Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Uusi serverikeskushan se kaikkein paras ratkaisuhan olisi, ja sen sijoittaminen Ruotsiin. Ja tiedän, ei tule tapahtumaan. Region filter ei sinänsä auta juuri mitään, sillä muutenkin pohjoisamerikkalaiset välttelevät euroja, ja toisinpäin. Tuo serverikeskusratkaisu toisi omalla kohdallani teoriassa neljä kertaa paremman yhteyden kuin nykyisin parhaimmillaan. Puolen sekunnin viiveestä alle kymmenesosa sekuntiin.

Ruotsi olisi järkevin keskuksen sijainti kyllä. Palvelisi paremmin hokkaajien massaa.

Tosin ei nuo brittiporukat oman kokemuksen mukaan mitään etua saa meitä skandinaaveja vastaan :)

Pataan saavat silloin kun pitääkin.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Näyttää todella hyvältä uusi luistelumoottori. Näyttää siltä, että voi olla maalin sisältä kuvakulmaa, kun sinne on nyt lisätty kamera.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Loistavaa torjuntatyöskentelyä Gustavssonilta trailerin lopussa! No nähtiinhän siinä nyt vähän maistiaisia sitten uudesta luistelumoottorista. Ajoittain näytti kyllä hyvältä. Gameplay-pätkistä ja itse testaamalla sen laatu vasta sitten lopulta selviää. Trailerista voi havaita myös, että areenoita kiertävät videopalkit on uusittu. Hienoa, paitsi jos ne ovat koko ajan sinisiä.

Joo oli aika huvittavan näkönen maali kun Gustavsson makaa valmiiksi maalin edessä ja Giroux pääsi Granlundmaisesti hyvällä luistelulla kääntämään itsensä ja mokke olisi siinä vaiheessa viimeistään ollut siellä kuuluisalla kebabkioskilla. Mielestäni tämä rankkari: Suomi - Saksa Mikael Granlundin upea rankkari - YouTube on verrattavissa Girouxin maaliin trailerin loppuvaiheilla. Se on sitten eri asia että miten luistelu pelittää niin että sitä osaa käyttää hyödyksi, eikä vain niin että tietää tollasen pikku kikan olemassa mutta ei tiedä miten se pitäisi tehdä.

GM connected on varmasti hauska lisä, mutta jos yhä ainoa järkevä maalintekoyritys joka 1 vs 1 pelissä on se poikittaissyöttö ja one timer yläpörsään, niin sitten pelimuodon kannattavuus vähenee rutkasti. Monen PSN kaverini 1 vs 1 tilastot on luokkaa 2-1-1, eli he tiedostavat tämän ongelman ja jättäisivät pelaamatta tätä uutta GM pelimuotoa. Sitten kaikkien vihaama momentum jota ei EAn mukaan ole koko pelissä tulee myös esiin. Noin viikko sitten pelasin online liigassa yhden pelin ja hävisin sen kun vastustajan Patrick Kanen laukaisutarkkuus oli 100% kuuden laukauksen jälkeen. Eli Kane tulitti kuusi maalia kuudesta laukauksesta ja ainoastaan kaksi maalia tuli tuolla varmalla one timer taktiikalla (ihme kylllä). Kolme maalia tuli sitten ihan normaalilla vedolla (ei edes sillä "bugirannarilla"). Viimeinen maali tuli yksinläpitilanteesta. Kun Kane iski viidennen maalin sellaisella löysällä vedolla jonka King Henrik olisi poiminut jopa maajoukkueessa, epäilykseni momentumista varmistui. On mielestäni hyvä, että pieni momentumin poikanen on pelissä, mutta ei näin isosti sitä olisi tarvinnut toteuttaa. Ja nyt on sitten ihan turha tulla toitottaa mulle siitä, että EI PELISSÄ MITÄÄN MOMENTUMIA OO. Tämä on minun mielipiteeni, ei teidän.

Myös tämä herätti huomioni: "EA SPORTS Hockey IQ also delivers the deepest and most customizable set of real-world hockey systems and strategies ever for the franchise." Eli lisää pelitaktiikoita peliin mukaan ja tämähän on ihan loistojuttu (ainakin Petteri Sihvoselle). Toivon myös että ne oikeasti vaikuttavat pelaajiin ja he toteuttaisivat pelikirjaa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

^Veikkaan että tuossa Girouxin maalissa oli oikea pelaaja maalissa joka yritti ajottaa tilanteen oikein, en usko että veskat aina tuollein heittäytyis.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Sinänsä ei, vs-pelit hostaa toinen pelaajista, EASHL/OTP taasen EA:n servoilla.

Näin juuri puhelivat q&a-sessiossa foorumeilla.

Itsellä ei tosiaan mitään ongelmia nytkään muissa kuin NA vs EURO matseissa, ja ne pitäisi vähentyä ensi hokissa kun EA lupasi lisätä vanhan kunnon region filtterin pelihakuihin.

Tiedätkö enemmän tästä host-kuviosta.

