Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Tuli taas kateltua näitä screenshotteja ja kyllähän niistä näkee, että tuollaisten yksityiskohtien kuten hallien ja pelaajien varusteiden eteen on todella nähty vaivaa.
Pelaajien varusteiden ulkoasua on tosiaan parannettu niin, että sen selvästi huomaa. Varusteiden yksityiskohdat näyttävät varsin hyviltä. Toivottavasti ovat sen Oilersin logonkin nyt poistaneet Kingsin housuista. Areenoissa sen sijaan olisi edelleen todella paljon parannettavaa. Niiden kohdalla yksityiskohtiin panostamisessa olisi vielä kunnolla parantamisen varaa. Nyt vihdoin nuo areenaa kiertävät videonauhat on sentään uusittu, tosin niitäkin on edelleen väärä määrä monilla areenoilla. Muita muutoksia ei ainakaan kuvissa ole näkynyt.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Areenoissa sen sijaan olisi edelleen todella paljon parannettavaa.
Just tänään katsoin Uncharted 3:n bonuksista erään videon, jossa kerrottiin Naughty Dogin tehneen pelin avuskohtauksessa esiintyvää lontoolaista pubia monen kuukauden ajan. NDogin tiimi on kuulemma täynnä perfektionisteja ja he tekivät kyseisestä pubista millintarkasti oikean näköisen. Joten miksei sama onnistuisi myös EA:lta areenoiden kohdalla? Yksi vastaus on kunnianhimo jota heillä ei ole riittävästi. Minusta on jo kauan tuntunut siltä, että esim. fifaa tehdään oikeasti rakkaudesta lajiin, toisin kuin änäriä. Valitettavasti. NHL 13:n osalta näyttää kuitenkin harvinaisen lupaavalta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Ainakin omaan korvaan toi kuulostaa hyvältä tuo, että onetimerit ei enää yhtä helposti mene, ite kun osaan tehä maaleja ilman niitäkin..
edit: ja ylipäätänsä tuo "pelottaa kun mv:t tulee olemaan liian hyviä" kuulostaa aivan naurettavalta. Siis oikeesti hei!
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Ainakin omaan korvaan toi kuulostaa hyvältä tuo, että onetimerit ei enää yhtä helposti mene, ite kun osaan tehä maaleja ilman niitäkin..
edit: ja ylipäätänsä tuo "pelottaa kun mv:t tulee olemaan liian hyviä" kuulostaa aivan naurettavalta. Siis oikeesti hei!

Tuskinpa kukaan haluaa, että joka pli päättyy jalkapallo numeroihin. ;)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Tuskinpa kukaan haluaa, että joka pli päättyy jalkapallo numeroihin. ;)

Mun joukkueen pelit ei ainakaan tuu päättymään jalkapallonumeroihin kun mä oon jäällä : ) Vai onko 7-0 jalkapallonumero? :D
Ja sitten itse peliin. Ainakin luistelu näyttää näin omaan silmään todella hyvältä. Kiihdytys vaikuttaa ihan jees, pääsee helposti ohi vihun pakeista (no mä nyt pääsen muutenki..). Maalivahdit on näköjään kehittynyt. Toki se vtuttaa jos peli on 3-2 vieraissa ja viimesellä minuutilla kaksykkönen, mutta mv venyy huipputorjuntaan, kun oli aiemmassa versiossa tottunut, että jokainen menee. Ja voin kyllä taata, että kyllä jokaisen onetimerin saa menemmään kunhan sijoittuu oikein. Vielä 2 kk aikaa EA'lla kehitellä peliä. Välianimaatiot ainakin kuntoon ja kerkeis ne pari lisätuuletustakin tekee. Hyvä peli tulossa, sanon mä.

Oma klubi Final Destination tottakai tulessa myös 13'ssa. Näin ohimennen mainiten, joukkue etsii osaavia puolustajia. Nyt olisi hyvä paikka lunastaa paikka pelaavassa kokoonpanossa, niin ollaan tulessa heti NHL 13'ssa. Elite -joukkue ja try-out -pyynnöt PSN:llä " kizor008 ":lle. Itse olen lomilla atm.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Aijaa, milläs perustein?

Coolshop on ollut ainoa kauppa, josta on ennakkotilattu peli tullut myöhässä. Varmaan oli postin moka, mutta VPD:ssä asiakaspalvelu toimii todella hyvin, ja aina tullut pelit ajoissa. Itse sain viime vuonna uuden pelin vpd:stä, kun änärin mukana ei tullut online passia. Sanoivat että voi kestää, koska tiedustelevat asiaa EA:lta, mutta tuli kuitenkin yllättävän nopeasti.


Voi olla, että on jossain jo sanottu, mutta NHL 13 maalivahtina pelatessa ei ole enää oikealla tatilla tehtäviä manuaalisia torjuntoja. Oikeaa tattia voidaan nyt käyttää johonkin muuhun, josta saamme tod. näköisesti pian lisää tietoa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Just tänään katsoin Uncharted 3:n bonuksista erään videon, jossa kerrottiin Naughty Dogin tehneen pelin avuskohtauksessa esiintyvää lontoolaista pubia monen kuukauden ajan. NDogin tiimi on kuulemma täynnä perfektionisteja ja he tekivät kyseisestä pubista millintarkasti oikean näköisen. Joten miksei sama onnistuisi myös EA:lta areenoiden kohdalla? Yksi vastaus on kunnianhimo jota heillä ei ole riittävästi. Minusta on jo kauan tuntunut siltä, että esim. fifaa tehdään oikeasti rakkaudesta lajiin, toisin kuin änäriä. Valitettavasti. NHL 13:n osalta näyttää kuitenkin harvinaisen lupaavalta.

