Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pitää aloittaa taas tuo HUT:n vääntäminen, eilen oli niin mukavaa pelata. Nyt oli noin kolmen viikon tauko pelissä, piti oikein ohjeita lukea, heh.

Muutama matsi, ja kaikki voitin. Yksi todella kova matsi oli ylitsemuiden. Tasasin väliajoin tasoiteltiin puoleen, jos toiseen. Lopulta 3-3 tilanteessa jatkoajalle, ja siitä rankkareille. Voin rehellisesti sanoa, että kyllä tuo S. Mason on vaan kova äijä rankkareilla maalissa vaikka pelissä seikkailee kuin kuningas Kukkonen, pitäisi ehkä reenata maalivahdinkäyttöä joskus. No, kuitenkin. Ensimmäisen vedon missasin ihan totaalisesti rankkareissa, toisen upotin ja sitä ennen ihan aivan aikuisten oikeesti otin NHL13 urani mahtavimman torjunnan Masonilla, tilanne siis tässävaiheessa minulle x-1 vs x-x. Olin jo aivan varma että tähän tämä päättyy, mutta ei. Kaveri sai upotettua kaukoranteellansa pikkumustan verkkoon. No, kakkosketjun sentteri tulee vetämään (ihan hullu jäbä nykyään, 2+0 teki jo pelissä.) Ja onnistun jallittamaan yhden aika komean "rystytyönnön" oikeaan alanurkkaan ja peli oli siinä.

Jokaisesta pelistä tuli taitopisteitä +120/peli. Joten päätin käydä tsekkaammassa liiderboordeista mihin päädyin, yllätys oli kova. Kun huomaa itsensä TOP50 kuukausilistassa 3vk tauon jälkeen.

Ostin myös yhden ovr. 87 sentterin jonka niputin kolmosketjun keskelle, saattaa olla että tulee nousemaan sieltä joko kakkosketjuun. Tai kakkosylivoimaan. Enmätiiä, pitää mennä pelaan ja testaan se ukko, yhtään peliä ei ole alla.

:edit:

Enää ei keikuta kärkipäässä, hävisin jollekkin zeemaa (foorumilaisia?) pelaajalle 3-5. Kaveri vielä teloi mun tehokkaimman pakin ja ykköskentän sentterin Antropovilla (sillä saa telottua, tuli itekkin joskus harrastettua sitä :D) No, eipä tuo mitään, harmittaahan tuo tasoitussysteemi vähäsen, kun 2/3 ensimmäisestä kudista uppoo siniviivalta.

Tosin omiakin mokia oli. Kokeilin eri ketjukoostumuksia, ja nostin suoraan tuon ovr. 87 sentteerin kakkoskenttään, nyt on ja pysyy kyllä kolmoskentässä. Laiskasti alkanut pelailu tänään, vasta tosiaan tuo yksi peli alla.

Sattuneesta syystä ei ole puckseja pahemmin, niin tekisi mieli ostaa tuo 15k pakka rahalla ja katsoa mitä sieltä tulee, kun kerran rahaa on jo Sonylla. Mutta jostain kummman syystä en sitä pysty ostamaan, onko tuolla nyt kaikki pakat pelkästään puckseilla?

:edit2:

Tuli vielä ostettua ovr. 86 kahdenmetrin kokonen jätti pakiksi, kaikki muut pelit olenkin sitten voittanut. Eli ihan jees alku. Kummastuttaa ja ihmetyttää vainn tuo etten voi ostaa 15k pakkaa rahalla?

En oo vaan vielä onnistunut sillä (paril muul kylläkin) telomaan ketään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kannattaako hankkia Lehtonen vai tapahtuuko kuinka usein imurointia? Tällä hetkellä Halak pelannut 6 peliä, joista voittoja 5, mutta heti kun vaihtaa kakkosveskari Steve Masonin maaliin niin johan alkaa verkko heilua ja usein aika helposti. Ajattelisin hankkia seuraavaksi Lehtosen, jos torjuisi edes osan noista tähtipelaajien laukauksista tai rysty-kämmen läpiajoista.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kannattaako hankkia Lehtonen vai tapahtuuko kuinka usein imurointia? Tällä hetkellä Halak pelannut 6 peliä, joista voittoja 5, mutta heti kun vaihtaa kakkosveskari Steve Masonin maaliin niin johan alkaa verkko heilua ja usein aika helposti. Ajattelisin hankkia seuraavaksi Lehtosen, jos torjuisi edes osan noista tähtipelaajien laukauksista tai rysty-kämmen läpiajoista.

