Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Uskoisin et nämä jotka pelaavat eashl:ää yli 2000 ottelua per änäri,on myös kulutustavaraa nämä ohjaimet...

No ei kyllä mene. vvvili on aivan oikeassa, ei sitä tattia tarvitse hakata tai nappeja takoa. Rauhallisuus on kaiken A ja O. Kyllä sen huomaa pelitaidoissa, yleensä se rauhallisempi kaveri saa enempi irti kuin tattia hakkaava ja TV:n edessä heiluva paviaani.. :D

Nimim. Yksi ohjain yleensä 1 ja 1/2 vuotta.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

No ei kyllä mene. vvvili on aivan oikeassa, ei sitä tattia tarvitse hakata tai nappeja takoa. Rauhallisuus on kaiken A ja O. Kyllä sen huomaa pelitaidoissa, yleensä se rauhallisempi kaveri saa enempi irti kuin tattia hakkaava ja TV:n edessä heiluva paviaani.. :D

Nimim. Yksi ohjain yleensä 1 ja 1/2 vuotta.

Ainakin sillon jos seisoo tyhmänä ja odottaa syöttöä...se vasen tatti kuluu väkisinkin kun luistelee ja sitä pyörittää kääntyessä ja sillonhan pakostakin se tatin varsi osuu sinne muovin reunaan,paitsi jos on ufo tai tietokone aivoina :D
Ja kun mulla on yleensä se oikeanpuoleinen tatti täysin ehjä muuten mut se päällinen kuluu...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

No itellä ei oo kyllä yhtään ohjainta hajonnu änärien parissa, vaikka jokaista on tullut tahkottua urakalla 08:sta lähtien. Uuden ohjaimen ostin NHL 12 muodon vuoksi, sillä halusin tuoreen Dualshockin vanhan sixaxisin tilalle, vaikka kyllä nekin olisivat asian ajaneet. Kuten Jaahas totesi, ei sitä nyt hullussa tarvitse takoa, maltillisempikin riittää :)

Mutta ettei ihan OT:ksi mene, niin hyvältä näytti mielestäni tuo control vs. speed - hommeli. Vähän haastetta mukaan ja mukavampi että tulee niitä ohikuteja kuten oikeastikkin. Nykyään tulee tosi harvoin ohilaukauksia. Ainoa vaan, että onlinessa menee se vähäisinkin aika hukkaan vetoa virittäessä, mutta eiköhän siitä selvitä :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Eikös tänään pitänyt tulla jotain infoa NHL 13 koskien? Vaiko yöllä vasta?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

No itellä ei oo kyllä yhtään ohjainta hajonnu änärien parissa, vaikka jokaista on tullut tahkottua urakalla 08:sta lähtien. Uuden ohjaimen ostin NHL 12 muodon vuoksi, sillä halusin tuoreen Dualshockin vanhan sixaxisin tilalle, vaikka kyllä nekin olisivat asian ajaneet. Kuten Jaahas totesi, ei sitä nyt hullussa tarvitse takoa, maltillisempikin riittää :)

Mutta ettei ihan OT:ksi mene, niin hyvältä näytti mielestäni tuo control vs. speed - hommeli. Vähän haastetta mukaan ja mukavampi että tulee niitä ohikuteja kuten oikeastikkin. Nykyään tulee tosi harvoin ohilaukauksia. Ainoa vaan, että onlinessa menee se vähäisinkin aika hukkaan vetoa virittäessä, mutta eiköhän siitä selvitä :)

Kuitenkin tyylillään kukin...
Hyvältä näyttää kyllä tuo luistelu etenkin ja luistimien pitokin katoaa nyt kun tarpeeksi jyrkästi kääntää...
Mitenköhän mahtaa käydä noiden muiden arvojen kanssa,tuntui et eashl:ssä pelatessa esim. laukauksen tarkkuudella ei ollut suurtakaan merkitystä,samoin luistelunopeus oli itellä 70 koko ajan ja silti sillä luisteli muutkin kiinni,mutta kuitenkin oli kiihtyvyys ja ketteryys aika lailla täydet...Taisi olla muitakin ominaisuuksia jotka oli ihan sama mitä arvot oli.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Vihdoinkin saadaan ne pyörijät kirjaimellisesti vittuun sieltä jäältä!
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Mitenköhän mahtaa käydä noiden muiden arvojen kanssa,tuntui et eashl:ssä pelatessa esim. laukauksen tarkkuudella ei ollut suurtakaan merkitystä,samoin luistelunopeus oli itellä 70 koko ajan ja silti sillä luisteli muutkin kiinni,mutta kuitenkin oli kiihtyvyys ja ketteryys aika lailla täydet...Taisi olla muitakin ominaisuuksia jotka oli ihan sama mitä arvot oli.

