Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jo aikoja sitten totesin myös että TOTTAKAI hyväpelaaja voittaa vaikka 25 tuhannen porukalla 40 tonnin alle keskitason pelaajan ja EI ole

kyse tasoituksista vaan taidosta/kyvystä hyödytää paikat 120% ja selvähän on myös että lvl 1-3 mitä itse edeustan harvoin edes hyvänä

päiväinä voittaa lvl10+ porukkaa EI tasotuksella eikä ilman hiukan tasaisemman pelin saa toki jos on heittää ne " 40 tonnin" jätkät kentälle.

Niin tietenkin kun joko tahallaan tai tahattomasti putoaa leaderbordin sijojen ulkopuolelle vastus on useimmin hiukan

heppoisenpi silloin taas auttaa ne 99 crosbyt yms,,,

Jo aikoja sitten totesin myös että TOTTAKAI hyväpelaaja voittaa vaikka 25 tuhannen porukalla 40 tonnin alle keskitason pelaajan ja EI ole

kyse tasoituksista vaan taidosta/kyvystä hyödytää paikat 120% ja selvähän on myös että lvl 1-3 mitä itse edeustan harvoin edes hyvänä

päiväinä voittaa lvl10+ porukkaa EI tasotuksella eikä ilman hiukan tasaisemman pelin saa toki jos on heittää ne " 40 tonnin" jätkät kentälle.

Niin tietenkin kun joko tahallaan tai tahattomasti putoaa leaderbordin sijojen ulkopuolelle vastus on useimmin hiukan

heppoisenpi silloin taas auttaa ne 99 crosbyt yms,,,

Tottakai parhaat pelaajat voittaa millä tahansa joukkuuella olipa sitten tasoituksia tai ei. Itsekään en pidä itseäni mitenkään kovin huonona pelaajana mutta silti tulee tappioita tyypeille jotka häviävät suurimman osan otteluista, silloinkin kyllä itse peliä hallitsen mutta kun omat ukot ei mystisesti osaa ampua enää maalia kohtia ja nekin vedot mitä maalia kohti tulee niin vastustajan molari seisoo vaikka päällään jotta torjuu ja oma molari vaikka siellä ois 94 price maalissa hörppää muutaman pakollisen siniviiva ranteen taakseen. Vastustajan Saku koivut ja kumppanit ovat nopeempia kuin Crosbyt ja kumppanit ja Suterit ja kumppanit ei saa 95:n taklauksella nurin pienintäkään miestä. Ja luulen kumminkin osaavani taklata kun normaali peleissä taklausmäärät ovat melkein aina yli 20 kun taas hutissa keskimäärin taklauksia per peli on alle 10.

Tervetuloa kokeilemaan miten mahtavaa noilla 40 tonnin pelaajilla on pelata, varsinkin kun ottaa matsin ensin tekoälyä vastaan ja sen jälkeen netissä matsin niin ei ikimaailmassa uskoisi pelaavansa samoilla ukoilla.

Tulipahan tuossa äsken testattua peli ahl-pelaajilla vastustajalla oli M. Koivua ja muuta samantasoisia tyyppejä, tyypillä puolet enemmän hyökkäysalue aikaa mitä itsellä ja yli 30 vetoa, ite sain parikymmentä vetoa ja jopa muutaman pyörityksen lopputulos oli minulle voitto 2-1 rankkareilla ja oman molarin torjuntaprosentti 97% :D Ja vastustajakaan ei ollut mikään huono pelaaja.

Kannattaisko lopettaa niillä parhailla pelaajilla pelaaminen jos se on niin kamalaa. :)

Päätin sit tuhlata melkee viimeset pucksini ja (toivoni) tommosee 35k pakkaukseen ja ai perkele crosbyhan sieltä tuli! Aikasemmin ostamista pakoista paras taitaa olla pietrangelo.. maistuu ::)!

Paljonkohan tommosesta irtois? Normi kortti siis kyseessä (kok. 90).

