Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollicas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Maalivahdilla muuten torjuntaprosentit alle 80? Fleury ja Vokoun,ei ne nyt noin huonoja pitäs olla joten jossain on mätää.

Toihan on jo käytännössä toi torjuntaprossa iha mahdottomuus! Viime yönä pittsburghin veskat oli ilmiliekeissä! Ja nyt mullakin onnisti YHDEN pakan kanssa ja KAHDEKSAN OSTIN. Yhdestä tuli Koivun Mikko, olen tosi tyytyväinen =)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
HUT Turnaukset

Nyt on meneillää toi Tampa Bay turnaus jos pitää olla 6 pelaajaa... mul on nyt 6 pelaajaa mut sanoo ettei täytä ehtoja... Joukkueenkemia: 87.. Mitä toi HYÖ-taso ja PUO-taso tarkottaa käytännössä? jossain mättää mut ei hajuukaa missä :(
 
Vastaus: HUT Turnaukset

Nyt on meneillää toi Tampa Bay turnaus jos pitää olla 6 pelaajaa... mul on nyt 6 pelaajaa mut sanoo ettei täytä ehtoja... Joukkueenkemia: 87.. Mitä toi HYÖ-taso ja PUO-taso tarkottaa käytännössä? jossain mättää mut ei hajuukaa missä :(
Oma joukkue tai jostain ne näkee. Ne näkee myös menemällä offline pelin joukkueen valinta kohtaan.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Olisiko kenties joku GM Connected-liigassa, jossa Canadiens on vapaana?
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Toihan on jo käytännössä toi torjuntaprossa iha mahdottomuus! Viime yönä pittsburghin veskat oli ilmiliekeissä! Ja nyt mullakin onnisti YHDEN pakan kanssa ja KAHDEKSAN OSTIN. Yhdestä tuli Koivun Mikko, olen tosi tyytyväinen =)

Ei kyllä mitään hajua missä tuo torjuntaprosentti pitäisi olla onlinessa pelatessa,tai mikä on normaali taso,mutta mielestäni tuo on aika huono...20 kutia ja 4-5 häkkiä omiin,se on vaan liikaa.
Kyllä sieltä pitäisi tulla kerran kymmenestä joku superhyvä korttikin =)


Tuntuu että kaikki online-pelit bugittaa tai lagaa jotenkin,voi olla kyllä että on ollut huono tuuri niiden suhteen...joka 5:s peli keskimäärin on nautittavaa jääkiekkoa ilman ongelmia.EASHL:ssä mitä olen pelannut niin ehkä 4/5 ottelusta pystyy pelaamaan ilman lagia mut sit taas kentällä on mitä sattuu höyrypäitä :D Tosin en ole missään seurassa pelannut 13:a vielä,ehkä joskus kesämmällä innostuu taas pelaamaan noita online puolen pelejä.


Be A Pro:ssa mulla tulee just 300 ottelua kasaan NHL:ssä,jos vaan kauden 3 viimistä olen kentällä enkä lasaretissa...600 pistettä tulee kohta myös kasaan.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

20 kutia ja 4-5 häkkiä omiin,se on vaan liikaa.
Änäreissähän vastaava lukema on ennemmin sääntö kuin poikkeus. Noin 70-tasoiset kaverit voivat tehdä kymmenellä vedolla hyvin viisi maalia. Mutta ei siinä mitään väärää ole, jos ne tulevat hyvästä sektorista tai yleensä vaarallisista tilanteista.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Olisko täällä foorumin jäsenillä xboxin puolella minkäänlaista GM Connected peliä käynissä johon voisi liittyä? Mihinkään 20 edellisestä mihinkä olen hakemuksen lähettänyt, en ole päässyt.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Sain tästä taklauksesta 2 minuutin estämisjäähyn. Double hit | EA SPORTS :confused:

Jäähy tuli varmaan tuosta seuraavan pelaajan "estämisestä".Eihän tossa voi mitenkään itse vaikutaa,että taklaatko molemmat pelaajat jos se toinen juoksee niskaan :D Eli tuomio on oikea mutta pelaajan tekeminen jäällä ilmeisesti pelaajan kannalta "ei haluttu ratkaisu".
Välillä kyllä NHL:ssäkin mennään päättömästi ja taklataan kaikea liikkuvaa ja taklataan myös kahta ja jopa kolmea ukkoa yhtä aikaa mutta estämisjäähyä ei kyllä jaeta jos tarkoituksena on kiekollinen pelaaja kumota :D
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Pelasin huvikseen kolme näytöspeliä omaluodulla jengillä Frölundaa vastaan. Omassa jengissäni useimmat kaverit sellaisia, jotka on piipahtanut Mestiksessä tällä tai viime kaudella tai on ex-Jukuri. :D Eli siellä on Bernardia maalilla, sitten esim. Asplund, Flinck, Jekimovs, Sipiläinen, Koivisto, Pulliainen, Lehikoinen, Pekkala ja tällästä.

Pelit pelasin tietysti supertähdellä, pelinopeus täysillä ja 10min erillä. Eka peli mun hallintaa, mutta tottakai hävisin ekassa jatkoerässä 3-2. Voittomaali oli av-maali, tosin täysin mun piikkiin. Avaus omasta päästä suoraan botin lapaan ja yläbörsä lauloi. Fuk. Vedot vein tottakai aika reilusti, mutta ei ollut mitään uutta.

Toka peli olikin sitten katastrofaalisin offline peli varmaan koko NHL 13:sta aikana. Botit oli mulkkuja. Syöttöpeli toimi, puolustus toimi ja desperation savet loistivat mukana olollaan, vittumaisia taklauksia, argh. Kolmannen erän puolessavälissä tein ragequitin, kun Frölunda teki jo 8-1 maalin. Siinä vaiheessa boteilla oli vasta 24 kutia kasassa, eli joka kolmas veto meni sisään ja puolet häkeistä oli ainakin niitä homoja etuyläkulmia.

Pieni paussi sitten ja vielä kolmas peli. Sen verran vittuuntunut olin, että mätin taululle 10-4 voittolukemat.

Tuo toinen peli kuvasti hyvin sitä, että jos et vähäänkään keskity ja botit päättää voittaa, niin ne voittaa.

Ja nuo taklaukset on ihan kamalia, edelleenkin. Botit ajaa aina sen kaverin pystyyn kuka syötti tai laukoi. Laidassa aina vedetään selkään. Tsiisus.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Pelasin huvikseen kolme näytöspeliä omaluodulla jengillä Frölundaa vastaan. Omassa jengissäni useimmat kaverit sellaisia, jotka on piipahtanut Mestiksessä tällä tai viime kaudella tai on ex-Jukuri. :D Eli siellä on Bernardia maalilla, sitten esim. Asplund, Flinck, Jekimovs, Sipiläinen, Koivisto, Pulliainen, Lehikoinen, Pekkala ja tällästä.

Pelit pelasin tietysti supertähdellä, pelinopeus täysillä ja 10min erillä. Eka peli mun hallintaa, mutta tottakai hävisin ekassa jatkoerässä 3-2. Voittomaali oli av-maali, tosin täysin mun piikkiin. Avaus omasta päästä suoraan botin lapaan ja yläbörsä lauloi. Fuk. Vedot vein tottakai aika reilusti, mutta ei ollut mitään uutta.

Toka peli olikin sitten katastrofaalisin offline peli varmaan koko NHL 13:sta aikana. Botit oli mulkkuja. Syöttöpeli toimi, puolustus toimi ja desperation savet loistivat mukana olollaan, vittumaisia taklauksia, argh. Kolmannen erän puolessavälissä tein ragequitin, kun Frölunda teki jo 8-1 maalin. Siinä vaiheessa boteilla oli vasta 24 kutia kasassa, eli joka kolmas veto meni sisään ja puolet häkeistä oli ainakin niitä homoja etuyläkulmia.

Pieni paussi sitten ja vielä kolmas peli. Sen verran vittuuntunut olin, että mätin taululle 10-4 voittolukemat.

Tuo toinen peli kuvasti hyvin sitä, että jos et vähäänkään keskity ja botit päättää voittaa, niin ne voittaa.

Ja nuo taklaukset on ihan kamalia, edelleenkin. Botit ajaa aina sen kaverin pystyyn kuka syötti tai laukoi. Laidassa aina vedetään selkään. Tsiisus.

:D :D

Joka puolella sanotaan että mitään pelimuotoa ei kannata pelata kuin max. Tähtipelaajalla jos ei halua bottien bugeja ja muuta epäinhimillistä mukaan (nuo etuyläkulmatkin).Tämä teksti kuvastaa myös sitä samaa.Ainoa mitä pelkästään kannatan on be a pro:ta tuolla supertähdellä.
Välillä tulee turpaan 8-1 ja siinä vielä kun ohjatan yhtä peaajaa..niin ei vain voi päättää että tään matsin voitan :D Kertoo sekin että mulla on 4:s kausi menossa ja ilman sc:ia vieläkin.

Keskiviikkona pitäisi siirtoikkuna sulkeutua,sillon alkaa gm:n pelaaminen...hitto vie muuten;Iginla ja Morrow Pittsburghiin,mahtaa olla pelissä aika järkyttävän hyvä joukkue :P
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Miks ihmeessä täysillä? :O Realistisin ois ehkä siitä vakiosta vielä pienemmänks, ni millastahan se sitte täysillä on :D

Änäri jengeillä en pelaa pelinopeus täysillä, mutta Euroopan kentillä ja noilla Liiga tason jengeillä jos pelaa edes oletus nopeudella niin se on mielestäni ihan hirveää matelua. Olen vain tottunut pelaamaan Euro jengeillä pelinopeus täysillä, ja osaan pelatakin sillä. Tykkään, että pelissä sattuu ja tapahtuu ja, että tempo on hyvä. :) Joten näillä mennään. :D

Joka puolella sanotaan että mitään pelimuotoa ei kannata pelata kuin max. Tähtipelaajalla jos ei halua bottien bugeja ja muuta epäinhimillistä mukaan (nuo etuyläkulmatkin).Tämä teksti kuvastaa myös sitä samaa.Ainoa mitä pelkästään kannatan on be a pro:ta tuolla supertähdellä.
Välillä tulee turpaan 8-1 ja siinä vielä kun ohjatan yhtä peaajaa..niin ei vain voi päättää että tään matsin voitan Kertoo sekin että mulla on 4:s kausi menossa ja ilman sc:ia vieläkin.

Keskiviikkona pitäisi siirtoikkuna sulkeutua,sillon alkaa gm:n pelaaminen...hitto vie muuten;Iginla ja Morrow Pittsburghiin,mahtaa olla pelissä aika järkyttävän hyvä joukkue :P

Joo niinhän sitä sanotaan, mutta sitten siinä käy itsellä niin, että tähtipelaaja tuntuu liian helepolle. :P Murskavoittoja tulee liikaa...

Ja tosiaan Pingujen jengi on kyllä perkuleen vakuuttavan näköinen tällä hetkellä. Ovatkohan edes sanoneet viimeistä sanaansa siirtomarkkinoilla? Se jääköön nähtäväksi...
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Tähtipelaaja helppo? Musta ammattilainen, tähtipelaaja ja mikä se vika olikaan, on ihan yhtä vaikeita. Ammattilainen ehkä jopa vaikein, koska sillä ne vetelee enemmän = enemmän maaleja.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Tähtipelaaja helppo? Musta ammattilainen, tähtipelaaja ja mikä se vika olikaan, on ihan yhtä vaikeita. Ammattilainen ehkä jopa vaikein, koska sillä ne vetelee enemmän = enemmän maaleja.

Ehk mie oon sit liian hyvä. :cool: :D ;)

Äsken tuli muuten pelattua ihan perkuleen hyvä offline peli Ipaa vastaan tolla mun omalla jengillä. Ilves johti 2-0, kavensin 2-1, mutta sitten Ilves kuittasi heti 3-1. Kavensin vielä 3-2, mutta ei taaskaan mennyt pitkään niin Ilves teki ja 4-2. Kolmannen erän puolessa välissä kavensin 4-3 ja alkoi raivoisa loppuerä. 10sek ennen loppua aloitus Ipan päätyyn, veskari pois ja 6vs5 hakemaan tasoitusta. Aloitusvoitto ja lämäri viivalta, joka meni hyvän maskin ansiosta raakana sisään, toki veskarin patjasta kun kellossa oli jäljellä 7,7sek. Ai, että teki hyvää tulla noita mulkkuja vastaan lopussa tasoihin. Pelin kruunasi jatkoilla 2vs2 hyökkäyksestä tehty maali ja voitto kotiin.

Peli oli oikeastaan koko ajan tosi tasainen, vaikka vedot voitinkin ehkä jollain 10 kudilla. Ilves rakensi todella hyvällä syöttöpelillä välillä paikkoja. Se oli yllättävää, ja viihdyttävää. Nopeaa peliä, jossa sai koko ajan hereillä. Viihdykkäin offline peli vähään aikaan. :D

Näissä 10min erillä pelatuissa kun tuppaa aina jossain vaiheessa tilanne repeämään. :/ Nyt pysyi mukavan tiukkana alusta asti. Me like.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Tässä pelailin HUTia pitkästä aikaa, ja totesin, että ainut oikea pelimuoto tässä pelissä on EASHL.

Pelasin 2 peliä, jossa kummassakin oli rasittava vastus:

1.peli:

Pyöritin peliä ihan miten haluan, ja kaveri ei saanut mitään aikaan. Loppujen lopuksi alkoi vain hyppimään ja viivytti peliä turhilla jäähyillä, katsomalla kaikki kkatkot yms. saadakseen minut lähtemään...peli päättyi 5-1.

2. peli:

Hohhoijaa sanon minä. Pyörittelin tätäkin herraa (xxx******xxx99) aivan miten halusin, ja vedot näyttivätkin minulle 18-5. Mutta kuinkas ollakaan, kaveri olikin tämmöinen kuuluisa patjar*nkkari, ja aina tilaisuuden tullen pisti kiekkoa luukulle matalana ja hyppi moken edessä visputtaen mailaa saadakseen jotain aikaan. Omat jätkät taasen vain seisoi ja odotti reboundia jonka vastustajan mulkerot aina ottivat itselleen. Jokapaikasta maali. Peli päättyi 2-0 tappioon.

Tällaiset esimerkkisyövät pelistä ovat yleisiä, ja ainut tapa jolla saat sen kitkettyä on mennä offlineen joka on aivan kamalaa paskaa, tai pelata kunnon 5vs5 EASHL-matseja.

Onneksi noita patjasyöpälapsosia ei löydy liikaa, ja uskallan hammasta purren vielä joskus aukaista HUTin uudelleen. Mutta kestää vähän aikaa, että toivun tästä. Siihen asti olen pimeässä huoneessa kauhistelemassa mitä minä juuri olen kokenut.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Ehk mie oon sit liian hyvä. :cool: :D ;)
Online statsit tällä hetkellä 49-12-0 eli en mäkään mikään ihan paska ole. Tuntuu vaan aika avuttomalta noita botteja vastaan. Eli siis helpoimmalla tulee aina se väh. 10 maalia, mutta muut vaikeustasot tekee jo tiukkaa. HUTissa Vokounilla 90 peliä (PMK 1,5 ja T% vähän alle 90) mutta 0 nollapeliä. :rolleyes:
Eiköhän se jo kerro jotain siitä miten noi botit pyssyttelee maaleja mistä sattuu...
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Ei kenelläkään olisi kiinnostusta liittyä GM Connected liigaan? Laitoin tuossa yhden pystyyn ja vielä olisi muutama paikka auki. Niin ja liiga siis Xboxilla.

Nordic Superleague

Vapaana siis vielä Devils, Islanders, Panthers, Jets, Blue Jackets, Predators, Stars ja Coyotes. Kaikki tarvittavat tiedot liigasta tuolla foorumilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Joukkue:Bare Knuckles Hockey
Gamertag:Hartsa93,GoDe45
Peli(t):NHL 13
Minkälaista pelaajaa etsitään:Vakituista maalivahtia ketä on aktiivinen,osaa jotenkuten torjua ja mielummin legenda 1 -->
Lyhyt luonnehdinta joukkueesta:EASHL joukkue joka pelaa päivittäin ja osallistuu kaikkiin mahdollisiin liigoihin/turnauksiin.Ja mikkikin olisi kiva jotta pystyy heittämään meidän kanssamme läpyskää;D
http://www.easportsw...1/2877/overview
 
Ylös Bottom