Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No päätinkin kertoa sen nyt jo (innostuin ottaan pari olutta lisää)
kiekkoja tuli yhteensä n. 165 000,pavel-pappa maksoi 159 000 ja ennestään kiekkoja oli n.20 000

Joukkue on nyt

Malkin - Datsyuk - Kovalchuk

maalissa Backstrom/Hedberg

Puuttuu siis 9 hyökkääjää ja 6 pakkia, kiekkoja jäljellä 17 079, tekee siis tiukkaa :(
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ite pelasin kans tätä kaveria vastaan tänään. Oli tuttu kaveri jo ennestään ja heti ensimmäisen erän alussa selvisi, ettei se pelityyli ole miksikään muuttunut. Annoin kaverin jo viime kerralla maistaa omaa lääkettään ja nyt päätin viedä opetuksen astetta pahemmaksi. ;) Sain tuurilla ekasta laukauksesta pelin 1-0, joten loppuajan (melkein kolme kokonaista erää) kuluttelin peliaikaa ja siihen 1-0 voittoonhan se sitten päättyi. : D

Sheron,ihana kaveri.Ainut jota voisin oikeassa maailmassa höykyttää jonku pelin takia.**ttu sitä maalin takana pörräämistä av: lla ja johtoasemassa.No,minultakin saa maistaa omaa lääkettään

Btw, mää en KEHTAIS tuolla jengillä..:) aina vetäisin urut auki hyökkäystä.Pitäs tuomita vankilaan tuommosen nimijoukkueen väärinkäytöstä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tilttaus tuli näköjään vs pelien leaderboard ykköstä Xence1:stä vastaan, ja oli kyllä suht huonon oloinen pelaaja vaikka peli katkesi ekassa erässä 0-0 tilanteessa.. Millähän kikkailulla sekin saa nuo pelit katkeamaan sillein että saa vielä voitot niistä. Ei kyllä nähdyn perusteella voi uskoa että vs peleissä 295-39.10 record olisi pelillisellä hyvyydellä tullut. Olen enemmän tiltissä :)
Asiahan ei varsinaisesti tähän topiciin kuulu, mutta on sanottava että Xence1 pelaa rehellistä peliä, eikä hän myöskään mikään aivan avuton ole, vaikkakin pelillinen taktiikka rajoittuu sitomiseen aloituksessa ja Gaborikin käyttämiseen läpiajoihin ja ranteisiin (taitaa olla pelin paras ranne Ovien kanssa?). Hän ei katko pelejä enkä ole kuullut keneltäkään muultakaan, että hän katkoisi, vaan nuo statsit on pelaamalla saatu. Tuo on täyttä urbaanilegendaa, että pelit voisi katkoa itselle voitoksi. Tuo taisi onnistua NHL 11 aikoina, mutta ei enää. Ja 4 peliä olen kyseistä vastaan pelannut, joten uskon olevani aika jäävi arvioimaan henkilöä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En tiedä onko muut kohdanneet samaa ongelmaa, mutta itselläni ainakin tuo kotipelien määrä on järjettömän pieni. Valehtelematta 95% peleistäni on vieraspelejä, enkä tiedä syytä tähän. Tiedä sitten onko sillä oikeasti vaikutusta pelaatko vieras- vai kotipaidassa, mutta kummasti tuntuu että tuo tasotus tulee vastustajan puolelle ainoastaan silloin kun pelaan vieraissa. Vastaavasti kotipelit tulee voitettua kovalla prosentilla, ne harvat jotka siis sattuvat kohdalle.

Esimerkkinä äskeiset 2 matsia. Sain pitkästä aikaa kotipelin, kaverilla samantasoinen jengi kun mullakin. Voitin ekan matsin 3-0, oli tasasta vääntöä mutta tein maalit. Seuraava peli oli samaa vastustajaa vastaan, mutta tällä kertaa vieraissa, hävisin 1-0. Omat pelaajat olivat helvetisti hitaampia verrattuna edelliseen peliin, syötöt eivät menneet kohdalleen ja Rinnekin oli maalissa täysin ohittamaton useista hyvistä vetopaikoista huolimatta.

Odotan vastausta tähän teoriaan, joten kertokaa jos olette samanlaiseen tilanteeseen törmänneet.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

EA:n servereissä jotain ongelmaa ollu jo toista viikkoa, kun tulee aina sama viesti kun aloittaa verkkopeliä "yhteys muihin pelaajiin on katkennut" Muilla samaa???
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

EA:n servereissä jotain ongelmaa ollu jo toista viikkoa, kun tulee aina sama viesti kun aloittaa verkkopeliä "yhteys muihin pelaajiin on katkennut" Muilla samaa???

