Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Voi olla, että on jossain jo sanottu, mutta NHL 13 maalivahtina pelatessa ei ole enää oikealla tatilla tehtäviä manuaalisia torjuntoja. Oikeaa tattia voidaan nyt käyttää johonkin muuhun, josta saamme tod. näköisesti pian lisää tietoa.

Oikea tatti toimii nyt samalla tavalla kuin Fifassa, eli tatilla voi ennakoida tulevan laukauksen suunnan. Onnistuneella ennakoinnilla kiekot saa torjuttua paremmalla prosentilla, väärään suuntaan ennakoidessa menee helpommin mutta heikon laukauksen saattaa silti saada torjuttua.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Oikea tatti toimii nyt samalla tavalla kuin Fifassa, eli tatilla voi ennakoida tulevan laukauksen suunnan. Onnistuneella ennakoinnilla kiekot saa torjuttua paremmalla prosentilla, väärään suuntaan ennakoidessa menee helpommin mutta heikon laukauksen saattaa silti saada torjuttua.

Kuulostaa hyvältä. Skate left, shoot right, niinkuin on tapana sanoa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Missä vaiheessa väitin mitään tuollaista? Tämä on vain aivan helvetin naurettavaa ja säälittävää parkumista, koska teille ei todistetusti kelpaa mikään mitä EA tekee.

a) maalivahdit torjuu kiekkoja varmoistakin paikoista = ei saa maaleja mistään, fix it, EA!!!11
b) maalivahdit ei ota kärjistetysti sanoen mitään kiinni = maaleja tulee kokoajan, fix it, EA!!!11
c) maalivahdit torjuu joskus kiekkoja varmoista paikoista ja joskus imee helppoja = maalivahdit on ailahtelevia, fix it, EA!!!11

Olen joskus aiemminkin avautunut tänne samasta asiasta, mutta ämveeäntee? :confused:

Eikö se nimenomaan ole hyvä, että maalivahti ottaa myös noita varmoja takatolppa-onetimereitä kiinni? Ja miksi käytät sanaa "jokaisen" noin minuutin klipin perusteella?

Räjähdän.

Hohhoijaa..

On tosiaan hirveää parkumista, jos kommentoin maalivahteja koskevaa videota. Tiedän kyllä, että veskat ei tosiaankaan tule koppaamaan oneja hirveän paljon paremmin kuin nytkään. Videossa tietysti vain esitellään näitä uusia ja hienoja venymisiä ynnämuita mailaseivejä. Mutta EA:sta ei koskaan tiedä. Muistanet tämänhetkisen version perstaklibugit, etukulmabugit yms. Ja tuo kommenttisi.. Mites se olisi pitänyt tulkita?

Räjähdän.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Hohhoijaa..

On tosiaan hirveää parkumista, jos kommentoin maalivahteja koskevaa videota. Tiedän kyllä, että veskat ei tosiaankaan tule koppaamaan oneja hirveän paljon paremmin kuin nytkään. Videossa tietysti vain esitellään näitä uusia ja hienoja venymisiä ynnämuita mailaseivejä. Mutta EA:sta ei koskaan tiedä. Muistanet tämänhetkisen version perstaklibugit, etukulmabugit yms. Ja tuo kommenttisi.. Mites se olisi pitänyt tulkita?

Räjähdän.

Jopa täällä on vähän "jääkiekkomeininki",kaverit tappelee jo ennen pelin ilmestymistä kuin T.Domi aikanaan hallin käytävällä ennen peliä :D Ei kai...jokasella on oma mielipiteensä ja siihen oikeus,joten jos kuoppaatte tämän ja ratkotte asian kentällä ;)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Jopa täällä on vähän "jääkiekkomeininki",kaverit tappelee jo ennen pelin ilmestymistä kuin T.Domi aikanaan hallin käytävällä ennen peliä :D Ei kai...jokasella on oma mielipiteensä ja siihen oikeus,joten jos kuoppaatte tämän ja ratkotte asian kentällä ;)

En mä tässä mitään tappele. Kommentoin videota, johon kaveri heitti jonkun mukahauskan kommentin, jonka tulkitsin väärin. Kentällä ratkominenkin saattais olla haastavaa, kun ei ole kaverin käyttäjänimestä mitään tietoa. ;)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Paljon olen miettinyt mikä 12:ssa oli hyvää ja huonoa Be A Pro:n näkökulmasta. Kun sitä lähinnä pelaan,niin kirjottelenpa tännekin sitten hiukan juttua:

NHL12:n Be A Pro oli oikeastaan aika isokin askel parempaan suuntaan edeltäjiin verrattuna.
Tappeluja tuli kyllä nyt ihan riittävästi ja oikeilta äijiltä,eli tappelijoilta pääasiassa,samoin jäähyjä.Syy tähän oli yksinkertaisesti se muiden vaihtojen simulointi,siitä voisin antaa EA:lle oikein papukaijan merkin!(niitä suuria positiivisia juttuja).
Se mikä jäi ärsyttämään oli se,että sun oman ukkosi piti tehdä vähintään piste/peli kaudella jos mielit pärjätä runkosarjassa...joukkue rakentuu sun ympärille heti kun pelaat ylhäällä (miksi ei sitten vasta kun sun arvotkin näyttää siltä 85+),sulta vaaditaan jumalattomia tehoja joka pelissä tai farmi kutsuu (tai junnusarjaan takasin),miksi samat säännöt ei koske muitakin joukkueen pelaajia?

