Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]
Joo-o..
Tänään vasta tutustunu tohon uuteen änäriin..
Voisiko HUTin jauhajista kukaan vetää ranskalaisilla viivoilla hieman tietoa uudistuksista? Muuta kuin tuo juuri laitettu linkki..
Tai ylipäätään kommentoida kysymyksiini..

Ei viitsi 47 sivua lukea NHL 13 hypeä
- Kehityskortit kestää 1 pelin eli toisin sanoen on turha ketään kehittää.. Eli pelihän menee siihen et kaikilla on taas se 3 ketjuun NHL ukkoja.. Kun aika turha sinne on mitään Pulkkinen - Granlund - Armia ketjua koota ku ei ne 65-70 ukot jaksa mihinkään.. Mun mielestäni tämä on vähän huono homma.. Lähe ny jotain Yakupovia ottaan tiimiin kun ei se ressukka pääse mihinkään tai jos pääsee niin pieni hipasu ja on selällään kun taklausarvo varmaan 0.. Toki ei homma voi jatkua kuten NHL 12 et Mikke Granlundit sun muut ei lennä mihkään jos taklausarvon laittaa 99..
- Jos ei kehityskorteilla tee mitään niin sitten ihan turha ostella mitään kahden metrin koskisia maalinkaan.. Kaikilla alkaa vaan Rinteen, Lundqvistin, Quickin jne metsästys.. Kun pakko saada suoraa hyvä kassari, muuten omissa soi koko ajan..
- Mitään varmuutta palkkakatosta tai sen suuruudesta? Toivottavasti tiputtaisivat johonkin 20k, jolloin peli tulisi paljoa realistisemmaksi (olettaen ettei yleisesti palkat laske). Silloin saisi yhden ketjun änäristä, ehkä pari ahl:stä jne.. Varsinkin jos kehityskorteilla tee mitään niin ei syntyisi heti niitä +90 joukkueita..
- Loputtattomat urat? Miksi? Menee vähän maku jos alotuspakasta tulee joku Stamkos niin sit voi sillä jauhaa NHL 14 asti.
En oikein ymmärrä tätä.. Jenkki tenavat käyttävät taas satoja dollareita pakkoihin, sit kun saa ne huippu äijät niin voi sitten pelata sillä +90 joukkueilla koko vuoden..
Esim Stamkosin hinta ollu NHL 12 hutis about 30k.. Jos oot pelannut miehen uran loppuun niin ei oo välttämättä heti ollu rahoja (lue. kiekkoja) ostaa kyseistä miestä uudelleen.. Nyt siitä ei oo pelkoa jos sen Kerran satut saamaan..
"Todella mukava uudistus, koska itse olen HUT -fani, ja itseä ainakin ärsytti etenkin toi rajattu ura. Palkkakattokin tietenkin rajotti kasata juuri se ultimate team mikä on sen pelin tarkoitus. Hienoa, että ollaan otettua FIFA:sta mallia, koska siellä Ultimate Team toimii tosi hyvin!"
Itse olen taas niin eri mieltä.. Itse tykkään pelimuodosta, että saa muodostaa sellasen joukkueen kuin haluaa.. Ei noilla perus NHL tiimeillä jaksa koko ajan vetää.. Mutta joku realistisuus saisi olla.. Ei nyky änärin palkkakatto systeemillä voi olla Crosby, Ove, Malkin, Datsyuk yms samassa tiimissä.. Miksi niin pitäisi olla tässä? Tuollaisella "Ultimate" jengillä jota haluat on aika tylsä loppujen lopuksi pelata.. Vastustajat tykkäävät vaan spurtata laidasta sisään, rämpyttää x-nappulaa, jotta niitä ei koskaan voi taklata kumoon..
Tuo ei sitten tarkoita että sinä tekisit niin.. Vaan yleistys sen mukaan mitä on pelejä tullu pelailtua..
Muuten itse peli näyttää ihan mielenkiintoiselta uudistukselta..
Tosin jotenkin omaan silmään toi "spurtti" luistelu näyttää hölmöltä.. Ukot luistelee niiiiiin leveellä potkulla ettei mitään järkee.. Mutta ehkä siihen tottuu..
Tulipa negatiivinen viesti vaikka varmaan HUT on taas loistava pelimuoto ja uudistukset toimivia