Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin elikkäs apua tarvittais.. Miten saan peleistä vain 600 ea pucksia voitaistakin? oon yrittäny kattella et pitäis poistaa joku tallennus mut pitäis saaha kunnon opastusta :D ja konsoli on siis ps3

joo olen :D se on kyllä sellainen asia tässä, joka saa vereni kiehumaan. Ymmärrän toki teitä joiden mielestä se kuuluu tähän. Vihaan vaan juurikin sitä kun pääsen yksin läpi ja sitten vastustaja ottaa veskarin yllättäen käyttöön ja hyökkää heti pakin jalkoihin kylkiliu'ulla! Tiedän kyllä, että on ärsyttävää kun vastustaja tekee läpiajosta maalin.

Mielestäni tässä pelissä on muutama ärsyttävä juttu joita en itse kauheasti suosi. Juurikin tuo maalivahdin käyttö. Aloituksissa sitominen sen takia, että siitä pääsisi heti yksin läpi (itse en ikinä halua olla se joka käyttää ensimmäisenä aloituksissa sitomista, vaan alan käyttää sitä vasta, jos vastustaja on ensiksi tehnyt niin). Ja sitten vielä laidassa sitominen, koska kuten kaikki tietävät niin se on tässä pelissä kyllä erittäin "bugista". Sillä vaikka kiekollinen pelaaja olisi jo selvästi ohi vastustajasta niin sitomalla on mahdollista laittaa kaveri kuitenkin laitaa vasten.

Ymmärrän kaikkia muitakin mielipiteitä eikä tarkoitukseni ole herättää mitään vihakeskustelua tänne :D mitä mieltä itse olette veskan käytöstä, alotuksissa sitomisesta ja laidassa sitomisesta? Mitkä asiat teitä tässä pelissä ärsyttää?

Noniin elikkäs apua tarvittais.. Miten saan peleistä vain 600 ea pucksia voitaistakin? oon yrittäny kattella et pitäis poistaa joku tallennus mut pitäis saaha kunnon opastusta ja konsoli on siis ps3
Sen verran kuuluukin saada ainakin online peleistä. Botteja vastaan kun vedät vaikeimmalla ja vihulla paljon parempi joukkue voit saada sen päälle tonnin per peli.

Pitäis olla mahdollista hakea ranked pelejä joissa ei voi mennä maalivahdille. Loppuis se flying pokecheck perseily. Itte en mee veskalle, mutta yleensä kamppaan se vihun ni pääsen rankkariin maalivahiks.

Todella vaikea löytää peliä ammattilais poffeissa. Amatööreissä löyty helposti.

Tuli noista "laittomista" peleistä mieleen tämmönen, joka on kyllä tapahtunut vaan kerran itseni kohdalle.
Eli olin polkemassa yksin läpi ja vastustaja jo noin metrin perässä. Kaverihan painaa tappeluun haastonappia, jolloin perässä luisteleva tarttuu omaa hyökkääjääni olkapäästä ja kääntää mut ympäri. Siihen kuivu se läpiajo eikä saanut vastustaja edes jäähyä tuosta.
Tää on vähän samaa sarjaa kuin nuo laitaan sitomiset metrin päästä. Itse käytän laittaa vasten suojaamista joskus kun vastusta tulossa perässä ja tietää varmasti, että pommia on tulossa. Jostain syystähän EA on pättänyt, että pelaajaa, joka suojaa kiekkoa laitaa vasten, ei pysty taklaamaan.

Terve!
Tassa on nyt tullu viikko pelattua HUTtia ja tarvis puksien tienaus
vinkkeja ja vinkkeja ylipaataan hyvan joukkueen rakentamiseen.
Kiitos jo etukateen!

ika 13v ja psn ohrat

Kylläpäs tänään kiekko pomppii. Koitin luoda ihmekuvion hyökkäykseen, ei onnistunut. Loin melkein samanlaisen kuin aikaisempikin oli, ja heti tuli voitto.

Esim. sellaisia jossa Lehtonen on liimaantuneena tolppaan kiinni, ja vastustaja vetää nollakulmasta. Tietenkin kiekko putoaa punaviivalle. Noh, ei se mitään välillä tuntuu kyllä pomppivan suuntaan jos toiseenkin. Onneksi sentään voitin sen matsin, ettei tullut väsymystä maalivahdille. Pitäisi varmaan ostaa Lehtosen kaveriksi joku toinen molke, onko ehdotuksia? Mielellään ovr. +87.