Arviosi taitavat perustua pariin sparriin, sillä noissa väitteissäsi ei ole kyllä minkäänlaista perää kokemusteni perusteella :D

Pelaan käytännössä aina pelinrakentajalla, jolla on ranne käytännössä aina viritetty aivan tappiin. Ja jos sitä vertaa surkeampaan työmyyrä-buildiin, jolla ranne ehkä 80 maksimissaan, ero on käsittämätön. En sitten tiedä pelaatko tulokas-kortilla vai millä lie, mutta kyllä niillä arvoilla vetojen tarkkuuksissa on suuri ero. Kyllä olet oikeassa sen suhteen, että kuka tahansa tumpelo saa laukauksen maalia kohti, mutta ei se kiekko logosta läpi mene, vaikka se laukaus olisi kuinka tähdätty tarkasti maalia kohti.

Ja nopeudella on sitäkin suurempi merkitys. Juu olet oikeassa, saat sparrissa muut yhden pelin pelanneet kiinni 70 nopeudella, mutta kun laitat nopeudeksi 99 ja osaat käyttää sitä.. No sanotaan, että kaikki botit ja suurin osa ihmisistä jää auttamatta telineisiin.


Mutta, jotta ei mene aivan OT:ksi, otetaan kantaa tuohon jp8080:n videolinkkiin.

Itseäni vähän tympii jo nuo samat esitykset. Kyseinen on nähty käytännössä jo aikaa sitten pariin otteeseen ja silti sitä näytetään. Tuonne on värvätty uutena asiana vain EA:n fanipoju nuoleskelemaan EA:ta :D

Vähän tuntuu, että NHL 13 ei tarjoaisi kovinkaan paljoa "uudistuksia" luistelun lisäksi, kun he niin antaumuksella vanhaa esitelmäkaavaa kierrättävät. Toki loistava uudistus, ei siinä mitään, mutta miellään kuulisi jo tekoälystä tai muista asioista asiaa. Tuo Rammarin kiihdytysdemonstraatio on vähän jo puhkikulunut..
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Mutta, jotta ei mene aivan OT:ksi, otetaan kantaa tuohon jp8080:n videolinkkiin.

Itseäni vähän tympii jo nuo samat esitykset. Kyseinen on nähty käytännössä jo aikaa sitten pariin otteeseen ja silti sitä näytetään. Tuonne on värvätty uutena asiana vain EA:n fanipoju nuoleskelemaan EA:ta :D

Vähän tuntuu, että NHL 13 ei tarjoaisi kovinkaan paljoa "uudistuksia" luistelun lisäksi, kun he niin antaumuksella vanhaa esitelmäkaavaa kierrättävät. Toki loistava uudistus, ei siinä mitään, mutta miellään kuulisi jo tekoälystä tai muista asioista asiaa. Tuo Rammarin kiihdytysdemonstraatio on vähän jo puhkikulunut..

Joo, jotain muuta saisivat jo näyttää, vaikka tuo "pölähtäminen" liian kova vauhtisessa käännöksessä onkin hauskan näkönen.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Vihdoinkin saadaan ne pyörijät kirjaimellisesti vittuun sieltä jäältä!
Kerrotko tarkemmin millä konstilla? Omaan silmään videoiden perusteella on näyttänyt siltä, että "pyöriminen" tulee helpottumaan ja vankasti. Hyökkäysalueella Nhl12:sta L2 on todella kankea käyttää, toisin kuin tulevassa versiossa näyttäisi reagoivan samantien painalluksiin. Vauhtia ja nopeutta muutenkin luvassa niin eiköhän noita väkkäräkäkkäräpyörijöitä tulla näkemään tuplaten vanhaan versioon nähden...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Itseäni vähän tympii jo nuo samat esitykset. Kyseinen on nähty käytännössä jo aikaa sitten pariin otteeseen ja silti sitä näytetään. Tuonne on värvätty uutena asiana vain EA:n fanipoju nuoleskelemaan EA:ta :D