Joo mulla tekee aina samaa. Mutta kunhan vaan sinnikkäästi etsii aina uutta peliä niin kyllä sieltä sitten peli löytyy.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En tiedä onko muut kohdanneet samaa ongelmaa, mutta itselläni ainakin tuo kotipelien määrä on järjettömän pieni. Valehtelematta 95% peleistäni on vieraspelejä, enkä tiedä syytä tähän. Tiedä sitten onko sillä oikeasti vaikutusta pelaatko vieras- vai kotipaidassa, mutta kummasti tuntuu että tuo tasotus tulee vastustajan puolelle ainoastaan silloin kun pelaan vieraissa. Vastaavasti kotipelit tulee voitettua kovalla prosentilla, ne harvat jotka siis sattuvat kohdalle.

Esimerkkinä äskeiset 2 matsia. Sain pitkästä aikaa kotipelin, kaverilla samantasoinen jengi kun mullakin. Voitin ekan matsin 3-0, oli tasasta vääntöä mutta tein maalit. Seuraava peli oli samaa vastustajaa vastaan, mutta tällä kertaa vieraissa, hävisin 1-0. Omat pelaajat olivat helvetisti hitaampia verrattuna edelliseen peliin, syötöt eivät menneet kohdalleen ja Rinnekin oli maalissa täysin ohittamaton useista hyvistä vetopaikoista huolimatta.

Odotan vastausta tähän teoriaan, joten kertokaa jos olette samanlaiseen tilanteeseen törmänneet.

Tästähän oli jo aikasemmin puhetta,,, ja joku tais olla tietävinään että se on kotijoukkue kummalla on parempi netti yhteys...
Ite oon varmaan ollu taas 95% kotijoukkue... ja sen mitä oon ollu vieras,, ni kyl on jotenkin tuntunu et sillo kulkee huonommin... ( voi toki olla vaa... Ku oon ehkä 80 pelistä sen 5 pelannu vieraissa...)
Ja oon kyl ihmetellykkin tätä että oon noin useesti kotijoukkue... Pelaan langattomalla yhteydellä, ja nettikin on muistaakseen "vain" 8megane...
 
Tästähän oli jo aikasemmin puhetta,,, ja joku tais olla tietävinään että se on kotijoukkue kummalla on parempi netti yhteys...
Ite oon varmaan ollu taas 95% kotijoukkue... ja sen mitä oon ollu vieras,, ni kyl on jotenkin tuntunu et sillo kulkee huonommin... ( voi toki olla vaa... Ku oon ehkä 80 pelistä sen 5 pelannu vieraissa...)
Ja oon kyl ihmetellykkin tätä että oon noin useesti kotijoukkue... Pelaan langattomalla yhteydellä, ja nettikin on muistaakseen "vain" 8megane...

Itse aina kans poikkeuksetta pelaan kotijoukkueena. Wlan ja 24M letku
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Muutama kysymys taktiikoista?
-Millä taktiikoilla puolustatte ja miksi? Omat bottipakit monesti jähmettyy ja ihmettelee kun kaveri kiertää ohi. Mietin että voisiko tätä jotenkin säätää. Riippuu tosin paljon pelistä ja voi liittyä momentumeihinkin tms, mutta apua kaivataan.
-Antaako valmentaja kaikille pelaajille nuo +2 (tai mikä luku onkaan) arvoihin lisää, vai tuleeko vaikutus esiin esim vasta aikalisän jälkeen? Mietin että voisiko tähän vaikka perustua kun aikalisä tuo muutosta peliin.
-Voiko taktiikoita muuttaa jonnekin oletukseksi vai pitääkö ne joka peliin vaihtaa erikseen? Nyt ei ole kuin yksi logo, mutta viime vuotisessa ainoa tapa muuttaa niitä pysyvästi tais olla vaihtaa logoa ja mennä sen logon automaattisesti tuomilla taktiikoilla. Nyt täytyy jokaista taktiikkaa säätää ennen pelin alkua.

Vaikka täällä tulee manailtua välillä peliä ja pelaajia, niin onneksi isompi osa pelaa hyvää lätkää ja silloin tappiokaan ei haittaa. Ihan sama vaikka vastassa ois superjoukkue ja niitä tuntuu tosi paljon jo olevan kasassa. Ite en tähän rahaa laita ja viime versiosta saaduilla puckseilla ostin virheellisesti paketteja ja eihän niistä mitään muuta tullut kuin 80-82 pelaajia. Onneks muutaman 83-85 pelaajan löytänyt halvalla. Joku kysy hyviä pelaajia halvalla: mä tykkään PHX Gordonista. Aloittaa hyvin ja muutenkin ihan ok.. ja hinta 150-250 pucksia.

