Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - keskustelua pelistä

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

kuulostaako tutulta: hallitset online-ottelua 100-0 ja vaikka kuinka veivaat, vedät ja kirvaat niin ei maalia... sitten kaveri tulee vetää vipin siniviivalta joka livahtaa lägeistä ja voittaa pelin tällä? Välistä loppuu usko koko peliin kun ei saakeli maalia tule ei mistään ja välistä sit menee vaikka silmät kiinni. Onko mahollista että se johtus siitä että kaverin maalivahti on lämmin ja oma mokke sit kylmissää päästelee noita perhanan lättyjä sisää? :confused: Eihän siinä jos peli olisi tasainen ja vedot yms menis tasasesti ja sit lirahtaa, mutta yleensä kaverista ei ole mitään vastusta.

Näinhän se on. Perseestä mutta minkäs teet.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Mitenkäs muuten muilla on toiminut nettipeli tässä viime aikoina? Itsellä ainakin ollut ihan jäätävää nykimistä. Ei hirveästi nappaa pelailla.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Mitenkäs muuten muilla on toiminut nettipeli tässä viime aikoina? Itsellä ainakin ollut ihan jäätävää nykimistä. Ei hirveästi nappaa pelailla.

Hyvin. EASHL, GMC ja versukset kaikki toimineet kuin unelma.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Mitenkäs muuten muilla on toiminut nettipeli tässä viime aikoina? Itsellä ainakin ollut ihan jäätävää nykimistä. Ei hirveästi nappaa pelailla.

Täällä kans toiminu moitteettomasti, ei ongelmia. Viime viikonloppuna tuli pelailtua yöllä klo 02- 04 :D Aatelin et tuskinpa on porukkaa muuten ku rapakon takaa, mutta siellähän oli hyvät pelit ja huomionarvoista oli se et nettipeli toimi uskomattoman hyvin, siis jotenki normaalia paremmin.
Melkein kun olis offlinessa pelaillu :)

edit. Puhun siis EASHL:n puolesta
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

VOI JUMALISTE!!!! (ja ny koitan hallita kirosanoja ********) VOIKO ENÄÄ HYVÄ PÄIVÄ PAHEMMIN PILALLE MENNÄ!!???? kyllä voi, jos pelaat NHL 13 EASHL... vanhoissa nhl:issä tuli tahkottua paljonkin eashlää ja siellä pärjättiin ihan hyvin!!! MUTTA TÄÄ vtun 13 eashl on nii täyskasapaskaa että huhhuh... ekaksi se et pelit on AINA 0-1 tai 1-2 ja moket on nii vtumaisia niide huippusavet jne. tai jotai mut oma imee joka lirpan viivalta. ja botit muutenkin, ei mitää jakoa ku kaverit osaa mitää ja vastassa jonne-lauma joka vetää jotai helvetin bugirannareita joka veto maalii!!! ja ittellä tänää kävi sillee et hallittii otteluu vedot n.20-5 meille ja arvatkaa vaa hävittiinkö 1-2 voitettii joka tilastossa ja hallittii, maalia ei saatu vaik kiekko oli maaliviivalla kolmesti ja oikeessa elämässä 100% varmoja paikkoja NO EI VAA MEEEEEE!!!!! ja nää vastustajat tekee maalin yv:llä joka ei ollu ansaittu! oltii lähös omista ku nousin siinä sini-punaviival ja tajusin et menetetää kiekko ja kuinkas ollakkaa kesken kurvauksen takasinpäin törmäsin vastustajan pakkii ja MULLE tuli estämisestä jäähy!!!! MÄ KAATUSINKI VIEL enkä pitäny taklausnappiikaa :eek: S I I S M I T Ä H E L V E T T I Ä ! toine oliki semmone normimaali mitä näkee joka pvä semmoset 90% maaleista niitä et mennää vinottai hyökkäysalueel ja vedetää takaylälompoloo ranteella!!!! EA luulitte tekevän täst pelist hyvän mutta tuli kasa tervaista sonnin ********! ja nyt nää ranking 100 jätkät alkaa valittaa et pitäähä maalit jotenki tehä mut hankkikaa ihmiset elämä älkääkä vaa pelatko! ja kyllä, olen mielestäni hyvä pelaamaan nhl 12 tuli eashl 400 peliä 600pts ja nyt mitä jaksanu 110 pelii jotai 100 pts!!! paska peli ei voi muuta sanoa --> illan pelastaja GT5 joka on oikeesti hyvä peli!!!!
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