ÄLÄ OSTA TOTA SHITTIÄ!!!!!!!! Osta mielummin Pavelec, ihan hullu veska torjuu kaiken... mulla oli vähän aikaa sitten lehtonen imuroi joka pelissä siniviivalta ja tulee vetoja aina tyyliin jotain 5m vastaan ja vastustajat tekee reboundista maaleja...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla kokemusta Kipperistä, joka oli järettömän huono. Pomputteli, kainalosta rannareita ja siniviivalta längeistä tai muuten maaliin meni muutamin kappalein. Niemi ja Mason toimittanut veskarin virkaa molemmat hyvin yli 90 torjuntaprosentilla. Eli ei tunnu nuo "parhaat" veskarit todellakaan parhailta, toki mulla kokemusta vaan Kiprusoffista.
Toiseen asiaan sitten, että oisko jollain heittää jotakin vinkkiä hyväksi ykkösketjuksi täydellä chemistryllä. Budjettina 25k mahdollisine paikan- ja joukkuevaihtokortteineen.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla kokemusta Kipperistä, joka oli järettömän huono. Pomputteli, kainalosta rannareita ja siniviivalta längeistä tai muuten maaliin meni muutamin kappalein. Niemi ja Mason toimittanut veskarin virkaa molemmat hyvin yli 90 torjuntaprosentilla. Eli ei tunnu nuo "parhaat" veskarit todellakaan parhailta, toki mulla kokemusta vaan Kiprusoffista.
Toiseen asiaan sitten, että oisko jollain heittää jotakin vinkkiä hyväksi ykkösketjuksi täydellä chemistryllä. Budjettina 25k mahdollisine paikan- ja joukkuevaihtokortteineen.


Sharp-E.Staal/Couture/-Havlat
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siis kun ostaa NHL14 niin siirtyvätkö pucksit suoraan tuonne ultimate teamin saldoon? Ja määräytyykö pucksien määrä tästä NHL13 pelaajien arvoista?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Toiseen asiaan sitten, että oisko jollain heittää jotakin vinkkiä hyväksi ykkösketjuksi täydellä chemistryllä. Budjettina 25k mahdollisine paikan- ja joukkuevaihtokortteineen.

Nuo paikanvaihtokortit on ihan turhia ja ei nuo joukkueenvaihdotkaan hyödytä, joten jos puckseja ei hirveesti ole ni ihan turha niitä ostella, mutta jos puckseja on ylimääräsenä ni vaihtelee sitte vaikka kaikille saman joukkueen ni on hienomman näköne kokoonpano. :D

Jos ite pitäs valita ykkösketju tolla 25K ni ostasin: Grabner - Thornton - Havlat, ja Thorntonille kapteeni merkki. 25K pitäs riittää helposti tohon settiin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

paikanvaihtokortit on ihan turhia
Eikös se kuitenkin chemiin vaikuta negatiivisesti jos väärällä paikalla pelaa, vai saako kuitenkin tarpeeks kikkailemalla silti vihreelle?

Jos ite pitäs valita ykkösketju tolla 25K ni ostasin: Grabner - Thornton - Havlat, ja Thorntonille kapteeni merkki. 25K pitäs riittää helposti tohon settiin.
Kiitti tästäkin,vähän epäilin että tuleeko apua ollenkaan kun en samankaltaisia kysymyksiä löytänyt, mutta väärässä olin :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei hitto,tuommonen joukkue ku selarit on vaan niin ärsyttävä vastustaja. ei tee mitään muuta kuin tökkii ja tökkiii ja maalit pelkkää rasittavaa läpiajo glitchiä (perus raymondilla,grabnerilla ja cammalerilla) oma malkin tuntui aivan mitättömältä kun aina yhtä pelottavan hurja "JARRET STOLL" jymistelee hänet kumoon ja mario lemieuxin peittosi 100-0 kaikessa herran grabner,veto mariolla tosiaan on 97 mutta tuntui kun luvut olisivat toisin päin. Kukaan ei luistellut minulla niin ku pitäs ja pakistoni chara ei saanut hievahtamaankaan karmaisevaa korstoa MASON RAYMONDIA kun edellisessä pelissä charalla kylmäsin ovechkinin ja sotwi weberin.. että kiitos selarit ja ea mukavasta tasotuksesta.

