Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - keskustelua pelistä

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Klikkaat vaan siihen oikeeseen reunaan missä se paketti lukee, sitte oikee ylä kulma uudesta aukeavasta sivusta skip ja siinähän se sitten linkki on keskekkllä selainta.

Kiitos hyvät on paketit, itsellä ongelmana seuraava, poltan biisit levylle ja sitte kuin yritän niitä polttaa boksille niin 5 kpl vaan onnistuu... hmm mikähän kusee?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Kiitos hyvät on paketit, itsellä ongelmana seuraava, poltan biisit levylle ja sitte kuin yritän niitä polttaa boksille niin 5 kpl vaan onnistuu... hmm mikähän kusee?

Itsellä oli sama homma kun latasin änärijengien biisit ja ei suostunut rippaamaan niitä kappaleita kuin todella pienen osan. Sitten jonkun aikaa siitä sama hemmo julkaisi uuden änärimusapaketin niin sitten sain ripattua kaikki. En ole vielä näitä Pelsujen biisejä kokeillut boxille siirtää, mutta tuossa levyllä ne jo on. Pitääpi kohta kokeilla ja tulla tänne kertomaan että pelittääkö...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Klikkaat vaan siihen oikeeseen reunaan missä se paketti lukee, sitte oikee ylä kulma uudesta aukeavasta sivusta skip ja siinähän se sitten linkki on keskekkllä selainta.
Okei, tänks. Viime vuonna systeemi oli muistaakseni erilainen, siksi ihmetytti tämä.

EDIT: Näytölle tulee edelleen "This file has been identified as a copyright protected work and cannot be distributed using MediaFire." Painoin yläkulmasta "Skip add", mutta näin käy. Mikä on siis vikana?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

EDIT: Näytölle tulee edelleen "This file has been identified as a copyright protected work and cannot be distributed using MediaFire." Painoin yläkulmasta "Skip add", mutta näin käy. Mikä on siis vikana?

Mitäs ihmettä? :eek: Ei mulle eilen siinä vähän ennen klo 23 tullut mitään tuollaista kun tuon paketin latasin ja kaikki sujui ongelmitta. Nyt kun menin huvikseen katsomaan, että tuleeko mullekkin tuo sama kun painan sitä "Skip add" niin kyllä tulee tuo sama teksti. :/ Osaisiko crazy-boy kertoa, että miksi pakettia ei voi enään ladata? Onneksi kerkesin ladata sen eilen. :D Tosin nyt vähän pelottaa, että ei se varmaan mullakaan suostu rippaamaan boxille kuin vain muutaman biisin...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Aha,vai ettei enään pääse muuttamaan ammattilaisjoukkuettakaan...mitäs ihmettä..muuttaakohan se ne itellään nyt,en ole seurannut sitä..Katoppa vielä,alota vaikka gm alusta ja siinä kohtaa missä valitaan joukkue,selaa ne kaikki läpi,jos palkakatto on punasella,se heittää viimisimmät pelaajat (ilmeisesti viimisimmät tai site ihan hatusta) vapaisiin jotta menee katon alle.

Ongelma ratkaistu! Kiitos näistä nyt löytyy dumba ja pouliot oikeist seuroist gm:n puolella :) palkkakatto näytti olevan ihan ok kaikilla eli plussan puolel mut pelaajia tais olla enemmän ku se 23 wildis ja penseis mikä kai saa olla et ei tarvinnu muuta ku heittää muutama toveri farmiin ni sit nää kaks pysyy gm:s oikeis seurois. Ja "tzun" toi pitää pistää korvan taakke jos joskus käy jonku kans viel samantapane kämmi eikä muut auta! :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Noniin, biisit siirretty boxiin. Kaikki muut biisit sain siirrettyä ilman ongelmia, paitsi noista "Break in Play" musiikeista en saanut kuin 69 ripattua kerralla, vaikka kyllähän tuokin jo riittää oikein hyvin. :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Noniin, biisit siirretty boxiin. Kaikki muut biisit sain siirrettyä ilman ongelmia, paitsi noista "Break in Play" musiikeista en saanut kuin 69 ripattua kerralla, vaikka kyllähän tuokin jo riittää oikein hyvin. :)


Millä ohjelmalla poltit?

EDIT: oon pelaillu näit leaderbord top 15 vastaan, lähes kaikki tekee vaan sitä etu kulma veiviä :D noh jokainen tyylillään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Jumankekka... olin mukana tekemässä Pelicans-musapakettia, mutta vieläkään en ole saanut sitä ladattua. Toivottavasti tuota edellissivun ongelmaa ollaan jo ratkomassa, jotta viimeistään parin viikon kuluessa biisit olisivat kaikille käyttövalmiina.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

12:ssa jäätymiset pystyi ohittamaan siten että aina kun rupeat pelaamaan,tallenna peli manuaalisesti itse (ei siis autom.tallennus).Jos edes käyt tilastoja kattomassa ennen kun siirryt peliin,se jäätyi heti,eli tallennus juuri ennen kuin menee jäälle ja mitään ei saisi siinä välissä kummemmin tehä.
Toimii varmasti sitten myös 13:ssa mikäli nyt samaan ongelmaan törmätään,toivottavasti ei...

E: niin ja tämä vain Be A GM ja Pro-modeissa.


