Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tänään pelannut neljä peliä, kaksi voittanut varsinaisella peliajalla ja yhden hävinnyt jatkoajalla. Yhden hävisin 0-3, mutta oli kyllä semmonen boostijoukkue (+ukko osas pelata), ettei omat boostaamattomat pelaajat pysyneet perässä.

Tympäännyin vanhaan pelikuvioon joten tein pari uutta kokeiltavaks, ihan mielenkiintoselta vaikuttaa. Viimepelissä tuli suoraan kuviosta ratkaisumaali. En kyllä ymmärrä niitä joukkueita, jotka pääsevät sinivaavalle, ja lämäävät kovaa maatapitkin reboundin toivossa 90% pelistä. Itse tykkään peippailla siellä vastustajan päässä ja syötellä itselleni vapaan paikan. Esim. vastustajan Rinne piti maalinsa hyvin puhtaana kun hävisin sen 0-3, vaikka sain varmaan 5 onetimeriä maalineteen, josta normaalisti kyllä menee sisään.

Ja tälleen kun piti muutaman "vapaapäivän" änäristä, tuntuu että tein hienoimman harhautuksen Hortonilla ikinä. Veivasin ensiksi maalivahdin oikeelle, jo silloin näkyi verkkoa. Mutta olin tottunut veivaamaan kerran vielä siitä vasemmalle lavan kärjellä, joten periaatteessa uitin kiekon maaliin hienon karvauksen päätteeksi P-pisteiden välissä. Ja omasta mielestäni tästä teki hienon se, että ei ollut mikään rystyroiskasu vaan kiekko pysyi lavassa kokoajan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Seuraavia pelaajia voi ostaa Fifa Coinsseilla, ehottakaa yv;llä hintoja joita
olisitta valmiita maksaa.

T.Vanek
L.Couture
M.Havlat
A.Semin
R.Nugent-Hopkins
T.Seguin
S.Hartnell
V.Filppula
SOTW S.Koivu
T.Selänne
D.Briere
J.eberle
M.Koivu


Pakit;
J.johnson
D.Bufyglien
D.doughty
S.Weber

Vaihot siis Fifa FUT coinsseihin tai FUT pelaajiin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huh kyllä huomaa että monet boostaa joukkueitaan näinä kaksinkertaisina viikonloppuina. Pelasin kaksi matsia. Omaa tyhmyyttäni sai vastustaja kavennettua 2-2, 11sec ennen kolmannen erän loppua. Siksi omaa tyhmyyttä et en ole luonut ns. jarrukuviota. Kaikki kuviot on pelkkään hyökkäämiseen. No, mitäpä tuosta, hävisin rankkareilla 3-4..

Pelasin myös toisen pelin jonka (onneksi :D) voitin 3-1, mutta sain vähemmään puckseja kuin 2-2 tasapeli häviöstä.. Tiukkaa vääntöä oli. Onneksi oli kolmoskenttä jäällä kun Chara teloi mun Del Zottoni kylmäksi. Vahingossa sattui osumaan ykköskenttään oma kosto, eli kummaltakin yksi kaveri kylmäksi. Ja molemmat pakkeja. Tässähän alkaa innostumaan taas pikkuhiljaa pelailemaan tätä änäriä. Varsinkin kun kolme peliä vanha kuvio on tuottanut maaleja, jotka ovat selvästi ns. kuviomaaleja. Aina ollut harvassa D. Sedinin osumat, mutta tällä kertää iski (boostaamattomana) Millerin räpylän alle voittomaalin (2-1), ennenkuin Miller ehti polviaan notkauttaa. Ja on viihtynyt kolmen parhaan parhaan pelaajan joukossa, ennen ollut ikäväkyllä vain syöttökone. Mutta nyt tiedän miten sille saa pelattua tilaa keskeltä (se luistelee keskelle.)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Stamkosin sai eilen 14k, ja Couturen 6k... Hyvää huomenta vaan..
:edit:
Stamkos on muutenkin aivan huono IMO, ellei ole SOTW kortti.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onks teille käyny koskaan näin?

Matsi alkaa, katotte vastustajan joukkuetta Scuderi paras pakki ja hyökkääjänä Michael Samuelsson, pieni hymy nousee naamalle
kun katsot omaa joukkuettasi ja mietit "noh, en lähde aliarvioimaan mutta kyllä luulen voittavani".

