Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten pystyt lahjottamaan kiekkoja?

Ostamalla jonkun rupupelaajan esim. 2,5k:lla joltain tutulta, tai tässä tapauksessa voittajat pistää kortin myyntiin niin laitan vaihtotarjouksella 2 pelaajaa ja nuo pucksit.

Jokainen voi vetää omat johtopäätöksensä mikä noista oli glitch ja tiedän että nämä olisi voinut puolustaa pois yms. ja ymmärrän että joskus tulee vahingossa hypättyä veskarin päälle mutta tässä pelissä sitä tehtiin toistuvasti tarkoituksella ja vastustaja ei todellakaan pelannut reilusti.

Joo ymmärrän yskän, mutta mielestäni ainoa juttu jota voi noista kutsua glitchiksi on tuo hyppiminen. Ymmärrän jos epätoivossa yrittää kerran tai pari, mutta jos harrastelee tollasta koko pelin ajan niin ei huh huh.. Botteja vastaan saa toki tehdä noin, mutta pitäis nyt jotain kunnioitusta olla vastustajaakin vastaan vaikka tämä onkin vain peli..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli pelattua täälläkin forumilla vierailevaa käyttäjää vastaan (Satu_S_eppo69) ja pakkoa sano että ei ollut lapsella sitten minkäännäköistä kunnioitusta vastustajaa/peliä/kfin jäsentä/suomalaista kohtaan. Jatkuvaa glitchmaalin hakua, ripari tyhjän sekä maalivahdin päälle hyppimistä. Tallensin vähän tämän sirkustirehtöörin otteita ylös:satuseppo | EA SPORTSsatuseppo2 | EA SPORTSSs3 | EA SPORTSSs4 | EA SPORTS tästä en osaa sanoa onko glitch vai munkki mutta en ihmettelisi jos tämäkin jonkun sortin glitch olisi.Jokainen voi vetää omat johtopäätöksensä mikä noista oli glitch ja tiedän että nämä olisi voinut puolustaa pois yms. ja ymmärrän että joskus tulee vahingossa hypättyä veskarin päälle mutta tässä pelissä sitä tehtiin toistuvasti tarkoituksella ja vastustaja ei todellakaan pelannut reilusti.Haluan vain ilmoittaa kyseisen nimimerkin jotta muiden ei tarvitsisi katsella tälläistä ala-arvoista peliä, ymmärrän hiukan jos tätä tehdään ulkomaalaisia vastaan mutta kyllä nyt joku kunnioitus pitäisi olla suomalaisia vastaan pelattaessa tai edes jos ei suomalaisista välitä niin ajattelisi edes itseään että ei saa huonoa mainetta.
Itse pelailin eilen aamulla henkilöä vastaan ja pistin merkille nuo hyppimiset, pilkkimiset yms. Kerran pelasin kyseistä vastaan, mutta kun toisen kerran tuli vastaan en jaksanut. Pelitaitoja kaveri ei tosin omannut ja huomaa kyllä, että kaveri EASHL-maalivahti kun otti hyvin usein vahtia haltuun ja käsiä ei ollut kentälle.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo ymmärrän yskän, mutta mielestäni ainoa juttu jota voi noista kutsua glitchiksi on tuo hyppiminen. Ymmärrän jos epätoivossa yrittää kerran tai pari, mutta jos harrastelee tollasta koko pelin ajan niin ei huh huh.. Botteja vastaan saa toki tehdä noin, mutta pitäis nyt jotain kunnioitusta olla vastustajaakin vastaan vaikka tämä onkin vain peli..
Jees oon kyllä sun kanssa samaa mieltä että pelissä ei varsinaisia glitchejä ole, toki paikkoja mistä menee paremmalla prosentilla yms. mutta kyllä mua ärsyttää noi toistuvat hyppimiset ja vielä sitäkin enemmän toi rystypaskan viljeleminen maalivahdin patjoihin josta seuraa ripari tyhjään maaliin, jonka laskisin myös jonkinasteiseksi glitchiksi.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jees oon kyllä sun kanssa samaa mieltä että pelissä ei varsinaisia glitchejä ole, toki paikkoja mistä menee paremmalla prosentilla yms. mutta kyllä mua ärsyttää noi toistuvat hyppimiset ja vielä sitäkin enemmän toi rystypaskan viljeleminen maalivahdin patjoihin josta seuraa ripari tyhjään maaliin, jonka laskisin myös jonkinasteiseksi glitchiksi.

