Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Jes! Kannatti laittaa niitä ääniä hirveä tukku Claude Girouxille ja varsinkin Pekka Rinteelle! :D Eilen illalla kun katsoin sen NHL 13 Livestreamin niin taidettiin sanoa, että Malkin johtaa Girouxia joten hienoa, että Giroux sitten loppupelissä meni rinnalle ja ohi.

Nyt kaikki oikeasti laittamaan niitä ääniä Pekalle ja tehdään hieman historiaa! ;) Ei se parinkymmenen (tai enemmänkin) äänen nakuttaminen päivässä sen rankempaa ole kuin Facebookissakaan istuminen. Sovitaan niin, että se Suomalainen joka äänestää Girouxia, Rinteen sijaan niin leimataan maanpetturiksi. :rolleyes:

GO PEKKA!!
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Ohoh..10 sivua jo tekstiä tässä ketjussa :D

Itse olen ainakin niin maan hiton jumissa tähän pelisarjaan vaikka tämä 12 onkin pieni alapomppu,mutta tuleva näyttää hyvältä...

NHL 12 on myös mun osaltani hyllyssä koristeena,johan se on pelattu ja nähty ja todettu sellaseksi kun on...voisihan sitä pitää vähän pidemmän kesäloman tästäkin pelistä,kun viimevuonna se oli jopa viikon,pelasin vielä kesälläkin Be A Pro:ta,mut tuli sitäkin yli 15 kautta sit lopulta.
Tosiaan ne kunnolliset spekulaatiot luisteluista ja moken toiminnasta nähdään vasta joskus demossa,nuo trailerithan tehdään vissiin mahdollisimman hienoiksi eikä näyttämään pelin todellista luonnetta tjn... ne paremmat trailerit tulee sitten hiukan ennen demoa tai itse peliä jotta emme kuolaisi liikaa vielä :D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Region filterit tekevät paluun ensi hokissa ymmärtääkseni, joten lägi tuskin haittaa yhtä paljon kuin menneinä vuosina.
Vaikka kuinka regionfiltereitä lykäisit niin ei se serverikeskus lähemmäksi sieltä briteistä tule. Valitettavaa kyllä. Pelkällä region filterillä ei tulla saavuttamaan yhteyksissä sellaista parannusta mihin itse olisin tyytyväinen, ja tämä on tosi. Ellei ping sitten ole alle 10ms joka pelissä niin melko maagisen region filterin on ea törkkäämässä pihalle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

.
Nyt kaikki oikeasti laittamaan niitä ääniä Pekalle ja tehdään hieman historiaa! ;) Ei se parinkymmenen (tai enemmänkin) äänen nakuttaminen päivässä sen rankempaa ole kuin Facebookissakaan istuminen. Sovitaan niin, että se Suomalainen joka äänestää Girouxia, Rinteen sijaan niin leimataan maanpetturiksi. :rolleyes:

GO PEKKA!!

Ilmottaudun! ...Maanpetturuuteen siis ;)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

No, vastahan tuo oli traileri joten ei pitäisi vielä olla hirveän pessimistinen... mutta kyllä nuo maalivahdit näyttivät aika hirveiltä. Etenkin Mike Smithin "reaktiotorjunta" ajassa 1:08.

Kuten joku viisaampi joskus kuvaili kympin maalivahteja
Every save in NHL 10 is a last second reaction.
Niin sama näyttää pätevän edelleen.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Miksen voi rekisteröityä nhl.comiin? Kun täytän kentät, ja klikkaan "Finish Regisration", tuo mikä lie spämminestäjä (johon siis ilmestyy kirjaimia ja numeroita), vaihtuu ja kirjoittamani teksti katoaa kentästä. Yritin monta kertaa, ja se ei vaan suostu päästämään minua läpi. Olen täyttänyt kaikki kentät oikein, alkaa pikkuhiljaa v*tuttaa kun ei pääse äänestämään Rinnettä voittoon! :D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Vähän ristiriitaisia ajatuksia kannen suhteen. Toisaalta Suomalainen maalivahti olisi jees, mutta Enemmän haluaisin silti nähdä Girouxin kannessa. Itsekin taidan olla sitten maanpetturi :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Vaikka kuinka regionfiltereitä lykäisit niin ei se serverikeskus lähemmäksi sieltä briteistä tule. Valitettavaa kyllä. Pelkällä region filterillä ei tulla saavuttamaan yhteyksissä sellaista parannusta mihin itse olisin tyytyväinen, ja tämä on tosi. Ellei ping sitten ole alle 10ms joka pelissä niin melko maagisen region filterin on ea törkkäämässä pihalle.

Näin vanhana jarruna Suomi-Britti pingi ei paljoa purista kun on reaktionopeudet tippuneet jo sinne sekunnin huonommalle puolelle :)

Jenkkejä vastaan on jo vähän hankalaa, sen takia olen kiitollinen uusista pelihakusuodattimista.

Englanti on tosin ihan mukava maa asua, pitäisiköhän harkita paluuta Londoniin niin saisi pienen etulyöntiaseman kerhopeleihin :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Offline-pelaajana vähän pelottaa tuo uusi luistelusysteemi, sillä tällä hetkellä tekoälyn puolustustapa on niin älytön, että uusia luisteluaseita käyttöön saadessaan pelit ovat vieläkin enemmän ylivoimahyökkäys- ja läpiajojuhlaa. Pakko sanoa että oli jo aikain että EA keskittyy karvaustaktiikoihin. Ne ovat niin huonot, että lähes joka kerta omasta päästä pääsee suoraan vastahyökkäykseen. Yleensä yksi hyökkääjä tulee karvaamaan, kaksi pelaavat omia kaistojaan, mutta sillä puolella missä kiekko ei ole. Tästä syntyy kuljettamalla tai parilla syötöllä ylivoimahyökkäys, jonka johdosta puolustajat peruuttavat kohti omaa maalia. Peruuttaisivat varmaan hallin parkkipaikallekin, jos päätylaita olisi auki.

Tässä vielä esimerkkivideo superstar-tasolta, cpu difficulty max. Pistin Bluesin pelitaktiikaksi kaikkein passiivisimman karvauksen, lopputulos oli nolo. Kiekko päätyyn, Bryce Salvador noutaa sen ja lähtee nostamaan oikealle kaistalle. Andy McDonald karvaa, muttei pääse pelaajaan kiinni. Samalla Jason Arnott ja David Perron pitävät vain omat kaistansa, ja päästävät hitaan Salvadorin tulemaan aina toiseen päätyyn asti. (mikä tosin ei näy videolla kun katkaisin vain tuohon). NHL12:ssa se yksittäinen tekoälyn karvaaja tekee yleensä ihan hyvää työtä, mutta hän ei vaan saa apuja. Esimerkkivideossa keskellä surffaavan valkopaitaisten Perronin olisi ehdottomasti pitänyt iskeä vastaan kohti laitaa, jolloin pelinrakentelu olisi hidastunut.
Perron kaistalla | EA SPORTS

Pistetään vielä toinen esimerkkivideo, missä korostan tuota pelkoa luistelun ylivoimasta. Kiekkoa vain täydessä vauhdissa olevalle pelaajalle, niin staattisessa asennossa olevat pakit ovat pulassa.
Tallinder reimarina | EA SPORTS

Voi vain kuvitella sen, että tämä liikemomentum rankaisee pakkia tuollaisesta paikallaan olosta tai turhista sivuaskelista entistä enemmän ja hyökkääjän vauhdinjakoa on räväköitetty entisestään niin tuollaisia tilanteita tulee ihan liukuhihnalta. Esimerkiksi EASportsin webcastin kohdasta 22:50 NHL 13 NEW Features Webcast Replay- Community Day - YouTube voi poimia tuon uuden "Tampa Bayn" 1-3-1 -muodostelman. Filppula painaa oikeaa laitaa, Lightningin pelaajat seisovat suorilla jaloilla muodostelmassaan. Jos ohjaimissa ollut sälli ei olisi näön vuoksi ajautunut paikallaan seisoneen tekoälyn syliin, vaan leikannut Valtterilla siniviivalla olleiden pelaajien välistä, vasemmalla ollut Hudler olisi päässyt täydellä vauhdilla sinisen yli, 2-1 -hyökkäys. Tampan kuvio on periaatteessa tuossa oikein, mutta siniviivan keskustassa olleen pelaajan olisi pitänyt liikkua lähteä kaventamaan kohti kiekollista ja kärkikarvaajan seurata paremmin Filppulaa. Sen jälkeen tuossa ei olisi ollut ylöspäin pelatessa muuta mahdollisuutta kuin lyödä kiekko ristikulmaan.

Lätkän puolustuksessa pitäisi olla pienessä liikkeessä koko ajan, eikä seisoskella tuolla tavalla paikallaan. Haluaisin sellaisen lätkäpelin, jossa olisi hyökkäys vs. puolustus+maalivahti. EA:n pelit ovat vuodesta toiseen hyökkäys vs. maalivahti, tekoälyn puolustus on vain se välttämätön paha kuokkimassa tässä kaksintaistelussa, ei edes kovin suuri hidaste monesti. Olisi mielenkiintoista ja haastavaa hävitä siksi, ettei saa edes kunnon paikkoja luotua kuin siten että huippupaikkoja on kymmenisen kappaletta joista ilmiömäinen molari ottaa kaikki.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Luistelumoottorihöpöä x100..

Selität luistelemisesta niin antaumuksella, että unohdit mainita Hockey IQ -ominaisuuden. Tuo on suunniteltu ratkaisemaan kaikki huolesi, mikäli olet ketjua vähän jaksanut lukea. Toteutus toki jää nähtäväksi.

Jes! Kannatti laittaa niitä ääniä hirveä tukku Claude Girouxille ja varsinkin Pekka Rinteelle! :D Eilen illalla kun katsoin sen NHL 13 Livestreamin niin taidettiin sanoa, että Malkin johtaa Girouxia joten hienoa, että Giroux sitten loppupelissä meni rinnalle ja ohi.

Nyt kaikki oikeasti laittamaan niitä ääniä Pekalle ja tehdään hieman historiaa! ;) Ei se parinkymmenen (tai enemmänkin) äänen nakuttaminen päivässä sen rankempaa ole kuin Facebookissakaan istuminen. Sovitaan niin, että se Suomalainen joka äänestää Girouxia, Rinteen sijaan niin leimataan maanpetturiksi. :rolleyes:

GO PEKKA!!

Pakko sanoa.
Se sisältö, ei se kansi. Minulle on yksi ja sama, vaikka kannessa olisi Rammar alasti, kunhan peli itsessään on loistava. Kansikuva on kuitenkin paperinen kuva.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Pakko sanoa. Se sisältö, ei se kansi. Minulle on yksi ja sama, vaikka kannessa olisi Rammar alasti, kunhan peli itsessään on loistava. Kansikuva on kuitenkin paperinen kuva.

Tottakai peli itse on minulle tärkeämpi, kelle nyt ei olisi! :D Fiilistelin vain, että olisi hienoa jos sinne nyt Rinne saataisiin.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Selität luistelemisesta niin antaumuksella, että unohdit mainita Hockey IQ -ominaisuuden. Tuo on suunniteltu ratkaisemaan kaikki huolesi, mikäli olet ketjua vähän jaksanut lukea. Toteutus toki jää nähtäväksi

Taisi MustaJussin antaumus juurikin kohdistua siihen, miten tekoäly suhtautuu uuteen luistelumoottoriin. Ei niinkään luisteluun itseensä.

Muutenkin kannattaa muistaa noista videoista sama kuin joka vuosi aiemminkin, trailerit korostavat uusia ominaisuuksia, itse pelissä voi olla ihan eri vaikeustasot ja sliderit käytössä kuin noissa videoissa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Selität luistelemisesta niin antaumuksella, että unohdit mainita Hockey IQ -ominaisuuden. Tuo on suunniteltu ratkaisemaan kaikki huolesi, mikäli olet ketjua vähän jaksanut lukea. Toteutus toki jää nähtäväksi.



Pakko sanoa.
Se sisältö, ei se kansi. Minulle on yksi ja sama, vaikka kannessa olisi Rammar alasti, kunhan peli itsessään on loistava. Kansikuva on kuitenkin paperinen kuva.
Mutta jos asiaan pystyy pienellä marginaalilla itse vaikuttamaan niin miksipä ei :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Tarkottaakohan tuo säädettävä tekoäly sitä, ettei siihen kosketa enää seuraavassa versiossa ensi vuonna, vaan se olisi viritetty todellisen ihmisen tasolle

(tuskin sentään)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Pitää kyllä kehua Ea:n markkinointitiimiä. Sen verta hyvin tämä on taas ajettu itselleni sisään muutaman kymmenen minuutin puheilla. Vielä kuukausi sitten ei ollut juurikaan odotuksia.. mutta näin tänä(kin) vuonna taas kävi. No totuushan selviää vasta syyskuussa, kun peli julkaistaan. Tai oikeastaan lokakuussa, kun on tämän vuoden virheet löydetty jne. INNOLLA vain odotan mitä ne tänä vuonna ovat :) hyvältä kuulostaa tähän asti, mutta pitää kaivaa itselle jostain se "pelaamattakin paskaa-asenne" niin ehkä tämä tästä rauhoittuisi :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Se on hienoa, että luisteluun on nyt vihdoin viimein vähän panostettu. Toivottavasti tulee kerralla kunnon tavaraa, eikä bugista tai puuttelista luistelumoottoria. Sitten vielä puolustuspeli sekä maalivahdit kuntoon niin alkaa perus elementit olla itse pelien suhteen kohtalaisen hyvissä kuosissa.

Tällä hetkellä puolustuspeli edelleen perustuu käytänössä peittämiseen sekä blokkamiseen ja satunnaiseen mailalla tökkimiseen, joka muistuttaa enemmän keihään käyttöä kuin jääkiekkomailalla puolustamista. Mikäli jääkiekkossa puolustaminen oikeasti perustuisi pelkästään peittämiseen olisin minäkin varmaan jo tiennanut enemmään rahaa NHL:ssä kuin itse Detroitin puolustuksen isoherra Nicklas Lindström.

Maalivahdeista ei varmaan mitään sanottavaa ole, kun ei siinä itse maalivahtipelissäkään mitään ole.

Alkaa vain NHL2k jo puuduttamaan yksinpelinä, mutta onneksi sohvalta moninpelinä jaksaa edelleen viihdyttää. Kipeästi kaipaisi uutta hyvää jääkiekko peliä kokoelmani. Varsinkin, kun EA:n tämän hetkinen uusin lätkätuotos lähtee juuri huomenna ovesta ulos eikä palaa enää koskaan. Kaipamaan jäävät ainoastaan hyllyn pölykoirat.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Taktiikoihinhan on tulossa myös jotain uudistuksia,vissiin joku säätö siihenkin miten usein pelaajat menee kulmiin hakemaan kiekkoa ja miten usein taas jäävät maalille...tuo on kyllä myös hyvä asia..toisilla joukkueillahan mennään nurkkaan sata lasissa ja 3 ukon voimin,toisilla taas yksi jää maalin taakse ja toinen maalin eteen tai muualle ja yksi hyökkääjä sitten menee vääntämään nurkkaan...

Nuo kansikuvahöpötykset on itelle myös ihan sama kuka voittaa,olen kuitenkin antanut ääneni jollekulle koska sattuu olemaan käyttis tuonne nhl.com:iin...Sama kuka kannessa on kunhan peli on mitä on luvattu...
Vielä voisin korostaa tuota et toivottavasti peli ei enään jäätyile,varmaan se suurin ja v-mäisin bugi ikinä mitä tuosta 12 löytyi...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Pakko sanoa.
Se sisältö, ei se kansi. Minulle on yksi ja sama, vaikka kannessa olisi Rammar alasti, kunhan peli itsessään on loistava. Kansikuva on kuitenkin paperinen kuva.
Ostaisin peliä kaksin kappalein jos Rammari adonismaisesti poseeraisi kannessa. Toinen koneeseen ja toinen näytille kaikkien nähtäväksi, ehkä jopa unileluksi.
 
Ylös Bottom