VOI JUMALISTE!!!! (ja ny koitan hallita kirosanoja ********) VOIKO ENÄÄ HYVÄ PÄIVÄ PAHEMMIN PILALLE MENNÄ!!???? kyllä voi, jos pelaat NHL 13 EASHL... vanhoissa nhl:issä tuli tahkottua paljonkin eashlää ja siellä pärjättiin ihan hyvin!!! MUTTA TÄÄ vtun 13 eashl on nii täyskasapaskaa että huhhuh... ekaksi se et pelit on AINA 0-1 tai 1-2 ja moket on nii vtumaisia niide huippusavet jne. tai jotai mut oma imee joka lirpan viivalta. ja botit muutenkin, ei mitää jakoa ku kaverit osaa mitää ja vastassa jonne-lauma joka vetää jotai helvetin bugirannareita joka veto maalii!!! ja ittellä tänää kävi sillee et hallittii otteluu vedot n.20-5 meille ja arvatkaa vaa hävittiinkö 1-2 voitettii joka tilastossa ja hallittii, maalia ei saatu vaik kiekko oli maaliviivalla kolmesti ja oikeessa elämässä 100% varmoja paikkoja NO EI VAA MEEEEEE!!!!! ja nää vastustajat tekee maalin yv:llä joka ei ollu ansaittu! oltii lähös omista ku nousin siinä sini-punaviival ja tajusin et menetetää kiekko ja kuinkas ollakkaa kesken kurvauksen takasinpäin törmäsin vastustajan pakkii ja MULLE tuli estämisestä jäähy!!!! MÄ KAATUSINKI VIEL enkä pitäny taklausnappiikaa :eek: S I I S M I T Ä H E L V E T T I Ä ! toine oliki semmone normimaali mitä näkee joka pvä semmoset 90% maaleista niitä et mennää vinottai hyökkäysalueel ja vedetää takaylälompoloo ranteella!!!! EA luulitte tekevän täst pelist hyvän mutta tuli kasa tervaista sonnin ********! ja nyt nää ranking 100 jätkät alkaa valittaa et pitäähä maalit jotenki tehä mut hankkikaa ihmiset elämä älkääkä vaa pelatko! ja kyllä, olen mielestäni hyvä pelaamaan nhl 12 tuli eashl 400 peliä 600pts ja nyt mitä jaksanu 110 pelii jotai 100 pts!!! paska peli ei voi muuta sanoa --> illan pelastaja GT5 joka on oikeesti hyvä peli!!!!
Kannattaa pelata niitä 6v6 pelejä tai pienempiä pelejä ihmisvahdeilla. Ne 2v2 pelit on sellaillaista kuraa bottivahtien/ muiden bottien vuoksi... Ihmisvahdeille peli onkin sitten aivan mahtavaa :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Kannattaa pelata niitä 6v6 pelejä tai pienempiä pelejä ihmisvahdeilla. Ne 2v2 pelit on sellaillaista kuraa bottivahtien/ muiden bottien vuoksi... Ihmisvahdeille peli onkin sitten aivan mahtavaa :)

No... pitäis vaa värvätä porukkaa mutta ku ei nii hirveen aktiivisia olla ja kaverin kaa kahestaa pelataa ni ei siihe haluis liikaa porukkaa. :(
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

