Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Lisään nyt kuitenkin tuon poistetun kysymykseni vielä tänne.

Kuka on HUT:in huonoin maalivahti Ovrl arvoltaan?
Liiga ja joukku tietysti nimen lisäksi olisi hyvä tietää. Huomannut sen että joistan huonoista maalivaheista voi myös saada ihan hyvin kiekkoja.

En ymmärrä mitä helvetin järkeä on ostaa pelaajia/pakkoja rahalla?

Eikös ole tarkoitus rakentaa joukkuetta turnauksil/kaupoil/puckseil pakkoi (waste)....

Itse ainakin nautin siitä mutta myönnän 10e kerran käyttäneeni jostain kumman syystä....

Off topic, pahoitteluni

Gm connected puolella, FantasyDreamLeaguessa käynnistyi uusi kausi. Jengit fantasy rostereissa ja muutama jengi vapaana. Mikä parasta joukkueilla ei ole pelejä pelattuna. Viikon syklillä, eli 4-9peliä per sykli.

Jengit vapaana: Minnesota ja NY Islanders
Varalle otetaan myös pelaajia.

Vain aktiiviset kaverit ja sellaiset joilla pää kestää myös tappioita. Kovia pelaajia mukana, eli jos HUT:in tasotuksista olet saanut liikaa niin tervetuloa.
Laittele yv:tä tai etsi liiga pelistä.

Liiga ja joukku tietysti nimen lisäksi olisi hyvä tietää. Huomannut sen että joistan huonoista maalivaheista voi myös saada ihan hyvin kiekkoja.

Huonoin maalivahdin Ovrl on muistaakseni 63. Itsellä löytyy, joku salmon tuolta reserveistä. QMJHL:ssä pelaa huonoimmat maalivahdit Ovrl arvolta mitattuna.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ohl:stä Sudbury joukkuuesta löytyy semmoinen ihme hut maailmalle kuin B. O'neill kokonaisuus huima 63 :D Ja hyvä molari, itellä napsinu kiekkoja 91:n torjuntaprosentilla :D

onkohan noissa pakoissa enään mitään järkeä.? saako sieltä mitään ja jos saa niin mistä yleensä ? ostin 6x 5K pakkoja. ei tuu kun jotakin pukuja yms ahl paskaa ? ei oo totta. sinne meni nekin puksit!!

Nyt paloi kyllä kasetti lopullisesti tuohon Crawfordin imurointiin, ei ole enään meikäläisen joukkueessa tilaa tuolle seulalle. Ei vaan ota yksinkertaisesti mitään kiinni. S.Mason ollut paljon luotettavampi ja nyt hankin uudeksi ykkösmolariksi Mike Smithin joka toivon mukaan olisi hieman parempi kuin Crawford.

Meinasin että pitäisikö hankkia joku AHL-veskari Hackett kun maksaisi vain 250 ja porukka hehkuttaa täällä niin paljon noita AHL-veskoja mutta kokeillaan nyt vielä Smithiä, jos osoittautuu huonoksi valinnaksi niin seuraavaksi kyllä ostan sen AHL-veskarin.

Meinasin että pitäisikö hankkia joku AHL-veskari Hackett kun maksaisi vain 250 ja porukka hehkuttaa täällä niin paljon noita AHL-veskoja mutta kokeillaan nyt vielä Smithiä, jos osoittautuu huonoksi valinnaksi niin seuraavaksi kyllä ostan sen AHL-veskarin.

Kokeile Jeff Deslauriersiä kok 80. Itellä ollu 23 matsia maalilla, niistä 19 voittoa 4 häviötä PMK 1 T% 92,6. :)

AHL ja joukkue oisko ollu Norfolk.

Nyt muuttu peli niin paskaks, että oliks siellä jossain tallenuksissa joku mikä piti poistaa? palkka joukkueessa on toi noin 25800 ja jos menee hiukankin yli 26 niin ei mistää maalii ja pelaajat on kun rautakankia.

Itse pelaan rakentaakseni parhaan mahdollisen joukkueen. Ei paljoa arvostusta/sympatiaa heru noille tasutusjoukkueille, oma palkka päälle 30k.

Itse pelaan rakentaakseni parhaan mahdollisen joukkueen. Ei paljoa arvostusta/sympatiaa heru noille tasutusjoukkueille, oma palkka päälle 30k.

Mutta onko siinä pelaamisessakaa sitten enää mitään hauskaa kun palkka lähentelee 40 tuhatta ja voittaminen on lähes mahdotonta ja sm-liiga pelaajatkin luistelee lujempaa mitä Kadrit ja kumppanit?