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kannattaisko lopettaa niillä parhailla pelaajilla pelaaminen jos se on niin kamalaa. :)

Minä olen ainankin lopettanut, no Crosbyn tosin kyllä jätin joukkuuseen :D

Onko kukaan muuten huomannut onko kotipelit helpompi voittaa kuin vieraspelit? Tämähän ei yhtään yllättäisi että tämä EA:n hehkuttama momenttum helpottaisi kotona voittamista. Itse kun joudun aina pelaamaan vieraissa ja monestikin helppoja pelaajia vastaan tekemään täyden päivätyön että pääsee parin maaliin johtoon mutta sitten tuon jälkeen tuntuisi että maalitkin tulee helpommin.

Kuten edellisessä pelissä, vastustaja saa 1-0 maalin ekassa erässä, muutamaa minuttia myöhemmin onnistun tasottamaan. Ja sitten toisessa erässä saan ensin 2-1 maalin ja siitä ei sitten mennytkään pitkään kun sain tehtyä kaksi seuraavaa maalia ja tuntui ainankin että viimeissä maalissakin maalin eteen pääseminen oli jopa naurettavan helppoa.

Pystyykö tässä tuota kapteenia vaihtamaan jos on jo käyttäny ton kapteenikortin johonki pelaajaa?

Onko kukaan muuten huomannut onko kotipelit helpompi voittaa kuin vieraspelit? Tämähän ei yhtään yllättäisi että tämä EA:n hehkuttama momenttum helpottaisi kotona voittamista. Itse kun joudun aina pelaamaan vieraissa ja monestikin helppoja pelaajia vastaan tekemään täyden päivätyön että pääsee parin maaliin johtoon mutta sitten tuon jälkeen tuntuisi että maalitkin tulee helpommin.

Ei ole eroa pelaako kotona vai vieraissa. Monesti käynyt niin, että olen ollut kotijoukkue ja vastustaja saanut pelin alusta asti täydet momentumit. En tiiä onko tuo joku bugi vai mikä, mutta joskus tota tapahtuu ja joskus sen momentumin pystyy kääntämään itelleen ja joskus ei..

Ei ole eroa pelaako kotona vai vieraissa. Monesti käynyt niin, että olen ollut kotijoukkue ja vastustaja saanut pelin alusta asti täydet momentumit. En tiiä onko tuo joku bugi vai mikä, mutta joskus tota tapahtuu ja joskus sen momentumin pystyy kääntämään itelleen ja joskus ei..

Joskus tuon momentumin itselle kääntäminen vaikuttaa aivan mahdottomalle. Varsinkin jos vastustaja onnistuu heittämää pari maalia ensimmäisenä niin sitten monesti tuntuu ihan sama mitä yrittää niin kiekko ei millään löydy maalista, yrittääpä sitten melkein mitä tahansa niin jostakin tuntuu aina vastustajan molari löytyvän tielle. Viimeksi tänään tuli tämmöinen peli vastaan. Bishoppi hörppäs 8 ekasta laukauksesta 4 sisään ja melkein voisi sanoa että kaikki luvattoman helposti. Vastustajalla oli kipperi tai Niemi maalissa ja yli 96:n torjuntaprosentti, aino maalikin tuli kahden miehen ylivoimalla hienon kuvion ja maskin ansiosta noin kolme minsa ennen loppua. En edes ymmärrä miten jaksaa aina tuommoisetkin pelit pelata loppuun asti vaikka huomannut jo kymmeniä kertoja että erittäin epätodennäköistä tuommoisen pelin voittaminen on.

Voi herranjumala nyt tämän pelin kanssa, alkaa tosiaan tuntumaa että tällä on jotakin meikäläistä vastaan. Tullut taas tänäkin aamuna pari tappiota taas semmoisten pomppumaalien takia että huh huh. Varsinkin viimeisimmän pelin aikana oli hyvin lähellä ettei ohjain löytynyt seinästä. Alkoi tuntumaan että ea tekee kaikkensa että vastustaja varmasti voittaa. Itseltä hylättiin yksi maali muka potkumaalina, luistimesta meni kyllä mutta ei siinä minkäänlaista potkuliikettä ollu vaikka katsoisi minkälaisilla värilaseilla tahansa. Ja vastustaja sai kyllä tehdä rikkeitä niin paljon kun kerkesi että tuomari niitä vihelsi. pahin oli se että muutaman sekunnin välein kaksi kertaa tökkää silleen että mun pelaaja tippuu polvilleen mutta ei jäähyä kummastakaan. Mutta kuinka yllättävää kyllä itselle samanlaisesta tilanteesta vihellettiin jäähy.