Terve!
Tassa on nyt tullu viikko pelattua HUTtia ja tarvis puksien tienaus
vinkkeja ja vinkkeja ylipaataan hyvan joukkueen rakentamiseen.
Kiitos jo etukateen!

ika 13v ja psn ohrat

Anteeksi tuplaposti. Aloitin itsekkin alle kuukausi sitten pelaamaan hutia, tarkalleen ottaen 14.2.2013. Jos olisin alussa tiennyt, olisin panostanut hyvään maalivahtiin ennemmmin kuin hyökkäykseen. Itse en siis ole kauhean kokenut, mutta esim mulla on ovr.83 maalivahteja myynnissä tuhannen pucksin hintaan. Siitä vaan selailemaan :)

Anteeksi tuplaposti. Aloitin itsekkin alle kuukausi sitten pelaamaan hutia, tarkalleen ottaen 14.2.2013. Jos olisin alussa tiennyt, olisin panostanut hyvään maalivahtiin ennemmmin kuin hyökkäykseen. Itse en siis ole kauhean kokenut, mutta esim mulla on ovr.83 maalivahteja myynnissä tuhannen pucksin hintaan. Siitä vaan selailemaan :)

Mikä on sun hyokkayksen ja puollustuksen kokonaisuudet?
Itella hyok 89 ja puol 86 ja MV 72 (1MV 81 ja 2MV 66).

Jos jotain kiinnostaa niin viikon joukkue mokke Viktor Fasth (ovr 83) ois myynnissä
hintaan 2700p

PS. laittaakaa omia rostereitanne tänne kokonaisuuksien kera
nin ois jotain mihin ommaa vertailla.

b3lowski toresi saman kun minkin EI niitä tasoituksia ole. tein "lopullisen testin" alle 20000 joukkuueella tilasto yllätten 5 tappiota.

olihan siinä tiukkoja vääntöjä mm elite mestari oli vielä 3 erässä maalin tappiolla !! 1 ketjukin tyypillä oli mallia malkkin,datsuk,ilja puollustajatkin

jotain 90 stow ja maalissa miller, no sain jäähyn jostain hipasusta aloitus ja toinen jäähy "estämisestä" minuutin sinnittelin 5-3 sit väkisin

pyöritti ensin tasoituksen, ja 20sec siitä voittomaalin ONHAN se selvä että kun on tommonen megakalusto niin paljon todennäkösenpää se

on että joku "tökkäsy" sinne maaliin menee ... noista mitkä EI mielestäni kuulu peliin pahmmimmat miinukset on juuri nuo tökkimismaalit, monesti

tilannetta vielä edeltää se että hyökkääjä ajaa veskan päälle,sit toinen tökkää sisään eihän noista ainakaan 95% irl matsissa hyväksyttäs.

toi maalivahdiksi siirtyminen on niitä rajatapauksia, jos tosiaan syöksytään jalkoihin pitäsi ainakin rankkari antaa.

PAHIN on edelleen mielestäni tuo aloitus ongelma ,vaikka millä taktiikalla koittas monesti hävää ne 30-2 tuonhan voisi tehdä helposti niin että

jokatoisen aloituksen voittaisi, eikä sitä voisi glitchata hiukan tasoittaisi se on matsissa yleensä 1-3 maalia,mitä tuo vaikuttaa jos 99% häviää.

niin EN minä turhaan pojutellut tässäkussa tulee 45v tauluun.

niin EN minä turhaan pojutellut tässäkussa tulee 45v tauluun.

Kaksipa pappaa kuriikasta.....:).

Tänään oli sitte semmonen päivä,että ei paremmasta väliä.Turpaan tuli ulkoa ja sisää.Vaimo kysy,että kannattaako tuota niin tosissaan otta kun kierrokset oli nousussa.Onneksi en ole kovin kilpailuhenkinen,en ollenkaan. :D

Tänään ei ole edes jaksanut pelailla. Kolme peliä, 1 voitto varsinaisella peliajalla + yksivoitto jatkoajalla ja yksi tappio.

Tässä lämpimikseni vähän ajattelin kirjoitella samalla kun katselen anaheim-phoenix peliä. Tarkoitus ei ole hämmentää mitään turhia, eikä astua kenenkään varpaille. Lähinnä vaan kertoa omia mielipiteitä ja ehkä saada vähän tipsejä peliin (aikamoinen nuubi kun olen :rolleyes:).

