Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sen verran kuuluukin saada ainakin online peleistä. Botteja vastaan kun vedät vaikeimmalla ja vihulla paljon parempi joukkue voit saada sen päälle tonnin per peli.Noniin elikkäs apua tarvittais.. Miten saan peleistä vain 600 ea pucksia voitaistakin? oon yrittäny kattella et pitäis poistaa joku tallennus mut pitäis saaha kunnon opastusta ja konsoli on siis ps3
Terve!
Tassa on nyt tullu viikko pelattua HUTtia ja tarvis puksien tienaus
vinkkeja ja vinkkeja ylipaataan hyvan joukkueen rakentamiseen.
Kiitos jo etukateen!
ika 13v ja psn ohrat
Anteeksi tuplaposti. Aloitin itsekkin alle kuukausi sitten pelaamaan hutia, tarkalleen ottaen 14.2.2013. Jos olisin alussa tiennyt, olisin panostanut hyvään maalivahtiin ennemmmin kuin hyökkäykseen. Itse en siis ole kauhean kokenut, mutta esim mulla on ovr.83 maalivahteja myynnissä tuhannen pucksin hintaan. Siitä vaan selailemaan
niin EN minä turhaan pojutellut tässäkussa tulee 45v tauluun.
Kantaa meinasin ottaa yhteen foorumin suosikkipuheenaiheista eli tuohon ainaiseen tasoitussysteemin olemassaoloon tai olemattomuuteen. Tuli tuossa pelailtua nuo amatööri-pleijarit ja ensin pelasin omaan tasooni huippumatsin ja rökitin 6-2 huikean tähtisikermän (crosby, ovie, datsjuk ym.) Sitten tuli seuraavalla kolmella kerralla seinä vastaan. Myönnän että ei ollut ehkä ihan paras a-game omalta osalta, mutta oma vahva, omaan rajoitettuun kokemukseen perustuva mielipide on, että tasoitussysteemi kyllä löytyy ja todella raju sellainen. Joukkueet olivat tasoltaan sellaisia että Jakub Voracek tai vastaava oli ihan ehdoton ykköstykki joka joukkueessa. Yhtäkkiä omat pelaajani eivät luistelleet mihinkään ja mikään poke tai taklaus ei osunut ja kaverin Radim Vrbata sun muut 75 kiloset ajeli heittämällä oman raskaan kaluston. Oma pelityyli on sellainen, että melkein aina vaikka vastassa olisi kuinka hyvä pelaaja niin voitan laukaukset reilusti (tykkään lämiä ). Näissä peleissä jäin alle 20 laukaukseen koska pelaajani olivat yksinkertaisesti niin jumalattoman tahmeita että paikkoihin ei päässyt. Ja uskokaa pois, nettiyhteys toimi erinomaisesti ja yhdessäkään pelissä vastustuja ei ollut taidoiltaan keskivertoa parempi, eikä pelannut erityisen puolustusvoittoisesti. Oma joukkue vaan tuntui joltain overall 73 tasoiselta. No tämä on vaan oma mielipide, mutta mielestäni fiksua ea:lta olisi että pelikaverin haku tapahtuisi suurinpiirtein saman salaryn omaavasta joukkueesta ja pelissä ainoa ratkaiseva asia olisi pelaajan omat taidot. Mutta joo, en ota tätä niin vakavasti ja en aio sen enempää valittaa
Oma joukkue Maitopojatz ja Ankkojen logo. Saa kommentoida jos on huonoja tahi hyviä kokemuksia meikäläistä vastaan Ikinä en ole yhtä ainoaa peliää quitannut (kerran nousin jopa 0-5 asemasta voittoon todella hyvää joukkuetta vastaan).
Pyydän anteeksi romaanin mittaista raapustusta ja palaan nyt seuraamaan ankkojen matsia, phoenix painaa pahan näköisesti päälle.. Ainii ja ikä on 29v kun täälä joku oli siitä kiinnostunut.
Peace out!