Pystyykö tuon manuaali tallentamisen ennen peliä tehdä myös EASHLissa? Entä miten se tallennetaan?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Crazy-Boy:

Moi, mä oon ladannut ton TPS ja Pelicans musapaketin, mutta en saa niitä ladattua cd-levylle.. Tiedostot ovat RAR-Muodossa, kun mulla on XP joka ei nähtävästi osaa käyttää tuota muotoa, exe. toimii kylläkin, mutta nuo tiedostot on RAR muodossa.. APUA!! Kuka vaan joka on ladannut nuo, mutta Crazy-Boy kun on ne tehnyt niin senkin apu kelpaa!
 
NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Crazy-Boy:

Moi, mä oon ladannut ton TPS ja Pelicans musapaketin, mutta en saa niitä ladattua cd-levylle.. Tiedostot ovat RAR-Muodossa, kun mulla on XP joka ei nähtävästi osaa käyttää tuota muotoa, exe. toimii kylläkin, mutta nuo tiedostot on RAR muodossa.. APUA!! Kuka vaan joka on ladannut nuo, mutta Crazy-Boy kun on ne tehnyt niin senkin apu kelpaa!
Puckpointin sivuilla on ohjeet tähän kunhan ne malttaa lukea. Yläpalkissa kohdassa ohjeet & oppaat. :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Crazy-Boy:

Moi, mä oon ladannut ton TPS ja Pelicans musapaketin, mutta en saa niitä ladattua cd-levylle.. Tiedostot ovat RAR-Muodossa, kun mulla on XP joka ei nähtävästi osaa käyttää tuota muotoa, exe. toimii kylläkin, mutta nuo tiedostot on RAR muodossa.. APUA!! Kuka vaan joka on ladannut nuo, mutta Crazy-Boy kun on ne tehnyt niin senkin apu kelpaa!

RAR-tiedostot ovat pakattuja tiedostoarkistoja, joiden purkamiseen tarvitaan tietty ohjelma. Suosittelen WinRAR - ohjelman asentamista. XP:hän ei pystynyt noita arkistoja avaamaan, sillä kyseisessä käyttöjärjestelmässä ei ollut vielä Windowsin omaa, sisäänrakennettua purkausjärjestelmää.

Maalaisjärjellä myös Googlen käyttäminen on enemmän kuin suositeltavaa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

quote_icon.png
Viestin lähetti alunperin Szuper
12:ssa jäätymiset pystyi ohittamaan siten että aina kun rupeat pelaamaan,tallenna peli manuaalisesti itse (ei siis autom.tallennus).Jos edes käyt tilastoja kattomassa ennen kun siirryt peliin,se jäätyi heti,eli tallennus juuri ennen kuin menee jäälle ja mitään ei saisi siinä välissä kummemmin tehä.
Toimii varmasti sitten myös 13:ssa mikäli nyt samaan ongelmaan törmätään,toivottavasti ei...

E: niin ja tämä vain Be A GM ja Pro-modeissa.

Pystyykö tuon manuaali tallentamisen ennen peliä tehdä myös EASHLissa? Entä miten se tallennetaan?

Veikkaan että toimii silleen että poistut eashl:n aulasta (päävalikkoon asti) ja menet takasin,tuolla kun ei ole mitään muuta tallennusmahdollisuutta...



Ongelma ratkaistu! Kiitos näistä nyt löytyy dumba ja pouliot oikeist seuroist gm:n puolella :) palkkakatto näytti olevan ihan ok kaikilla eli plussan puolel mut pelaajia tais olla enemmän ku se 23 wildis ja penseis mikä kai saa olla et ei tarvinnu muuta ku heittää muutama toveri farmiin ni sit nää kaks pysyy gm:s oikeis seurois. Ja "tzun" toi pitää pistää korvan taakke jos joskus käy jonku kans viel samantapane kämmi eikä muut auta! :)

Jaajuu,se rajattu pelaajamäärä tietysti.Kannattanee seurata että NHL:n puolella on aina se maksimi 23 ja sitten heitellä AHL:ään niitä huonompia (teen muuten samat omalle rosterille heti,niitä kun e tarvitse päivitellä kun NHL:ää ei pelata ).Mutta hyvä että selvisi :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Terve kaikille tämän loistavan pelin ystäville.

Olen pelannut muutaman pelin uusinta "änäriä", ja huomasin seuraavanlaisen seikan, Tekoälyä vastaan pelattaessa ei tule melkein ollenkaan jäähyjä, vaikka Rangaistus-säädin on täysillä. Mikä voisi olla avuksi?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

^
Kyllä niitä tulee kun alat heilumaan maalilla muuta en tiedä tai sit sulla on vaikeustaso tulokas tai se joku mini
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Näkeekö vs online peleissä vastustajan tason leaderbordilla?

mielenkiintoista olis tietää millanen heppu oli vastassa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Näkeekö vs online peleissä vastustajan tason leaderbordilla?

mielenkiintoista olis tietää millanen heppu oli vastassa.

Vastustajan levelin näkee player hubista (pelaajakeskus?) kun valitsee sieltä recent games-listan(viimeksi pelatut?)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360] - keskustelua pelistä

Crazy-boy, olisiko mahdollista, että lähettäisit minulle YV:nä linkin Pelicans- ja jos viitsit niin myös TPS-musiikkipakettiin?
 
Ylös Bottom