Itsellä meni lopullisesti hermot tuohon tasoitus systeemin ja möin melkein kaikki SOTW pelaajat pois. Ostin sitten toewsit ja Girouxt ja muut ihan normi kortteina ja pelasin silleen muutaman pelin ja yhä edelleen kaikki oli yhtä tahmaista. Vaihdoin nyt sitten kolmosketjun tilalle kolme nopeaa pelaajaa ja nelosketjussa pelaa Jussi Jokisen kaltaisia huippunimiä niin kaikki omat pelaajat alkoivat kummasti tuntumaan paremmilta. Ja nyt sitten tullutkin muutama voitto heti samantien. Teen vielä täydellisen penguins joukkuuen ja kokeilen miten pelaaminen sillä onnistuu.

Onhan se mukava tunne kun on kaikki huippunimet joukkuuessa mutta kyllä se mukavuus siitä sitten häviää kun ei voita vaikka oma henki olisi panoksena :D

Edit; kolme peliä nyt penguins joukkuuella pelattuna ja kolme voittoa ja maaliero tyylikäästi 9-3 ja pelaaminen maistunut kerrankin mielekäältä

Nasahti tänään 15k pakasta SOTW Doughty, mulle ensimmäinen SOTW pakasta nostettuna! Jees... Menee omaan rosteriin, josta myyntiin menee perus versio Doughtystä.

E. Möin muuten T.Myersin pois, ihan sysip*ska jätkä, hidas ja kankee. Yhessä pelissä joku pikku jätkä tönäs Myersin järkäleen hepposesti kumoon niin otti ja loukkaantu...

Tilalla oon peluuttanu Del zottoa... Aattelin kokeilla Pietrangeloa seuraavaks.

Tyrmään tässä TAAS kerran tuon tasoitussysteemin, perusteluja loistavana esimerkkinä ihan äskettäin pelaamani ottelu kultakypärää vastaan.

olin "tuunannut" joukkueeni "viimesenpäälle" tasoitus joukkueeksi, palkka alle 26 tuhatta,paras pelaaja hinalla arvioiden burns vastustajan

roosteria kokonaan en paljasta ettei tule paha mieli,mutta sanotaan ilja,gaborik,letag,rinne,,,, palkka PAKKO olla lähellä 30n tuhatta jos

ei ylikin. oltiin kohdattu joskus aiemminkin kun pelasin "paremmalla" joukkueella hävisin muistaakseni niukasti saa korjata. siksi tämä sopi

kokeiluun kun nyrkki silmään. no peli eteni hyvin samaan tyyliin kun ottelut keskimäärin laukaukset oli tasan peli 0-0 kunnes sain

"kyseenalaisen" jäähyn 37 min kohdalla no 100-0 häviö aloituksesta ja letag kiskasee ylämummoon vielä en kerennyt tuosta toipua

kun oli ilja,gaborik 2-1 tilateessa no varma maalihan se on. 2-0 tilanteessa erän loppuun saan oikeestaan ainoan kunnon maalipaikkani

tyhjämaali mutta en kerkeä sinne kiekkoa sutia kun on joku makaamassa edessä. 3 erä minuutti suunnileen pelattu 3-0 eli peli taputeltu

vaihdan taktiikat "kaikki peliin",en saa juuri mitään aikaan puollustus on hyvä ja rinne hoitaa lopun,hiukan lasken ehkä tempoa 4-0

ja lopuksi 28sec ennen loppua "pakollinen" rysty kämmen 5-0,,,tuossa tilateessa olisi ollut 2-1 eli 90% varmasti maali olisi tullut

syöttämälläkin. tiesin lähtiessäni vastustajan roosterin suunnilleen eli tämä oli tieteellinen koe siksi että murskataan tasoitus myytti.

Tyrmään tässä TAAS kerran tuon tasoitussysteemin, perusteluja loistavana esimerkkinä ihan äskettäin pelaamani ottelu kultakypärää vastaan.

olin "tuunannut" joukkueeni "viimesenpäälle" tasoitus joukkueeksi, palkka alle 26 tuhatta,paras pelaaja hinalla arvioiden burns vastustajan

roosteria kokonaan en paljasta ettei tule paha mieli,mutta sanotaan ilja,gaborik,letag,rinne,,,, palkka PAKKO olla lähellä 30n tuhatta jos

ei ylikin. oltiin kohdattu joskus aiemminkin kun pelasin "paremmalla" joukkueella hävisin muistaakseni niukasti saa korjata. siksi tämä sopi

kokeiluun kun nyrkki silmään. tiesin lähtiessäni vastustajan roosterin suunnilleen eli tämä oli tieteellinen koe siksi että murskataan tasoitus myytti.