VOI JUMALISTE!!!! (ja ny koitan hallita kirosanoja ********) VOIKO ENÄÄ HYVÄ PÄIVÄ PAHEMMIN PILALLE MENNÄ!!???? kyllä voi, jos pelaat NHL 13 EASHL... vanhoissa nhl:issä tuli tahkottua paljonkin eashlää ja siellä pärjättiin ihan hyvin!!! MUTTA TÄÄ vtun 13 eashl on nii täyskasapaskaa että huhhuh... ekaksi se et pelit on AINA 0-1 tai 1-2 ja moket on nii vtumaisia niide huippusavet jne. tai jotai mut oma imee joka lirpan viivalta. ja botit muutenkin, ei mitää jakoa ku kaverit osaa mitää ja vastassa jonne-lauma joka vetää jotai helvetin bugirannareita joka veto maalii!!! ja ittellä tänää kävi sillee et hallittii otteluu vedot n.20-5 meille ja arvatkaa vaa hävittiinkö 1-2 voitettii joka tilastossa ja hallittii, maalia ei saatu vaik kiekko oli maaliviivalla kolmesti ja oikeessa elämässä 100% varmoja paikkoja NO EI VAA MEEEEEE!!!!! ja nää vastustajat tekee maalin yv:llä joka ei ollu ansaittu! oltii lähös omista ku nousin siinä sini-punaviival ja tajusin et menetetää kiekko ja kuinkas ollakkaa kesken kurvauksen takasinpäin törmäsin vastustajan pakkii ja MULLE tuli estämisestä jäähy!!!! MÄ KAATUSINKI VIEL enkä pitäny taklausnappiikaa :eek: S I I S M I T Ä H E L V E T T I Ä ! toine oliki semmone normimaali mitä näkee joka pvä semmoset 90% maaleista niitä et mennää vinottai hyökkäysalueel ja vedetää takaylälompoloo ranteella!!!! EA luulitte tekevän täst pelist hyvän mutta tuli kasa tervaista sonnin ********! ja nyt nää ranking 100 jätkät alkaa valittaa et pitäähä maalit jotenki tehä mut hankkikaa ihmiset elämä älkääkä vaa pelatko! ja kyllä, olen mielestäni hyvä pelaamaan nhl 12 tuli eashl 400 peliä 600pts ja nyt mitä jaksanu 110 pelii jotai 100 pts!!! paska peli ei voi muuta sanoa --> illan pelastaja GT5 joka on oikeesti hyvä peli!!!!

Tuttua,tuttua.Lisää todisteita teorialle:

No siis irl voisi kuvitella että mokke on huonolla päällä jos ei tule torjuntoja..menee kylmäksi,sitten mokaa tollain...Aina kaikissa haastatteluissa kysytään että onko parempi että tulee vetoja ja sanovat että helpommalla pääsee kun niitä tulee tasaseen...

Jos voitat laukaukset 20-5,niin sun mokkes on kylmä,ei se saa mitään kiinni.

Tosin tämän voi joku halukas testata,päästätte vaan vastustajan useammin laukomaan kun sen 5 kertaa pelissä.Eli varmaankin idea on se että antaaa maalivahdin tehdä työnsä,olla siis kiekon edessä,otatte itse syöttöpaikat pois.Mahtaisiko toimia?
 
Vastaus: Re: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Jos Nhl12 teki 400 pelissä vain 600pts niin en kehuisi itseäni kovin hyväksi pelaajaksi. Hyvillä pelaajilla taisi olla yli 2,5pts/peli keskimäärin. Ja jos on bottien vika et häviää niin pelatkaa isommalla sakilla niin ei ole boteissa vika :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Varmaankin idea on se että antaaa maalivahdin tehdä työnsä,olla siis kiekon edessä,otatte itse syöttöpaikat pois.Mahtaisiko toimia?
Antaisinko maalivahdin tehdä työnsä? Ajatuskin hirvittää. Parhaan tuloksen saa, kun jättää molarille mahdollisimman vähän hommia ja blokkaa itse joka ikisen vedon kenttäpelaajalla. Nyt puhun siis versus-pelien näkökulmasta.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Antaisinko maalivahdin tehdä työnsä? Ajatuskin hirvittää. Parhaan tuloksen saa, kun jättää molarille mahdollisimman vähän hommia ja blokkaa itse joka ikisen vedon kenttäpelaajalla. Nyt puhun siis versus-pelien näkökulmasta.

Blokkaamisessa on se vaara vain, että kun kiekko siitä blokkaajasta menee ohi niin molke on lähes automaattisesti maskin vaikutuksen alaisena. Maalivahdin taipumuksista ja taidoistahan se riippuu oikeassa hokissakin miten oma pää pelataan.

Rinne taitaa olla malliesimerkki maalivahdista jonka hyvät statit ovat uhrautuvan puolustuksen ansiosta sitä luokkaa mitä on. Hyvä moke siis, ei siinä mitään mutta kuitenkin.