Joo samaa mieltä. Ymmärtäisin jos kova/hyvä veto antais hyvän riparin, mut ei tässä pelissä. Rystyvipillä saat vaarallisimman riparin koko pelissä ja sitä voin kutsua eräänlaiseksi "exploitiksi", ehkä ei glitchiksi koska ei se aina niin varma maali ole, nykyään mua vastaan ei oo tehty ollenkaan noita, johtuu varmaa siitä että pistin vähän kookkaampia pakkeja tulille eli Myers ja E. Johnson, suosittelen! Tai sitten siitä että tasokkaammat vastustajat osaa viljellä muutakin.. :rolleyes:

Pakko ylistää Cam Wardia, statsit 5-0-0, 4 nollapeliä ja 96,3t%, okei noihin ei näköjään laskettu sitä peliä kun päästi 4 maalia, mutta olis toi t% kuitenkin jtn. 94% luokkaa. Ehdottomasti paras MV mikä mulla on koskaan ollut.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olipa leppoisa aamujää. Pelasin Raeh 84 tai 87 vastaan joka on aika korkeella hut rankingissa. Voitin pelin ja sen jälkeen alkoi postilaatikkoon sateleen viestiä. Äiti, seksi ja itsensä tappaminen käytiin viesteissä ainakin läpi... :D Oli ihan piristävä aloitus päivällä kun heitin vähän viestiä takas ku kaveri kävi selvästi kiukailla.


Tuli kans samaa kaverii vastaa pelattu.. joka erä tauolla tuli jos jonkunmoista viestii... Pelin jälkeen niitä vast alkoi tulee kun kysyin siltä ainoastaan että onko sulla päässä vikaa...

Onkos muuten ketään huomannut et pelin aloitus valikossa kun katsoo sponsori videon, niin siitä saa muutaman sata pukcsii, en ainakaan oo huomannut et kätään olis siitä maininnut täällä!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olipa leppoisa aamujää. Pelasin Raeh 84 tai 87 vastaan joka on aika korkeella hut rankingissa. Voitin pelin ja sen jälkeen alkoi postilaatikkoon sateleen viestiä. Äiti, seksi ja itsensä tappaminen käytiin viesteissä ainakin läpi... :D Oli ihan piristävä aloitus päivällä kun heitin vähän viestiä takas ku kaveri kävi selvästi kiukailla.


Tuli kans samaa kaverii vastaa pelattu.. joka erä tauolla tuli jos jonkunmoista viestii... Pelin jälkeen niitä vast alkoi tulee kun kysyin siltä ainoastaan että onko sulla päässä vikaa...

Onkos muuten ketään huomannut et pelin aloitus valikossa kun katsoo sponsori videon, niin siitä saa muutaman sata pukcsii, en ainakaan oo huomannut et kätään olis siitä maininnut täällä!

Kyseenalaistin myös kaverin pään olevan kunnossa ja siitähän veijari vaan innostui.. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyseenalaistin myös kaverin pään olevan kunnossa ja siitähän veijari vaan innostui.. :D

Kyseinen sankari on arvottu nyt myös minulle verkkopelissä vastustajaksi. Ensin lähti samantien pois. Sitten suostui painamaan maagiset kolme kertaa "valmis" katsoakseen, onko mulla käytössä iso jääkiekkokenttä (KYLLÄ), jonka jälkeen lähti vetämään ennen ekaa aloitusta. Sitten alko toi inboxin laulaminen, jossa se itkee suomalaisista ja esittää muutenkin teiniprinsessaa. Loppuhuipennuksena se arpoi meidät vielä viitisen kertaa ottelupariksi, jonka tuloksena toi on nyt kohta 30-45min ollu tossa matsin aloitusruudussa, kun neidillä ei ole enää kanttia poistua istunnosta, kun aina se pieni summa puckseja sieltä tililtä lähtee.