ei se nyt välttämättä ihan jokaisessa pelissä ole..mut voin vannoa ettei tämä todellakaan ikävä kyllä ole mikään myytti..tietysti tasotukseen vaikuttaa myös vastustajien taso..eli jos olet level 30 ja toinen level 15 niin sekin sitten tuo oman tasotuksensa..mutta esim. kun itse olin level 38 ja vastaan tuli joku level25 huonommalla tiimillä niin se oli ihan älytöntä kuraa monessa pelissä..

kokeiluun kun nyrkki silmään. no peli eteni hyvin samaan tyyliin kun ottelut keskimäärin laukaukset oli tasan peli 0-0 kunnes sain

"kyseenalaisen" jäähyn 37 min kohdalla no 100-0 häviö aloituksesta ja letag kiskasee ylämummoon vielä en kerennyt tuosta toipua

kun oli ilja,gaborik 2-1 tilateessa no varma maalihan se on. 2-0 tilanteessa erän loppuun saan oikeestaan ainoan kunnon maalipaikkani

tyhjämaali mutta en kerkeä sinne kiekkoa sutia kun on joku makaamassa edessä. 3 erä minuutti suunnileen pelattu 3-0 eli peli taputeltu

vaihdan taktiikat "kaikki peliin",en saa juuri mitään aikaan puollustus on hyvä ja rinne hoitaa lopun,hiukan lasken ehkä tempoa 4-0

ja lopuksi 28sec ennen loppua "pakollinen" rysty kämmen 5-0,,,tuossa tilateessa olisi ollut 2-1 eli 90% varmasti maali olisi tullut

syöttämälläkin. tiesin lähtiessäni vastustajan roosterin suunnilleen eli tämä oli tieteellinen koe siksi että murskataan tasoitus myytti.

Kuten tuossa joku jo aikaisemmin sanoikin niin taso vaikuttaa myöskin oman osansa. Kyllä itselläkin peli sujui joukkuuella missä palkka yli 38 tonnia kunhan jokaisessa leaderboar listassa sijoitus oli laskenut reilusti 10 tuhannen huonomalle puolelle, sieltä sitten onnistui aina nostamaan itsensä tuhannen joukkoon ja sitten kaikki muuttuikin aivan kauheaksi pelattavaksi. Ja kuten jo aikaisemminkin olen sanonut niin jokainen voi miettiä siinä vaiheessa kun vastustajan väsyneet pakit joiden luistelu on 85:n paikkeilla luistelevat helposti kiinni 99 luistelulla varustetun Crosbyn joka on tullut juuri vaihdosta.

Ja yhden pelinhän perusteellahan on hyvä käydä väittämään ettei tasoitus systeemiä ole :D Mistäpä minäkään mitään tietäisin kun pelannut vaan muutama sata peliä lähes parhaalla mahdollisella joukkuuella :rolleyes:

Ja tuli tuossa yksi ilta ennen kuin möin supertähdet joukkuuesta pois pelattua erästä tyyppiä vastaan, omat ukot olivat totuttuun tapaan kankeita kuin mitkä eivätkä osuneet maalia päin mistään. Hävisin laukaukset mutta hyökkäysajan voitin parilla minsalla mutta turpaan tuli 4-2. Pelin jälkeen sitten tyyppi tulee haukkumaan että miten paska pelaaja olen, ehdotin sitten että otetaan revanssi normaalissa online ottelussa, tyyppi sitten suostui siihen ja peli meni kuten odotinkin, voitin hyökkäysalue ajan 9 minuutilla, laukauksia maalia kohti itsellä melkein 40 ja vastustajalla alle 20. 3-1 voitto itselle ja sen pelin jälkeen tulikin viestiä että oon pirun hyvä pelaaja :D

Itselläkin kaveriporukassa moni jotka tätä "hienoa" pelimuotoa pelaavat ihmettelivät aikoinaan että miten ihmeessä haukun oman joukkuueni päivittäin aivan lyttyyn, kyllä kavereillakin mielipide kummasti muuttu kun kokeilivat sillä itse pelata. nyt kun olen kasannut penguins joukkuuen niin pelaaminen sujuu mukavammin, mitä nyt taas tappioputki päällä kun erehdyin nousemaan viikko rangink listalla top-100 listalle. Pitäisi vielä itse hommata tavallinen Crosby tuon 99:n tilalle jotta saisi nähdä miten paljon se vaikuttaa.

Ylös Bottom