Alkaa joka päivä varmistumaan enemmän että tulevat änärit saa suosiolla jättää kaupan hyllylle.

Viimeksi muokannut moderaattori:

lartzan kirjoitus olisi voinut olla omani muuten paitsi pakkohan se 14 versio on ostaa kaikki muutkin ostatte =) mutta tosiaan esimerkkejä

olen 1 läpi kaveri kamppaa täysin en saa vedettyä tms,,tuomaria antaa pelin jatkua ei edes jäähyä. minutti pari vastustaja pyörii lähellä

sinistä komastuu lähinnä jalkoihinsa ehkä tuuppaan pikkuisen mutten jäähyn arvoisesti,,, rankkari. no taas mennään tovi laitan kiekon maaliin

lamppu sytyy jne,,, jaahas pariminuuttia taaksepäin ja maalia ei enää tulostaulussa,,, vastustaja saa "toistakertaa" kiekon sinisen yli 1 ajaa

päin maalivahtia toinen pistää maaliin ei ei mitään virhettä..menisikö minuutti vastustaja neppaa kiekon oman maalinsa edestä sehän liruu,,,,

aivan vastustamattomasti suoraan maaliini,, loppuvaiheessa vastustajan pakki lämää punaselta juu suoraan ylämummoon,,,

taisin 5-0 hävitä vastustajalla oli alle 10 laukausta minulla 60 vaikka uskon loppuessa en enää jaksanut viimeseen 10min edes ampua,,

että this is hockey =)

lartzan kirjoitus olisi voinut olla omani muuten paitsi pakkohan se 14 versio on ostaa kaikki muutkin ostatte =) mutta tosiaan esimerkkejä

olen 1 läpi kaveri kamppaa täysin en saa vedettyä tms,,tuomaria antaa pelin jatkua ei edes jäähyä. minutti pari vastustaja pyörii lähellä

sinistä komastuu lähinnä jalkoihinsa ehkä tuuppaan pikkuisen mutten jäähyn arvoisesti,,, rankkari. no taas mennään tovi laitan kiekon maaliin

lamppu sytyy jne,,, jaahas pariminuuttia taaksepäin ja maalia ei enää tulostaulussa,,, vastustaja saa "toistakertaa" kiekon sinisen yli 1 ajaa

päin maalivahtia toinen pistää maaliin ei ei mitään virhettä..menisikö minuutti vastustaja neppaa kiekon oman maalinsa edestä sehän liruu,,,,

aivan vastustamattomasti suoraan maaliini,, loppuvaiheessa vastustajan pakki lämää punaselta juu suoraan ylämummoon,,,

taisin 5-0 hävitä vastustajalla oli alle 10 laukausta minulla 60 vaikka uskon loppuessa en enää jaksanut viimeseen 10min edes ampua,,

että this is hockey =)

Älä naurata, täyttä paskaa taas. Punaselta ylänurkkaan, omasta päästä maali, 60vs10 vedot.

Joko sä oot paska trolli, tai muuten vaan tyhmä

Älä naurata, täyttä paskaa taas. Punaselta ylänurkkaan, omasta päästä maali, 60vs10 vedot.

Joko sä oot paska trolli, tai muuten vaan tyhmä

Punaselta ylänurkkaan on aika heikosti, oon kerran heittäny omalta siniviivalta lämärillä kiekon maaliin, vieläpä alivoimalla kaksi sekunttia ennen erän loppua, hieman meinasi pikkubroidi käydä kuumana siinä vaiheessa :D

Ja eipä tuo mitään harvinaista ole tässä pelissä että vaikka itse tulittaa kuinka kohti maalia niin mikään ei uppoa ja toisella uppoa sitten aivan kaikki. Pahimillaa itselle on käynyt niin että vastustajan kuusi ensimmäistä vetoa on kaikki ollut maalissa ja vieläpä osa tyylillä "heitän kiekon siniseltä maalia kohti ranteella, oho maali". Vai voitko muka rehellisesti väittää että itselle ei ole ikinä tullut matsia vastaan missä et itse millään saa kiekkoa maaliin ja taas vastustaja saa luvattoman helposti maaleja?