Taas on peli-ilo tältä päivää menetetty ilman, että kerkes ensimmäistäkään peliä pelata. :) Onkohan joku paikka, josta vois laittaa palautetta tästäkin EA:lle? Jos vaikka seuraavaan päivitykseen saataisiin tietty aikaraja, jolloin pitäisi tuo "valmis" painaa, ettei kaveri voi jäädä idlailemaan. Tällänen tilanne mahdollistaa nyt sen, että Raeh87 voi käydä sovittamassa vaaleanpunaista mekkoa ja tiaraa ylleen, pitää pienimuotoisen prinsessojen teehetken nukkejensa kanssa ja käydä sitten välillä homosti sipsuttaen kattomassa, josko minä olisin sitä exittiä painanu.

Nyt aukeaa lonkero.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vit*ttaa. Pelistä ei tule mitään, pakoista ei tule mitään, pucksit loppu, paska joukkue. Mieli tekee pelata, mutta mieli muuttuu äkkiä pelissä, kun en vaan onnistu tekemään maaleja ja se näkyy kyllä recordissakin: 46-43-10. Kannattaisko vaan tehdä uus joukkue tai jotain, sanokaa jotain vinkkejä, miten saa puckseja ja ennen kaikkea, miten tehdä maaleja??
Taas on peli-ilo tältä päivää menetetty
Näin siinä yleensä käy viimeistään kahden hävityn pelin jälkeen.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oli itelläki joukkueen poisto lähellä eilen, mutta äkkiä se mieli taas muuttu. :D Äsken kaksinaamaa vs ja kyllä oli sitten kauheeta peliä molemmilta, sharppiki tais lähtee kylmäks mutta eipä taida olla puckseista pulaa kun tollanen jengiki ni eipä taida vaikuttaa mitään.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ainoa mikä jaksaa innostaa voittojen lisäksi (silloin kun niitä harvoin tulee) on dream teamin kasaaminen. Mutta kun sekin on huomattu, ettei siitä mitään tule -ilman puckseja. -.-
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

onko mulla käytössä iso jääkiekkokenttä (KYLLÄ), jonka jälkeen lähti vetämään ennen ekaa aloitusta.

Voin kertoa että minäkin lähden vetämään jos joku pelaa isolla kentällä, peli on vaan NIIN tylsää lentokentällä.
Kaikki saa pelata ihan niinkuin huvittaa ja tehdä ihan minkälaisia maaleja tahansa mutta tota isoa kenttää en ymmärrä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pitäiskös ihan oikeesti poistaa joukkue ja tehdä uusi, sen verran tuo recordi painaa mieltä. En sitä sano, että se siitä paremmaksi tulee uudella joukkueella, mutta kova yritys olisi kova saada se hyväksi..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olen tänne muutamaankin kertaan tullut kertomaan pelaajista, joilla on täysin ylivoimaiset joukkueet mutta ei yhtään taitoja. Tänään löysin kuitenkin pahimman tapauksin ikinä, pelaajan nimeltä JIWWY08

Jätkän joukkueesta löytyi mm. Malkin, Toews, H. Sedin, Phaneuf, Benn, Zetterberg, Datsyuk, Kronwall, Myers, Edler, Duchene, Perry, Spezza, Letang, Hamhuis sekä maalista Quick.

Tyypin ainoa taktiikka oli luistella jollain nopealla pelaajalla (siis millä tahansa pelaajalla) yksin siniviivan yli ja lämätä kohti ylämummoa. Syöttöjä hän teki ainoastaan puolustuspäässä, ja suurin osa niistäkin ohi ja minun lapaan. Suorastaan loistava taktiikka!