Just olen pelannut fifaa viikon verran ja voin sanoa että olet aivan oikeassa...onko sitten niin että vuodessa ei kerkeä kiertämään kaikkia halleja läpi saatika keräämään niitä yksityiskohtia sieltä...luulisi että näin oltaisiin jo tehty,sen verran kuitenkin vähän noita halleja verraten fifan areenoihin...mutta en minä ainakaan itke jos jossakin on yksi penkki liian vähän...pääasia et jokasessa hallissa on siihen halliin kuuluva imago,tunnelma ja näyttää pääosin oikealta.Mut sellasen tempun voisivat tehdä että jokanen sm-liigan joukkue ei pelaisi hikisessä hartwall-arenassa...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Mut sellasen tempun voisivat tehdä että jokanen sm-liigan joukkue ei pelaisi hikisessä hartwall-arenassa...

Totta, vaikken ole sm-liigajoukkueisiin vähään aikaan koskenutkaan. Voisivat edes nimet vaihtaa, jos hallien teko on liian vaikeaa. SM-liiga voisi olla pelattava, jos lisättäisiin mahdollisuus pelata BaP modea ja Be A Gm modea kaikilla liigoilla. Sitten kaukaloiden koko paljon pienemmäksi, ja pelaajien kokonaisuudet vaativat minusta parantamisen varaa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Jaa meinaatko, että oikeassa elämässäkin veskat koppaa jokasen takatolppa-onetimerin? No tää tais olla trolli. :)

Missä vaiheessa väitin mitään tuollaista? Tämä on vain aivan helvetin naurettavaa ja säälittävää parkumista, koska teille ei todistetusti kelpaa mikään mitä EA tekee.

a) maalivahdit torjuu kiekkoja varmoistakin paikoista = ei saa maaleja mistään, fix it, EA!!!11
b) maalivahdit ei ota kärjistetysti sanoen mitään kiinni = maaleja tulee kokoajan, fix it, EA!!!11
c) maalivahdit torjuu joskus kiekkoja varmoista paikoista ja joskus imee helppoja = maalivahdit on ailahtelevia, fix it, EA!!!11

Olen joskus aiemminkin avautunut tänne samasta asiasta, mutta ämveeäntee? :confused:

Eikö se nimenomaan ole hyvä, että maalivahti ottaa myös noita varmoja takatolppa-onetimereitä kiinni? Ja miksi käytät sanaa "jokaisen" noin minuutin klipin perusteella?

Räjähdän.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Totta, vaikken ole sm-liigajoukkueisiin vähään aikaan koskenutkaan. Voisivat edes nimet vaihtaa, jos hallien teko on liian vaikeaa. SM-liiga voisi olla pelattava, jos lisättäisiin mahdollisuus pelata BaP modea ja Be A Gm modea kaikilla liigoilla. Sitten kaukaloiden koko paljon pienemmäksi, ja pelaajien kokonaisuudet vaativat minusta parantamisen varaa.

No juu,itselle kelpaisi pelkästään että pelipaikan nimi olisi pelattavan joukkueen kaupunki mut mut...toisille se saattaa olla vakavampi juttu jos halli on hesasta ja nimi vaikka lahdesta...
Sekin olisi jo ihan älyttömän hienoa jos saisi be a pro:n alottaa euroopasta,mut taitaa olla vain haave :D Enpä silti itsekään pelaa sm-liigaa muuten kuin kaverin kanssa kautta,sekin aika vähäistä...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Sormet syyhyten odotellaan notta änäri putkahtaa postilaatikkoon. Hyvältä näyttää trailereitten perusteella, enemmän gameplayta vois tulla. Molaritkin näyttää jo paremmalta, toivottavasti eivät "liian" hyviä ole. Mutta enempää kehumatta, saa nähdä tuleeko kaikkien aikojen paras änäri ulos. EASHL:aa tulee paukutettua sen 24/7, saa nähä jääkö muulle aikaa. :D Sori offtopicia, mutta mitähän varten trailerissa lukee "Available 9.11"? Eikö se pitäis olla 13.9? Korjatkaa jos olen väärässä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Peli julkaistaan Ameriikoissa 11.9. kun taas Euroopassa 13.9. Jos ite nyt oikein muistan, niin viime vuonna peli julkaistiin aikaisemmin Suomessa kuin Ameriikoissa. Sitä ennen aikaisemmin Ameriikoissa ja sitä ennen aikaisemmin Suomessa ja sitä rataa. Ensi vuonna siis Suomen/Euroopan vuoro saada peli käsiin ennen jenkkejä! :p
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Prokopjev puhuu täyttä asiaa. Aina pitää väkisin vääntää jotain kritisoitavaa. Hah!

No, EA:n peleistä vain on niin helppo löytää kritisoitavaa, varsinkin heidän uudistuksistaan (ja viittaan nimenomaan NHL-sarjaan). Vaikka peliä haluaisi miten kovasti rakastaa, on se vaikeaa, jos meno jatkuu niin kuin se on tähän asti jatkunut - bugisena ja jotenkin keskeneräisen oloisena. NHL 13:ta tulee sarjan paras peli, ja niin sen pitääkin olla. Mutta kuinka hyvä se on, jää vielä arvailun varaan. Eiköhän jokainen meistä halua että peli on mahdollisimman hyvä, jos ei satu olemaan aivan krooninen EA:n vihaaja.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Niin, Suomessa julkaistiin viimevuonna aikaisemmin, mutta eihän 13 nyt marraskuussa voi tulla? :O
 
Ylös Bottom