Itse kun tuota GM Connectedia pelaan Kojooteilla ja Smith ei mikään järisyttävä moke ole, niin häiritsen kyllä vetäjää mahdollisuuksien mukaan mutta jos vetopaikka on kauempana niin annan molken otta vedot ihan itse. Tulee reilusti vähemmän ripareita ja suoria vetoja sisään kuin että jos yritän kaikki vedot ottaa pelaajilla pois.

Pitää slotin puhtaana vain ja pakottaa vetäjän laitaan tai siniselle niin kyllä se hommansa hoitaa yleensä. Tehdyt maalit minua vastaan vs-matseissa ja tuossa connectedissa ovat himpun yli yksi per peli keskiarvoltaan. Et ei ne mitään maalikarkeloita ole vaikka molke saakin torjua kaiken mitä vihu saa aikaiseksi :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Onko tällä porukkaa joka pelaa Torontolla? Nyt versuksessa muutaman kerran on tullut kovia pelaajia vastaan kyseisellä joukkueella ja täytyy kyllä sanoa että vaikuttaa kovalta joukkueelta, vaikka statsit tai tähdet ei joukkueella taida kuitenkaan olla ihan parhaasta päästä. Reimerin taakse en meinannut millään saada kiekkoa ja kenttäpelaajatkin vaikutti aikalailla tasapainoisilta. Nopeita hyökkääjiä, tarkkoja laukojia ja puolustuskin vaikutti tehokkaalta. En tiedä onko havaintoni mennyt ihan metsään, mutta pitääpä kokeilla joukkuetta joskus.

Aikaisemmin pelasin aina calgaryllä, jolla on kyllä aika tasainen joukkue, muutama nopea pakki ja hyökkääjäkin löytyy ja keskinkertaisia/hyviä ampujia. Kiprusoff torjui pakolliset vedot, mutta kaukolaukaukset varsinkin rällän puoleiseen ylänurkkaan tuntui uppoavan vähän liian helposti. Läpiajoissa pysyy kuitenkin aika hyvin messissä. Calgaryn jälkeen kokeilin Rangerssia ja heidän nopeat ja vaaralliset hyökkääjät tekivät vaikutuksen, eikä Lundqvistkaan hullumpi maalivahti ole. Melko kova joukkue tässäkin kyseessä, mutta puolustus sitten ehkä vähän hitaampaa ja jos ei tarkkana ole, niin läpiajon riski aika suuri.

Tällaisia havaintoja itselläni näistä joukkueista, en tiedä pitääkö paikkaansa ja taktiikkamuutoksilla tietysti voi joukkueen kuin joukkueen muuntaa mihin suuntaan hyvänsä.

Millä joukkueilla porukka täällä pelaa ja miksi? Olisi kiva kuulla muidenkin havaintoja ja mielipiteitä. :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Noniin... Torontolla kokeiltu 2 tai kolme peliä, mutta joka tapauksessa yhtä monta tappiota tuli =D. Joukkue toimi ihan OK, mutta maalivahti hörppi kyllä aika helposti. Ja oli kyllä myös minun tasolleni aika kovia vastustajiakin. No vaihdoin sitten takaisin rangerssiin ja heti tuli tulosta. Tässä video pelistä minnesotaa vastaan, Backstrom oli kyllä aika liekeissä. Tässä yksi torjunta, ja näitä oli useita.

Backstrom torjuu
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Yritin etsiä vastausta tähän vaikka mistä mutta en löytänyt mitään:

Kuinka saan itse tekemäni taktiikat käyttöön onlinepelissä? Käytin juuri tunnin niiden sorvaamiseen. Ei tää voi olla todellista että niitä ei sais edes käyttöön? Pitäiskö jokaisen onlinepelin yhteydessä säätää kaikki sliderit uudestaan? Muutenkin tän pelin valikot(ja ohjeet) on huonoimmat mitä olen missään pelissä kokenut ikinä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Noniin... Torontolla kokeiltu 2 tai kolme peliä, mutta joka tapauksessa yhtä monta tappiota tuli =D. Joukkue toimi ihan OK, mutta maalivahti hörppi kyllä aika helposti. Ja oli kyllä myös minun tasolleni aika kovia vastustajiakin. No vaihdoin sitten takaisin rangerssiin ja heti tuli tulosta. Tässä video pelistä minnesotaa vastaan, Backstrom oli kyllä aika liekeissä. Tässä yksi torjunta, ja näitä oli useita.Backstrom torjuu
No nyt on pakko sanoa, että tuo maali oli kyllä sinun heikkoutta, sillä kukaan parempi ei lauo tuolla kätisyydellä vastakulmaan varsinkin jos on täysin vapaana maalin edessä.
Yritin etsiä vastausta tähän vaikka mistä mutta en löytänyt mitään:Kuinka saan itse tekemäni taktiikat käyttöön onlinepelissä? Käytin juuri tunnin niiden sorvaamiseen. Ei tää voi olla todellista että niitä ei sais edes käyttöön? Pitäiskö jokaisen onlinepelin yhteydessä säätää kaikki sliderit uudestaan? Muutenkin tän pelin valikot(ja ohjeet) on huonoimmat mitä olen missään pelissä kokenut ikinä.
Ei mitenkään.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

En tiedä tuntuuko muista samalta mutta pakko tulla nyt +200 peliä pelanneena tänne avautumaan hieman pelistä. Siis pelihän on omasta mielestäni ihan persereijästä(anteeksi kielenkäyttöni) mutta en oikein muuta keksi kuvaamaan peliä.
Ainut hyvä mikä tässä pelissä on niin on tuo luistelu systeemi mikä on mukavempi kuin.
Ja hieman syitä tähän mielipiteeseeni on tässä:

- Välillä tuntuu että perus poikittais syöttö/muu syöttö on ajoittain täysin mahdoton pelaajien ottaa kiini, ilmeisesti kaverit taantuvat ajoittaisesti kiekkokoululaisten tasolle ja simppeli poikittais syöttö mihin jopa itsekin osuisin niin tuntuu olevan täysi mahdottomuus osua siihen (ja kyllä osaan käyttää syötön voimakkuutta)
- Maalivahdit yleisesti, välillä kaverit on kun Spiderman konsanaan ja heittelevät täysin epärealistisia torjuntaja ja sitten taas toisinaan vippi kiekko ilmoihin puolesta kentästä mikä lässähtää maihin veskan naaman eteen niin kaveri ei tee mitään elettä ja kiekkolippuu maaliin ???? ja ne helvetin reboundit, rystyllä roikkumaalille ja R1 pohjassa odottelemaan kun maalivahti tiputtaa kiekon maahan koska ilmeisesti kyseessä on hyvin kuumakiekko mitä ei uskalla lähestulkoon koskaan sinne alleen/räpylään sulkea ?? ja kaikenkruunaa nämä maalit joihin veskari ei edes yritä torjua, ei tiputtaa polvilleen eikä tee enään sen jälkeen yhtään mitään.
- Tappioasemassa koneen täysin naurettava tasoitus, vaikka olet 0-3 tappiolla niin ei muutakun roiskimaan kiekkoa maalille jos ei muuten mee niin todennäköisesti veskarisi bugaa muutaman kerran ja peli onkin yllättäen 3-3 ennekun huomaatkaan. Ja muutenkin tuntuu että peli tasoittaa ajoittain huomattavasti itseäsi heikompia vastustajia vastaan.

Tässä nyt on osa vaan mitä mieleen juolahti mutta voisi nuo EAn pojat ennen ensivuoden julkaisua vähän betatestata mokomaa roskaansa ennenkun julkaisevat seuraavan NHL pelinsä. Olen ko. pelejä pelannut vuodesta 93 asti ja täytyy kyllä sanoa että onhan siinä kyllä kaikennäköistä tullut nähtyä mutta tämä peli on aikamoista roskaa, pitänee todennäköisesti siirtyä Fifan puolelle..



T. Porukallako tunkemaan NHL13 takaisin pelinvalmistajien anukseen ?:D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Kiitos EA!! Tänään pelasin eashl, mä tasotan tilanteeks 1-1, mutta mitä ******, missään ei näy että oltais tehty maali, vaikka tilanteen ois pitäny olla 1-1- niin silti näytti et tappiolla 1-0, ja ea vei näin maalin meiltä.
 
