Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siis kun ostaa NHL14 niin siirtyvätkö pucksit suoraan tuonne ultimate teamin saldoon? Ja määräytyykö pucksien määrä tästä NHL13 pelaajien arvoista?

Itsekin haluaisin tietää miten NHL14 aloitus pucksien suuruus määräytyy? Kokoelman suuruus, pucksien määrä, pelatut pelit taitavat vaikuttaa NHL14 aloitus pucksien määrään? Mutta entä jos on kerännyt jostain joukkueesta kaikki pelaajat eli kokoelma on täysi ja saa sen puck-bonuksen siitä. Voiko tuon kokoelman pistää myyntii tämän jälkeen vai täytyykö pitää itsellä, jotta tuohon NHL14 saisi enemmän puckseja alkuun?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tarkoitus olisi aloitella HUTin pelaaminen uudestaan, nyt kun en oo muutamaan kuukauteen peliäkään pelannu Iisakeilla. No, lahjotinhan mä suurimman osan mun parhaimmista pelureista pois, mutta vielä on muistaakseni Perryä, Spezzaa/Getzlafia ja muita semmosia perus NHL-jyriä joilla itse diggaan pelailla (mm. Evander Kane). PS3 nyt hetken ollut Blu Ray lukupää hajalla niin ei ole edes EASHL -pelejä päässy pelailee, mut viikon päästä hommaan uuden konsolin ja oon vauhdissa taas. Vieläkö täällä on vanhojia jyriä jotka muistaa tän eepi -episodin? :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikähän tätä Hockey ultimatea oikeen vaivaa? Olen voittanut tässä nyt 3 peliä putkeen joista kaikista on merkitty tappio tuohon (ns. aulan) oikeaan yläkulmaan mihin kirjaantuu ylös sekä netti-, että tietokonetta vastaan pelatut pelit. Nuo 3 pelaamaani voittoa on kuitenkin merkitty voitoiksi tuonne leaderboardeille (viikottais,kuukaus ja kokonaisuus listoille) Eihän tuolla nyt loppujen lopuksi ole mitään merkitystä (kun tulee kuitenkin voitot normaalisti ylös leaderboardille), mutta ihmettelempä vaan miksi tulee tappio merkintä siihen aulan tilastoihin oli sitten voitto tai tappio taikka vaikka jatkoaika peli.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Odottelinkin tuutko tänne kirjottamaan.. Luulisi sun jengin pelaajien pärjäävän mun paskoja vastaan :D Ennen peliä jopa kehuskelit kun on STOW pelaajia, eipä ne paljoa auttanut kun ei sulla pelillisiä taitoja ollut hirveästi. En mä nyt halua haukkua, kunhan nyt mainitsen ettei pelkällä jengillä voi pärjätä.

Ja jos sun mielestä mun pelaajat meni kovaa, niin eihän sun pelaajia saanut mitenkään kiinni, kerran pääsit Lemiuxin kanssa ampumaan, yläriman kautta sisälle. Pelasi Pavelec hyvin, mutta ei se ole automaatio että on EA-tasoitus.

Ja palataan tähän tökkimiseen, pidätkö mua niin tyhmänä että Raymondin ja Cammallerin kanssa lähtisin telomaan sun 100k jätkiä taklauksilla? Järkeäkin saa käyttää. Ja itsehän mainitsit jo, että Stoll mm. taklasi sun pelaajia kumoon. Kyllä mä taklasin heti vaan kun oli joku pelaaja, joka on sulka päässä enemmän kuin 170cm.

Ja mitä noihin läpiajoglicheihin tulee, niin olenko ainoa kuka on tehnyt sua vastaan läpiajoglichejä, kun tänne saakka pitää tulla avautumaan :confused:

Tuota... Tässä hutissa pärjää miten keskinkertaisempi joukkue on ja joskus on sellaisi pelejä että nämä lemieuxit ja kumppanit pelaa,niinkun niiden kuuluu ja sillon on hauskaa... en sotw pelaajilla kehuskellut vaan ilmoitin ettei tule valitusta että saisin jotain "buustia" että miksi tavares tai suter olisi noin nopea. Pääsin monta kertaa laukomaan lemieuxilla ja normaalisti hän kilauttelee lähes joka vedolla maalin,mutta tässä yhden kymmenestä... ja varmaan huomasit kuinka surkea oma hasekkini oli verrattuna tommoseen 85 ovr pönö molariin! palataan sitten kanssa tähän tökkimiseen,ostaisit kunnon pelaajia niinkuin mä ja monet muut niin voisit pelata kunnolla etkä tollee pelleilemällä sillä toi ei oo mistää kotosin tommonen tökstöks pelleily!! Tosiaan stollila kylmäsit ja miten se on mahdollista,kysyn vaan?!
Ja et suinkaan ole :DD olet ainoa joka käyttää vaan niitä eikä mitään muuta!:)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuota... Tässä hutissa pärjää miten keskinkertaisempi joukkue on ja joskus on sellaisi pelejä että nämä lemieuxit ja kumppanit pelaa,niinkun niiden kuuluu ja sillon on hauskaa... en sotw pelaajilla kehuskellut vaan ilmoitin ettei tule valitusta että saisin jotain "buustia" että miksi tavares tai suter olisi noin nopea. Pääsin monta kertaa laukomaan lemieuxilla ja normaalisti hän kilauttelee lähes joka vedolla maalin,mutta tässä yhden kymmenestä... ja varmaan huomasit kuinka surkea oma hasekkini oli verrattuna tommoseen 85 ovr pönö molariin! palataan sitten kanssa tähän tökkimiseen,ostaisit kunnon pelaajia niinkuin mä ja monet muut niin voisit pelata kunnolla etkä tollee pelleilemällä sillä toi ei oo mistää kotosin tommonen tökstöks pelleily!! Tosiaan stollila kylmäsit ja miten se on mahdollista,kysyn vaan?!
Ja et suinkaan ole :DD olet ainoa joka käyttää vaan niitä eikä mitään muuta!:)