Jos joku haluaa WPG Wheelerin myydä halvalla niin voisin ostaa pois tuohon mun superkenttään Ladd-Little-Miettinen oikeaan laitaan.

Vähän tota boldattua aihetta sivuten...

Vastustaja kun saa siun hyökkäyksen poikki, tai muutenkin kun lähtee hyökkäyseen... ni pakit luistelee aina takaperin, ja hyökkääjä menee heittämällä ohi... Ja vaikka otat ite pakin ohjaukseen, ni mie en ainakaan saa sitä heti kääntymään vaan pakki jatkaa luistelua takaperin,,, L2 painamallahan saa pelaajan luistelemaan takaperin,, mut tossa tilanteessa mie en ainakaan oo saanu sitä pelaajaa kääntymää painamalla L2... vai pitäskö sen kääntyä?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mason todettu hyväksi kiekkojen koppaajaksi ja Vokoun paskaksi kiekkojen koppaajaksi myös täällä. Mason kilpailee koko ajan ykkösmaalivahdin paikasta Lehtosen kanssa, molempien torjuntaprosentti on siinä 91:n lieppeillä. Saa nähdä, pystyykö Mason enää kilpailemaan kun ostan Wardin joukkueseen.

Mitä Vokouniin tulee, sain hänet muistaakseni ensimmäisestä avaamastani kultajumbopakasta. Olin ihan innoissani, kun huomasin saavani 88 tasoisen maalivahdin. Iloitsin liian aikaisin. Vokoun imuroi joka pelissä keskimäärin kolme kiekkoa reppuun, ja torjunprosentti oli siinä 80:n paikkeilla. Noin 30 pelin jälkeen meni totaalisesti hermot, Vokoun myyntiin ja Lehtonen ostoon. Ei Lehtonenkaan miksikään erityisen varmaksi ja huikeaksi maalivahdiksi ole osoittautunut, mutta kuitenkin huomattavasti paremmaksi kuin Vokoun.

Anyway, Mason FTW! Halpa ja hyvä!

P.S. Onkohan kukaan täältä foorumeilta ikinä pelannut minua vastaan online-peliä? Ihan vain mielenkiinnosta kysyn, koska välillä saan vastustajiksi todella asiallisia pelaajia, joiden kanssa tulee aina pelin jälkeen höpötettyä herrasmieshengessä pelin kulusta jne., mutta välillä taas vastaan tulee juurikin näitä "haista v*ittu glitchaaja/Visan vinguttaja/homo" -tyyppejä. Eli siis PS nickkini on Stranger93 ja joukkueeni nimi Rillimestarit.

Kyl meikäläinen on ainaki pelaillu sua vastaan tosa jokusen aika taperin... Hyvä matsi tais olla kaiken kaikkiaan ku ei ainakaan mitään pahaa jääny mieleen :D Ja kyl tääläki lähti nyt Lindbackit ja Johnsonit vaihtoon ja ruvetaan kokeilemaan tota masonia onks siit sit mihenkää
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En tiedä onko muut kohdanneet samaa ongelmaa, mutta itselläni ainakin tuo kotipelien määrä on järjettömän pieni. Valehtelematta 95% peleistäni on vieraspelejä, enkä tiedä syytä tähän. Tiedä sitten onko sillä oikeasti vaikutusta pelaatko vieras- vai kotipaidassa, mutta kummasti tuntuu että tuo tasotus tulee vastustajan puolelle ainoastaan silloin kun pelaan vieraissa. Vastaavasti kotipelit tulee voitettua kovalla prosentilla, ne harvat jotka siis sattuvat kohdalle.

Esimerkkinä äskeiset 2 matsia. Sain pitkästä aikaa kotipelin, kaverilla samantasoinen jengi kun mullakin. Voitin ekan matsin 3-0, oli tasasta vääntöä mutta tein maalit. Seuraava peli oli samaa vastustajaa vastaan, mutta tällä kertaa vieraissa, hävisin 1-0. Omat pelaajat olivat helvetisti hitaampia verrattuna edelliseen peliin, syötöt eivät menneet kohdalleen ja Rinnekin oli maalissa täysin ohittamaton useista hyvistä vetopaikoista huolimatta.

Odotan vastausta tähän teoriaan, joten kertokaa jos olette samanlaiseen tilanteeseen törmänneet.