Mietin lähinnä sitä, että esim. 1v1 peleissä vieraspelaajan nettiyhteys vaikuttaa pelin laatuun (esim. jos itse hostaat ja kaveri lagaa =sinullakin lagaa, vaikka hostaat) ja pelin laatu on aina heikompi (ei välttämättä huono) kun pelataan uuden mantereen kavereita vastaan, jos otetaan vertailukohdaksi esim. toinen suomalainen, jolla hyvä nettiyhteys.

Sama pätee osin EASHL, jossa pelin laatuun vaikuttaa merkittävästi host (koti/vieras). Esimerkiksi aloitusten voittaminen on usein mahdotonta vieraissa esimerkkinä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Joo oli aika huvittavan näkönen maali kun Gustavsson makaa valmiiksi maalin edessä ja Giroux pääsi Granlundmaisesti hyvällä luistelulla kääntämään itsensä ja mokke olisi siinä vaiheessa viimeistään ollut siellä kuuluisalla kebabkioskilla. Mielestäni tämä rankkari: Suomi - Saksa Mikael Granlundin upea rankkari - YouTube on verrattavissa Girouxin maaliin trailerin loppuvaiheilla.

Tai sitten tämä: [video=youtube;tC9z3lC1Z6s]http://www.youtube.com/watch?v=tC9z3lC1Z6s[/video]

Uudistukset vaikuttavat oikein hyviltä, graafisesti peliä ei mielestäni tarvitse enää parantaa. Maalivahdeista voitaisiin ottaa mallia vanhemmista 2k-sarjan peleistä, joissa molareidein fysiikat on toteutettu loistavasti. Uskomatonta että 2K8 maalivahdit on toteutettu selvästi paremmin kuin NHL 12 vastaavat. Tekoälyä jälleen paranneltu, mutta katsotaan sitten kun päästään pelaamaan. Kyllä tämä vaikuttaa paljon lupaavammalta kuin NHL 12 aikoinaan
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Luistelu vaikuttaa hyvältä tuon videon perusteella..mut vieläköhän on niin että itse et kerkeä kulmaan ennen vastustajan pakkia vaikka nopeusero olisi 20 arvon verran...tuoi on myös yks ärsyttävimmistä asioista...jos kiekko on kulmassa,ekana paikalla pitäisi olla se joka on kohti kiekkoa ensin lähtenyt,eli on liikkeessä ekana,eikä aina se vastustajan pakki tai hyökkääjä...
Mitä näitä teidän juttuja lukee...antakaa mulle tuo peli jo!! :D

E: jollakin oli puhetta tästä ja fifa:n peleistä...jokohan saataisiin oma naamavärkki sille be a pro- ukolle?

EE: In Be A Pro you now have greater control over your career, including the ability to request a trade away from your team or decide to hang-up your skates and retire when your virtual knees begin to grow stiff. = Sitä nannaa BAP-pelaajille.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Tässähän jo alkaa innolla odottelemaan tuota NHL 13:sta! :D Varmasti tulee parempi kuin tästä NHL 12:sta, ja tuo uusi luistelumoottori kuulostaa erittäin hyvälle...varsinkin kun tuo skill stickikin on olemassa niin jää nähtäväksi minkä luokan ilmaveivejä pelissä sitten pääsee tekemään ja hassuttelemaan taas niitä "botti"-pakkeja pihalle kuin lumiukot. Noh, ei nyt sentään, toivottavasti saavat tuosta tekoälystä sellaisen, ettei pakista mentäisi niin helpolla ohi kuin nyt. Usein on se sama kikka tässä NHL 12:ssa millä pakki jää paikalleen seisomaan ja katselee hoomoilasena siinä vieressä, että "ohhoh, se meni ohi!". Pakin pitäisi pelata se hyökkääjä siitä tilanteesta ulos eikä aina sitä kiekkoa, tosin myös sillä varauksella, että jos on tarpeeksi ketterä kaveri hyökkääjänä, niin voi tulla pakille vaikka estämis jäähy yrittäessään eliminoida hyökkäjän maalintekoaikeet. Ja kyllä sen hyökkääjän aina joskus ohi kuuluu mennäkkin. Ei siellä nykypäivänkään NHL:ssäkään mennä koko ajan pakista ohi, siellä kyllä pakit osaavat hommansa. :rolleyes:

Yksi asia myös mikä ehkä eniten risoo, on nuo helekatin maalivahdit. Välillä on pelejä, että kaikki tarttuu, välillä menee kaikki. Joskus menee viivasta veto sisään vaikkei mitään maskeja tai ohjureita olisikaan. Kiekko pomppii usein todella paljon ja joskus ärsyttää kun heittää vaan kiekkoa luukulle niin tuli se sitten kuinka hiljaa tahansa niin ripari saattaa tulla ja kiekko melkeinpä tyhjään häkkiin. Myös se, että jos se kiekko jää siihen maalin eteen niin veskari alkaa sutimaan mailalla sitä kiekkoa siitä pois...mutta usein kaverille, helpostihan siitä maalin tekee. -.-' Liikaa ratkeaa tiukat pelit tekoälyveskan aivopieruihin. Toivottavasti saavat veskareita huomattavasti parempaan suuntaan niinkuin lupailevat! :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Höh. Ei vieläkään KHL:ää. Onkohan KHL:n lisenssi liian kallis vai miksköhän ne ei saa sitä lisättyä
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Miten niin? Kyllähän se silti vois NHL olla

Usko pois, ei voi.