Matsi menee mukavasti hänen päätyyn ja rima soi kun M. Hossa tykittää äh, lähellä no kyllä koht menee! Joku Morin voittaa Thorntonilta aloituksen ja hyökkäys käynnistyy D. Phaneuf lähestyy taklaukseen mutta hän vetää ranteella viivalta ja kiekko pomppaa Pricen patjasta suoraan E.Fehrin lapaan ja punalamppu syttyy. "Perkele, ei se mitään 49 minaa jäljellä!"

Taas muutama loisto hanska torjunta ja kiekko lähtee toista kertaa kohti päätyäni. Ihan hyvin saa tällä kertaa aluelle ja sieltä lähtee Tomas Tatarin rystykuti b-pisteen kaarelta ja Pricen kilpi on kuin sveitsiläinen juusto. 2-0. Alku hymy laantuu ja vakavampi naama ilmestyy. V****! Nyt tapetaan nää stn! Vihainen Makezio lähtee hyökkäyksiin ja vyöryttää kaverin alueelle muutama "spiderman" torjunta ja tilanne 2-0 erätauolle menossa. Kudit minulla 17 hänellä 4.

2. erä ja sama tahti jatkuu mutta mitäs nyt sieltä tulee M. Kruger ja helvetin tarkka kuti riman kautta sisään. Kolme v***n nolla! Hymy on laantunut vihaksi.

Vihdoin palkinto tulee maalinedus ruuhkasta P. Sharp tökkää kiekon sisään tuuria, ehkä? ansaittu? no kyllä! 3-1. Heti alotusvoitto ja Anze Kopitar lähtee hyökkäykseen ja helvetin hyvä lämy ja peli 3-2 nyt se hymy palaa silmille 1 maali enään ja aikaa 25 min. Muutama loistokuti mutta hanska heilahtaa maalilla on uusi Hasek; Sparks.

3. erä ei mitään uutta ja kaveri taitaa lähteä viidenteen hyökkäykseen ja ylläripylläri Samuellssonin kuti kimpoaa Tyler Myersista sisään 4-2. Huoh ei jumalauta mitä tää on torju ny perkele 90 overall goalie. Noh onnistuin kaventamaan nopeasti Kopitarin illan toisella 4-3. ja vihdoin ja viimein peli on tasan kun Jonathan Toews upottaa riparin nyt se kuuluisa hymy palaa ja peli on taas omissa käsissäni.

3.22 erää jäljellä kun botti N Kronwall vähän töytäsee ei taida edes osua ja estäminenhän se on. Aloituksess Ryan Kesler vastaan J. Morin. Noh arvatkaa kumpi voittaa? No morinhan sen voittaa viivaan jollekki chl-pakille ja sieltähän se kanuuna tulee 5-4. Melkein itkettää ihan oikeesti.

3.12 jäljellä sidon alotuksessa ja P.Marleau ohittaa nopeudellaan typerät konepakit ja peli tasan säälittävällä shortside kudilla.

2.54 jäljellä sama kaava tällä kertaa M.Hossa ja peli 5-6. Nyt naurattaa. Loppu oli silkkaa kosmetiikkaa onnistuin vielä kerran ja viimeistelin hattutempun Kopitarilla ja peli päättyi 7-5

Kudit: 12 - 48
Hyök.Alue aika: 2.03 - 12.56

Peli on voitettu mutta sain kyllä kamppailla puckseista.
Kommentoikaa jotain jos haluutte.
Makezio kuittaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huhheijakkaa miten syvälle tämä pelimuoto on vajonnut alas syvyyksiin

Todella samaa mieltä pitkään olen miettinyt mitä tämä muistuttaa, siis jääkiekkoahan tää ei ole ollut pitkään loin "aamyön" tunteina termin

lotto shakki tuon ekan osan voi jokainen vaihtaa esim bingo toto jne. 70% peleistä nyky jään ratkeaa tuohon shakki osaan eli kellä on

parhaat tallennetut kuviot voittaa !!sit jää se 30% joka on lottoa "tolppa sisään tolppa ulos" usein ratkaisee esimerkki äskettäin

tykitän suht tyhjän maalin yläputkeen,,,kiekko kimpoaa kaveri polkee 200km tunnissa läpiajoon tallennettu kuvio 1 läpi harhautus ja maalissahan se

on toki n 1 kymmenestä noista saattaisi ottaa jos vaihtas itsensä maaliin,, OIKEESTI oon huono pelaaja mutta. en muista viimeseen

100 peliin hävinneeni yhtään matsia reilusti vaikka tappiot ollut pahimmillaan 5-2 aamun 3 peliä kaikki 60 min jälkeen 1-1 2 onnistuin

