Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Laitetaan nyt tännekkin eli ostin tuon Stanley Cup Editionin niin eikös siitä pitänyt jotain pakkoja saada Ultimate Teamiin? Syötin koodit ohjeiden mukaisesti, mutta pakkoja ei kaupassa ole. Miten saan nuo pakat?

Itekki oon koittanu ettiä ja selvitellä miten ne sais, mutta eipä ole pakkoja näkynyt... Joku väitti, että ois pitäny 2012 vuoden puolella käyttää se koodi nii se ois toiminut.

Mitä pakkoja nyt kannattais ostaa noin 10 eurolla? Vielä yksi tyhmä kysymys mikä päivä uusi viikon joukkue ilmoitetaan?

Mikähän perkele tässä nyt oikeen on etten saa hyviä pelaajia myytyä vaikka kuinka halvalla laitan. Ekman-Larssonin sain vihdoinkin myytyä kolmannella yrittämällä kun lauantaista asti olen yrittänyt päästä siitä eroon. Kenellekään ei kuitenkaan näköjään kelpaa edes Hedman 17 pelin sopimuksella vaikka alle tonnilla saisi. Ei nyt ihan ilmaiseksikaan noita viitsisi myydä..

Mikähän perkele tässä nyt oikeen on etten saa hyviä pelaajia myytyä vaikka kuinka halvalla laitan. Ekman-Larssonin sain vihdoinkin myytyä kolmannella yrittämällä kun lauantaista asti olen yrittänyt päästä siitä eroon. Kenellekään ei kuitenkaan näköjään kelpaa edes Hedman 17 pelin sopimuksella vaikka alle tonnilla saisi. Ei nyt ihan ilmaiseksikaan noita viitsisi myydä..

Joo nyt tällä hetkellä melkoinen inflaatio päällänsä. Syy on selvä, EA lykkää jatkuvasti tarjouspakkaa toisensa perää eivätkä hinnat ehdi palautua normiinsa missään välissä. Nytkin oli ensin 24h myynnissä tämä 100k pakkaus ja nyt 48h on kaupassa 25k paketti. Eli pelaajia tulee lisää niin paljon enemmän kuin mitä niitä ostetaan ja siksi hinnat vain tippuu. Siksi olisikin kauhean kiva että huomenna kun tämä nykyinen pakka lähtee ei seuraavaan pariin viikkoon tulisi ainuttakaan pakkaa myyntiin.. Pelkäänpä vain EA:n ahneutta tässäkin asiassa.

Laitetaan nyt tännekkin eli ostin tuon Stanley Cup Editionin niin eikös siitä pitänyt jotain pakkoja saada Ultimate Teamiin? Syötin koodit ohjeiden mukaisesti, mutta pakkoja ei kaupassa ole. Miten saan nuo pakat?
Lainaus vpd:ltä:
* Lunasta koodi napsauttamalla "Redeem Code" painiketta NHL 13 Storessa (NHL 13 pelin sisällä) 30. syyskuuta 2012 mennessä täydellisen lataustarjouksen saamiseksi. Koodin myöhemmästä lunastamisesta seuraa aiempien kuukausien Gold Jumbo -pakettien menettäminen. Jokainen Gold Jumbo -paketti on saatavilla vain kunkin kuukauden loppuun asti.

Joo nyt tällä hetkellä melkoinen inflaatio päällänsä. Syy on selvä, EA lykkää jatkuvasti tarjouspakkaa toisensa perää eivätkä hinnat ehdi palautua normiinsa missään välissä. Nytkin oli ensin 24h myynnissä tämä 100k pakkaus ja nyt 48h on kaupassa 25k paketti. Eli pelaajia tulee lisää niin paljon enemmän kuin mitä niitä ostetaan ja siksi hinnat vain tippuu. Siksi olisikin kauhean kiva että huomenna kun tämä nykyinen pakka lähtee ei seuraavaan pariin viikkoon tulisi ainuttakaan pakkaa myyntiin.. Pelkäänpä vain EA:n ahneutta tässäkin asiassa.

Onko se sitten hyvä juttu että hinnat palautuu normiinsa. Taas pääsee ne noin 10 tyyppiä hallitsemaan marketin hintoja jotka ovat tähtitieteellisiä niille jotka eivät käytä oikeaa rahaa peliin. Lisää pakkoja vaan kehiin ja niistäkin puolet hinnasta pois.