Sain tänään viimein oman 7 ottelun pituisen tappioputken katkaistua ja sen jälkeen onkin sitten momentun kääntynyt itselle viimeisistä 11 pelistä 10 voittoa ja yksi rankkaritappio ja neljän viimeisen ottelun maaliero 20-5. Ja muutenkin tuntuu että melkein kaikki mitä tekee niin onnistuu. Meinasin tosin viime pelissä kostaantua kun omaa hölmöyttäni päästin vastustajan mukaan peliin, viimeisellä kympillä sitten heräsin taas mukaan peliin ja ladoin taululle 6-3 lukemat :)

No eiköhän se alamäki kohta taas ala kun viikko ranking on noussu jo tonnin paremalle puolelle :D

Punaselta ylänurkkaan on aika heikosti, oon kerran heittäny omalta siniviivalta lämärillä kiekon maaliin, vieläpä alivoimalla kaksi sekunttia ennen erän loppua, hieman meinasi pikkubroidi käydä kuumana siinä vaiheessa :D

Ja eipä tuo mitään harvinaista ole tässä pelissä että vaikka itse tulittaa kuinka kohti maalia niin mikään ei uppoa ja toisella uppoa sitten aivan kaikki. Pahimillaa itselle on käynyt niin että vastustajan kuusi ensimmäistä vetoa on kaikki ollut maalissa ja vieläpä osa tyylillä "heitän kiekon siniseltä maalia kohti ranteella, oho maali". Vai voitko muka rehellisesti väittää että itselle ei ole ikinä tullut matsia vastaan missä et itse millään saa kiekkoa maaliin ja taas vastustaja saa luvattoman helposti maaleja?

Oon mäkin tehnyt omista tässä pelissä häkin. Onhan mun peleissä tullut ns. helppoja maaleja, mutta vain joku 3-5 siniseltä roikkuja tjv. En epäile yhtään, etteikö olisi voinut tulla karvisen pelissä, mutta noi kaikki samassa pelissä? Never gonna happen. Voin vaan kuvitella vastauksen jo silmissäni :

''tietäisit vaan,,,, vedot oli 60 10 ja vastustaja sai monmenttumin ja vaikka olin 1lvl ei voinut mitään,,, random sitä,, random tätä''

Mua nyt kyrsii, anteeksi :D Mutta tässähän joutuu leikkimään jo palstapoliisia, enkä edes tiedä onko palstalle kirjoittamisessa jotain vaatimuksia?

Oon mäkin tehnyt omista tässä pelissä häkin. Onhan mun peleissä tullut ns. helppoja maaleja, mutta vain joku 3-5 siniseltä roikkuja tjv. En epäile yhtään, etteikö olisi voinut tulla karvisen pelissä, mutta noi kaikki samassa pelissä? Never gonna happen. Voin vaan kuvitella vastauksen jo silmissäni :

''tietäisit vaan,,,, vedot oli 60 10 ja vastustaja sai monmenttumin ja vaikka olin 1lvl ei voinut mitään,,, random sitä,, random tätä''

Mua nyt kyrsii, anteeksi :D Mutta tässähän joutuu leikkimään jo palstapoliisia, enkä edes tiedä onko palstalle kirjoittamisessa jotain vaatimuksia?

Kyllähän noita tuommoisia pelejä missä sattuu melkein kaikki mahdoton ja mahdollinen yhden pelin aikana silloin tällöin tulee. Itelle tullu pari tuommoista peliä vastaan. 60 vetoa en oo tosin ikinä saanu maalia kohti kun pelaajat monesti tykkää paukutella kiekkoa plekseihin tai muihin pelaajiin ennemmin kuin maalia kohti :D Äskeisessä pelissä vastustajan siniviiva veto kimposi kahden pelaajan kautta tolppaan, siitä Bishopin selkään ja siitä lirui maalia kohti mutta viime hetkellä Bishop onnistui vielä pelastamaan tilanteen :D

Otat perjantai oluen ja muutaman hyvän matsin änäriä niin eiköhän se mieli taas nouse ;)

Otat perjantai oluen ja muutaman hyvän matsin änäriä niin eiköhän se mieli taas nouse ;)

Äh, kesä tulee, NHL saa jäädä jo vähemmälle..