:D Selvä, tökkiminen on pelleilyä. Pitää ostaa kunnon joukkue? Mulla ei oo opiskelijana laittaa oikeaa rahaa, eikä kyllä kiinnostaisikaan laittaa tähän peliin. Mitäs seuraavaksi, niin, ei sillä sun veskarin tasolla ole paskankaan väliä jos pääsen läpiajosta sitä harhauttelemaan.. Mariolla 10 vetoa ja 1 maali, älä jaksa.

Ja kuten jo edelliseen viestiin kirjoitin, tökin pienellä pelaajalla ja taklaan isolla pelaajalla, ei tyhmä tarttee olla. Säkin käytit tökkimistä, joten säkin pelleilit? Okei, toi ei enää oo hyvä, mutta tajuat toivottavasti pointin. On se tyhmä jos ei töki, vaan yrittää vaan ajaa 170cm kääpiöllä sun jotain STOW pelaajaa mikä maksaa 100k ja ovr on jotain 92. Ei, ei ole faktaa, kuhan ihmettelen tätä samaa paskaa mitä muutkin aina : ''Sä vaan tökit, sä vaan teet glichmaaleja, sulla kävi tuuri'' Ihan sama saatana, älkää pelatko sitten.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei hitto,tuommonen joukkue ku selarit on vaan niin ärsyttävä vastustaja. ei tee mitään muuta kuin tökkii ja tökkiii ja maalit pelkkää rasittavaa läpiajo glitchiä (perus raymondilla,grabnerilla ja cammalerilla) oma malkin tuntui aivan mitättömältä kun aina yhtä pelottavan hurja "JARRET STOLL" jymistelee hänet kumoon ja mario lemieuxin peittosi 100-0 kaikessa herran grabner,veto mariolla tosiaan on 97 mutta tuntui kun luvut olisivat toisin päin. Kukaan ei luistellut minulla niin ku pitäs ja pakistoni chara ei saanut hievahtamaankaan karmaisevaa korstoa MASON RAYMONDIA kun edellisessä pelissä charalla kylmäsin ovechkinin ja sotwi weberin.. että kiitos selarit ja ea mukavasta tasotuksesta.

Ps gaborikin jonka olin juuri ostanut koskemattomana ja lusitelu pitäisi olla se 93 niin kaverin victor hedman polkee toistuvasti kiinni ja gaborikki keräilee... :confused::confused:

Älkää tulko tänne avautumaan mistään vastustajista, just a game....
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Suositelkaapa ykkös sentteria huippu aloittaja hakusessa...

Riippuu ihan hintaluokasta.. Toews ja Kesler taitaa olla pelin parhaimmat aloittajat, molemmilla 87 alotus. Thornton on kans hyvä ja halvempi kuin nuo ja sillä on alotus 85.

Mut jos etit todella halpaa ja hyvää sentteriä ni Antoine Vermette on hyvä vaihtoehto, alotus 85..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itellä löytyy Kesler, Tavares, Bergeron ja Spezza

Ainut kenelle tuntuu alotukset kääntyvän on Tavares... Kesler tulee toisena. Toews saattas olla kokeilemisen arvonen. Mites Datsyuk?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuota... Tässä hutissa pärjää miten keskinkertaisempi joukkue on ja joskus on sellaisi pelejä että nämä lemieuxit ja kumppanit pelaa,niinkun niiden kuuluu ja sillon on hauskaa... en sotw pelaajilla kehuskellut vaan ilmoitin ettei tule valitusta että saisin jotain "buustia" että miksi tavares tai suter olisi noin nopea. Pääsin monta kertaa laukomaan lemieuxilla ja normaalisti hän kilauttelee lähes joka vedolla maalin,mutta tässä yhden kymmenestä... ja varmaan huomasit kuinka surkea oma hasekkini oli verrattuna tommoseen 85 ovr pönö molariin! palataan sitten kanssa tähän tökkimiseen,ostaisit kunnon pelaajia niinkuin mä ja monet muut niin voisit pelata kunnolla etkä tollee pelleilemällä sillä toi ei oo mistää kotosin tommonen tökstöks pelleily!! Tosiaan stollila kylmäsit ja miten se on mahdollista,kysyn vaan?!
Ja et suinkaan ole :DD olet ainoa joka käyttää vaan niitä eikä mitään muuta!:)

Älä ota tätä peliä niin vakavasti. Se on vaan PELI!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Löytyykös tuosta HUT:sta kaikki pelin pelaajat? Välillä tuntuu, että ei löydy tiettyä pelaajaa ko. pelimuodosta.

Edit. Asiasta toiseen. Kuinka paljon pelaajan arvo muuttuu, jos sillä on pelattu paljon kuin että sillä ei ole pelattu yhtään?

Tähän vastausta.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kun on selkeästi 2 mieltä äänestetään SAAKO kertoa pelaajan nicin, joka esim 59min pyörii omassa päässä,lagittaa,tekee kaikki

epäurheilúlliset temput maalin takia mm ajaa maalivahtia päin,perseilee muuten vaan,, oma mielipiteeni SAA !
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tähän vastausta.

Lainaus Viestin lähetti alunperin Sebu92 (Näytä viesti)
Löytyykös tuosta HUT:sta kaikki pelin pelaajat? Välillä tuntuu, että ei löydy tiettyä pelaajaa ko. pelimuodosta.

Edit. Asiasta toiseen. Kuinka paljon pelaajan arvo muuttuu, jos sillä on pelattu paljon kuin että sillä ei ole pelattu yhtään?

kohtaan 1 LÖYTYY mutta tiettyjä pelaajia on todella vähän ja yleensä päätyvät keräilijöiden kokoilmiin.

kohta2 tuskin mitenkään vertailuna tedy purrcell n 800 ottelua takana silti tekee maalin joka toisessa matsissa,,

lisäyksenä TIETYSTI jos pelaaja on "liian hyvä" eli tekee 100 kaappia 50 ottelussa,ja näkyy parhaana maalintekijänä

varmasti karkoittaa osan vastustajista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Laitoin Karlssonin hyökkääjäks ja toimii kyllä pirun hyvin!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olipas taas sellanen peli hetki sitten. Älytön lagi pelissä ja olin ihan kusessa. vedot vihulle 32-7 ja hyökki aika sillä päälle 14 minsaa, mulla oli 3 minsan paikkeilla. Silti onnistuin voittamaan 3-0 pelin. Se tuntuu mukavalta ku tietää,että itellä ei ollu mitään tekemistä ton voiton eteen:)
Tyyppi laitto mulle viestii pelin jälkee,että sen ryan stromella on nopeus 97 ku se pääsi läpi muutamaan otteeseen ja mun 74 pakki otti sen kiinni:) Hirveit poraamis viestei tuli:) Toisaalta ymmärän kyllä;) Pieni oikeusmurha peli taas välillä. Näitä tahtoo tulla vain turhan usein nykyään, mutta suunnilleen ne tasan menevät. Itte voittaa muutamia EA:n avulla ja sitte taas toisaalta hävii muutaman. Eli sinänsä suunnilleen tasan nuo etugeneraattori arpa pelit menee. Mutta on tuo kyllä surkein keksintö mitä peleihin voi vain tehdä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

etugeneraattori arpa pelit tuo lause kiteyttää hyvin 80% nyky peleistä. miten muuten voi selittää että ensin häviän 5-2 sitten voitan

4-1 saman pelaajan itsellä erona vain maalivahti jonka taso oli sama. eli en edelleenkään usko tasotuksiin mutta tuohon etugeneraattooriin kyllä.

muutama semmonen huh huh häviö vaan vahvisti tunnetta vedot 50-10 minulle kaverilla pomppii milloin minun milloin oman pelaajan jalasta

maaliin 3x ottelussa tuo sattui 2 kertaa eri vastustajilla. hävisin molemmat tietty 3-0. no sit vastaan tulee lvl12 pelaaja itse olen 1 ajattelen

nyt tulee turpaan,,mitä vielä pyöritän vastustajaa miten haluan 5-0 olihan sillä crosby,grezky,price,,jne jne no kerran sit pomppii itsellekkin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Löytyykös tuosta HUT:sta kaikki pelin pelaajat? Välillä tuntuu, että ei löydy tiettyä pelaajaa ko. pelimuodosta.

HUTista löytyy kaikki ne pelaajat, jolla on kuva tässä pelissä. Esim. vaikka Barkov ja jotkut muut eivät kyseisestä pelimuodosta löydy, koska heille ei ole laitettu kuvaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itellä löytyy Kesler, Tavares, Bergeron ja Spezza

Ainut kenelle tuntuu alotukset kääntyvän on Tavares... Kesler tulee toisena. Toews saattas olla kokeilemisen arvonen. Mites Datsyuk?

lemieux ja gretzky parhaat alotukset (90)..stoll myös 90 jos halpiksii etit..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom