Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Innostuin vielä keräämään HUT-Leijona jengiä. Olisko jollain tiedossa listaa Suomi-pelaajista SOTW versioina?

Ainakin seuraavat olen onnistunut itse bongaamaan:

Selänne
S. Koivu
Timonen
Salo
Rinne
Bäckström
Kiprusoff
Rask
Lehtonen

...aika paljon veskareita :rolleyes: ...puuttuiskohan tosta joku oleellinen kenttäpelaaja?

Innostuin vielä keräämään HUT-Leijona jengiä. Olisko jollain tiedossa listaa Suomi-pelaajista SOTW versioina?

Ainakin seuraavat olen onnistunut itse bongaamaan:

Selänne
S. Koivu
Timonen
Salo
Rinne
Bäckström
Kiprusoff
Rask
Lehtonen

...aika paljon veskareita :rolleyes: ...puuttuiskohan tosta joku oleellinen kenttäpelaaja?

M.Koivu sit on tietysti näitä sm-liiga sotw kuten I.Filppula

Moi, jos ykkösketju olis Kovie-Datsyuk-Malkin niin mitkä olis hyvät loppu ketjut ja pakit jos olis käytettävinä 200k?

Kakkoseen ehkä koko pelin paras hintalaatuketju (oisko hintaa joku 25+15+30=70k): Marleau - Thornton - Nash

Plussana se, että näitä pelaajia on myynnissä aivan helvetisti ja saattaa saada vaikka 5k halvemmalla joka jätkää.

Ostetaan puckseja! 750k-1m pitäs ainakin saada, voin maksaa ekana mut kaupat pitäs tehä erissä.

Connection, kukas tämä N. Thornton on? Vai tarkoitatko kenties N. Horton?

Laitetaas tän hetkinen oma jengi näkyville:

Marleau (a) - Thornton (c) - Havlat (a)
Gagne - Vermette - Cammalleri
Lombardi - Filppula - Grabner
Raymond - Cogliano - Helm

J Johnson - Boyle
Bouwmeester - Burns
N Schultz - Josi (sotw)

Luongo - Kiprusoff

Mukavasti löytyy luisteluvoimaa. :cool:

EDIT: Tein pakistoon muutoksia.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tuli vähä piestyä sut siinä pleijari fiinaalissa :DD missäs se klippi youtubeen on? harmi vaan että päättyi VAIN 2-1 mulle sillä paikkoja (vedot 36-13 mulle ) oli mulla rutkasti enemmän.

Plus sun upee maali(Mun chara ajaa sun kunitzin maalin sisään..)

Pieksit voitit 2-1 ps en reccaa kaikkea mitä pelaan

Tuli vähä piestyä sut siinä pleijari fiinaalissa :DD missäs se klippi youtubeen on? harmi vaan että päättyi VAIN 2-1 mulle sillä paikkoja (vedot 36-13 mulle ) oli mulla rutkasti enemmän.

Plus sun upee maali(Mun chara ajaa sun kunitzin maalin sisään..)

ja eikä siinä mitään parempi voitti

ja eikä siinä mitään parempi voitti

Hieno vastaus selvään provoviestiin.

Itsekkin räpiköin tieni pleijari finaaliin ja olin 3-1 johdossakin.
Vastustaja sai jotenkin jäädytettyä oman pelini kiertämällä omalle alueelleen, jolloin rakkaat bottini hyökkäsivät yli puolen kentän, vaikka koitin kuinka saada niitä alaspäin.
Kaverin ei sitten muuta tarvinnut kuin syöttää halvanutvattinsa läpi. Tässä hän mystisesti onnistui 3 kertaa, hienoa ajanpeluuta olikin sitten loppumatsi.

Hieno peli tämä kiekkoliigan 13. painos! Saa taas hutti jäädä odottelemaan seuraavaa poffi yritystäni.

Laitetaas tän hetkinen oma jengi näkyville:

Marleau (a) - Thornton (c) - Havlat (a)
Gagne - Vermette - Cammalleri
Lombardi - Filppula - Grabner
Raymond - Cogliano - Helm

J Johnson - Boyle
Bouwmeester - Burns
N Schultz - Josi (sotw)

Luongo - Kiprusoff

Mukavasti löytyy luisteluvoimaa. :cool:

EDIT: Tein pakistoon muutoksia.