Puolustus oli suorastaan katastrofaalista, se vuosi kuin seula. Muutamalla syötöllä ja pujottelemalla ryntäävien puolustajien ohi, olin koko ajan hyvässä maalintekopaikassa. Ensimmäisen erän jälkeen johdin 3-0, ja toisen erän jälkeen 4-0. Kolmannessa erässä tämä JIWWY sai kolme noista lukuisista lämäreistään sisään, lähes peräjälkeen, mutta siihen se sitten jäikin onneksi. Se olisi ollut suorastaan oikeusmurha, jos olisin tämän pelin hävinnyt.

Ärsyttävin asia oli kuitenkin pelin jälkeen käyty keskustelu. Tämä JIWWY alkoi pätemään, että kaikki mun maalit olivat onnenkantamoisia ja hänen kaikki maalit suorastaan taidetta ja täyttä taitoa, olihan hän rankinglistoilla TOP 1000:n paremmalla puolella. Pahempaa kuin noilla "taidoillaan" ja rankingsijoituksellaan leveily, oli kuitenkin hänen "mulla on ihan v*tusti rahaa, olen siis parempi ihminen kuin sinä" -asenne. Hän kertoi, kuinka hänellä on hyvä työ ja iso palkka, kallis talo ja hieno auto ja oletti ettei mulla luultavasti ole mitään, olen vain täysi nolla joka sattui tuurilla voittamaan.

Ei että, osaa kyllä ottaa päähän tälläiset ihmiset :mad: En yleensä vastaa näiden munapäiden viesteihin, mutta nyt oli pakko. Laitoin takaisin, että opiskelen tällä hetkellä, asun vuokralla, työpaikka löytyy sekä, yksi juttu jota häneltä ei löytynyt; tyttöystävä. Menipä hiljaiseksi :eek:

Joo, olen myös käyttänyt oikea rahaa pakkojen ostamiseen, mutta vain hiukan. Mulla on rajat. En voi, enkä välttämättä halua käyttää satoja euroja virtuaalisiin NHL-pelaajiin. Mutta tämä tyyppi tässä, tämä JIWWY... Hän ei varmaan edes tiedä käsitettä "raja".

Joten jos satutte joskus pelaamaan tätä "hienoa ihmistä" vastaan, tehkää palvelus ja voittakaa ottelu. Se ei ole kauhean vaikeaa, kunhan menette pakeilla hänen lämäreiden eteen. Hyökkäyspäässä ei tarvitse kuin tehdä muutaman syötön ja ootte läpiajotilanteessa. Pelin jälkeen voitte laittaa hiukan terveisiä Stranger93:lta :cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei nyt mitenkään pahalla, mutta "Jätkän joukkueesta löytyi Malkin, Toews, Sedinit, Phaneuf, Benn, Zetterberg, Datsyuk, Kronwall, Myers, Edler, Kesler, Duchene, Getzlaf, Perry, Hossa, Gaborik, Edler, Marleau, Spezza, Ryan, Letang, Hamhuis, Quick ja monta muuta jota en nyt muista."

Tän on pakko olla jo todella erikoinen tapaus ku löytyy ainaki 5 kenttää ja 4 pakkiparia :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oli itelläki joukkueen poisto lähellä eilen, mutta äkkiä se mieli taas muuttu. :D Äsken kaksinaamaa vs ja kyllä oli sitten kauheeta peliä molemmilta, sharppiki tais lähtee kylmäks mutta eipä taida olla puckseista pulaa kun tollanen jengiki ni eipä taida vaikuttaa mitään.