"ihmeenkaupalla" voittamaan rankkareissa jaa että olinko parenpi toisessa mielestäni olin toisessa en,3 katkesi jatkoajalla taisi olla 27sec pelaamatta

kun vastustajan " 28" yritys ylämummo glitchiin onnistui olinko huononpi no en taatusti.

tuplarahat saa ihmisten huonoimmat puolet esiin, jos normipelissä 75% ajasta kokeillaan glitchejä näissä aika tasan 100%.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

tuohon Makezio tarinaan aika tutultahan tuo kuullostaa,itse en ole niin hyvä maalintekijä oisinkohan 1 kerran n 500 onlinepelissä edes 7 maalia

tehnyt,silloinen vastustaja joko oli lapsi tai tosiaan ei osannut yhtään,laukauksia oli minulla joku 70-5 noikin 5 tuli jostain puolikentästä

1 tais tulla 30 min pelin jälkeen. päivä päivältä tää tuntuu olevan lähenpänä nhl98 aikoja, kun varmin tapa tehdä maali oli ajaa päin

maalivahtia tuli jäähy mutta maali hyväksyttiin !! tässä muutama vastaava ollu maali ja ei edes jäähyä !! kaveripelinä 12 olut tuopin

jälkeen toi 98 oli loistava, kun matsit päätty 9-8 ja ainakin tiesi ettei pelit taitoon ratkea !!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kumpi pelaajaa kannattais mielummin ostaa Patrick Kane vai Rick Nash? Tarvitsisin nopeata ja hyvää kesk. hyök. joten Patrick olisi hyvä valinta ja siihen päälle viellä 94 kätisyys. Mutta toisaalta kun miettii niin Nashilla on parempi kok. ja halvempi.

Vai ostanko jonkun ihan muun pelaajaan joka olis suurin piirtein yhtä hyvä kun noi kaks mutta kuitenkin alle 30k maksava?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Todella samaa mieltä pitkään olen miettinyt mitä tämä muistuttaa, siis jääkiekkoahan tää ei ole ollut pitkään loin "aamyön" tunteina termin

lotto shakki tuon ekan osan voi jokainen vaihtaa esim bingo toto jne. 70% peleistä nyky jään ratkeaa tuohon shakki osaan eli kellä on

parhaat tallennetut kuviot voittaa !!sit jää se 30% joka on lottoa "tolppa sisään tolppa ulos" usein ratkaisee esimerkki äskettäin

tykitän suht tyhjän maalin yläputkeen,,,kiekko kimpoaa kaveri polkee 200km tunnissa läpiajoon tallennettu kuvio 1 läpi harhautus ja maalissahan se

on toki n 1 kymmenestä noista saattaisi ottaa jos vaihtas itsensä maaliin,, OIKEESTI oon huono pelaaja mutta. en muista viimeseen

100 peliin hävinneeni yhtään matsia reilusti vaikka tappiot ollut pahimmillaan 5-2 aamun 3 peliä kaikki 60 min jälkeen 1-1 2 onnistuin

"ihmeenkaupalla" voittamaan rankkareissa jaa että olinko parenpi toisessa mielestäni olin toisessa en,3 katkesi jatkoajalla taisi olla 27sec pelaamatta

kun vastustajan " 28" yritys ylämummo glitchiin onnistui olinko huononpi no en taatusti.

tuplarahat saa ihmisten huonoimmat puolet esiin, jos normipelissä 75% ajasta kokeillaan glitchejä näissä aika tasan 100%.


Mä en tiedä edes miksi mä vaivaudun vastaamaan näihin, kai mä olen niin saatanan tyhmä jätkä..

Se voittaa kummalla on paremmat luodut pelikuviot? Onko siellä 1lvl ihan eri tyyli pelata kun korkeammilla tasoilla? Kai 1lvl jannut on sitten niin helvetin viisaita kun osaa tehdä sellaisia pelikuvoita mitä ei pysty millään pelaamaan pois. Voin rehellisesti sanoa onlinessa HUT:ia pelanneena n. 400 onlinessa, että en muista kertaakaan huomanneeni kenenkään käyttävän mua vastaan pelikuvoita, joko olen täysin puusilmä tai sitten nää sun pelikuviot on jotain ihan omia viivoja päässäsi.

Ja kerro nyt jumalautta mikä on ylämummoglich? Se kun laukoo ylänurkkaan ja se menee sisälle? Sä nyt julistat täällä jotain toto-shakki-bingo-arpalätkää. Sä olet joko oikeasti trolli, tai sitten aivan helvetin kova vääntämään asioista, mistä et todellakaan ymmärrä kirjoitustesi perusteella hevon helvettiä.