Mä oon omasta mielestä monia matseja aika huolella hallinnut, vetoja maksimissaan 35-38. Toisaalta kävin tossa viikko sitten pelaamassa vs-pelin ja taso oli siellä 1lvl, tuli reenattua kaikkia lapsellisia bugimaaleja (vink vink ;)) ja ammuttua joka paikasta, vetoja sain kasaan 45, joten 60 tuntuu aika härskiltä + kaikki omista tehdyt, siniseltä tehdyt. Mä en yhtään kiellä etteikö tässä pelissä ole näitä epäreiluja häviöitä, mutta ei se nyt jumalauta joka päivä voi olla karvisella aina ongelma kun vastustaja tekee tuurilla ja kaveri ite ampuu 100x matsissa.

Nyt, perjantai-ilta, jaksa enää vääntää, pitäköön randominsa :D

KYLLÄ kaikki samassa pelissä vielä katsoin että vastustaja oli lvl2 eli ei mikään maaginen. ja taatusti minun 60 vedosta puolet oli toivotaan

toivotaan vetoja, mutta siltikin tämä oli nyt kai se momenttumien huipentuma tämä selareiden mieliksi loppuun =)

lisäys veto ennätykseni hutissa lvl1 vastustajaa vastaan 80 sillä oli joku 20 eli yritti sekin taisin kyseisen matsin voittaa 2-0 =)

Äh, kesä tulee, NHL saa jäädä jo vähemmälle..

Mä oon omasta mielestä monia matseja aika huolella hallinnut, vetoja maksimissaan 35-38. Toisaalta kävin tossa viikko sitten pelaamassa vs-pelin ja taso oli siellä 1lvl, tuli reenattua kaikkia lapsellisia bugimaaleja (vink vink ;)) ja ammuttua joka paikasta, vetoja sain kasaan 45, joten 60 tuntuu aika härskiltä + kaikki omista tehdyt, siniseltä tehdyt. Mä en yhtään kiellä etteikö tässä pelissä ole näitä epäreiluja häviöitä, mutta ei se nyt jumalauta joka päivä voi olla karvisella aina ongelma kun vastustaja tekee tuurilla ja kaveri ite ampuu 100x matsissa.

Nyt, perjantai-ilta, jaksa enää vääntää, pitäköön randominsa :D

60 on tosiaan jo aika härski lukema, joskus tulokas turnauksessa saanu sen verran mutta eihän siinä nyt mitään haastetta edes olekaan :D Vois joskus testata että miten paljon kerkee saamaan vetoja kun vaan ampuu tykittää joka paikasta. Tuossa joku aika sit joku vastustaja sai yli 20 vetoa alle kahden minsan hyökkäsalue ajalla, mutta tosin se laukokin aina heti kun pääs sinisen yli :D Ite tuli monesti ehkä turhankin paljon syöteltyä alueella.

Näin pienenä sivuhuomiona tuli tänään ostettua Chara ja Myers enkä ole hävinnyt sen jälkeen vielä yhtään peliä. Vaikka Myers varsinkin tuntuu uskomattoman kankealle vaikka treenasin luistelun 99:n ja melkein joka pelissä yleisö jommalle kummalle buuaa kun ovat toimittaneet jonkun sairaslomalle jotta kyllä niistä ilmeisesti jotain hyötyä on :D

Täällä kun on ollut juttua tuon joukkueen huonontamisesta ja sen myönteisestä vaikutuksesta omaan peliin eli vedot paranee pelaajien pelattavuus paranee ym. Niin päätinkin itse kokeilla tätä ihanuutta ja olenkin pelaillut systeemillä jossa ykkös miehistön kahden peräkkäisen voiton jälkeen vuoron on saanut ahl jyrät ja palkka tiimillä on 25t pintaan. Nyt melko laajalla tulos pohjalla on kyllä todettava että eipä kyllä parantunut mikään vaan vielä enemmän ammutaan plekseihin mikäli edes ampumaan pääsee ja omissa soi minkä kerkiää kun pakit ei pysty pitämään kiinni näitä nhl staroja, joten voin rehellisesti sanoa että yhtään peliä en ole voittanut ja maaliero keskiarvolla +4/peli vastustajan hyväksi. Jos tässä joku momentum on niin ei se ainakaan tänne ole eksyny, olen jopa ihmeissäni seurannut kun taklaus peliä nostamalla kaatuu kyllä miestä mutta valitettavasti ne on monesti omia ja siitä tietysti loukkaantuneena poppareita syömään. Tuota taitotason vaikutusta en kyllä osaa sanoa kun en sitä vastustajilta ole tarkastellut itellä tuo pyörii 30 molemmin puolin. Noin lopuksi voin luvata että ilmottelen sitten kun nuo ahl jyrät ensimmäisen pelin voittaa, mutta ei sitä varten kannata ainakaa jäädä f5 räpäten koneelle ootteleen:cool:

