein kellään ei ole varaa ostaa sitä. Pelailet sillä niin pitkään jahka sen voi myydä 99950 hintaan. en tiedä onko maksimi tuo mitä voi pyytää
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse en vielä myisi eteenpäin. Tuon ärsyttävän pellen hinta nousee vie ajan myötä. Vielä oikein kellään ei ole varaa ostaa sitä. Pelailet sillä niin pitkään jahka sen voi myydä 99950 hintaan. en tiedä onko maksimi tuo mitä voi pyytää

Kyllä vain ihmisillä on varaa, älä vain laita 100k:n hintaan, se on jo ryöstö jollekkin. Itse kokeilisin jtn. 200-300k hintaa, 250k lähtö ja 300k osta heti.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mites, kannattaako tässä nyt vielä myydä näitä tähtiä, vai alkaako hinnat nousemaan, mitä kauemmin porukka kerkeää pelaamaan HUT:tia? Itse vetäisin parista pakasta Kovalchukin ja St. Louisin, niin kannattaako laittaa rahoiksi heti vai onko hinnat yleensä tämän alun jälkeen alkanut nousemaan?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei ole HUTtia tullut pelattua julkaisun jälkeisen parin päivän jälkeen peliäkään, nyt kun käväsin nopeasti korttikaupassa, niin huomasin ilokseni, että pakkoja ei voi ostaa enää oikealla rahalla! Alkaa EA menemään jo oikeaan suuntaan...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei ole HUTtia tullut pelattua julkaisun jälkeisen parin päivän jälkeen peliäkään, nyt kun käväsin nopeasti korttikaupassa, niin huomasin ilokseni, että pakkoja ei voi ostaa enää oikealla rahalla! Alkaa EA menemään jo oikeaan suuntaan...

Kyllä niitä voi rahalla ostaa. :D Se vain bugaa ekalla kerralla kun menet korttikauppaan pitää palata pakkausvalikkoon ja mennä uudestaan siihen pakkaukseen mitä halusit, siellä pitäisi lukea "psn store" yläreunassa, jos ei lue niin ehkä sitten he ovatkin ottanut tämän valinnan pois.

Mites, kannattaako tässä nyt vielä myydä näitä tähtiä, vai alkaako hinnat nousemaan, mitä kauemmin porukka kerkeää pelaamaan HUT:tia? Itse vetäisin parista pakasta Kovalchukin ja St. Louisin, niin kannattaako laittaa rahoiksi heti vai onko hinnat yleensä tämän alun jälkeen alkanut nousemaan?

Kukaan ei tiedä, itse myyn kokoajan koska en halua ottaa riskejä. Loogisesti loputtomilla urilla luulisi hintojen laskevan, mutta jouluksi tulee varmasti iso liuta uusia pelaajia jotka haluavat jonkun tietyn kortin. Mutta suosittelen vain myymään, mitä suotta säästellä jos ei itse käytä.

--------------

Tänään on ollut hyvä päivä, joukkueemme voitti 5-1 (irl) ja meikäläinen iski häkinkin (:D). Sitten tänään on 3 ryöstöäkin onnistunut tekemään:

Phaneuf - 7k
Eberle - 7k
Edler - 2,5k

Mukava +40k tuotto. :P

//EDIT

Ja lisää tulee: Marleau - 11k :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä niitä voi rahalla ostaa. :D Se vain bugaa ekalla kerralla kun menet korttikauppaan pitää palata pakkausvalikkoon ja mennä uudestaan siihen pakkaukseen mitä halusit, siellä pitäisi lukea "psn store" yläreunassa, jos ei lue niin ehkä sitten he ovatkin ottanut tämän valinnan pois.

Eipä voinut äskettäin. Testasin renkkaamalla ympyrää aina ja palaamalla pakan ostoon, ei ikinä näkynyt raha hintoja. Nyt kun taas kävin niin sitä kauppaa on päivitetty näköjään tällä välin, nimet ovat muuttuneet takaisin englannin kielisiksi(pl. Pronssi pakka) ja Mega deal on ilmestynyt myös. Ja 5k, 7,5k pakkojen raha-hintaa on myöskin nostettu, ennen olivat molemmat 0.95, nyt jotain 1-2€ välillä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

u
--------------

Tänään on ollut hyvä päivä, joukkueemme voitti 5-1 (irl) ja meikäläinen iski häkinkin (:D). Sitten tänään on 3 ryöstöäkin onnistunut tekemään:

Phaneuf - 7k
Eberle - 7k
Edler - 2,5k

Mukava +40k tuotto. :P

//EDIT

Ja lisää tulee: Marleau - 11k :D


Mistä löydät tuollaisia ryöstöjä? Itse en ole vielä yhtään tuollaista saanut tehtyä! Edler 2,5k? :D Phaneuf 7k? Molemmat menisi takuuvarmasti 20k.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hei!

Kertokaas, että paljon Sidney Crosbysta voi pyytää, että menee kaupaksi. Nyt ei ole muita Crosbyja hetkeen ollut myynnissä. Pelattu 1 peli.

Itse suosittelen myymään pois kun pelaajilla loputon ura eli Crosbeja tulee lisää mutta ei lähde pois. Ehkä about 500k hinta pyyntö olisi aik jees. Katsele vähän noita muita arvokkaampia pelaajia, Malkin, Datsyuk yms.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mistä löydät tuollaisia ryöstöjä? Itse en ole vielä yhtään tuollaista saanut tehtyä! Edler 2,5k? :D Phaneuf 7k? Molemmat menisi takuuvarmasti 20k.

Menen vaihtokaupassa siihen sivulle jossa lukee "59 minuuttia jäljellä", pistät osta heti minimihinnan (itse laitan 1,5k) ja päivittelen sivua silloin tällöin, välillä vaan nappaa. :D Tänään on jotenkin onnen päivät, vois kokeilla onnea pakkausissakin. :D

Phaneuf tulee menemään 25k:lla kohta ja Edler tais mennä aika halvalla, se johtui siitä että niitä oli niin pirusti myynnissä 15k:n hintaan, itse myin omani 13,5k ja sitten huomasin että kaikki olikin kadonnut marketista ja siellä 3 Edleriä 20k:n hinnoilla. :(

No ihan sama, 60k voittoa tänä päivänä kyllä maistuu! :D

^Tuossa zyyrgille neuvo miten tehdään kiekkoja :D
 
Ylös Bottom