Sama homma tällä eli noin 90-95% peleistä vieraissa. Semmoinen tunne ainakin itsellä on et esim. nuo tökkäykset ei meinaa millää osua kiekkoon, vaan usein tulee kampitus jäähy. Kun taas koti joukkue saa huito tolla mailalla kuin Tauno Palo konsanaan heinäpellolla vanhoissa suomifilmeissä.

Syöttö % on aivan surkea noissa vieras matseissa kun eivät millään ukot tunnu saavan kiekkoa haltuun vaan poltaa kuin kuin kuuma makkara näpeissä, tai sit se mennee 3 metrii ohi kun pakki huutaa et heitin omalle nopeudelle. Eikä pitäs olla kemioista kiinni kun se on 98.

Väillä tuntuu et saa tehdä ihan hirvittävän määrän töitä noiden maalien eteen kun siel vastustajan maalissa on joku gepardin soluja omaava whl molari.Joka tekee ihan hirveitä loikkia mistä olisi jopa Bob Beamon kade. Kun taas koti joukkueen ei tarvii kun heittää pikku röpelö kiekko vasta kulmaan josta se pomppii pakin kypärästä laiturin luistimeen mistä lehtonen kauhoo sen omaan maalin.

Yhteys on muuten langaton 24 megane mut ei kyl kauan... Taidan marssii paikalliseen prismaa ja ostaa muutaman metrin kaapelii jos alkas mullakin löytyy niit kotipelejä. Ettei tarvi enää kelkotella noilla lentokentillä mitä tuntuu löytyvän aikas monelta.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

mites täällä onko jengi säätäny noita peliäly/omia kuviointi juttui asetuksista? pelatessasi HUT:ia
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Päivitys tuntuu tuoneen nhl12 "huonot puolet", tähänkin versioon lähes jokapelissä vastustaja takoo "maalinkulma kyttäys glitchillä" 1-5 maalia.

ok en ole paras puollustamaan,mutta ihan sama minkä taktiikan pakeille laittaa joka matsissa,tahtoo tulla muutama 2-0 ja useita 2-1 hyökkäyksiä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

20K:n arvontaan haetaan lisää porukkaa, pääsymaksu 2.5K ja jos osallistujii tarpeeks ni potti suurempi! :) Psn Gretski999
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Päivitys tuntuu tuoneen nhl12 "huonot puolet", tähänkin versioon lähes jokapelissä vastustaja takoo "maalinkulma kyttäys glitchillä" 1-5 maalia.

ok en ole paras puollustamaan,mutta ihan sama minkä taktiikan pakeille laittaa joka matsissa,tahtoo tulla muutama 2-0 ja useita 2-1 hyökkäyksiä.
itse huomasin saman "ongelman" vastustaja lauko siitä maalin vierestäkohdasta 5-1 tilanteen.. kyllähän tuo jos rupes tympimään..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huhhuh, kannatti kyl hankkii sotw teukka ja filppulan veljekset siihen rinnal. Kyl tulee melkosen näköstä jälkee! Kolmikon pistesaldo taitaa olla 25 pelis jotain n.80pongon luokkaa! :eek::D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jep sama mies! Juu älyttömä hyviä pelejä ollu!! Harmittavaste vaa viime pelis vähä lagitti..

Muutenkin ollut hyviä vääntöjä mm. SUPAAANG kanssa. Vastaavasti kujamies vituttaa jostain syystä ylikaiken. Inbox laulaa aina pelin jälkeen "ota siitä"
joo taitaa olla melko pelle kyseessä?? ei uskalla nykyisin enää pelata mua vastaan. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sheron,ihana kaveri.Ainut jota voisin oikeassa maailmassa höykyttää jonku pelin takia.**ttu sitä maalin takana pörräämistä av: lla ja johtoasemassa.No,minultakin saa maistaa omaa lääkettään

Btw, mää en KEHTAIS tuolla jengillä..:) aina vetäisin urut auki hyökkäystä.Pitäs tuomita vankilaan tuommosen nimijoukkueen väärinkäytöstä.

Tätä sheronia vs taisin tänään pelata, eikös joukkueen nimi ole joku pitt25 tjsp, aivan surkee se on ainakin pelaan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tätä sheronia vs taisin tänään pelata, eikös joukkueen nimi ole joku pitt25 tjsp, aivan surkee se on ainakin pelaan.

Joo ei se pelata osaa, tulee hyvin ilmi se että pelkällä joukkueella ei menesty, pitää sitä taitoakin olla :D
 
Ylös Bottom