KHL & NHL ovat toistensa kilpailijoita, siksi on niin vaikeeta saada KHL peliin. Maailman kovimmasta kiekkoliigan tittelistä nämä taistelee ja siksi heidän on niin vaikeeta päästä sopuun ja sen takia niitä ei saada samaan peliin, koska toinen haluis "KHL 13" ja toinen "NHL 13".
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Usko pois, ei voi.

KHL & NHL ovat toistensa kilpailijoita, siksi on niin vaikeeta saada KHL peliin. Maailman kovimmasta kiekkoliigan tittelistä nämä taistelee ja siksi heidän on niin vaikeeta päästä sopuun ja sen takia niitä ei saada samaan peliin, koska toinen haluis "KHL 13" ja toinen "NHL 13".

Niin joo. Tietenki kun sitä tolleen ajattelee niin totta. Ajattelin itse eritavalla eka ja sitä varten sanoin että voihan se silti olla. Harmi sinänsä.


Edittiä: Jaahasin viestiin että ei mua periaatteessa kiinnosta itse liiga, mutku siellä on sellaisia pelaajia, jotka kiinnostaa ja jotka olis kiva nähdä myös pelissä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Niin joo. Tietenki kun sitä tolleen ajattelee niin totta. Ajattelin itse eritavalla eka ja sitä varten sanoin että voihan se silti olla. Harmi sinänsä.

Tuskinpa tuo KHL ketään edes paljoa kiinnostaa. Kyllähän tuonne voi pyydellä, vaikka Japanin -liigaa, mutta loppujen lopuksi, oli sarja kuinka kova tahansa (lukuunottamatta NHL), sarjan joukkueilla pelaaminen on aikalailla kertakäyttöistä hupia.

Jos NHL 12 ei esim. omaisi SM-liigan lisenssejä, kyllä minä niitä haluaisin. Eri asia tuleeko niillä ikinä pelattua, muutamia sessioita kavereiden kanssa ehkä :)

Eiköhän sieltä ajan kuluttua tule kuitenkin erillinen KHL-peli, ajankohdasta tosin ei voi olla varma :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Jaahasin viestiin että ei mua periaatteessa kiinnosta itse liiga, mutku siellä on sellaisia pelaajia, jotka kiinnostaa ja jotka olis kiva nähdä myös pelissä.

Tässä olet kyllä täysin oikeassa. Tuolla kuitenkin on Zherdeviä ja monta muuta pelaajaa. Tosin jos EA saisi edes "satumaailmassa" KHLn peliin, se varmaan arvioisi pelaajat täysin alakanttiin (esim. Radulov 82). Jos siis, vaikka KHL tulisi, siellä pelaajat ovat aikalailla "huonoja", varmaan 75-83 luokkaa ja varmaan huonompiakin. Pelin kannessa tosiaan kuten mainittu tuo NHL :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Jonkin näköinen esim. Elitserienin, SM-Liigan NHL:än yms. liigojen tapaisesti, peliin olisi kiva saada MM-Kisa turnaus. Oikeet kokoonpanot (siis myös Valko-Venäjästä kaikki Oleg Kebichit muualle). Eli siis Alku turnauksesta lähtien oikea otteluohjelma kehiin. Sen verran niihinkin panostaa. Ja edes myös tuo Suomen logo pois, kun ei kerran muillakaan maa-joukkueilla ole.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Tässä olet kyllä täysin oikeassa. Tuolla kuitenkin on Zherdeviä ja monta muuta pelaajaa. Tosin jos EA saisi edes "satumaailmassa" KHLn peliin, se varmaan arvioisi pelaajat täysin alakanttiin (esim. Radulov 82). Jos siis, vaikka KHL tulisi, siellä pelaajat ovat aikalailla "huonoja", varmaan 75-83 luokkaa ja varmaan huonompiakin. Pelin kannessa tosiaan kuten mainittu tuo NHL :)


Toiveajattelua,mutta eikös tämä voisi olla sitten sen 2K-sarjan heiniä...saataisiin todella kunnon vastus nykyselle ea:n pelille :D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Nuo BaP uudistukset lämmittävät mieltä :)

Niin ja tuskin kaikkea vielä on annettu julki,luulen että ei ole täysin kopio tämän NHL12 be a pro:sta,jos on olen kyllä hieman pettynyt...Jotain vaadittaisiin lisää,kuten alottaminen euroopasta ja sisältöä ehkä myös...
 
Ylös Bottom