Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

No ei toi seuraavan pelin mitätöinti oikeen toimis. Tarkotatko sitte että vaan vastustajalle jää tilastot ylös? Tällönhän ei tarvii ees voittaa, joten jotku 2 sankarii vois perseillä ne pelit pois kahestaan. :D

E:Siis pleikkarillehan se sitte on kultatrophy varmaan? Ja tulee siitä että pelaat 30 EASHL peliä...

Tarkoitin silleen, että tehopisteet mitätöidään, mutta ottelu on kuitenkin ihan virallinen ja vaikuttaa joukkueen ranking pisteisiin.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Szuper: Simulonti pitäisi poistaa kokonaan,ei tässä pelissä ole mitään järkeä jos ne simuloidaan (be a pro:n vaihdot ainoa järkevä)...managerointi-mielessä taas tämä on järkevää,silloinkin suosittelen katsomaan matsit sivusta. Itse olen tuota simua käyttänyt viimeksi 04 ja ekassa dynasty modessa kunnes huomasin että peli menee pilalle sillä keinolla,samoin kaikki motivaatio itse pelaamiseen...Managerointia voisin itsekin "pelailla" jos siinä olisi vähintään 100 kautta..tosiaan näkisi yhdenkin pelaajan uran kokonaisuudesaan ja jäädytellä itse paidat yms...
Tässä olen ihan samaa mieltä. Minäkin olen jo seitsemän vuotta pelannut Dynastya/GM:ää, eikä pelejä ole tullut skipattua kuin korkeintaan kymmenisen kappaletta. Mielestäni simuloinnissa menee vain maku koko pelaamiseen. Ja tuo oli tosiaan minun mielipiteeni.

Tulevan pelin trophyt vaikuttivat muuten hitusen helpommalta saada kuin 12:ssa. Itsekin olen änäri-peluri henkeen ja vereen, mutta trophyista sain vain 14 %.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Alussa Granlundin kokonaisuus on tosiaan B, B- B- mutta ainakin itselläni Hyökkäyksen kehittyvyydestä tuli A-, ja aloin harjoittaa Granlundin pelinrakentamista. Itse annoin hänelle heti paikan kärkiketjuissa, joten ehkä siinä syy. Teki todella kovat pisteet Kesselin ja Lupulin keskellä.
Aijaa,mulla Granlundin kehittyvyys on alkuperäsissä B B- B,omissa B B B.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Tässä olen ihan samaa mieltä. Minäkin olen jo seitsemän vuotta pelannut Dynastya/GM:ää, eikä pelejä ole tullut skipattua kuin korkeintaan kymmenisen kappaletta. Mielestäni simuloinnissa menee vain maku koko pelaamiseen. Ja tuo oli tosiaan minun mielipiteeni.

Tulevan pelin trophyt vaikuttivat muuten hitusen helpommalta saada kuin 12:ssa. Itsekin olen änäri-peluri henkeen ja vereen, mutta trophyista sain vain 14 %.

No se on tosiaan oma mielipide miten haluaa pelata Be a GM:ää; joko simuloimalla tai sitten vain pelaamalla. Mielestäni simuloimalla tulee vain realistisempia tehopisteitä pelaajille ja muutenkin joukkueen tasoon ei vaikuta oman pelaamisen taso. Eikä tekoälyä vastaan ole mielestäni hauskaa pelata muuta kuin muutama peli koska tekoäly toistaa itseään niin paljon että se on rasittavaa. Ja jos haluaa ihan realistiset tilastot niin pitäisihän erien pituudet säätää vähintään 10 minuuttiin. Kun kaudessa on 82 ottelua niin siinähän kestäisi ainakin minulla kuukausia pelata yksi kausi loppuun. NHL 09:ssä pelasin koko kauden ja siinä kesti vuosi kun sain kauden päätökseen.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

No se on tosiaan oma mielipide miten haluaa pelata Be a GM:ää; joko simuloimalla tai sitten vain pelaamalla. Mielestäni simuloimalla tulee vain realistisempia tehopisteitä pelaajille ja muutenkin joukkueen tasoon ei vaikuta oman pelaamisen taso. Eikä tekoälyä vastaan ole mielestäni hauskaa pelata muuta kuin muutama peli koska tekoäly toistaa itseään niin paljon että se on rasittavaa. Ja jos haluaa ihan realistiset tilastot niin pitäisihän erien pituudet säätää vähintään 10 minuuttiin. Kun kaudessa on 82 ottelua niin siinähän kestäisi ainakin minulla kuukausia pelata yksi kausi loppuun. NHL 09:ssä pelasin koko kauden ja siinä kesti vuosi kun sain kauden päätökseen.