Ps gaborikin jonka olin juuri ostanut koskemattomana ja lusitelu pitäisi olla se 93 niin kaverin victor hedman polkee toistuvasti kiinni ja gaborikki keräilee... :confused::confused:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei hitto,tuommonen joukkue ku selarit on vaan niin ärsyttävä vastustaja. ei tee mitään muuta kuin tökkii ja tökkiii ja maalit pelkkää rasittavaa läpiajo glitchiä (perus raymondilla,grabnerilla ja cammalerilla) oma malkin tuntui aivan mitättömältä kun aina yhtä pelottavan hurja "JARRET STOLL" jymistelee hänet kumoon ja mario lemieuxin peittosi 100-0 kaikessa herran grabner,veto mariolla tosiaan on 97 mutta tuntui kun luvut olisivat toisin päin. Kukaan ei luistellut minulla niin ku pitäs ja pakistoni chara ei saanut hievahtamaankaan karmaisevaa korstoa MASON RAYMONDIA kun edellisessä pelissä charalla kylmäsin ovechkinin ja sotwi weberin.. että kiitos selarit ja ea mukavasta tasotuksesta.

Ps gaborikin jonka olin juuri ostanut koskemattomana ja lusitelu pitäisi olla se 93 niin kaverin victor hedman polkee toistuvasti kiinni ja gaborikki keräilee... :confused::confused:

Odottelinkin tuutko tänne kirjottamaan.. Luulisi sun jengin pelaajien pärjäävän mun paskoja vastaan :D Ennen peliä jopa kehuskelit kun on STOW pelaajia, eipä ne paljoa auttanut kun ei sulla pelillisiä taitoja ollut hirveästi. En mä nyt halua haukkua, kunhan nyt mainitsen ettei pelkällä jengillä voi pärjätä.

Ja jos sun mielestä mun pelaajat meni kovaa, niin eihän sun pelaajia saanut mitenkään kiinni, kerran pääsit Lemiuxin kanssa ampumaan, yläriman kautta sisälle. Pelasi Pavelec hyvin, mutta ei se ole automaatio että on EA-tasoitus.

Ja palataan tähän tökkimiseen, pidätkö mua niin tyhmänä että Raymondin ja Cammallerin kanssa lähtisin telomaan sun 100k jätkiä taklauksilla? Järkeäkin saa käyttää. Ja itsehän mainitsit jo, että Stoll mm. taklasi sun pelaajia kumoon. Kyllä mä taklasin heti vaan kun oli joku pelaaja, joka on sulka päässä enemmän kuin 170cm.

Ja mitä noihin läpiajoglicheihin tulee, niin olenko ainoa kuka on tehnyt sua vastaan läpiajoglichejä, kun tänne saakka pitää tulla avautumaan :confused:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eikös se kuitenkin chemiin vaikuta negatiivisesti jos väärällä paikalla pelaa, vai saako kuitenkin tarpeeks kikkailemalla silti vihreelle?

Oon sitä mieltä, että sillä kemialla ei oo mitään merkitystä siihen miten ne äijät pelaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Löytyykös tuosta HUT:sta kaikki pelin pelaajat? Välillä tuntuu, että ei löydy tiettyä pelaajaa ko. pelimuodosta.