Joo tosiaan oli melkoinen divaritason vääntö... Muistutti lähinnä sählyä enemmän kuin lätkää :D mut peli oli sentään tasainen alusta aina ratkaisuun saakka... No joo, ei tosta sharpin sairaslomasta ongelmaa tullu, noita suatanan kuntoutuskortteja on kulutuspakka täynnä... Tulihan niillekin jotain käyttöä... :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tulipas tehtyä kiva ryöstö. Joku osti minun Dan Boylen 7.5k, kävin ostamassa uuden 3.95k. :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli muuten just mieleen... et pelasin joku aika sit jotain tsekkiläistä vastaan. (nikin loppu oli cze)
Ni taisin johtaa peliä 3-0... ni juuri samaan aikaan ku peli loppu. 60min siis pelattu, kaveri lopetti ja lähti pois... voi siis olla et pelikello näytti aikaa 59.59.99..
No sainhan mie siitä kuitenkin 3-0? luovutus voiton,,, mutta paljo vähemmin puckseja ku ois kuulunu... ni sillo kyl vähä piti laittaa kaverille viestii,,, jotenkin vittutti suunattomasti...
Ku ei voi ymmärtää et mitä se ite tosta hyöty...?! Pitää laittaa kaverin nikki tänne, kuhan seuraavan kerran käyn pleikalla...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei nyt mitenkään pahalla, mutta "Jätkän joukkueesta löytyi Malkin, Toews, Sedinit, Phaneuf, Benn, Zetterberg, Datsyuk, Kronwall, Myers, Edler, Kesler, Duchene, Getzlaf, Perry, Hossa, Gaborik, Edler, Marleau, Spezza, Ryan, Letang, Hamhuis, Quick ja monta muuta jota en nyt muista."

Tän on pakko olla jo todella erikoinen tapaus ku löytyy ainaki 5 kenttää ja 4 pakkiparia :D


joo reps :D

Vissii sil rahal saa sit oikeesti aika kovia joukkueita...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei nyt mitenkään pahalla, mutta "Jätkän joukkueesta löytyi Malkin, Toews, Sedinit, Phaneuf, Benn, Zetterberg, Datsyuk, Kronwall, Myers, Edler, Kesler, Duchene, Getzlaf, Perry, Hossa, Gaborik, Edler, Marleau, Spezza, Ryan, Letang, Hamhuis, Quick ja monta muuta jota en nyt muista."

Tän on pakko olla jo todella erikoinen tapaus ku löytyy ainaki 5 kenttää ja 4 pakkiparia :D
Joo, huomasin. Edler tuli kahteen kertaan listalle, Sedineitä olikin vain yksi kappale yms. virheitä. Korjaan tuon nyt.

Edit: Korjattu. Muistin jotkut pelaajat väärin kun nopeasti kirjoitin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jonkinverta palanu itelläki käpy viimeaikoina hutin parissa ja kun tässä tuli lueskeltua etten ollut ainoa niin menin ja poistin sitten tiimini (Koivistot)

Eipä auta muu ku ruveta rakentaan uutta Dynastiaa joka alkaa tästä hetkestä. Voisin vähän tänne kirjoitella tapahtumia jos väkeä edes kiinnostaa??

Eli uusi Koivistot joukkue eli nykyään nimellä Koivistot v2 kulkeva seura aloittaa tälläisillä ilmaispaketin herkuilla :D

MV: Lawson (AHL), Vojtek (Tsekki), Karhunen (Kärpät) ja Fluckiger (Sveitsi) -> Lawson ja Vojtek pelaavat (molemmat ovr 79)

1. Ketju: Comeau - Brodziak - Ortmeyer / Lundin - Petrasek (Ruotsi)
2. Ketju: Smith-Pelly - Talbot - Röthke (Saksa) / Becker (WHL) - Schlumpf (Sveitsi)
3. Ketju: Kubis - Dolezal - Kotalik (Kaikki Tsekistä) / Mrazek (Tsekki) - Goncharov (AHL)
4. Ketju: Pearson (OHL) - Mills (AHL) - Herzberg (QMJHL)

Vilttiketjussa 3 junnuliigojen laituria odottaa että pääsee irti kahleistaan ja tekemään kentille tuhoja...

25pucksia olisi tilillä joten ei auta muu kuin ruveta tahkoamaan ja koittaa saada halvalla edes jonkinmoisia NHL jannuja tiimi täyteen :D
 
Ylös Bottom