Täällä kun on ollut juttua tuon joukkueen huonontamisesta ja sen myönteisestä vaikutuksesta omaan peliin eli vedot paranee pelaajien pelattavuus paranee ym. Niin päätinkin itse kokeilla tätä ihanuutta ja olenkin pelaillut systeemillä jossa ykkös miehistön kahden peräkkäisen voiton jälkeen vuoron on saanut ahl jyrät ja palkka tiimillä on 25t pintaan. Nyt melko laajalla tulos pohjalla on kyllä todettava että eipä kyllä parantunut mikään vaan vielä enemmän ammutaan plekseihin mikäli edes ampumaan pääsee ja omissa soi minkä kerkiää kun pakit ei pysty pitämään kiinni näitä nhl staroja, joten voin rehellisesti sanoa että yhtään peliä en ole voittanut ja maaliero keskiarvolla +4/peli vastustajan hyväksi. Jos tässä joku momentum on niin ei se ainakaan tänne ole eksyny, olen jopa ihmeissäni seurannut kun taklaus peliä nostamalla kaatuu kyllä miestä mutta valitettavasti ne on monesti omia ja siitä tietysti loukkaantuneena poppareita syömään. Tuota taitotason vaikutusta en kyllä osaa sanoa kun en sitä vastustajilta ole tarkastellut itellä tuo pyörii 30 molemmin puolin. Noin lopuksi voin luvata että ilmottelen sitten kun nuo ahl jyrät ensimmäisen pelin voittaa, mutta ei sitä varten kannata ainakaa jäädä f5 räpäten koneelle ootteleen:cool:

Sinänsä jännä että itse kokeilin muutama päivä sitten kun olin tappioputkessa niin tuota ahl jyrillä pelaamista ja voitinkin pelin rankkareilla. Kyllähän omat ukot oli hitaampia mitä vastustajalla mutta oma veskari oli suorastaan ilmiöimäinen (joku 80 kokonaisuus oleva veskari). Kyllähän tuo momentun ja tasoitus systeemi taitaa olla aika monen eriasian summa. Mutta kyllä ainankin itsellä tuntuu peli sujuvan paremmin kun tiputti palkan yli 38 tonnista noin 34 tonniin. Ja viikon tähtien määrän 15 kenttäpelaajasta kolmeen.

Tuli kyllä nyt heti päivän ekassa pelissä huomattua aivan järkyttävä ero eilisiin peleihin, eilen todellakin tuntu että pelaa hyvillä tyypeillä ja gaborikilla ja kumppaneilla pääsi kyllä helposti hitaiden pakkien ohi. Mutta nyt päivän eka peli ja omat pelaajat on vissiin käyny vetämässä eilen kännin kun oli todella tahmaisen, hitaan ja kömpelön tuntuista ja edes Charat ja muut ei tuntunu saavan ketään nurin vaikka kuinka yritti runtata. Tappiohan siitä sitten tuli, mutta tällä kertaa oman internetin takia joka halusi katketa kolmanessa erässä 0-0 tilanteessa :mad: Saa nyt nähdä miten pelit menee tästä eteenpäin että tuleeko taas tappiokierre ja viikko ranking sijakin tippu 300:n paremalta puolelta parikymmentätuhatta sijaa alemaksi kuten viime tappioputken aikana kävi.

kane88 itsellä äsken varmaan 10 minsaa valitti että ei toimi mutta nyt pelittää taas ihan hyvin.

Ylös Bottom