Itsellä tää nhl13 on ensimmäinen änäri sitten ps2 ja 2005 vuosimallin. Tämän vuoden puolella hurahdin toden teolla tähän hut-pelimuotoon ja sen jälkeen tahkonnut +300 peliä, varmaan myös foorumilaisia vastaan tullut vastaan useammankin kerran. Rehellisesti sanoen olen aika paska pelaamaan, mutta pelimäärä rupeaa jonkun verran näkymään ja vähän taitoa päässyt kertymään. Paljon tullut aikaa vietettyä treidatessa pelaajia ja sieltä "ryöstöillä" tehnyt reilun pinon puckseja joilla sitten saanut mieleisiä pelaajia. Toki auttoi myös SOTW Tavares joka osui 7,5K packista ja jonka myin 291K, suurin osa tuosta summasta meni kuitenkin takaisin pakkoihin sen jälkeen kun mieleisiä pelaajia oli tullut hankittua (Isoin huijaus muuten ikinä ne 50K pakat, 3 ostanut ja paras pelaaja mitä oli James Van Riemshit :cool:) Jos rahalla olisin ostanut niin olisi tullut petetty olo Lupaavat tosiaan high-end, rares. Oikeaa rahaa en ole peliin laittanut enkä noita special pakkoja paljon nähneenä kyllä meinaakaan.

Joukkue ei tosiaan tarkoituksellakaan ole mikään dream-team, mutta salary taitaa olla nyt siellä 32K paikkeilla. Joukkue täyttynyt lähinnä lempipelaajista ja sitten vaan niistä jotka on tuntunut sopivilta milloinkin. Ykköskenttänä Ryan, Getzlaf, Perry, Anaheim fani kun olen :p

Kantaa meinasin ottaa yhteen foorumin suosikkipuheenaiheista eli tuohon ainaiseen tasoitussysteemin olemassaoloon tai olemattomuuteen. Tuli tuossa pelailtua nuo amatööri-pleijarit ja ensin pelasin omaan tasooni huippumatsin ja rökitin 6-2 huikean tähtisikermän (crosby, ovie, datsjuk ym.) Sitten tuli seuraavalla kolmella kerralla seinä vastaan. Myönnän että ei ollut ehkä ihan paras a-game omalta osalta, mutta oma vahva, omaan rajoitettuun kokemukseen perustuva mielipide on, että tasoitussysteemi kyllä löytyy ja todella raju sellainen. Joukkueet olivat tasoltaan sellaisia että Jakub Voracek tai vastaava oli ihan ehdoton ykköstykki joka joukkueessa. Yhtäkkiä omat pelaajani eivät luistelleet mihinkään ja mikään poke tai taklaus ei osunut ja kaverin Radim Vrbata sun muut 75 kiloset ajeli heittämällä oman raskaan kaluston. Oma pelityyli on sellainen, että melkein aina vaikka vastassa olisi kuinka hyvä pelaaja niin voitan laukaukset reilusti (tykkään lämiä :p). Näissä peleissä jäin alle 20 laukaukseen koska pelaajani olivat yksinkertaisesti niin jumalattoman tahmeita että paikkoihin ei päässyt. Ja uskokaa pois, nettiyhteys toimi erinomaisesti ja yhdessäkään pelissä vastustuja ei ollut taidoiltaan keskivertoa parempi, eikä pelannut erityisen puolustusvoittoisesti. Oma joukkue vaan tuntui joltain overall 73 tasoiselta. No tämä on vaan oma mielipide, mutta mielestäni fiksua ea:lta olisi että pelikaverin haku tapahtuisi suurinpiirtein saman salaryn omaavasta joukkueesta ja pelissä ainoa ratkaiseva asia olisi pelaajan omat taidot. Mutta joo, en ota tätä niin vakavasti ja en aio sen enempää valittaa :rolleyes:

Oma joukkue Maitopojatz ja Ankkojen logo. Saa kommentoida jos on huonoja tahi hyviä kokemuksia meikäläistä vastaan :p Ikinä en ole yhtä ainoaa peliää quitannut (kerran nousin jopa 0-5 asemasta voittoon todella hyvää joukkuetta vastaan).

Pyydän anteeksi romaanin mittaista raapustusta ja palaan nyt seuraamaan ankkojen matsia, phoenix painaa pahan näköisesti päälle.. Ainii ja ikä on 29v kun täälä joku oli siitä kiinnostunut.

Peace out!

