Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oisko jollaki myytävänä mulle Chigago Blackhawksin puna-musta-valko raitaista, melko vanhaa koti pelipaitaa? Se on joku kauden 1943-44. En oo varma. Voisin maksaa jonku tonnin ja sillee. Noin viikko sitten oli myytävänä 600 pucksilla, muuta en kerennyt tarjota siitä ja se meni jollekkin muulle:mad:.Eli laittakaahan niitä paitoja myyntiin nii ostan heti vaikka 1,5k. Patrick Kane ois myös hakusessa, joten tarjoilkaahan. Ja mielellään sais olla VL. :rolleyes:

Ja mun psn on rantaleijonat
Joukkueen nimi on mastodontti
Saa pyytää kaveriksi ja voidaan ottaa matseja ja näi.:D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli tuossa eilen illalla ostettua 5x15k pakkoja rahalla. Itse olen tyytyväinen kortteihin mitä irtosi, olisi voinut kyllä parempiakin kun 20 euroa käytin... :mad: Joo eli laittakaa vastausta, että millaisia ketjuja näistä kannattaisi muodostaa ja mitkä myydä pois. Myös mukaan että ketä ostan tilalle jos pois myyn... Pakoista irtosi: Mason, iginla, seabrook, letang, e. kane, visnowsky, selänne, ja viimeisestä pakasta repäsin itse DAAAAANIEEL Sedinin. Taitaa Sedinistä saada suht koht kovat tuohet, en ole kyllä tarkkaa lukemaa katsonut vielä. :)
 
Tuli tuossa eilen illalla ostettua 5x15k pakkoja rahalla. Itse olen tyytyväinen kortteihin mitä irtosi, olisi voinut kyllä parempiakin kun 20 euroa käytin... :mad: Joo eli laittakaa vastausta, että millaisia ketjuja näistä kannattaisi muodostaa ja mitkä myydä pois. Myös mukaan että ketä ostan tilalle jos pois myyn... Pakoista irtosi: Mason, iginla, seabrook, letang, e. kane, visnowsky, selänne, ja viimeisestä pakasta repäsin itse DAAAAANIEEL Sedinin. Taitaa Sedinistä saada suht koht kovat tuohet, en ole kyllä tarkkaa lukemaa katsonut vielä. :)

Joku 200k tuon lössin arvo et aika hyvä mäihä ja voitolle jäit reilusti kun 75k edestä pakkoja ostit :) todella harvinaista et noista pääsee edes omilleen.

Niin ja tuohon vielä soppari sun muut kortit mitä sait päälle.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli tuossa eilen illalla ostettua 5x15k pakkoja rahalla. Itse olen tyytyväinen kortteihin mitä irtosi, olisi voinut kyllä parempiakin kun 20 euroa käytin... :mad: Joo eli laittakaa vastausta, että millaisia ketjuja näistä kannattaisi muodostaa ja mitkä myydä pois. Myös mukaan että ketä ostan tilalle jos pois myyn... Pakoista irtosi: Mason, iginla, seabrook, letang, e. kane, visnowsky, selänne, ja viimeisestä pakasta repäsin itse DAAAAANIEEL Sedinin. Taitaa Sedinistä saada suht koht kovat tuohet, en ole kyllä tarkkaa lukemaa katsonut vielä. :)

"Olisi voinut kyllä parempiakin olla.."

Kuule tuo on aivan loistavaa tuuria, usko tai älä, moni ei edes saa 50k:ta 20e:llä pakoista ja useammiten oot hyvä jos saat edes yhden 85 ovrl. kortin pakasta (noi nostot näyttää siltä että joka pakasta tuli suht arvokas kortti). Letang menee +50k, Sedin +50k (yks meni 70k viime viikolla), Iginla ~18k, Kane ~18k ja loput yhteensä jotain +15k = yhteensä ainakin päälle 150k:n edestä tavaraa, ehkä jopa 200k:n edestä.

Tuolla 150k:lla pystyy varmaan jo kasaamaan jo ihan hyvänkin joukkueen, itse myisin kaikki mitä sait ja ostaisin niitä pelaajia joista tykkäät.
 
"Olisi voinut kyllä parempiakin olla.."

Kuule tuo on aivan loistavaa tuuria, usko tai älä, moni ei edes saa 50k:ta 20e:llä pakoista ja useammiten oot hyvä jos saat edes yhden 85 ovrl. kortin pakasta (noi nostot näyttää siltä että joka pakasta tuli suht arvokas kortti). Letang menee +50k, Sedin +50k (yks meni 70k viime viikolla), Iginla ~18k, Kane ~18k ja loput yhteensä jotain +15k = yhteensä ainakin päälle 150k:n edestä tavaraa, ehkä jopa 200k:n edestä.

Tuolla 150k:lla pystyy varmaan jo kasaamaan jo ihan hyvänkin joukkueen, itse myisin kaikki mitä sait ja ostaisin niitä pelaajia joista tykkäät.

Vähän alakanttiin nuo arviot tän päivän markkinoille :/

Ei niitä varmaan tunnissa kaikkia tarvi myydä pois :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Toi sontalevel boosti pilaa tämän pelin totaalisesti. Heittää jonkun -7 all kortin pelaajille ja johan tasottuu kummasti peli, vaikka vastassa on joku heebo joka vaan rämpyttää r1:stä ja koskee oikeaan tattiin vain vetäessä. Vaikka kyllähän tämä hutti olisi alottelijalle aika karua ilman noita satunnaisia boostipelejä. Kaikilla muilla selkeästi parempi joukkue ja suurinosa vielä parempia pelaamaankin, kun on enemmän pelejä alla. Menee vaan hermot kun törmää turnauksen finaalissa tommoseen, tai ylipäätänsä tommosta paskaa ei pitäis tunkea peleihin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joku 200k tuon lössin arvo et aika hyvä mäihä ja voitolle jäit reilusti kun 75k edestä pakkoja ostit :) todella harvinaista et noista pääsee edes omilleen.

Niin ja tuohon vielä soppari sun muut kortit mitä sait päälle.

Ilmeisesti rahapakoissa käy sattumalta parempi tuuri.
 
ihILTEM8FX61Z


http://min.us/ihILTEM8FX61Z

Ihan kivasti pukkeja ja tilastot hä? :)

Kovasti oon voittanu pelejä mut turnausvoitot jääny aina uupumaan
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko muilla kaatuillu tänään peli huolella? 2 matsia kestänyt 3 minuuttia ja paskoille vihuille voitot.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Juu, hinnat on tällä hetkellä markkinoilla kyllä korkealla, esim. itseltä meni yön aikana kaupaksi mm. Corey Perry 57k. Ja noista Sedineistä, Daniel on sellanen +70k arvoinen, ja Henrik noin 50k. Harmittaa kun en tajunnut ostaa niitä, kun eilen oli Daniel 50k ja Henrik 30k huutokaupassa. Katsoin jälkeenpäin, että joku oli myynyt ne jälkikäteen juuri noilla 70k ja 50k hinnoilla. Sellanen 40k tappio siis.. :(
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Juu, hinnat on tällä hetkellä markkinoilla kyllä korkealla, esim. itseltä meni yön aikana kaupaksi mm. Corey Perry 57k. Ja noista Sedineistä, Daniel on sellanen +70k arvoinen, ja Henrik noin 50k. Harmittaa kun en tajunnut ostaa niitä, kun eilen oli Daniel 50k ja Henrik 30k huutokaupassa. Katsoin jälkeenpäin, että joku oli myynyt ne jälkikäteen juuri noilla 70k ja 50k hinnoilla. Sellanen 40k tappio siis.. :(
Kiitos ja kumarrus kun jätit ne minulle.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli tuossa eilen illalla ostettua 5x15k pakkoja rahalla. Itse olen tyytyväinen kortteihin mitä irtosi, olisi voinut kyllä parempiakin kun 20 euroa käytin... :mad: Joo eli laittakaa vastausta, että millaisia ketjuja näistä kannattaisi muodostaa ja mitkä myydä pois. Myös mukaan että ketä ostan tilalle jos pois myyn... Pakoista irtosi: Mason, iginla, seabrook, letang, e. kane, visnowsky, selänne, ja viimeisestä pakasta repäsin itse DAAAAANIEEL Sedinin. Taitaa Sedinistä saada suht koht kovat tuohet, en ole kyllä tarkkaa lukemaa katsonut vielä. :)