Mä pahoittelen mikäli otat itseesi, mutta mä olen ainakin täysin kypsä sun vauhkoomiseen täällä foorumilla.

Terveisin EA:n agentti
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mä en tiedä edes miksi mä vaivaudun vastaamaan näihin, kai mä olen niin saatanan tyhmä jätkä..

Se voittaa kummalla on paremmat luodut pelikuviot? Onko siellä 1lvl ihan eri tyyli pelata kun korkeammilla tasoilla? Kai 1lvl jannut on sitten niin helvetin viisaita kun osaa tehdä sellaisia pelikuvoita mitä ei pysty millään pelaamaan pois. Voin rehellisesti sanoa onlinessa HUT:ia pelanneena n. 400 onlinessa, että en muista kertaakaan huomanneeni kenenkään käyttävän mua vastaan pelikuvoita, joko olen täysin puusilmä tai sitten nää sun pelikuviot on jotain ihan omia viivoja päässäsi.

Ja kerro nyt jumalautta mikä on ylämummoglich? Se kun laukoo ylänurkkaan ja se menee sisälle? Sä nyt julistat täällä jotain toto-shakki-bingo-arpalätkää. Sä olet joko oikeasti trolli, tai sitten aivan helvetin kova vääntämään asioista, mistä et todellakaan ymmärrä kirjoitustesi perusteella hevon helvettiä.

Mä pahoittelen mikäli otat itseesi, mutta mä olen ainakin täysin kypsä sun vauhkoomiseen täällä foorumilla.

Terveisin EA:n agentti

Asiasisällöstä olen Selarinkanssa samaa mieltä paitsi et kyllähän näitä on tolkuttoman hauska lukea on nimittäin sen verran mielenvikasta läppänderusta, saa uskoo mutta ei oo pakko. Terveisin 007:ska
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mä en tiedä edes miksi mä vaivaudun vastaamaan näihin, kai mä olen niin saatanan tyhmä jätkä..

Se voittaa kummalla on paremmat luodut pelikuviot? Onko siellä 1lvl ihan eri tyyli pelata kun korkeammilla tasoilla? Kai 1lvl jannut on sitten niin helvetin viisaita kun osaa tehdä sellaisia pelikuvoita mitä ei pysty millään pelaamaan pois. Voin rehellisesti sanoa onlinessa HUT:ia pelanneena n. 400 onlinessa, että en muista kertaakaan huomanneeni kenenkään käyttävän mua vastaan pelikuvoita, joko olen täysin puusilmä tai sitten nää sun pelikuviot on jotain ihan omia viivoja päässäsi.

Ja kerro nyt jumalautta mikä on ylämummoglich? Se kun laukoo ylänurkkaan ja se menee sisälle? Sä nyt julistat täällä jotain toto-shakki-bingo-arpalätkää. Sä olet joko oikeasti trolli, tai sitten aivan helvetin kova vääntämään asioista, mistä et todellakaan ymmärrä kirjoitustesi perusteella hevon helvettiä.

Mä pahoittelen mikäli otat itseesi, mutta mä olen ainakin täysin kypsä sun vauhkoomiseen täällä foorumilla.

Terveisin EA:n agentti

Ruokitaan nyt trollia !!oma tasoni tosiaan vaihtelee siinä lvl1-5 useimmiten se 1. kerro nyt vaikka ihan peruskuvio siis maalinkulma syöttö miten sen

pelaat pois kun et voi kun 1 omaa pelaajaa llikuttaa,,, syöksyt ok onnistuu joskus useimmiten EI. olet aivan sokea mutta ota steve wonder apuun

hänkin näkee ainakin sen kun väliajalla lukee, yritä rikkoa vastustajan luodut kuviot/vastustajaa käyttää nopeissa hyökkäyksissä kuviota.

ylämummoglich on tietty snaippaus ylänurkkaan joku sanoo taidoksi minä glitchiksi. en vauhkoa mutta huomaan että "huippupelaajat" EI kestä

totuutta siitä että taidon osuus voitoissa on maksimissaankin 10%. lisäyksenä olen parhaillani saanut lvl 20 vastaan vaikka oma se 1 ei se eronnut

yhtään näistä alle 5 lvl peleistä. terv agentti 006 :p
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ruokitaan nyt trollia !!oma tasoni tosiaan vaihtelee siinä lvl1-5 useimmiten se 1. kerro nyt vaikka ihan peruskuvio siis maalinkulma syöttö miten sen

pelaat pois kun et voi kun 1 omaa pelaajaa llikuttaa,,, syöksyt ok onnistuu joskus useimmiten EI. olet aivan sokea mutta ota steve wonder apuun

hänkin näkee ainakin sen kun väliajalla lukee, yritä rikkoa vastustajan luodut kuviot/vastustajaa käyttää nopeissa hyökkäyksissä kuviota.