Re: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Onko muut huomanneet, että voittoputki loppuu yleensä aivan älyttömällä tavalla? Tänään neljän hut-voiton jälkeen mason päätti päästää kuudesta laukauksesta 4 puikoista, ja vastustajan roloson torjui 22 laukausta. 4-0. Vastus tason 2 pelaaja. Teki mieli leipaista boxi lepikköön.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Kyllä taas palaa kiinni tämän pelin kanssa...

MM-turnausta vedin useammalla joukkueella Tähtipelaaja-tasolla ja sopivilla slidereilla (eli Suomi-Venäjä tasoisissa otteluissa esimerkiksi laukaukset menivät aika lailla tasan). Lohkosarjassa voitin Suomella Saksan 9-0. Saksa muutenkin hävinnyt kaikille paitsi Ranskalle. Suomella olin voittanut Latvian (tasainen ottelu) ja Itävallan (helppo voitto), mutta USA:a, Slovakiaa ja Venäjää vastaan tuli tasapeli (vahingossa unohdin laittaa lohkopelien tasapeleille ratkaisumahdollisuuden).

Sitten mentiin "pudotuspeleihin" ja CPU ottaa taas aimo harppauksen pelissään vaikka sliderit eivät muutu mihinkään. Kanadalla Saksaa vastaan ja mikään ei tunnu menevän Greissin ohi, ihan mahdottomia laukauksia tarjoilin Greissille varmaan yli 10 kertaa ja torjui niistä 9. Sitten omat CPU-ohjatut pelaajat nappaavat siellä jäähyjä jatkuvasti, Crosby ottaa ottelurangaistuksen ja sitä rataa. 4 alivoimaa, kaikki hoidettiin kunnialla. Toisen alivoiman jälkeen alkaa CPU taas painamaan päälle vimmatusti ja pyörittää ihan satanolla meikäläistä ja tekee 3 maalia. Sitten menee hermot ja kokeilin piruuttani säätää sliderit niin, että CPU:lla kaikissa 0 ja itsellä maksimit. Tällä ei tunnu olevan mitään vaikutusta, kiihdytysvauhti siis itsellä täydet ja CPU:lla 0 ja silti esim. Iginla luistelee suoraan vaihdosta tullessaan selkeästi hitaammin kuin isokokoinen saksalaispakki. Mitä helv? Onko näillä slidereilla oikeasti mitään vaikutusta? Ja tämä ihme boosti minkä CPU ottaa paikka paikoin ottelun aikana ja etenkin pudotuspelien aikana on aivan älytön.

Kaikkein paras slider on kyllä tuo CPU:n aloitusvoitot. Laitat sen nolliin, niin viet jokaisen aloituksen, vaikka silmät kiinni. Laitat sen yhteen, niin viet silti kaikki aloitukset, paitsi sen satunnaisen puolustuspään aloituksen CPU-boostin aikana. Laitat sen kahteen, niin häviät jollain Crosbylläkin satunnaisille Saksan vahvistuksille. Lohkopeleissä tuo 2 toimii aika hyvin, mutta heti kun tulee tosipelit vastaan niin CPU vie aloitukset jatkuvasti. Silläkään ei tunnu olevan mitään merkitystä kuinka siinä aloituksessa sitä tikkua veivaa tai milloin, aivan satunnaista.

Kaikesta huolimatta nautin pelistä, olisi vain mukavaa saada realistisempi CPU, tai edes tasaisempi. Liian vaikea tai liian helppo ei riitä, joku välimuoto olisi ihan tervetullutta.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Tulipa tossa vedettyä yks matsi huttia, niin 3 mun ekan maalin jälkeen tuli viesti "thats 2 glitchgoals+ 1 rebound after a glitch shot attempt. u suck really"
niin jos joku vois mulle kertoo että mikä näistä tekee glitchimaalit..

eka maali:

glitch1 | EA SPORTS

toka maali:

glitchi2 | EA SPORTS

kolmas maali:

glitch3 | EA SPORTS

ILmeisesti rannelaukauksia ei saa käyttää enään ollenkaan?
 
Ylös Bottom