Vähän tuntuu, että NHL 13 ei tarjoaisi kovinkaan paljoa "uudistuksia" luistelun lisäksi, kun he niin antaumuksella vanhaa esitelmäkaavaa kierrättävät. Toki loistava uudistus, ei siinä mitään, mutta miellään kuulisi jo tekoälystä tai muista asioista asiaa. Tuo Rammarin kiihdytysdemonstraatio on vähän jo puhkikulunut..

Joo, aivan samanlaisia pätkiä nyt tullut. voisi seuraavaksi tulla 10 min pituinen video tekoälystä. Tässä vielä tämä vanhempi lista, missä on paljon erittäin hyviä uudistuksia. Lainaanpas nyt kesäesan viestiä jatkoajan keskustelupalstalta:

Luistelu:

1.
- Pelaajille lisätään räjähtävyyttä. Esimerkiksi Marian Gaborik voi luistella heittämällä puolustajien ohitse. Pelaaja pääsee huippunopeuteensa joko luistelemalla tarpeeksi pitkään eteenpäin tai rämpyttämällä hustlea.

2. - Nopealla luistelulla on huonotkin puolet. Pelaajat väsyvät nopeammin ja pelkästään supertähdet, kuten Sidney Crosby, voivat harhautella ja tehdä tarkkoja laukauksia suorasta luistelusta. Jos luistelet täyttä vauhtia ja yrität tehdä nopeaa käännöstä keskustaan tulet todennäköisesti kaatumaan. Ohjain tulee kertomaan milloin hustlaat liian paljon.

3. - EA:lla on huomattu, että NHL-pelaajat liukuu 40% kentälläoloajastaan. Esimerkiksi Henrik Sedin ei välttämättä kiihdytä paljoa, vaan vetää kentällä pääasiassa pelkällä liu'ulla.

4. - Luisteluun on lisätty 1000 uutta animaatiota.

5. - L2:en/LB:en pohjassa pitäminen aktivoi takaperin luistelun. Puolustaja luistelee takaperin hitaasti, joten kannattaa huomioida tarkkaan milloin puolustusasetelmassa kääntyy selkä kohti omaa maalia. Väärässä kohdassa painettuna vastustaja pääsee heittämällä ohitsesi.

Fysiikat:

6. - Pelaajien fysiikoita on parannettu. Nyt myös polvitaklaukset ovat mahdollisia.

Maalivahdit:

7. - Nyt voit tehdä maaleja myös maalivahdin längeistä, joka on ollut oikeastaan mahdottomuus aikaisemmissa NHL-peleissä.

8. - Ensimmäistä kertaa koskaan NHL:ssä maalivahdeilla on yksittäiset raajakontrollit, jonka myötä kiekko tulee kimpoilemaan paljon enemmän eri ruumiinosista ympäriinsä.

Tekoäly:

9. - AI pelaajat yrittävät väistää myöhässä tulevia taklauksia.

10. - CPU tulee ottamaan enemmän rangaistuksia kuin viime vuoden versiossa.

11. - Tekoälyyn on kiinnitetty enemmän huomiota kuin viimeiseen kolmeen vuoteen yhteensä.

12. - Maalivahdit reagoivat eri tilanteisiin täysin uudella tavalla. Esimerkiksi ylivoimahyökkäyksissä (2-1, 3-1 ja 2-0) maalivahdit kiinnittivät 12:ssa huomionsa pelkästään kiekkoon. Nyt maalivahdit huomioivat kaikki hyökkäyksessä olevat pelaajat, jonka myötä syöttökuvioiden myötä maalivahdin voi pelata tilanteesta täysin pihalle. Vastapainona myös gamesaverit ovat mahdollisia.

13. - Myös omien bottipelaajien tekoälyä ylivoimahyökkäyksissä parannetaan. Kärjistetysti sanoen nyt CPU menee kulman sijasta odottamaan syöttöä laukaisupaikalle. Jos haluat kätisyydet kuntoon ja luistelet 2v1 tilanteessa CPU:n puolelle, menee CPU-pelaaja tällöin sinun puolelle etsimään laukaisupaikkaa.

14. - Pelaajien rooleja on parannettu. Nelosketjussa pelaavat kaverit heittävät enemmän kiekkoa päätyyn ja vievät taklaukset loppuun saakka.

15. - Jos et ole tyytyväinen ketjujesi suorituskykyyn, niin voit vaihtaa niiden taktiikoita. Hyökkäyksessä voit valita ainakin seuraavista asioista:

- Kuljettaminen vai kiekon dumppaaminen päätyyn
- Laukominen vai pyörittäminen
- Kova vai säästeliäs luisteleminen
- Jatkuva vai säästeliäs laukausten blokkaaminen

... ja puolustuksessa:

- Heittääkö puolustaja paineessa kiekon keskialueelle vai rauhoittaako oman maalin takana

Jos haluat luoda nelosketjun, joka pelkästään taklaa ja heittää kiekkoa päätyyn - on siihen nyt mahdollisuus.

16. - CPU on tarpeeksi fiksu päättämään kannattaako kiekko laukoa voimalla ränniin, heittääkö ristikulmaan vai laukoako kiekko päätyplekseihin.

17. - EA on uudistanut karvausmekaniikan täysin. Mukana on erilaisia aggressiivisia sekä passiivisia karvauksia ja jopa Tampa Bay Lightningin tutuksi tullut 1-4 trappi Philadelphia Flyersia vastaan.

18. - Karvauksia voi myös sekoittaa keskenään. Voit karvata hyökkäysalueella kovaa, mutta olla kärsivällinen keskialueella.

19. - Jokaiselle NHL-joukkueelle on mallinnettu oma tekoäly. Tämän myötä jokaisen joukkueen kohtaaminen esim. Be a GM:ssä tuntuu erilaiselta. Näitä voi myös itse muokata mieleisekseen.

Presentaatio:

20. - Kaikkien rakastama selostajakaksikko Cary Thorne - Bill Clement on edelleen remmissä mukana. Heillä on kuitenkin muutamia uusia repliikkejä jotka pitävät heidän selostuksen ajan tasalla.

21. - Pelissä on täysin uudistettu valaistussysteemi. Sen myötä jokainen areena tulee näyttämään uudenlaiselta.

22. - Joukkueiden peliasut on uudistettu täysin. Paidoissa on ompeleet ja hanskoissa kulumisia. Visiirit heijastavat valoa entistä aidommin.

23. - Kaikki välianimaatiot on heitetty roskakoriin ja kaikki välivideot tulevat tapahtumaan pelissä AI:n toimesta. EA on parantanut lähetys-kuvakulmaa.

Seuraavan parin viikon aikana on luvassa varsinkin Be a GM -uudistuksia. Kovaa tulee olemaan odotus, onhan se kuitenkin ylivoimaisesti kovin pelimuoto NHL:ssä ja AI-uudistuksen myötä tulee pitämään valtikkaa vastaisuudessakin. Kerrotaan niitä sitten, kun infoa tulee julki. Näiden tietojen valossa NHL 13 on varma day one ostos.

Lähde: game-informer.com
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Arviosi taitavat perustua pariin sparriin, sillä noissa väitteissäsi ei ole kyllä minkäänlaista perää kokemusteni perusteella :D

Pelinrakentajalla ja supertähti 2 korttiin olen jäänyt.en edes haveile muista pelaajan muodoista,ne kun tahtovat olla vääränlaisia pelityyliini katsottuna.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Seuraavan parin viikon aikana on luvassa varsinkin Be a GM -uudistuksia. Kovaa tulee olemaan odotus, onhan se kuitenkin ylivoimaisesti kovin pelimuoto NHL:ssä ja AI-uudistuksen myötä tulee pitämään valtikkaa vastaisuudessakin. Kerrotaan niitä sitten, kun infoa tulee julki. Näiden tietojen valossa NHL 13 on varma day one ostos.

Lähde: game-informer.com

Ei saattan!! jos nuo kaikki tekoäly uudistukset vaan toimii kuten luvataan nii eihän sitä aikaa jää mihinkää muuhun änärin pelaamiseen. GM Connectediin on pakko päästä mukaan, EASHL hommia en taho lopettaa ja nyt viel normi GM takas järkikuntoon nii apuva!! :D Pitää alkaa jo ettimään emännälle tekemistä syksylle ku ukko on virtuaalilätkämaisemissa 24/7 :D viel ku saisivat MM-turnauksiin jotain järkee että niitäki jaksais yksin vääntää...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Joo, aivan samanlaisia pätkiä nyt tullut. voisi seuraavaksi tulla 10 min pituinen video tekoälystä. Tässä vielä tämä vanhempi lista, missä on paljon erittäin hyviä uudistuksia. Lainaanpas nyt kesäesan viestiä jatkoajan keskustelupalstalta:

23. - Kaikki välianimaatiot on heitetty roskakoriin ja kaikki välivideot tulevat tapahtumaan pelissä AI:n toimesta. EA on parantanut lähetys-kuvakulmaa.
Tätä olen odottanutkin.

NHL12 oli itselleni suurpettymys, ja vähiten pelaamani skillstick änäri. Ajattelin että 13 jää välistä, mutta kummasti nuo mainitut parannuskohdat saavat kuumotusta aikaan.. Joutuuko tämän sittenkin hankkimaan, etenkin jos purkitetuista välivideoista on päästy eroon.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

toivottavasti tulis jotenkin muuttumaan tuo kun hyökkäysalueen päädystä syötät jommalle kummalle siniviivalla olevalle pakille ne niin kiekko pyörähtää kääntyessä keskialueen puolella sen kiekon mitan verran ja sehän on paitsio! kuinka typerä virhe
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Kiitos Kesler17:lle kattavasta ja helpottavasta viestistä. Jos ja kun nuo kaikki asiat tulevat NHL 13:ssa toteutumaan, mä pyörryn. :D

EDIT: On muuten ironista katsella kun viime vuonna Rammer ja kumppanit kehuivat NHL 12:n taivaisiin. Nyt tässä uusimmassakin videossa puhutaan, että "näin oli 12:ssa, tämä 13:n systeemi on paljon parempi". Kun nuokin jutut olisi vuosi sitten tiennyt. Mutta bisnes on bisnestä, eikä sille mitään voi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]


Olipas hirveä pätkä. Ensinnäkin älytöntä, että molari jättää nyt vapaaehtoisesti sen etukulman auki. Eihän siitä NHL12:ssa uponnutkaan kutia maaliin useasti. Oikeassa kiekossa pakki pelaa syötön 2-1:ssä, EA:lla molari hoitaa molemmat. Toisekseen nuo molarin uudet torjunnat pelottavat tehokkuudellaan, Quickin syöksy viiden minsan jälkeen oli koominen. Kilpi heilahti nanosekunnissa kiekon tielle.

Ja tuo viimeinen pelitilanne, voi luoja. Öhlund puolusti takakulman pois. No kiva. Mutta mitä teki Kingsin kolmikko? Selkeä 3-2 -hyökkäys, Colin Fraser menee vähän maalillepäin ja vapaaehtoisesti ajaa väärälle puolelle pakkia. Oikea laita Trevor Lewis kurvaa käsittämättömästi siniviivalle ja menee myös asemaan, jossa saa kätevästi pakin kiekon ja hänen väliinsä. Kumpikaan ei ole siis pelattavissa. Ja komiikan päätti kiekollinen vasen laita. Täysin epärealistinen kääntö keskelle, jossa jokaiselle oikealla kiekkoilijalla olisi peliväline karannut. Ajo keskelle, pysähdys ja empiminen parhaalla vetosektorilla. Juuri näin NHL:ssäkin toimitaan. Boksissa onkin aikaa ihan pirusti astella. Olisi ajanut kohti maalia ja kokeillut rystyä kun tilaa tuli. Jos ja kun hyökkäyspään peliäly on tuota luokkaa, joutuu tekoäly huijaamaan edelleen maalipaikoissa rankasti.

Tällä hetkellä tuntuu että on viiden prosentin mahdollisuudet että tekisin jatkosopimuksen EA:n NHL-tiimin kanssa uuden pelin suhteen.

EDIT: Kingsin pelaajat korjattu
 
Ylös Bottom