Itse olen käyttänyt HUT:tiin rahaa enemmän kun laki sallii mutta paras jonka olen saanut on Taylor Hall. Sillon hinnat olivat aika matalalla ja sain siitä reilu 35k. Ja oon käyttänyt rahaa ''muutaman'' kerran tuon 20e mutta kaikki kortit on ollu läpimätiä. Paitsi yks ilta ostin 3 Jumbopakettia tuloksitta. Sitten ostin Premium Gold paketin ja tuli Drew Doughty, ja kun rahaa vielä riitti nii ostin Gold paketin josta tuli Nicklas Kroonwall, ja olin täysin tyytyväinen niihin. Mutta ei kyllä korvannut kaikkia menetettyjä rahoja. Väh. 5 Grezkyä kun tulis nii saisin jotain takaisin. Että tyytyväisenä myhäilisin tuuriani jos edes letangin sieltä saisin. ''Olisi voinut kyllä parempiakin'' Kuulostas ihan siltä että joku on onnekas tai jotain sinne päin :D
 

No hyvä, jos ei käy. Ei varmaan harmita tippaakaan jos iskee 20e paikkoihin ja parhaat pelaajat on noita 80kok kuria, mitä itelle aina osuu :).Pakkoja on kuitenkin aina välillä hauska avata ja ainakin sopparit on kunnossa pitkäksi aikaa, vaikkei mitään tähtiä tuliskaan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Käykö muille samaa.

Kun ostat pakkoja, niin saat samoja turhia kortteja?
Itselläni tulee Toronton pelipaitoja (perus) vähintään joka kolmannesta pakasta.
Outoa sinänsä että aina on nimenomaan toronton paidat. Pari kertaa tullut Logo ja molemmat paidat samasta pakastakin..
Niistähän ei luonnollisesti saa mitään myytäessä...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Käykö muille samaa.

Kun ostat pakkoja, niin saat samoja turhia kortteja?
Itselläni tulee Toronton pelipaitoja (perus) vähintään joka kolmannesta pakasta.
Outoa sinänsä että aina on nimenomaan toronton paidat. Pari kertaa tullut Logo ja molemmat paidat samasta pakastakin..
Niistähän ei luonnollisesti saa mitään myytäessä...

Mulle tulee aina samoja pelaajia, vaikka montaa pelaajaa missään joukkueessa ole. Elitserienin Harjuja olen saanut varmaan 8 kpl. Muutamaa AHL-peluria tulee myös kanssa koko ajan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eilen oli taas ihan huikee peli ei vaan kerta kaikkiaan ymmärrä miten on mahdollista hävitä :D kyll noita pugeja riittää

Pyöritin alueella kokoajan pääsin hyvin syöttää maalintakaa maalille sekä nouseen peepisteelle ranne vedolle mutta kappas siellä oli joku ihmeliigan maalivahti joka ihan varmasti naureskeli siellä itsekseen että **Marjomarjo :D**

Kaveri sentään teki siniviivalta roikku vedolla maalia kohti maalin sekä toisellella kerralla alivoimalla pääsi yksinläpi kun mun pakki laukaisi viivalta nii eiköhän se vahingossa kimmonnu mun pelaajasta sille silleen et pakki ei enään kerenny mukaan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulle tulee aina samoja pelaajia, vaikka montaa pelaajaa missään joukkueessa ole. Elitserienin Harjuja olen saanut varmaan 8 kpl. Muutamaa AHL-peluria tulee myös kanssa koko ajan.

Kyllä mullakin tulee samoja ukkoja kokoajan. Siemens niminen pakki tullu varmaa 5 kertaa. Viimeisestä 10:stä jumbo paketista saanut vain pari kolme 83-84 tasoista ukkoa. Sitte päätin myöhemmin kaupas etten koske enää jumbo packsiin ja otin premium goldin niin sieltä tuli heti Shattenkirk mitä olin hakemassa joukkueeseen. Kyllä mulle jumboista tuli 3 viikkoa sitten ihan hyviä kortteja, ei tule enää.
 
Ylös Bottom