Edit. Asiasta toiseen. Kuinka paljon pelaajan arvo muuttuu, jos sillä on pelattu paljon kuin että sillä ei ole pelattu yhtään?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt lähtee kyllä tuo helvetin Lehtonen vaihtoon. Vaihdoin sen maalille, ja heti kolme ottelua tullut turpaan. Tulee vastaan todellakin aivan liianpaljon, ja muutenkin tuntuu päästelevän helppoja maaleja. S. Mason toimii hienosti, Paveleccia kokeilin joskus alussa. Enkä juuri nyt muista miten se pelasi. Eli hakusessa ovr. 84-86 molari.

Kenet sinne pitäisi heittää, täytyy illalla koittaa taas Masonilla pelata kunhan tässä ehtii. Meni "vähän" peli-into tuon lehtosen takia, jospa se on kulunut kun on ollut juokkueessa ties kuinkakauan?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt lähtee kyllä tuo helvetin Lehtonen vaihtoon. Vaihdoin sen maalille, ja heti kolme ottelua tullut turpaan. Tulee vastaan todellakin aivan liianpaljon, ja muutenkin tuntuu päästelevän helppoja maaleja. S. Mason toimii hienosti, Paveleccia kokeilin joskus alussa. Enkä juuri nyt muista miten se pelasi. Eli hakusessa ovr. 84-86 molari.

Kenet sinne pitäisi heittää, täytyy illalla koittaa taas Masonilla pelata kunhan tässä ehtii. Meni "vähän" peli-into tuon lehtosen takia, jospa se on kulunut kun on ollut juokkueessa ties kuinkakauan?

Lehtonen ei tosiaan pelannut kauhean hyvin mullakaan.. Nyt maalilla vartioi Rinne - Raanta.. Toiminut mielestäni hyvin :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No tulipa sitten eilen laitettua kaikki tommoset pelaajat myyntiin Hasekista-kesleriin kun meni ihan lopullisesti hermo tähän HUT meininkiin. Juu en ny jaksa tässä selittää sitä samaa kun jotkut muutkin kun pelaajat on tahmasia tai syötöt menee kilometrin ohi aina.

HAHAA ja ihan huvikseen pelasin yhen matsin noilla varajätkillä niin eiköhän siä tullu vastaan Hulkmaania!! Oli varmaan helppo peli kun 2 ekaa vetoo menee sisään ja loput meni siihen kun yritin pysyä perässä. JA OLI IHAN YYBER tahmasia noi meikäläisen pelaajat. ps. ihantuskaapelata jo vuodesta2012 :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tämähän on kysymys palstakin joten TYHMÄ kysymys jos häviätte vaihdatteko veskaa vai jatkatteko "väsyneellä" ?

joskus tuntuu että väsyneelle menee kaikki joskus eroa ei huomaa kun olen muutamia pelejä testannut.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kumpi on mielestänne parempi Gagne vai T.Hall? BTW löytyykö keneltäkään Hall?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No tulipa sitten eilen laitettua kaikki tommoset pelaajat myyntiin Hasekista-kesleriin kun meni ihan lopullisesti hermo tähän HUT meininkiin. Juu en ny jaksa tässä selittää sitä samaa kun jotkut muutkin kun pelaajat on tahmasia tai syötöt menee kilometrin ohi aina.

HAHAA ja ihan huvikseen pelasin yhen matsin noilla varajätkillä niin eiköhän siä tullu vastaan Hulkmaania!! Oli varmaan helppo peli kun 2 ekaa vetoo menee sisään ja loput meni siihen kun yritin pysyä perässä. JA OLI IHAN YYBER tahmasia noi meikäläisen pelaajat. ps. ihantuskaapelata jo vuodesta2012 :D

:eek: Tuli tosiaan aika helpolla 2 ekaa maalia :D Taisiko sun maalissa pelata Bishop? Itseki meinasin ostaa samasen vahdin. :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

:eek: Tuli tosiaan aika helpolla 2 ekaa maalia :D Taisiko sun maalissa pelata Bishop? Itseki meinasin ostaa samasen vahdin. :)

Juu Bishoppi oli maalissa. Sekin on aika kumma molari kun ekat 15 peliä veti varmaan 95 torjunta prosentilla, mutta viimeset 10 ottelua prosentit ollu jossain 75 paikkeilla. :)
 
Ylös Bottom