Kantaa meinasin ottaa yhteen foorumin suosikkipuheenaiheista eli tuohon ainaiseen tasoitussysteemin olemassaoloon tai olemattomuuteen. Tuli tuossa pelailtua nuo amatööri-pleijarit ja ensin pelasin omaan tasooni huippumatsin ja rökitin 6-2 huikean tähtisikermän (crosby, ovie, datsjuk ym.) Sitten tuli seuraavalla kolmella kerralla seinä vastaan. Myönnän että ei ollut ehkä ihan paras a-game omalta osalta, mutta oma vahva, omaan rajoitettuun kokemukseen perustuva mielipide on, että tasoitussysteemi kyllä löytyy ja todella raju sellainen. Joukkueet olivat tasoltaan sellaisia että Jakub Voracek tai vastaava oli ihan ehdoton ykköstykki joka joukkueessa. Yhtäkkiä omat pelaajani eivät luistelleet mihinkään ja mikään poke tai taklaus ei osunut ja kaverin Radim Vrbata sun muut 75 kiloset ajeli heittämällä oman raskaan kaluston. Oma pelityyli on sellainen, että melkein aina vaikka vastassa olisi kuinka hyvä pelaaja niin voitan laukaukset reilusti (tykkään lämiä :p). Näissä peleissä jäin alle 20 laukaukseen koska pelaajani olivat yksinkertaisesti niin jumalattoman tahmeita että paikkoihin ei päässyt. Ja uskokaa pois, nettiyhteys toimi erinomaisesti ja yhdessäkään pelissä vastustuja ei ollut taidoiltaan keskivertoa parempi, eikä pelannut erityisen puolustusvoittoisesti. Oma joukkue vaan tuntui joltain overall 73 tasoiselta. No tämä on vaan oma mielipide, mutta mielestäni fiksua ea:lta olisi että pelikaverin haku tapahtuisi suurinpiirtein saman salaryn omaavasta joukkueesta ja pelissä ainoa ratkaiseva asia olisi pelaajan omat taidot. Mutta joo, en ota tätä niin vakavasti ja en aio sen enempää valittaa :rolleyes:

Oma joukkue Maitopojatz ja Ankkojen logo. Saa kommentoida jos on huonoja tahi hyviä kokemuksia meikäläistä vastaan :p Ikinä en ole yhtä ainoaa peliää quitannut (kerran nousin jopa 0-5 asemasta voittoon todella hyvää joukkuetta vastaan).

Pyydän anteeksi romaanin mittaista raapustusta ja palaan nyt seuraamaan ankkojen matsia, phoenix painaa pahan näköisesti päälle.. Ainii ja ikä on 29v kun täälä joku oli siitä kiinnostunut.

Peace out!

Periaatteessa olen noista kohdista kanssasi samaa mieltä ,varsinkin voitettuani amatööri-leijarit,en yhtäkkiä osu vastustajan päätyynkään.Mutta ei se tarkoita ,että siinä olisi silti mitään tasoitus-systeemiä.Eihän? Meinaan jos myönnän tässä sellaisen itselleni olevan,otan uikkarit ja uin EA:n päämajaan riehumaan ja vaatimaan kaikki tähän peliin uhratut ohjaimet korvattavaksi.On meinaa sen verran paljon niitä mennyt .:) Tosiasia on,että välillä edellä mainittuja otteluita tulee,välillä ei vaikka sijoitukset ja joukkue olisi sama.Eli jos ja kun tässä ne tasoitukset on,niin välillä tuntuu,että ei niissä ainakaan järkevää l0ogiikkaa ole.

Eilen illalla huomasin tuollaisen siinä mielessä,että peli sinänsä ei ollut mitään "puuroa" mutta esim. oma maalivahtini päästi suunnilleen kaikki vedot (kyllä,omasta päästä myös) sisään.Itse taas en olisi saanut intian valtameren kokoiseen reikäänkään kiekkoa osumaan.Silti tässä ei ole tasoituksia.Ristiriitainen olenko? ;)

Ja jokuhan voisi EA:lle lähettää terveisiä,että jos haluavat puuroa tarjota,niin tarjoaisivat edes eri muodossa sitä.

Kuusi kaveria ilmoittautunut ikineen ja keskiarvo tällä hetkellä 28,5 vuotta hut-moodin puolella.Aika korkea,vielä.

-B3lo-

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tulipa tuossa viikolla ostettua rahalla ensimmäinen pakka eli se joku value pack olisko ollu nro 5..Taisi olla lupauksena 12 harvinaista?? pelaajaa..Hivenen pitää ihmetellä EA:n määritystä harvinaisista pelaajista koska paras pelaaja oli Ales Hemsky, muut ihan täyttä kuraa ovr 81-84...No eipä tarvii enää pakkoja ostella, kyl olis vaan pitäny uskoa ettei niistä mitään tule kumminkaan...Ai nii maalivahtiparina toimii tällä hetkellä Kiprusoff ja Mason, molemmilla torjuntaprosentti siinä 91 paikkeilla eli suht hyvin omasta mielestäni...Kokeilin ennen Kipperiä Phoenixin Smithiä 5 peliä torjuntaprosentilla 72,5...Ovr kuitenkin ukolla 86...Ja ikää käyttäjältä löytyy 26V...:D