Heh Heh eihän se sun syy oo mut tän omituisen luistelumoottorin takia (hitaat käännökset, jäykät botit)
noi pelaajat on tosi yleisiä ja aina vähän surettaa/säälittää kun tyypit niitä käyttelee vaan sen luistelun takia sillä aikaa kun
mun Johnson pyörii ympyrää ku lombardi viilettää ohi ja kiekko rysty kämmen verkkoon...

Heh Heh eihän se sun syy oo mut tän omituisen luistelumoottorin takia (hitaat käännökset, jäykät botit)
noi pelaajat on tosi yleisiä ja aina vähän surettaa/säälittää kun tyypit niitä käyttelee vaan sen luistelun takia sillä aikaa kun
mun Johnson pyörii ympyrää ku lombardi viilettää ohi ja kiekko rysty kämmen verkkoon...

Köyhän miehen versioita Gaborikista, Kanesta jne. :D

Parempi omasta mielestä hankkia noita nopeita pelaajia ku ei oo parempiin varaa ku sil nopeudel pystyy kuiteki paikkaamaa sit muita puutteita ja pystyy sentää joteki pysymään vastustaja peräs kenel on joukkue täynnä pelin parhaita pelaajia. Itel ei kuitekaa hirveesti noita puckseja ole ja en oo meinannu kuluttaa tähän paskaan sentin senttiä. :)

Köyhän miehen versioita Gaborikista, Kanesta jne. :D

Parempi omasta mielestä hankkia noita nopeita pelaajia ku ei oo parempiin varaa ku sil nopeudel pystyy kuiteki paikkaamaa sit muita puutteita ja pystyy sentää joteki pysymään vastustaja peräs kenel on joukkue täynnä pelin parhaita pelaajia. Itel ei kuitekaa hirveesti noita puckseja ole ja en oo meinannu kuluttaa tähän paskaan sentin senttiä. :)

No joo ymmärrän kyllä ei mitään kunhan vaan sanoin että nopeus on avain hyökkäykseen täs pelis
Itehän oon nyt lopettanu rysty-kämmen läpiajot yritän antaa viestiä vastustajalle etten vedä niitä ethän sinäkään?
No ei tunnu onnistuvan kun on näköjään kova halu voittaa... hauskuushan on tästä HUT:ista jo kadonnut oon viimisen kuukauden
pelaillu BE A GM.

Itehän oon nyt lopettanu rysty-kämmen läpiajot yritän antaa viestiä vastustajalle etten vedä niitä ethän sinäkään?
No ei tunnu onnistuvan kun on näköjään kova halu voittaa...

Ite teen kyllä aina läpiajosta näin maalin 3 maalin johtoon asti ja sitten käytän kaikki loput pakasta löytyvät temput.
Käyttäkää maalivahtia kun vastustaja on yksinläpi niin maali ei ole varma, kyllä jokainen hyvä pelaaja tekee läpiajosta
vähintään 90% maalin (parhaat 100%). Itsellä maalivahtia käyttäen läpiajojen torjunta n. 70%. Eikä sitä maalivahtia
tarvitse edes osata käyttää kun lyö maalivahdin sinne kulmaan mihin tietää vastustajan tekevän maalin tai kyljelleen.
HUT pelaaja ei ajattele kun samaa paskaa jokasessa läpiajossa, yllätyksiä EI TULE. :D
Eikä toi läpiajon varma maali niin paha ole, mutta shortside maalien tekijät vois hirttää. Itse niitä ilosesti alkuaikoina käytin
ja voitin aina, mutta nykyään ei tule tehtyä niitäkään väkisin, tietysti jos paikka aukeaa niin mikä ettei.

No joo ymmärrän kyllä ei mitään kunhan vaan sanoin että nopeus on avain hyökkäykseen täs pelis
No ei tunnu onnistuvan kun on näköjään kova halu voittaa... hauskuushan on tästä HUT:ista jo kadonnut oon viimisen kuukauden
pelaillu BE A GM.

Joo jos vertaa vaikka HUTia normaaleihin online peleihin, jossa pelataa NHL jengeillä niin on nuo normaalit online pelit paljon mukavampia ja realistisemman oloista jääkiekkoa jos niin voi sanoa.

Pitää tuota HUTia silti välillä käydä pelaamassa ja mikä parasta jos pääsee nöyryyttämään näitä ostettuja jengejä. :D

Ylös Bottom