ylämummoglich on tietty snaippaus ylänurkkaan joku sanoo taidoksi minä glitchiksi. en vauhkoa mutta huomaan että "huippupelaajat" EI kestä

totuutta siitä että taidon osuus voitoissa on maksimissaankin 10%. lisäyksenä olen parhaillani saanut lvl 20 vastaan vaikka oma se 1 ei se eronnut

yhtään näistä alle 5 lvl peleistä. terv agentti 006 :p

Siis mitä ihmettä sä karvinen höpötät? :DD jos sun level on 1 niin en yhtään ihmettele, että oot katkera niille jotka osaa pelaa :D koska ollakseen level1 nii on kyllä oltava aivan saatanan paska pelaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ruokitaan nyt trollia !! Oma tasoni tosiaan vaihtelee siinä 1-5 levelien välillä - useimmiten se on 1. Kerro nyt, että miten pelaat maalinkulmasyötön pois, kun et voi liikuttaa kuin yhtä pelaajaa. Syöksyt, onnistuu joskus, mutta useimmiten EI. Olet aivan sokea, mutta ota Stevie Wonder apuun. Hänkin näkee sen, kun väliajalla lukee; yritä rikkoa vastustajan luodut kuviot/vastustaja käyttää nopeissa hyökkäyksissä kuvioita.

Ylämummoglitch on tietty snaippaus ylänurkkaan - joku sanoo taidoksi minä glitchiksi. En vauhkoa, mutta huomaan, että "huippupelaajat" EI kestä
totuutta siitä, että taidon osuus voitoissa on maksimissaankin 10%. Lisäyksenä - olen parhaillani saanut lvl 20 vastaan, vaikka oma level on se 1. Ei se eronnut yhtään näistä alle 5 lvl peleistä. terv agentti 006 :p

Yritin suomentaa ennen vastausta.
Maalinedussyöttöjä ei tosiaan saa kovinkaan helposti poikki, koska pelin asetukset on säädetty sellaisiksi, että aloittelijoillakin on mahdollisuuksia hyviä pelaajia vastaan. Noissa ohjeissa tuo kuvio-sana meinaa sitä, että sinun pitäisi estellä syöttöketjujen syntyminen. Voit itse koittaa luoda niitä uberhienoja kuvioita ja näet, että niillä ei oikeastaan tee yhtään mitään - ehkä avauspelissä oman maalin takaa, muttei muuten. Tässä Blake Wheelerin glitchirannari etuyläkulmaan kymmenen tunnin takaa :D. Ei muuta.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse en ole ikinä nähnyt punaisia viivoja kentällä (ei kannata ehkä modata sitä pleikkaa?). Ja tallennetut kuviot eivät meinaa sitä, että pelaaja tekee juuri täsmälleen samat liikkeet AUTOMAATTISESTI aina samassa paikassa. Itse tykkään pelata tallennetuilla kuvioilla. Itselläni on kolme kuviota, jarrukuvio (et pääse P-pisteiden välistä ampumaan (ainakaan helposti), ja muutenkin ajaudut nurkkiin omalla puolustusalueellani. Pari kuviota hyökkäykseen, mutta niitä pitää hioa vielä, ainut onnistunut kuvio on tuo jarrukuvio. Mua vastaan ei ole tehty kuin yksi maali sen ollessa päällä, sekin jostain tuurirankkarista. Välillä tulee ihme tekstiä vastustajilta, kun on tuo ns. jarrukuvio päällä että mummottaako? Mulla on paljon enemmän laukauksia jne. Säästelis niitä vetoja, ei sieltä nollakulmasta kovin montaa maalia tuu tehtyä, vastustaja kyllä pääsee laukomaan mutta ei oikeilta laukaususektoreilta.

