Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

http://mit.zenfs.com/206/2012/08/Ratings_vancouver.jpg

siis mitä ihmettä :D hamhuis 88, edler 88 :D vaikka jo sanoinkin, ettei overallit merkitse mitään, vähän kyllä ihmetyttää tälläiset.

Kyllä taas huomaa missä EA Canadan toimisto sijaitsee ;)

Muutenkin todella ihmeellisiä overall-arvoja saatu tosi monelle pelaajalle ja pelaajien overallit ei ole keskenään balanssissa. Täytyy vaan toivoa, että vaikka overall näyttää mitä sattuu niin pelaajien ominaisuudet olisivat realistiset.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Voi luoja, voi hyvä luoja. Nyt on niin brutaalia kädetystä näissä taas.

Pittsbughin kolmossentteri on sitten Brandon SUTER!!! Jotenkin luulisi että kaikkien pelaajien nimet sentään tulisivat oikein peliin, eipä taida tulla. Toivottavasti suomalainen on päässyt kirjoittamaan Teuvo Teräväisen nimen, niin tiukkoja teurastuksia on jenkkipalstoilla nähty. Terravanian on tähän mennessä paras, kesti minuutteja ennenkuin ymmärsin ketä nimellä haettiin.

Winnipeg ja Montreal ovat idän kovimpia jengejä arvostelujen perusteella. Joni Pitkänen on käynyt pissimässä kesällä jonkun Weetabixeihin, 78 overallilla muun muassa New Jerseyn ja Tampan kaikki pakit porhaltavat Änäri-Jonin ohi, jopa Marc-Andre Bergeron (80), joka on puolustajana niin huono että häntä käytettiin pääsääntöisesti 15. hyökkääjänä.

Tätä listaa voisi jatkaa melkein loputtomiin. Tulee pitkä syksy editoidessa, onneksi NHL ei ala niin jää pelien katselulta sitten aikaa.

Ei saa**na! se on Sutter...Täytyy kyllä sanoa että tuo on pahemman luokan moka jos noin on päässyt käymään.Se suti pois per***stä ja silmälasit päähän.Arvoja voi muuttaa mutta jos siellä on joku hiton Suter?eih!!
Jossakin roster updatessa saavat sitten muokata sen nimen oikein,eihän noihin nimiin yms. pääse itse koskemaan tänäkään vuonna (?)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Ei saa**na! se on Sutter...Täytyy kyllä sanoa että tuo on pahemman luokan moka jos noin on päässyt käymään.Se suti pois per***stä ja silmälasit päähän.Arvoja voi muuttaa mutta jos siellä on joku hiton Suter?eih!!
Jossakin roster updatessa saavat sitten muokata sen nimen oikein,eihän noihin nimiin yms. pääse itse koskemaan tänäkään vuonna (?)

Uskon että tämä on vain kirjoitusvirhe ja pelissä lukee Sutter.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Herkkua nuo HUT-uudistukset! https://help.ea.com/en/article/nhl13-faq

Pelaajilla on loputon ura, harjoituskortit ovat voimassa vain yhdenpelin, palkkakattoa ei enään ole yms! Eli menty täysin Fifan suuntaan mikä on loistavaa!

Todella mukava uudistus, koska itse olen HUT -fani, ja itseä ainakin ärsytti etenkin toi rajattu ura. Palkkakattokin tietenkin rajotti kasata juuri se ultimate team mikä on sen pelin tarkoitus. Hienoa, että ollaan otettua FIFA:sta mallia, koska siellä Ultimate Team toimii tosi hyvin!
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Gamescomissa uutta Änäriä testanneet Paavi, Maagiset ja Waluigi pohtivat lyhyehkössä videossa näkemäänsä.

[video=youtube;lG8W-EDpBgU]http://www.youtube.com/watch?v=lG8W-EDpBgU&feature=player_embedded[/video]
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Joo-o..

Tänään vasta tutustunu tohon uuteen änäriin..

Voisiko HUTin jauhajista kukaan vetää ranskalaisilla viivoilla hieman tietoa uudistuksista? Muuta kuin tuo juuri laitettu linkki..

Tai ylipäätään kommentoida kysymyksiini.. :) Ei viitsi 47 sivua lukea NHL 13 hypeä :)


- Kehityskortit kestää 1 pelin eli toisin sanoen on turha ketään kehittää.. Eli pelihän menee siihen et kaikilla on taas se 3 ketjuun NHL ukkoja.. Kun aika turha sinne on mitään Pulkkinen - Granlund - Armia ketjua koota ku ei ne 65-70 ukot jaksa mihinkään.. Mun mielestäni tämä on vähän huono homma.. Lähe ny jotain Yakupovia ottaan tiimiin kun ei se ressukka pääse mihinkään tai jos pääsee niin pieni hipasu ja on selällään kun taklausarvo varmaan 0.. Toki ei homma voi jatkua kuten NHL 12 et Mikke Granlundit sun muut ei lennä mihkään jos taklausarvon laittaa 99..

- Jos ei kehityskorteilla tee mitään niin sitten ihan turha ostella mitään kahden metrin koskisia maalinkaan.. Kaikilla alkaa vaan Rinteen, Lundqvistin, Quickin jne metsästys.. Kun pakko saada suoraa hyvä kassari, muuten omissa soi koko ajan..

- Mitään varmuutta palkkakatosta tai sen suuruudesta? Toivottavasti tiputtaisivat johonkin 20k, jolloin peli tulisi paljoa realistisemmaksi (olettaen ettei yleisesti palkat laske). Silloin saisi yhden ketjun änäristä, ehkä pari ahl:stä jne.. Varsinkin jos kehityskorteilla tee mitään niin ei syntyisi heti niitä +90 joukkueita..


- Loputtattomat urat? Miksi? Menee vähän maku jos alotuspakasta tulee joku Stamkos niin sit voi sillä jauhaa NHL 14 asti.
En oikein ymmärrä tätä.. Jenkki tenavat käyttävät taas satoja dollareita pakkoihin, sit kun saa ne huippu äijät niin voi sitten pelata sillä +90 joukkueilla koko vuoden..

Esim Stamkosin hinta ollu NHL 12 hutis about 30k.. Jos oot pelannut miehen uran loppuun niin ei oo välttämättä heti ollu rahoja (lue. kiekkoja) ostaa kyseistä miestä uudelleen.. Nyt siitä ei oo pelkoa jos sen Kerran satut saamaan..


"Todella mukava uudistus, koska itse olen HUT -fani, ja itseä ainakin ärsytti etenkin toi rajattu ura. Palkkakattokin tietenkin rajotti kasata juuri se ultimate team mikä on sen pelin tarkoitus. Hienoa, että ollaan otettua FIFA:sta mallia, koska siellä Ultimate Team toimii tosi hyvin!"


Itse olen taas niin eri mieltä.. Itse tykkään pelimuodosta, että saa muodostaa sellasen joukkueen kuin haluaa.. Ei noilla perus NHL tiimeillä jaksa koko ajan vetää.. Mutta joku realistisuus saisi olla.. Ei nyky änärin palkkakatto systeemillä voi olla Crosby, Ove, Malkin, Datsyuk yms samassa tiimissä.. Miksi niin pitäisi olla tässä? Tuollaisella "Ultimate" jengillä jota haluat on aika tylsä loppujen lopuksi pelata.. Vastustajat tykkäävät vaan spurtata laidasta sisään, rämpyttää x-nappulaa, jotta niitä ei koskaan voi taklata kumoon..

Tuo ei sitten tarkoita että sinä tekisit niin.. Vaan yleistys sen mukaan mitä on pelejä tullu pelailtua..



Muuten itse peli näyttää ihan mielenkiintoiselta uudistukselta..

Tosin jotenkin omaan silmään toi "spurtti" luistelu näyttää hölmöltä.. Ukot luistelee niiiiiin leveellä potkulla ettei mitään järkee.. Mutta ehkä siihen tottuu..


Tulipa negatiivinen viesti vaikka varmaan HUT on taas loistava pelimuoto ja uudistukset toimivia :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Eiköhän ne pelaajien hinnat mene ihan uusiksi kun ei ole kertakäyttöukettuja enää. Fifassa esim. kalleimmat kortit maksaa sen pari miljoonaa, kannattaa pelin julkaisun lähettyvillä kytätä harvinaisia kortteja koska niitä saa varmasti todella halvalla verrattuna parin kuukauden päähän.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Joo-o..

Tänään vasta tutustunu tohon uuteen änäriin..

Voisiko HUTin jauhajista kukaan vetää ranskalaisilla viivoilla hieman tietoa uudistuksista? Muuta kuin tuo juuri laitettu linkki..

Tai ylipäätään kommentoida kysymyksiini.. :) Ei viitsi 47 sivua lukea NHL 13 hypeä :)

Joo elikkä.

HUT on muuttumassa FIFAn Ultimate Teamin tyyliseksi, joka tarkoittanee sitä, että HUTiin tulee pronssi, hopea ja kultakortit, kuten FIFAssa.

FIFAssa pronssikortteja ovat kaikki joiden overall on alle 65, hopeisia ne jotka ovat alle 75, ja kultaiset ovat 75+. FIFA arpoo vastaan lähes aina samantasoisen joukkueen, joten pääset pelaamaan muita pronssisia tiimejä vastaan, jos oma joukkueesikin on pronsseista tehty. Luulen, että näin tulee tapahtumaan änärissäkin.

Loputon ura. FIFAssa eri tasoisiin pelaajiin menee erilaiset sopparit. Kultapelaaja saa pronssisopparista +1, hopeinen +2 ja pronssinen +5. Löytyy myös hopea ja kultasoppareita, jotka ovatkin sitten kalliimpia, joka kompensoi loputonta uraa IMO. FIFAssa harvinainen kultasoppari maksaa noin 1k. Luulen siis, että näin käy änärillekkin. FIFAssa pelaajatkin ovat huomattavasti kalliimpia (esim. Ronaldo ja Messi maksavat yli miljoonan.)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

HUT:n uudistukset kuulostavat kyllä tosi hyvälle. Radikaaleja muutoksiahan tuo pelimuoto kaipasikin IMO. Toivottavasti sitten myös pelaajien hinnat kasvavat ja niitä megaspecialale-pakkoja ei enää olisi niin paljoa heti alussa tarjolla..
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Mikä multa puuttuu koneelta, kun en näe noita videoita? :/

Adobe flash?

Pikku asioita mitä toivoisin tältä peliltä:

5 ketjuja, 5 ketju olisi "paras" ketju mihin vois pistää kaikki omat parhaat pelaajat ja käyttää sitä sit pelin viimesis minuuteis.
Onlinessa taukon kohdalla valikko alkais suoraan ketjun muokkaus valikost ja siitä sit painella taaksepäin jos joku haluaa kahtoa
tilastoja tai vastaava siinä 30 sekunnin aikana. Ohjain sais vähän vibrata silloin kun kiekko osuu lapaan/saa kiekon haltuun.Monesti on tullu syötettyä
kiekon pois vahingossa, kun on vaikka keskialueella yrittäny seurata vastustajan laita pelaajoita, vastustaja tekee huonon syötön mistä johtuen
kiekko tulee suoraan mun pelaajan lapaan, mitä siinä tilanteessa ei tuu seurattua niin tarkkaan ja siinä kun yrittää vaihtaa pelaaja,
niin kiekko tulee syötettyä vahingossa pois.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Olenko nähnyt unta vai oliko viides ketju NHL 09:sissä?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Joskus 2000-luvun alkupään änäreissä (oisko ollu -01) Niin oli "sankariketju" jota pystyi käyttämään vain tappiolla ja vain viimeisen 10 minuutin ajan...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Oman musitin mukaan 09 ei ollu kuin 4 ketjua, mutta en ole pelannu sitä muutaku kaksin pelin kaveria vastaan. Itse muistelisin että nhl 05 ois ollu viides mitä pysty käyttää viimesillä minuuteilla, mutta itse haluaisin kyllä viidennen ketjun mitä vois käyttää milloin huvittais.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

5 ketjuja, 5 ketju olisi "paras" ketju mihin vois pistää kaikki omat parhaat pelaajat ja käyttää sitä sit pelin viimesis minuuteis.

Ketjuasiaan kun päästiin niin heitänpä nyt omaa visiotani tänne sen puutteista. Olen jo aiemminkin valitellut, miten on mahdollista, että saan valita joukkueelleni vain 2 ALIVOIMAKENTTÄÄ, siis 4 HYÖKKÄÄJÄÄ ja 4 PUOLUSTAJAA kahden minuutin vastustajan pyöritykseen!! Kaikki jääkiekkoa enemmän tai vähemmän seuraavat tietävät oikein hyvin, että alivoimalla vaihdetaan aika lailla joka ikinen kerta kentällisiä, kun kiekko saadaan purettua. Tietenkin voisin joka alivoimallani mennä valikoihin muuttamaan alivoimakentällisiäni, kun kaikki 8 alivoimapelaajaani ovat täysin uupuneita, mutta tekeekö joku oikeasti teistä niin? Ei luulisi olevan niin vaikeaa lisätä muutamaa ali- (ja miksei ylivoimakentällistäkin?)! Mielestäni sellainen 6 alivoimahyökkäyskaksikkoa ja kaikki pakit olisivat hyvä määrä, mutta eiköhän 4 hyökkäys- ja 3 pakkipariakin riittäisi...

Sankariketjusysteemi oli ainakin '04 vuoden pelissä ja se toimi ihan hyvin paitsi, että oletusasetuksilla pelattaessa kaikki play-off pelit peltattiin PELKÄSTÄÄN sankariketjulla :D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Ketjuasiaan kun päästiin niin heitänpä nyt omaa visiotani tänne sen puutteista. Olen jo aiemminkin valitellut, miten on mahdollista, että saan valita joukkueelleni vain 2 ALIVOIMAKENTTÄÄ, siis 4 HYÖKKÄÄJÄÄ ja 4 PUOLUSTAJAA kahden minuutin vastustajan pyöritykseen!! Kaikki jääkiekkoa enemmän tai vähemmän seuraavat tietävät oikein hyvin, että alivoimalla vaihdetaan aika lailla joka ikinen kerta kentällisiä, kun kiekko saadaan purettua. Tietenkin voisin joka alivoimallani mennä valikoihin muuttamaan alivoimakentällisiäni, kun kaikki 8 alivoimapelaajaani ovat täysin uupuneita, mutta tekeekö joku oikeasti teistä niin? Ei luulisi olevan niin vaikeaa lisätä muutamaa ali- (ja miksei ylivoimakentällistäkin?)! Mielestäni sellainen 6 alivoimahyökkäyskaksikkoa ja kaikki pakit olisivat hyvä määrä, mutta eiköhän 4 hyökkäys- ja 3 pakkipariakin riittäisi...

Ite oon kans vaivannu päätäni tästä alivoima hommasta... Mikään siis EI MIKÄÄN joukkue peluuta vain kahdeksaa pelaajaa alivoimalla. Varsinki jos jäähyjä sattuu satelemaan tavallista enemmän niin ei varmasti 8pelaajaa vedä vuorotellen vaihtoja kymmenen minuuttia putkeen. Hyppisin ilosta (no ehkä en) jos tämä korjattaisiin tulevaisuudessa :eek:
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Ite oon kans vaivannu päätäni tästä alivoima hommasta... Mikään siis EI MIKÄÄN joukkue peluuta vain kahdeksaa pelaajaa alivoimalla. Varsinki jos jäähyjä sattuu satelemaan tavallista enemmän niin ei varmasti 8pelaajaa vedä vuorotellen vaihtoja kymmenen minuuttia putkeen. Hyppisin ilosta (no ehkä en) jos tämä korjattaisiin tulevaisuudessa :eek:

Sitten vielä jos esim. joukkueen ykkös-av:n sentteri ottaa jäähyn ni sit siihe tulee joku ykköskentän vl snaipperi 70puolustuksella.
 
Ylös Bottom