Se on kyllä totta et pelaamalla itse tulee vähän millasia sattuu tehopisteitä ja kenelle sattuu...yleensä sille joka on paikalla maalia tekemässä riippumatta pelaajasta,mut sehän on oikeassa elämässä toteutuva juttu myöskin.
Toivon kyllä että tekoäly ei enään toista samaa tulevassa pelissä kun pelaajat huomioivat koko kaukalon tapahtumat eikä vain sitä tilannetta jossa tapahtuu...odotukset on korkealla,toteutus taas - no, siitä ei voi sanoa mitään vielä.
Be A Pro:ssa toteutuksena simulointi oli täydellinen omasta mielestä,oikeat 20 minuutin erät,mutta ei silti tarvitse kytätä koko ajan kun muut pelaa siellä kentällä...jokin samanlainen juttu pitäs kehittää GM:äänkin,vaikkapa paikkalukituksella yhteen ketjuun ja loput vaihdot voisi simuloida tms...
Tarkemmin kun mietin,tuo "yhden ketjun paikkalukitus" vois ollakkin aika kova sana...pelaat sitten vaikka jarruketjua 3-ketjua koko pelin tai teet pisteitä 1. ketjulla...:rolleyes: siihen saisi sillon mahdollisuuden simuloida toisten ketjujen pelin ja antaa niille mahdolisuuden pelata kuten pelityyliin kuuluu...Be A Pro:ssa ainakin nyt 12 oli siinä hyvä et muut teki pisteitä ja nyrkkisankarit tappeli simuloinnin aikana...se oli yks sellanen jota alunperin sanoin et ei tule tapahtumaan,mut toisin kävi positiivisessa mielessä...kunhan nyt eivät pilaa sitä sitten 13,ettei kukaan tee mitään,se vähän jännittää. :D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Itse pelasin CHL:ää yli 1000 ottelua ja yli 500 NHL-ottelua päälle :D
Se tuntuu olevan kun katselee oikeitakin matseja,pelaajilla tulee se sellanen kyllästyminen keskellä kautta tai vähän aikasemmin..mutta se menee ohi,samoin se on pelin pelaajana yleensä keskellä kautta ei niin hirveästi mieti muuta kuin "olispa kausi jo ohi"...sen takia lisää sisältöä olen kaivannut be a pro:n pelaamiseen..GM:ssä tapahtuu ehkä enemmän mut onhan se selvää et yhtä pelaajaa ohjatessa välillä tylsistyy...mut se johtuu ihan EA:n tekemästä pelin "helppoudesta". Mun puolestani muut tasot kuin supertähti,voisi ottaa kokonaan pois käytöstä be a pro:ssa. Jokanen joutuis hiukan enemmän tekemään niiden trophyjen eteen...Pisteiden teko vaikeutuu kyllä noiden uusien maalivahtien myötä,uskoisin näin. Itseltä lähtee ainakin puolet syöttöpisteistä pois ilman one-timerin lähes joka kertaista onnistumista...(100 syöttöä ei ole vaikeaa kaudessa,mutta 50 olisi varsin realististakin jopa 77 ukolle joka vielä kehittyy). Sellanen "liinat kiinni,pakki ohi ja maalin kulmalle-syöttö" toimii joka hiton kerta,se onkin yksi meikäläisen bravuuri :D

Miten mahtais toimia sellanen jos peli nostaisi tasoaan aina kun itse saavutat be a pro:lla vaikka kymmenyksen overaalin...60-69 olis amatööritaso 70-79 olis ammattilainen jne...en tiedä menikö tuo suunnilleen tämän tapaisesti 12:ssa,pellasin niin paljon tuolla junnusarjassa.Taisi olla 2 kautta yksi ura enintään NHL:n puolella...muistaisin jonkun maininneen,että peli vaikeutuu mitä pidemmälle ura kehittyy tjn...

Juu itekin tolla samaisella tyylillä niitä syöttöpisteitä siellä CHL:ssä sekä NHL:ssä tahkosin. Ihan liian helppoa ja kun huomaa että se toimii niin sitähän tekee vain koko ajan lisää ja lisää. :D Mutta kaikista ärsyttävintä oli se, että olin ovr. 75 ja aluksi pelasin 3.ketjussa, siellä jo tahkosin paljon pisteitä ja olin joukkueen paras pistemies. Sitten minut nostettiin 2.ketjuun ja johdin joukkueen ja koko NHL:n pistepörssiä suvereenisti. 1.kenttä Samsonov-Turris-Vrbata tekivät sen 30 pelin aikana huikeat ehkä 10 pistettä. Esim turrisilla oli 5+7 jotain tota luokkaa vaikka 1.ketjun sentteri.. Siinä sitten miettii vain että mitä h*lvettiä!! Ja itse pelasin 2.ketjussa ties kuinka monta peliä, mutta ei se koutsi vaan itteäni sinne 1.ketjuun nostanut. On se kummallista..
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Ainakin kuvakkeen värin perusteella se on vain silver-tasoa PS3:lla.
No jos siitä saa 105 gamerscore pojoa ja vertailuna lege kortista (kulta trophy ihan varmaan) saa sen 60 pistettä, niin eihän se voi hopea pysti olla...
Onkos boxilla platina trophyä/achievementiä?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Kun kaudessa on 82 ottelua niin siinähän kestäisi ainakin minulla kuukausia pelata yksi kausi loppuun. NHL 09:ssä pelasin koko kauden ja siinä kesti vuosi kun sain kauden päätökseen.
Okei. Itse olen pelannut viiden minuutin erillä, ja koko eka kausi on saatu päätökseen reilun kahden kuukauden kuluttua. Noin pari matsia tulee simuloitua siinä välissä. Playoffeihin olen aina päässyt, viime vuosina finaalit ovat tosin olleet kaukana. Tilastot ovat minulle tärkeä juttu, mutta niiden takia en simuloi pelejä tms. Makunsa kullakin.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Ite toivoisin sellasta uudistusta, että kemia merkitsisi HUT:ssa jotain ees. NHL 12 ei ainakaan mun mielestä ole kauheasti merkitystä onko kemia 50 vai 99. Toivottavasti tämä korjaantuu uusien joukkue systeemien ansiosta. Uusi luistelusysteemi ja maalivahdit näyttävät tosi hyviltä!

Mitäs muut on mieltä pitäiskö urat ottaa pois pelaajilta, että oisi rajaton määrä pelejä samaan tapaan kuin FIFA 12:ssa? Ultimate teamissa siis..
Ehdottomasti urat pois pelaajilta. Fifan hyvä ominaisuus oli, että voit tehdä joukkueen, pleata sillä ja myydä samalla hinalla tai jopa kalliimmalla. Lisäksi tuo rahanteko oli hauskaa Fifassa, kun ei ollut pelaajilla mitään uraa, joka rajoittaa sitä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

No jos siitä saa 105 gamerscore pojoa ja vertailuna lege kortista (kulta trophy ihan varmaan) saa sen 60 pistettä, niin eihän se voi hopea pysti olla...
Onkos boxilla platina trophyä/achievementiä?
Saavutuslistassa tuolla Xbox360achievements-sivulla tuo Fear No Man -achievement on kyllä hopeinen, vaikka typerältä se tuntuu verrattuna 360:n puolella siitä saatavaan pistemäärään. Platina trophya ei Xboxin puolella ole. Kaikista saavutuksista saa tietyn määrän pisteitä niin, että avattuaan pelin kaikki saavutukset on pelaajalla kasassa 1000 pistettä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Juu itekin tolla samaisella tyylillä niitä syöttöpisteitä siellä CHL:ssä sekä NHL:ssä tahkosin. Ihan liian helppoa ja kun huomaa että se toimii niin sitähän tekee vain koko ajan lisää ja lisää. :D Mutta kaikista ärsyttävintä oli se, että olin ovr. 75 ja aluksi pelasin 3.ketjussa, siellä jo tahkosin paljon pisteitä ja olin joukkueen paras pistemies. Sitten minut nostettiin 2.ketjuun ja johdin joukkueen ja koko NHL:n pistepörssiä suvereenisti. 1.kenttä Samsonov-Turris-Vrbata tekivät sen 30 pelin aikana huikeat ehkä 10 pistettä. Esim turrisilla oli 5+7 jotain tota luokkaa vaikka 1.ketjun sentteri.. Siinä sitten miettii vain että mitä h*lvettiä!! Ja itse pelasin 2.ketjussa ties kuinka monta peliä, mutta ei se koutsi vaan itteäni sinne 1.ketjuun nostanut. On se kummallista..

Sanotaan näin että idea on ok,mut logiikka ja ehkä osa toteutuksesta on surkeita...puuttuu sellanen "järki" noilta pelaajilta joilta pitäisi odottaa paljon,myöskin tai eritoten valmentajalta huomata hiukan enemmän kattella niitä pisteitäkin ja sen perusteella kattella kuka pelaa missäkin...On vähän sellanen pieni tunne että tämä paranee seuraavassa änärissä...


Eilen EA Sportsin julkaisema kuva uudesta tavasta huitaista kiekko pois, "the chop", eli nopea huitaisu/isku.
https://twitter.com/EASPORTSNHL/status/226342002436997121/photo/1
EA:n mukaan tuosta on tulossa video lähiaikoina.

Tämäkin on kyllä matkittu suoraan NHL:stä...pelaajat tosiaan tökkii ja huitoo kiekkoa välillä kun ei vauhti riitä ja muutenkin...mut onko tämä sitten sellanen "aina jäähy"-huitaisu? noh,jospa se video näyttää sen...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Tuota takaperinluistelu venkoilua tullaan kyllä näkemään kyllästymiseen asti :D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]


Näyttää kyllä hienolta. Ainoat kaksi asiaa, jotka ensimmäisellä katselukerralla jäivät häiritsemään.

1)3:29-kohdassa Quickin torjunnassa jää tuntuu olevan liukkaampi kuin laki sallii, kun torjunnan jälkeen Quick liukuu järjettömän matkan maaliltaan torjunnan jälkeen. Tuollaisten avulla voi tulla useampia maaleja, kun moket liukuvat nurkkiin torjuntojen jälkeen.

2)Pakkien ohittaminen ei vaikuttanut hirveän vaikealta. Pieni jarrutus, jonka jälkeen spurtti ja pakki on jo takanapäin. Toivottavasti slidereilla pystyy näitä muokkaamaan.

Muuten vaikutti oikein kivalta. Tuo takaperin luistelu näyttää todella upelta, samoin kuin suurin osa uusista torjunnoista.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Näyttää kyllä hienolta. Ainoat kaksi asiaa, jotka ensimmäisellä katselukerralla jäivät häiritsemään.

1)3:29-kohdassa Quickin torjunnassa jää tuntuu olevan liukkaampi kuin laki sallii, kun torjunnan jälkeen Quick liukuu järjettömän matkan maaliltaan torjunnan jälkeen. Tuollaisten avulla voi tulla useampia maaleja, kun moket liukuvat nurkkiin torjuntojen jälkeen.

2)Pakkien ohittaminen ei vaikuttanut hirveän vaikealta. Pieni jarrutus, jonka jälkeen spurtti ja pakki on jo takanapäin. Toivottavasti slidereilla pystyy näitä muokkaamaan.

Muuten vaikutti oikein kivalta. Tuo takaperin luistelu näyttää todella upelta, samoin kuin suurin osa uusista torjunnoista.
Allekirjoittaneen silmään näyttää hyvältä, jotkut epäilivät tuota Oilersin maalia uudeksi glitch maaliksi. Miksi muuten Chicagon maalin jälkeen kuului Devilsin maalitorvi?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Olisi hyvä jos Be a Prossa voisi oikeasti loukkaantua eikä mitään 2 pävän loukkaantumisia voisi olla sivussa kuukausia/viikkoja.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Tuo maila yhdessä kädessä luistelu oli jotenkin aivan turhan yleistä tuossa videossa. Tai ainakin minua se häiritsi melko paljon. Ei kukaan luistele tuossa tilanteessa noin miten tuo maalintekijä luistelee 2:19. Pelaaja työntää kiekon suoraan av-neliön syliin, ja tuosta pokettamalla kiekonriisto ei varmasti vaadi paljoa.

Muutenhan tuo klippi vaikutti kyllä hianolta. :)
 
Ylös Bottom