Itse en keksi esim. miten tehdä "ylivoimaista" hyökkäyskuviota. Senverran amatööri tasolla mennään, että läheskään aina ei tule erän jälkeen positiivisena palautteena "Pelaa kuvioita nopeissa hyökkäyksissä." (Muutenkin noiden kuvioiden rakentelussa.) Sitten vielä tuosta "jarrukuviosta", itse olen onnistunut tekemään maaleja sen ollessa päällä. Ei ole ongelmaa lähteä hyökkäämään, jos siltä tuntuu. Mutta saatan silti kääntää sen päälle 2-0 tilanteessa toisen erän puolivälissä ja silti voittaa 4-0, kuten esim. yöllä tapahtui.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mä en tiedä edes miksi mä vaivaudun vastaamaan näihin, kai mä olen niin saatanan tyhmä jätkä..

Se voittaa kummalla on paremmat luodut pelikuviot? Onko siellä 1lvl ihan eri tyyli pelata kun korkeammilla tasoilla? Kai 1lvl jannut on sitten niin helvetin viisaita kun osaa tehdä sellaisia pelikuvoita mitä ei pysty millään pelaamaan pois. Voin rehellisesti sanoa onlinessa HUT:ia pelanneena n. 400 onlinessa, että en muista kertaakaan huomanneeni kenenkään käyttävän mua vastaan pelikuvoita, joko olen täysin puusilmä tai sitten nää sun pelikuviot on jotain ihan omia viivoja päässäsi.

Ja kerro nyt jumalautta mikä on ylämummoglich? Se kun laukoo ylänurkkaan ja se menee sisälle? Sä nyt julistat täällä jotain toto-shakki-bingo-arpalätkää. Sä olet joko oikeasti trolli, tai sitten aivan helvetin kova vääntämään asioista, mistä et todellakaan ymmärrä kirjoitustesi perusteella hevon helvettiä.

Mä pahoittelen mikäli otat itseesi, mutta mä olen ainakin täysin kypsä sun vauhkoomiseen täällä foorumilla.

Terveisin EA:n agentti

Jaa no en itsekään ole noita kuvioita ajatellut, että onko niitä käytössä jollakin vai eikö ole ja vaikka olisikin niin onko väliä. Mut on tässä tullut niitäkin vastaan, jotka koko ajan koittavat vääntää jotakin tiettyä juttua, josta sitten tulee suurella prosentilla maali. V*tuttaa kun toinen jollain hormonihirviöllä veivaa ympyrää ja sit jos jotenkin onnistuu tökkäämään kiekon pois niin heti perään uudestaan. Ja tätä sitten jatkuu koko peli. Hyökkäysalueaika tulee sitten vastustajalla olemaan jotakin älytöntä, josta 99% on veivattu ympyrää etsien sitä oikeaa paikkaa. Mutta jokainen tyylillään.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ruokitaan nyt trollia !!oma tasoni tosiaan vaihtelee siinä lvl1-5 useimmiten se 1. kerro nyt vaikka ihan peruskuvio siis maalinkulma syöttö miten sen

pelaat pois kun et voi kun 1 omaa pelaajaa llikuttaa,,, syöksyt ok onnistuu joskus useimmiten EI. olet aivan sokea mutta ota steve wonder apuun

hänkin näkee ainakin sen kun väliajalla lukee, yritä rikkoa vastustajan luodut kuviot/vastustajaa käyttää nopeissa hyökkäyksissä kuviota.

ylämummoglich on tietty snaippaus ylänurkkaan joku sanoo taidoksi minä glitchiksi. en vauhkoa mutta huomaan että "huippupelaajat" EI kestä

totuutta siitä että taidon osuus voitoissa on maksimissaankin 10%. lisäyksenä olen parhaillani saanut lvl 20 vastaan vaikka oma se 1 ei se eronnut

yhtään näistä alle 5 lvl peleistä. terv agentti 006 :p

Tai sitten jotkut pelaajat ei kestä totuutta et ei vaan osaa, kyllähän aika monesti peliä miettimällä huomaa et omiin virheisiin se peli kuiteskin ratkes ja tuurin osuus max 10-20% luokkaa ja itsekkään en mikään huippupelaaja ole mutta huttia sekä 1vs1 molempia 500+ peliä pelanneena monesti sen syyn kyllä löytäny ihan itsestä ja suurin yksittäinen syy ollut varmaan kyky muuttaa pelityyliä vastustajan käyttämää tyyliä paremmin vastaavaksi tai paremmin sen puute.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos päästät kaverin ampumaan b pisteen kaaren kohdalta rannarilla vapaasti niin se on ihan vain oma mokasi ja tässä pelissä ei todellakaan tarvitse tehdä omia pelikuvioita pärjätäkseen.
 
Ylös Bottom