Noniin elikkäs edelleen muistuttaisin että minulla on n 750k pukkia vailla omistajaa ite en enää hutia pelaa.
hinnaksi olen täältä lueskellut että100k olisi n15€ mutta sitä halvemmalla myyn mitä enemmän joku ostaa. Ja tuleehan se halvemmaksi ja hyödyllisemmäksi kuin ostaa EA:n kalliita pakkauksia joista yleinsä tulee paskaa:D mutta niin YV:tä nyt tulemaan ! :)

Jos voi ottaa tohon tasoitus-systeemi asiaan kantaa niin oma mielipide on se, että mitään ennakkoon määriteltyä tasoitusta heikomman ja paremman joukkueen välillä ei ole. Sen sijaan peleissä on se momentum, jonka voi saada kumpi joukkue tahansa ja se saattaa tuntua jonkinlaiselta tasoitukselta, jos heikompi joukkue sen pystyy kääntämään itselleen.

Oma mielipiteeni alkaa tästä tasoitusasiasta muodostua omien kokemusten ja täältä luettujen pohjalta.

Ainakin itsellä aika vahva fiilis siitä, että tämä ns. tasoitus on sama asia, mitä EA mainostaa "Momentumiksi". Eli välillä tulee pelejä ja/tai tilanteita joissa pelaajat jäätyvät täysin. Vedot pamahtelevat tolppiin / päätypleksiin, SOTW Chara ei saa taklattua 70 kg hyökkääjää laitaan, 99 luistelun omaava pelaaja parin metrin karkumatkalla otetaan kiinni heittämällä jne jne. Varmasti kaikki täällä ovat joskus kokeneet vastaavaa. Vastaavasti voi tulla myös tilanne, jossa oma joukkue on sellaisessa liekissä, että kaikki onnistuu mitä yrittää.

Tämä "Momentum" ei ole välttämättä sama asia kuin mitä jotkut tarkoittavat tasoituksella, mutta oman empiirisen tutkimuksen pohjalta, mitä parempi joukkue sitä voimakkaammin tämä "Momentum" vaikuttaa. Itse olen ainakin monta kertaa huomannut tilanteen, että olen päässyt parin kolmen maalin johtoasemaan, niin sitä seuraavassa vaihdossa negatiivisen Momentumin vaikutuksen huomaa välittömästi. Alkaa sellainen tervassa juokseminen, että oksat pois... Käyhän näin joskus oikeassakin elämässä, esim. surullisen kuuluisat 2003 MM-kotikisat. Eli onko tässä haettu sitä, että johdolla olevalla joukkueella tulee hyvän olon tunne ja aletaan peruutella. Sama tilanne saatta tulla myös eteen, jos pelaajamateriaalilla mitattuna heikompi joukkue onnistuu tekemään sen yhden räkämaalin, niin paremman joukkueen jäätyminen on ilmeinen.

Omasta puolestani Momentumia saa olla, mutta nyt sen vaikutus on aivan liian suuri ja välillä tuntuu, että se voittaa kumman tietokone on päättänyt antaa voittaa :D ...tällä tarkoitan sitä, että teet mitä vain puolustaaksesi omaa maalia, taklaat, poketat, kampitat, roikut vastustajassa hampailla niin vastustajan overall 83 hyökkääjä veivaa väkisin tasoihin. Varmasti suurin osa kokenut tämänkin.

Itse tykkäisin pelata kuitenkin enemmän Arcade lätkää, eli että taito ratkaisee, eikä se että tietokone alkaa virtualisoimaan pelaajien joukkueiden tunnetasoja ja sitä kautta pärjäämistä.

HUT:ia olen alkanut pelaamaan v. 2010 ja ikää mittarissa 34 v.

Edit: Edge ehti näköjään sanoa saman asian lyhyemmin sillä aikaa kun kirjoittelin omaa proosaani ;-)

Laitetaan myös tännekkin :) Eli myynnissä: Heatley & Couture.. Vaihdossa menevät mm. Eberle & ?

Dominanssi ostaja löytynyt! psn id osoite malpex93 maksu onnistuu näppärästi tilisiirrolla! rehti trade, eashl pelailut itse old fartsissa mm. ankkalasvegasin yms. kanssa nyt kiinnostunu vetää kunnon hutti rosterin kasaan elikkäs toivottavasti tavoitan sinut jo tänään, viimeistään ensi perjantaina kun palailen parolasta kassulta :) laitahan toi psn id mukaan niin lisäilen kavereihin!

Terveisin malpex93 :)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom