Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollicas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Tämä on niitä pelin hyvä puolia,että edes pelikuvioiden tekeminen onnistuu kunhan on samat sävelet,se varmaankin erottelee ne hyvät ja huonommat pelaajat...
Näitä mielestäni vaan haittaa juuri nuo epäinhimilliset ongelmat.

Siellä on muuten siirtoikkuna kiinni nyt NHL:ssä,koska mahtaa tulla päivitetty kokoonpano?
Alkaa tuo GM:n pelaaminen vihdoin :)

Juu, se on kai se syy että jaksaa edes jonkunverran nykyään pelata, kun pelinrakentelu sentään vielä onnistuu ja ukolla veivailu ja kikkailu. Mutta oma innostus peliin on kyllä lopahtanut aika totaalisesti. Moni muuten pelaa paljon 2vs2 pelejä, en tajua kuinka joku jaksaa eli rämpytetään syöttönappia ja kärkytään, sitten veivataan se sama typerä läpiajomuuvi. Paljon on noita pelaajia joilla on aivan käsittämättömät tehot, jotka on tehty samalla läpiajomuuvilla, mutta kaipa noita hulluja riittää jotka saavat tuostakin jotain kiksejä. Pelinrakentelusta tai joukkuepelaamisesta nämä hemmot eivät tajua hölkäsen pöläystä, mutta onpahan tehot kohdilla, niin voi sitten keulia kavereille :)
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Hyviä pointteja ystävät mutta itse vielä huomasin tota magneettilapaa muistuttavan jutun.

Bottitaklaukset. Botti taklaa sun ohjaamaa pelaajaa ja kiekko lähtee vaikka pelaajalla olisi hyvä kiekonhallinta ei kaadu mutta menettää kiekon.

Jäähyt. Sulla on kiekko menossa kohti vastustajan päätyä mutta ... tuomari viheltää pelin poikki ja jäähy, no katsotaas mistä tuli oma pakki päättää yhtäkkiä tönästä vastustajaa juuri ja juuri edes osuu ja estäminen/väkivaltaisuus voi jumalauta... noh ei se mitää alotuksen jälkeen botti huitoo ku heinämies vaik kiekollinen ei oo ees lähellä ja huitominen on päivänselvä juttu.... tuttu tunne?

Veskan estäminen, joo on kyllä jäähyn arvonen mutta jos tyyppi vähän hipasee, ei hyötyä joukkueelle peli jatkuu veska on kunnos nii miks siitä pitää jäähy viheltää noh on välil tilanteita jollon ESIMERKKI: Kesler taklaa veskaa ja liukuu pois maalilta ja H. Sedin laittaa kiekon pussiin ja hyväksyttiin. Hmm... :rolleyes:

Joo onhan toi maalin tekeminen nykyään niin helppoa noilla samoilla liikkeillä mielikuvitus on aivan kateissa ja luovuus myös.

Keksin kyllä muitaki mutta kuha nyt mainitsin nämä itseäni ärsyttävimmät..
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Juu, se on kai se syy että jaksaa edes jonkunverran nykyään pelata, kun pelinrakentelu sentään vielä onnistuu ja ukolla veivailu ja kikkailu. Mutta oma innostus peliin on kyllä lopahtanut aika totaalisesti. Moni muuten pelaa paljon 2vs2 pelejä, en tajua kuinka joku jaksaa eli rämpytetään syöttönappia ja kärkytään, sitten veivataan se sama typerä läpiajomuuvi. Paljon on noita pelaajia joilla on aivan käsittämättömät tehot, jotka on tehty samalla läpiajomuuvilla, mutta kaipa noita hulluja riittää jotka saavat tuostakin jotain kiksejä. Pelinrakentelusta tai joukkuepelaamisesta nämä hemmot eivät tajua hölkäsen pöläystä, mutta onpahan tehot kohdilla, niin voi sitten keulia kavereille :)

Sepä se..yksi mitä olen huomannut myöskin..monet eivät katsele oikeata NHL:ää selvästi koskaan...siellä ei pelejä ratkaista 5 minuutissa väkisin runnomalla vastustajaa seinille ja kiroamalla heti kun toinen on parempi tai pistetä momentumin piikkiin vaan koitetaan kääntää peli voitoksi hitaasti...
Kiekkoa ei myöskään pelissä paljon heitetä päätyyn kuten oikeasti tehdään,koska sen hyöty ei näy heti.EASHL:ssä olen muutamat sparrit pelannut 1 vs.1,silloin tuo toimii hyvin :D

Jäähyjä kalastellaan ehkä jonkunverran mutta jäähyn aiheuttajalle ei paljon respectiä tule vaikka se johtaisi yv-maaliin,enkä oikein tiedä miten tähän saataisiin edes pieni muutos tekemällä peliin pieniä muutoksia....Sama esimerkiksi aloituksen saamista vastustajan päätyyn tai laukausten blokkaus,ei anneta mitään arvoa noille asioille jotka yleensä antavat juuri mahdollisuuden maalin tekoon tai pelastavat maalilta (ainakin silloin kun reboundi ei mene botin lapaan ja kummallisesti maaliin :D).
Nämä on niitä syitä miksi esim. eashl:ää en pidä kunnollisena jääkiekkona mutta parempaan päin sekin on mennyt.Vaihtelua tuo silti on pelata onlinePro:ta välillä :)


Perjantaiksi lupailtu rosteripäivitystä.

Noni,ei siihen sitten mene kauan,pääsee jo vkloppuna mättämään toivottavasti :)
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Alkaa kyllästyttämään tämä 13 kyllä, niin paljon ongelmia: Tyhmä AI: lähden hyökkäykseen - vastustaja katkaisee hyökkäyksen keskialueella - vastahyökkäys jolloin bottipakkini ovat vielä luistelemassa hyökkäyspäätyyn - vastustaja läpiajoon. Sama kuvio tapahtuu aina kun vastustaja saa kiekon käännettyä.

Luistelumoottori, hyvä uudistus, muttei tätäkään sitten ole tehty kunnolla. Liikkeelle lähtö kestää tietyistä asennoista luonnottoman kauan pelaajalla kuin pelaajalla, L1-kynät ovat todella tönkköjä, eivätkä sovi luistelumoottorin kanssa yhteen.

AI-pelaajiin ei tepsi vartaloharhautukset vaan aina pitää joko spurtata ohi tai L1-kynätä.

AI ei opi mitään: vastustaja lämää siniviivan tuntumasta yläkulmaan - varma maali, joka kerta. Tästä johtuen maaleja on helppo tehdä, samanlaisia maaleja. Mutta sitten on niitä yrityksiä mitkä eivät vain maaliin mene, kun maalivahti pysyy niin hyvin mukana. Esim. läpiajoissa (johon pääsee lähes aina bottien tyhmyydestä johtuen) suorat vedot eivät uppoa lähes koskaan, aina on pakko tehdä jokin liike, että menee. Ensimmäisessä listaamassani ongelmassa myös sama; AI ei opi.

Nuo nyt ärsyttävimmät.. NHL 14:seen olisi paljon parantamisen varaa..
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Pitkä Be a GM:n tahkoaminen sai minut tähän lopputulokseen:

+Maalinedustakahakoista saa välillä todella nautinnollisia maaleja.
+Pelaajien vaihtaminen ja kehittyminen GM:nä on hauskaa puuhaa.
+Pelaajien kehittyminen on hyvin toteutettu.
+Uusi luistelutekniikka on askel parempaan, mutta keskeneräinen. Esim. takaperinluistelu on aivan luonnotonta. Silti lähellä täydellisyyttä.
+Omien pelaajien ominaisuudet on ihan hyvin toteutettu.

-Bottien tekoäly on aivan täyttä paskaa; botit liikkuvat aina samalla tavalla, eikä näin synny mitään erikoisia tilanteita. Tietokoneen pelaajat ovat parempia mitä omat ja oma maalivahti kusee loput.
-Maalit joutuu tehdä edelleen aina samalla kaavalla, kaava on vain vähän erilainen, mitä aiempina vuosina.
-One-timerit on aivan surkeita ja hyödyttömiä, jopa NHL99:ssä oli paremmin toteutetut one-timerit.
-Välianimaatiot ovat todella karsean näköisiä.
-Tietokoneen on/off efekti raastaa mieltä todella paljon. Välillä tulee kausia, jolloin yksinkertaisesti on aivan mahdotonta saada maalia ja tietokoneen kaikki huonoimmat vedot menee sisään viimeistään ripareista.
-Taklaukset ja jäähyt ovat aivan kuraa.
-Omat pelaajat menettävät kiekon tai jäätyvät totaalisesti, jos tietokone vähän tökkää.
-Syötöt menevät välillä ihan minne sattuu (yleensä vastustajalle).
-Ylivoimakuvion pelaaminen on vähän turhan haastavaa ja pakit ovat hyökkäysalueella aivan perseestä.

Tässä nämä hyvät ja huonot asiat, jotka tulevat ensimmäisenä mieleen. Todella paljon hiottavaa EA:lla, mutta tuntuu ettei siellä kukaan edes yritä saada aidon tuntuista peliä. Keskittyisivät viimeinkin bottien tekoälyyn kunnolla, niin ettei sitä tarvitsisi enää ikinä muokata. Sen jälkeen yrittäisivät saada pelaajista erinäisiä objekteja, jotka reagoisivat aidommasti törmätessään johonkin. Kaikki muu pieni hifistely voitaisiin yhdeksi vuodeksi sivuuttaa ja keskityttäisiin saamaan nämä perusasiat kuntoon, jotka ovat jokaisessa änärissä ärsyttänyt.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Olisiko kellään tarvetta ostaa HUT: iin Pekka Rinne? Voi kysellä ps3 online-id veijoin. Vaihtoa voi myös esittää.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

AI-pelaajiin ei tepsi vartaloharhautukset vaan aina pitää joko spurtata ohi tai L1-kynätä.

Tähän täytyy kyllä sanoa, että opettele poika, opettele. Itse olen lukuisia kertoja mennyt bottipakeista ohi nimenomaan vartaloharhautuksella. Kunhan sen osaa tehdä oikein, ja ajoittaa oikein, niin kyllä se tomii.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Persus sentään... Kohta Pensillä pelaavien määrä tulee lisääntymään entisestään rosteripäivityksen myötä. Syynä tähän ovat totta kai uudet hankinnat Iginla ja Morrow. Viime aikoina moni on tosin ottanut jopa st. louiseja ja muita "huonompia" jengejä. On se ihan vaihtelunkin vuoksi jees pelata muutakin kuin Pittsburghia vastaan.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Todella paljon hiottavaa EA:lla, mutta tuntuu ettei siellä kukaan edes yritä saada aidon tuntuista peliä. Keskittyisivät viimeinkin bottien tekoälyyn kunnolla, niin ettei sitä tarvitsisi enää ikinä muokata. Sen jälkeen yrittäisivät saada pelaajista erinäisiä objekteja, jotka reagoisivat aidommasti törmätessään johonkin. Kaikki muu pieni hifistely voitaisiin yhdeksi vuodeksi sivuuttaa ja keskityttäisiin saamaan nämä perusasiat kuntoon, jotka ovat jokaisessa änärissä ärsyttänyt.


Kyllä ne siellä tekevät töitä,en missään nimessä puolustele EA:n toimia,mutta tämä on todellakin ensimmäinen tämän tyylinen peli,se alku jollekin tulevalle pelille,mikä sitten on se tuleva,siitä meille ei kerrota mitään,onko sellasta edes? Ei voi tietää.
Jos meille kerrottaisi kaikesta tulevasta liian aikaisin,niin miettikää mikä paine pelin tekijöillä olisi toteuttaa se mitä ovat sanoneet,siksi tämä hiljaisuus aina ennen kun jotain on valmiina.Uskonkin että NHL13 on tässä ja seuraava kehitys tulee 14...Kenties sitten 15 alkaa olemaan jo lähempänä täydellisyyttä.Ei voi kun arvailla.


Itseä harmittaa eniten se että offlinessa tekoälyä vastaan esim. be a pro:ssa ei ole mikään ongelma laukoa kohti maalia 30 kertaa/ottelu...Moniko oikea nhl-pelaaja laukoo edes sellasta 7-8 kertaa/ottelu? Ovechkin ehkä lähinnä?
Muutenkin pelissä kun katsoo tarkemmin kaikkia tilastoja,ne ovat jotenkin epäinhimillisiä ja sillonhan peli ei voi vastata oikeaa jääkiekkoa jos nuo ei ole myöskin samalla tasolla järjen kanssa.
Omalla be a pro-ukolla olen laukonut n.500 kertaa/kausi keskiarvolla ja kun pelityylini on vielä se että mahd. vähän laukauksia mutta useammin nistäkin maali :D
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Kyllä noilla supermokeilla on kompensoitu surkeaa tekoälyä ja toi bottipakkien tyyli imaista kiekko on vain tekijöiden laiskuutta. Sama homma, kun bottipakit hipaisulla saavat ukkosi lentämään voltteja ja pystyvät katkomaan kaikki syötöt 5metrin säteellä aika suvereenisti. Tokihan hyvä pelaaja tajuaa miten pitää liikkua bottimokkejen läheisyydessä ja kuinka syötellä, mutta huvittavaa tuota touhua on katsella. Itseäni naurattaa sekin kuinka botteihin ei tehoa kerhossa tai sparissa poket/taklaukset ollenkaan, vaikka ukkosi olisi 2metrinen hirviö, niin et saa jotain mikki hiiri bottia hievahtamaankaan.

Luultavasti eivät pysty parempaan, joten ovat sitten tehneet tuollaisia ratkaisuja.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Ensimmäinen NHL peli jota olen pelannut on NHL 2004 ja viimeisin omistamani on NHL 06 (jossa selostajina oli Mika Saukkonen ja Timo Jutila). Tämän jälkeen en vain tullut hankkineeksi enää NHL pelejä vaan ne jäivät aina ikäänkuin taka-alalle koska aina tuntui menevän jokin muu peli edelle. Kuitenkin pikku hiljaa rupesi tehdä mieli pelata änäriä ja eilen tuli hankittua NHL 13 stanley cup edition (kaupanpäälle tuli Jari Kurri kotelo) ja pikkasen kerkesin testailemaan. Alkuun vaikuttaa todella hyvältä peliltä ja paljon on uudistuksia kehissä. Tutoriaali tuli pelattua läpi ja tuo uusi ohjain systeemi vaikuttaa todella hyvltä.

Tuossa oli suuri tauko kun viimeksi pelailin NHL pelejä. Onkos mitään vinkkejä aloittevalle pelaajalle?
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Tuossa oli suuri tauko kun viimeksi pelailin NHL pelejä. Onkos mitään vinkkejä aloittevalle pelaajalle?

Treenaile rauhassa joko practicessa tai offline-peleissä tuota luistelumoottoria ja skillstickiä, ne tuovat peliin paljon lisäulottuvuuksia. Youtubesta löytyy hyviä tutoriaalivideoita luisteluun, dekeihin sekä aloituksiin jotka ovat kaikki muuttuneet 06:sesta merkittävästi. (esim. 2BCProductions2BC's channel - YouTube )

Kun kontrollit hanskassa edes osittain niin sitten voi lähteä kokeilemaan verkkopelaamista jos nettipelit kiinnostaa. Siellä oppii vastustajan peliä tarkkailemalla mikä toimii ja mikä ei, vaikka pataan tulisikin alussa. Vs-matseja jos NHL-joukkueet kiinnostaa, HUT:tia jos fantasytiimien rakentelu kiinnostaa, ja Drop-in/sparripelit jos haluaa pelata muiden ihmispelaajien kanssa samalla puolella.

Foorumeilta löytyy myös varmaan veijareita jotka ovat valmiita jeesaamaan pelin saloihin tutustumisessa :)

Tervetuloa hokkaamaan, mahtava peli kyseessä vaikka pieniä vikoja tottakai löytyy.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Kyllä on erikoinen peli. Joinakin iltoina voittaa kaikki pelit EASHL:ssä kovia top 500 joukkueita vastaan ja seuraavana päivänä häviää Amateur joukkueille ihmeellisillä maaleilla. Vielä kun lisää että vastustajan maalivahti on hämähäkkimies...

Peli pilataan tasoituksilla joita heikommat joukkueet saavat. Eilen hävisin yhden pelin omallamaalilla kun vastustaja ei osannut tehdä maaleja. :)

Peli sisältää ihan selvästi tasoitus systeemin koska elite pelaajia voi esim taklata kun taad amatöörejä ei pysty. ;)
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Kyllä ne siellä tekevät töitä,en missään nimessä puolustele EA:n toimia,mutta tämä on todellakin ensimmäinen tämän tyylinen peli,se alku jollekin tulevalle pelille,mikä sitten on se tuleva,siitä meille ei kerrota mitään,onko sellasta edes? Ei voi tietää.
Jos meille kerrottaisi kaikesta tulevasta liian aikaisin,niin miettikää mikä paine pelin tekijöillä olisi toteuttaa se mitä ovat sanoneet,siksi tämä hiljaisuus aina ennen kun jotain on valmiina.Uskonkin että NHL13 on tässä ja seuraava kehitys tulee 14...Kenties sitten 15 alkaa olemaan jo lähempänä täydellisyyttä.Ei voi kun arvailla.


Itseä harmittaa eniten se että offlinessa tekoälyä vastaan esim. be a pro:ssa ei ole mikään ongelma laukoa kohti maalia 30 kertaa/ottelu...Moniko oikea nhl-pelaaja laukoo edes sellasta 7-8 kertaa/ottelu? Ovechkin ehkä lähinnä?
Muutenkin pelissä kun katsoo tarkemmin kaikkia tilastoja,ne ovat jotenkin epäinhimillisiä ja sillonhan peli ei voi vastata oikeaa jääkiekkoa jos nuo ei ole myöskin samalla tasolla järjen kanssa.
Omalla be a pro-ukolla olen laukonut n.500 kertaa/kausi keskiarvolla ja kun pelityylini on vielä se että mahd. vähän laukauksia mutta useammin nistäkin maali :D

Uskon, että Be a Pron heikkoudet johtuvat siitä, kun peli suunnitellaan lähinnä viiden minuutin erille, niin ominaisuudet eivät voikkaan täsmätä. Se kai siinä pelin suunnittelussa onkin vaikeinta, kun ihmiset pelaavat viiden minuutin eriä, niin siihen aikaan pitäisi saada tilastotkin kuntoon ja riittävästi häppeninkiä. Sitä yritetään sitten kompensoida sillä, että on helppoa laukoa maalia kohti ja siitä johtuu taas se, että maalivahdit saavat minkä tahansa kiinni, ettei heillä ole torjuntaprossa n. 30 :D Be a Pro on sinäänsä ainoa pelimuoto, jonka voisi saada aidoksi, mutta siihen ei tällä hetkellä panosteta yhtään. Se onkin minun mielestäni yksi isoimpia heikkouksia EA:lta, kun he suoltavat jonkun uudistuksen ilmoille, niin se tulee täysin keskeneräisenä pihalle ja sitten se jää siihen, ja seuraavana vuonna tulee lisää keskeneräisiä uudistuksia. Kyllä nykyteknologialla pystyisi varmasti tehdä jo fiksun tekoälyn, jota ei jatkuvasti tarvitsisi kirota alimpaan helvettiin. Tai hyvän fysiikan kentälle, joka ei näyttäisi niin naurettavalta.
Aiemmin sanoinkin jo, että tuo uusi luistelutekniikka on parhaimpia uudistuksia, mitä änäreihin on viime vuosina tullut. Toivottavasti se hiotaan ensi vuoteen mennessä täysin kuntoon. Epäilen kyllä..
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

"Pieniä" vikoja tosiaan löytyy "jonkin" verran.

Itse jo kuvittelin, että pelin lopussa, kenttäpelaajan tullessa onnittelemaan maalivahtia, ajoittain tapahtuva jäätyminen ei tulisi vastaan, jos pelaisi ilman internet-yhteyttä, mutta turha toivo sekin näemmä oli. Valitettavasti offline-pelimuodoissa peli ei rekisteröidy pelatuksi summerin soidessa, joten jälleen kerran meni koko ottelu uusiksi.

edit: Sitten vain selvittämään, josko vika olisikin muokatuissa musiikeissa. Suunnilleen siinä kohdin tuo jäätyminen nimittäin tapahtuu, kun pitäisi voittobiisin alkaa soimaan. NHL 12:ssahan eivät omat voittobiisit edes toimineet, ja olisihan se juuri niin EA:n änäritiimin näköistä, että korjauksen mukana olisi sitten tullut tällainen ominaisuus. Melko paljonhan noista musiikkien muokkaamisen tuomista ongelmista on palautetta annettu, mutta aiemmin itselläni ei ole tullut vastaan muuta kuin ajoittaiset musiikkien katoamiset sekä musiikin jääminen joskus harvoin päälle pelin alkaessa. Niin ja tietysti se bugi, että aina kun kun kesken pelin katsoo pysäytysvalikon kautta uusintaa, niin seuraavalla erätauolla eivät omat musiikit soi. Nuo toki ovat vain pieniä vikoja.

edit: Milesizdeadkin vastaavan epäilyksen ehti esittää, ja eiköhän se syy tosiaan niissä musiikeissa ole.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

"Pieniä" vikoja tosiaan löytyy "jonkin" verran.

Itse jo kuvittelin, että pelin lopussa, kenttäpelaajan tullessa onnittelemaan maalivahtia, tapahtuva jäätyminen ei tulisi vastaan, jos pelaisi ilman internet-yhteyttä, mutta turha toivo sekin näemmä oli. Valitettavasti offline-pelimuodoissa peli ei rekisteröidy pelatuksi summerin soidessa, joten jälleen kerran meni koko ottelu uusiksi.

Interesting, itsellä ei ole ikinä jäätynyt tuossa kohtaa, eikä kyllä muutenkaan kuin pari kertaa (karkeasti arvioituna 800 matsia pelattuna online+offline), onko sulla custom-musat käytössä, sehän on ainakin aiemmin aiheuttanut jäätymisiä?
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Uskon, että Be a Pron heikkoudet johtuvat siitä, kun peli suunnitellaan lähinnä viiden minuutin erille, niin ominaisuudet eivät voikkaan täsmätä. Se kai siinä pelin suunnittelussa onkin vaikeinta, kun ihmiset pelaavat viiden minuutin eriä, niin siihen aikaan pitäisi saada tilastotkin kuntoon ja riittävästi häppeninkiä. Sitä yritetään sitten kompensoida sillä, että on helppoa laukoa maalia kohti ja siitä johtuu taas se, että maalivahdit saavat minkä tahansa kiinni, ettei heillä ole torjuntaprossa n. 30 :D Be a Pro on sinäänsä ainoa pelimuoto, jonka voisi saada aidoksi, mutta siihen ei tällä hetkellä panosteta yhtään. Se onkin minun mielestäni yksi isoimpia heikkouksia EA:lta, kun he suoltavat jonkun uudistuksen ilmoille, niin se tulee täysin keskeneräisenä pihalle ja sitten se jää siihen, ja seuraavana vuonna tulee lisää keskeneräisiä uudistuksia. Kyllä nykyteknologialla pystyisi varmasti tehdä jo fiksun tekoälyn, jota ei jatkuvasti tarvitsisi kirota alimpaan helvettiin. Tai hyvän fysiikan kentälle, joka ei näyttäisi niin naurettavalta.
Aiemmin sanoinkin jo, että tuo uusi luistelutekniikka on parhaimpia uudistuksia, mitä änäreihin on viime vuosina tullut. Toivottavasti se hiotaan ensi vuoteen mennessä täysin kuntoon. Epäilen kyllä..

Tuossahan se syy on..5 minuutin erillehän se tehdään,samaten kaikki muut säädöt ja slideritkin on tehty gm:n pohjalle joka pohjautuu tuohon lyhyempiin eriin...
Samat sanat muutenkin,itseä kyllä hiukan harmittaa kun näin hieno pohja on tehty be a pro:hon mutta sitä ei olla sitten viimeistelty omilla jutuillaan...



Tossa just kattelin kun voitin ekan stanley cup:in heti habsien paidassa heti neljännellä NHL-kaudella :D..
Tein 209 pistettä kaudella johonkin n.76 peliin ja niistä 99 maalia...Pelasin ihan hulluna siinä 30-82 pelin välissä,joka paikan käytin hyväksi ja lauoin aina kun oli paikka.Laukausprosenttini oli 14 paikkeilla,paras tähän mennessä.
Playoffseissa tuli 30+26 - Näin paljon pisteitä vaatii be a pro-ukolta jotta kannu irtoaa!?
Aiemmat kaudet on olleet n.140 pisteen kausia ja niillä ollaan päästy kyllä playoffseihin mutta tiputtu siihen kun oman joukkueen paras pistemies itseni jälkeen on ekassa 7:ssä pelissä joku 2 ketjun centteri tehoilla 1+1.Ja maalivahdin torjuntaprossa on 82 kun kaudella se on ollut siellä yli 90. Tämä on oikeastaan toteutettu ihan ok muuten mutta botit eivät edes yritä tehdä mitään.

Jos analyysiä tekee tuosta että missä bap kusee:
Mielestäni tuossa pro:ssa on aika tasan ja tarkkaan puolet liikaa kaikkea itse be a pro ukolla..pisteissä 70 pistettä ja joku 30 maalia on pr-ukolle just hyvä siellä 85-90 arvoilla...jos puolittaa tuon mitä tein viime kaudella 209= 100+ pistettä ja sekin ukolla jonka arvot 99,on juuri sillä oikealla tasolla...Samaa sanoo jäähyt,ei kertaakaan alle 100 minuutin vaikka joka pelissä yritän välttää jäähyjä viimiseen asti,puolitettuna ihan ok.Laukaukset,jos niitä tulee kaudessa joku 500 kuten nyt,sekin puolitettuna olisi kohtalaisen oikea.Muutenkin tuntuu että siellä jäällä ollaan koko ajan ja erät kestää ikuisuuden...varmaankin siinä 28-33 minuuttia kestää yksi peli oikeassa ajassa.
En ole seurannut kauanko todellisuudessa se bap ukko viilettää siellä kentällä,selvä ero on kyllä kun pelaat 3. ketjussa tai 1. ketjussa,mutta minusta tuntuu että tuo 1. ketun aika painuu sinne päälle 25 min/ottelu,mutta tilastot saattaa näyttää vaikka 15 minuuttia.Tähän vaikuttaa myös se että pelinrakentajalla joutuu pelaamaan alivoimaakin,mikä on varsin hölmöä.


"Pieniä" vikoja tosiaan löytyy "jonkin" verran.

Itse jo kuvittelin, että pelin lopussa, kenttäpelaajan tullessa onnittelemaan maalivahtia, ajoittain tapahtuva jäätyminen ei tulisi vastaan, jos pelaisi ilman internet-yhteyttä, mutta turha toivo sekin näemmä oli. Valitettavasti offline-pelimuodoissa peli ei rekisteröidy pelatuksi summerin soidessa, joten jälleen kerran meni koko ottelu uusiksi.

Automaattitallennusbugi?
Eli peli pitää offlinessa tallentaa manuaalisesti ennen kun menee peliin,muuten se saattaa jäätyä...Jollakulla oli aiemmin sama ongelma ja samaa teki NHL12.
Toki nuo omat musiikit myös tekee...
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Pelissä itsessään ei juurikaan vikoja ole ainakaan liikaa muutamia pieniä löytyy, mutta EA voisi todellakin panostaa servereihinsä jotka lagaa ja pätkii vähn väliä...
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Pelissä itsessään ei juurikaan vikoja ole ainakaan liikaa muutamia pieniä löytyy, mutta EA voisi todellakin panostaa servereihinsä jotka lagaa ja pätkii vähn väliä...

No mielestäni pelissä on vaikka kuinka paljon vikaa, mutta olen samaa mieltä taas tuli näitä pelejä kerhossa kun ukko on kankea kuin Kaikkonen tanhukisoissa, eikä ukko liiku normisti. Näitä pelejä tulee välillä aivan liikaa ja joudut pelaamaan ukolla mistä on jostain kumman syystä tullut täysi lapanen, liikkeelle lähdössäkin tuntuu menevän ikuisuuksia.
 
Vastaus: NHL 13 - keskustelua pelistä

Itseä Be a Prossa ärsyttää kun en pääse ylivoimaan. Pelaan siis pakkia. Johdan NHL:än maalipörssiä ja pelaan joukkueen ykkösparissa. Onko Detroitissa niin kovat pakit ettäen edes YV:lle mahdu? AV:ta kyllä pelaan. Kauden alussa olin muistaakseni YV:llä. Jossain vaiheessa sieltä pois putosin.
 
Ylös Bottom