Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]
Olen kokeillut maalissa 80 ukkoo ja yli 90(arvoiltaan) jantteria mutta eipä nuo kyllä päästettyjen maalien määrässä eroa toisistaan kun keskiarvolla lasketaanSinänsä jännä että itse kokeilin muutama päivä sitten kun olin tappioputkessa niin tuota ahl jyrillä pelaamista ja voitinkin pelin rankkareilla. Kyllähän omat ukot oli hitaampia mitä vastustajalla mutta oma veskari oli suorastaan ilmiöimäinen (joku 80 kokonaisuus oleva veskari). Kyllähän tuo momentun ja tasoitus systeemi taitaa olla aika monen eriasian summa. Mutta kyllä ainankin itsellä tuntuu peli sujuvan paremmin kun tiputti palkan yli 38 tonnista noin 34 tonniin. Ja viikon tähtien määrän 15 kenttäpelaajasta kolmeen.
Tuli kyllä nyt heti päivän ekassa pelissä huomattua aivan järkyttävä ero eilisiin peleihin, eilen todellakin tuntu että pelaa hyvillä tyypeillä ja gaborikilla ja kumppaneilla pääsi kyllä helposti hitaiden pakkien ohi. Mutta nyt päivän eka peli ja omat pelaajat on vissiin käyny vetämässä eilen kännin kun oli todella tahmaisen, hitaan ja kömpelön tuntuista ja edes Charat ja muut ei tuntunu saavan ketään nurin vaikka kuinka yritti runtata. Tappiohan siitä sitten tuli, mutta tällä kertaa oman internetin takia joka halusi katketa kolmanessa erässä 0-0 tilanteessa Saa nyt nähdä miten pelit menee tästä eteenpäin että tuleeko taas tappiokierre ja viikko ranking sijakin tippu 300:n paremalta puolelta parikymmentätuhatta sijaa alemaksi kuten viime tappioputken aikana kävi.
kane88 itsellä äsken varmaan 10 minsaa valitti että ei toimi mutta nyt pelittää taas ihan hyvin.