Itse poistin tuon saman citymarketin alelaarista viime viikolla ja mulla koodit toimi. Pakat oli mulla hut kaupassa viimisinä (Golden member pack vai mikä se oli?) ja huomasin nekin vasta toissapäivänä että ne oli 0 pucksia. Tosin Väinö oli tainnut lähteä jo eläkkeelle minun pakoista kun ei näkyny. :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kannattaa soittaa EA:n asiakaspalveluun niin ne laittaa asian eteen oäin ja saatat joskus ne saadakkin ne paketit

Kannattaa soittaa EA:n asiakaspalveluun niin ne laittaa asian eteen oäin ja saatat joskus ne saadakkin ne paketit

En olisi noin optimistinen pariviikkoa kun soitin mitään ei kuulu. Asiaakin voisko noi luoduilla kuvioilla pelaavat sulkea ihan omaan liigaan?

Ostetaan zach parise,sotw jagr(88 ovr) ja toews!

Jos löytyy joku näistä niin yvtä tulemaan voin ostaa puckseilla tai ihan vaihtotarjouksella

Onko se sitten hyvä juttu että hinnat palautuu normiinsa. Taas pääsee ne noin 10 tyyppiä hallitsemaan marketin hintoja jotka ovat tähtitieteellisiä niille jotka eivät käytä oikeaa rahaa peliin. Lisää pakkoja vaan kehiin ja niistäkin puolet hinnasta pois.

Itse ainakaan euroakaan käyttänyt tähän peliin rahaa, kokoonpano Datsyukkia vaille valmis. Esim viime vkl tein about 300k voittoa ostamalla pelaajia ja sitten myymällä viikolla myöhemmin kalliimmalla. Eli vähän kun vaivaa näkee niin kyllä tässä pelissä aika nopeasti saa tähtisikermän kokoon.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Täytyy kai koittaa tuota, osta ja myy kikkaa.. Tosin Playstation Network oli alhaalla muutama tunti sitten, joko lienee palannut?

Olisikin 300k pucksia, kun taitaa olla lähemmas 1300pucksia...

ei pelit tallennu eikä kulutus kortit kulu. muita vinkkejä kuin siirtää koko joukkue kokoonpanoon, käytin kaikki yksitellen siellä ja ei vieläkään toimi.

Jos ennen on toiminut, veikkaisin EA:n vikaa.

Saas nähä miten käy, "sijoitin" huimat 3900 pucksia pelaajiin ja maalivahteihin, mahdanko jäädä voitolle?

Jotain maalivahteja ja pelaajia (overall 84-85.) :D kyllä siitä heti 900pucksia tuli kun ensimmäinen kauppa loppui.

Sitten KYSYMYS, mitä tämmöienen meinaa?

Tämän pelaajan sopimusten enimmäismäärä on saavutettu. Uusi sopimus voidaan tehdä vasta myöhemmin.

16 peliä vielä sopparissa, eikös tässä NHL13 pitänyt olla pysyvät pelaajat hut kaukalossa??

Sitten KYSYMYS, mitä tämmöienen meinaa?

Tämän pelaajan sopimusten enimmäismäärä on saavutettu. Uusi sopimus voidaan tehdä vasta myöhemmin.

16 peliä vielä sopparissa, eikös tässä NHL13 pitänyt olla pysyvät pelaajat hut kaukalossa??

Jos pelaajalla on yli 15 sopimusta, ei sille voi enempää laittaa ennen kun se on taas 15 tai alle. Urat taas ovat päättymättömiä eli sopimuksia voit lätkiä mielinmäärin eikä pelaaja vanhene.

Täytyy kai koittaa tuota, osta ja myy kikkaa..

Saas nähä miten käy, "sijoitin" huimat 3900 pucksia pelaajiin ja maalivahteihin, mahdanko jäädä voitolle?

Mä olen hintatietoine, mä olen hintatietoinen :D

Kyllä tää tästä, puckseissa ollaan jääty voitolle ja helposti.

Jos ennen on toiminut, veikkaisin EA:n vikaa.

mitenkäs ilmoitan tästä EA;lle toimi normaalisti ennen kun muilta hävis pelaajia.

Ylös Bottom