Esimerkkinä yksi mun pelaama ura: Aloitin junnusarjasta normaalisti...ekan kierroksen eka varaus Boston Bruins.(arvona 77 ja kausi oli jo 2014-15) Pääsin rosteriin 3.ketjuun josta nousin pikku hiljaa ylöspäin aina 1. ketjuun asti tehden lähes väkisin pisteitä jotta tuli voitettua edes muutama peli.
42 peliä ja 17 voittoa joukkueella jonka overall on yli 95? 1. ketjun sentteri,Bergeron - 0 pistettä ja 42 peliä! miten hitossa voi olla ykkösketjun sentteri noilla tehoilla?
Lucic 2+5 42 peliin...Chara 0+3 42 peliin,Horton 4+1 38 peliä! wtf? Tein itse 3. ketjussa piste/peli ja sen ketjun sentteri Seguin teki samat pisteet,eli syötin jokasen ja tein jokasen jonka se syötti.Tämä siis silloin kun olin itse joukkueessa (tipuin junnusarjaan puolessa välissä kautta).Kun taas en ollut joukkueessa,kauden loputtua Bergeronin tehot oli jo 10+32,Charallakin oli 11 maalia...
Myöskin se pisti silmään että mitä paikkaa itse pelaat,muut samaa paikkaa pelaavat eivät tee oikeastaan mitään...Jos olet 1. ketjun vlh,2.ketjun vlh ei tee kuin sen 5+5 kaudessa (tuurilla enemmän,tai jos samassa yv:ssa kun itse olet)...sama jos olet 2. ketjun vlh niin 1. ketjun vlh ei tee mitään,kuten yllä muuan Lucic...

Tämän haluisinkin pelin tekijöiden korjaavan - kaikille pelaajille samat säännöt kuin sun Be A Pro-ukollesi,eli farmi kutsuu jos ei tapahdu.
Toiveena onkin, että 13:ssa se oman ukon pääsy johonkin seuraan ei ole kummempaa kuin Nokelaisen siirto Habseihin...eli rakentaisi liikaa joukkuetta yhden nuoren hyökkääjän varaan,tai vaatisi jotain mahdottomia,kukaan ei ole Crosby syntyessään :D (tai Gretzky,tai Lemieux,tai,tai,tai...)
Joukkue voisi pelata sillä tasolla kun sen hetkinen joukkueen moraali,pelaajien taitotaso ja motivaatio ovat...
En oikein keksi kunnollista selitystä miksi se joukkue johon pääset,on aina umpisurkea heti kun itse pelaat siellä...

Ylivoima ja alivoima ilmeisesti tulee korjaantumaan 13:aan sen verran,että oikeat yv-pelaajat pelaa yv:ssä ja av-spesialistit alivoimaa,tosin en ole varma toimiiko se sitten Be A Pro:ssa myös...pelinrakentajana av:ssa on välillä tosi turhauttavaa...

On sen verran paljon "korjattavaa" pelin tekijöillä että en usko tulevan vieläkään sellasta ns. täydellistä lätkäpeliä mut parempaan suuntaan ainakin pitäisi olla menty.Jäätymisistä kun vielä saisivat juttua tehtyä,pelin pitää toimia kuitenkin :D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Jos tähän ei saada päivitettyä hpk:n pelipaitoja ja logoa niin pitää kyllä ihmetellä paljon ea:n toimintaa. On jo menty 2 edellistä väärillä kotipaidoilla.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Jos tähän ei saada päivitettyä hpk:n pelipaitoja ja logoa niin pitää kyllä ihmetellä paljon ea:n toimintaa. On jo menty 2 edellistä väärillä kotipaidoilla.

Niin no ilveksen paidoissahan ei ole logoa ollenkaan, unohtamatta tietänkään änärien upeita maajoukkuepaitoja...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Niin no ilveksen paidoissahan ei ole logoa ollenkaan, unohtamatta tietänkään änärien upeita maajoukkuepaitoja...

Niin no kuka viitsii edes pelata SM-liigaa / maajoukkuepelejä lentokenttäkaukalossa ja läskipelaajia ohjaillessa..
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Ea:n pitäs saada tehtyy uusia animaatioita kun voitta poffit olis se kyl jännää. kun 08 oli poffien viimen ratkaiseva ottelu tuli aina jotakin sellaisia animaatioita miten joukkue on pelannut ne fukin poffit



ps. anteeksi huono kielen käyttö.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

NHL 13:sta Jari Kurri Legendary Edition | Xbox 360 -uutisia | Livegamers <<-- No johan pomppas! :D Hieno kunnianosoitus toki Jari Kurrille. :rolleyes:

Eipä tosin taida olla mitään eroa tuon Stanley Cup Collectors Editionin kanssa kuin se, että mukaan tulee tuo "Jari Kurri Legendary Edition SteelBook"? Korjatkaa toki jos olen väärässä...silti hieno juttu Kurrin kannalta. :)

Tarkoittaako tuo nyt sitä, että tuon mukana tulee joku vihkonen Kurrista, missä kerrotaan hänen saavutuksistaan tms. ? Olisi hienoa jos paketin mukana tulis vaikka Kurrin HUT-kortti. Olisi kyllä ylipäätään hienoa jos Kurrin kortti vihdoin mukana olisi. Mutta eipä nuo Collectors Editionin edut minusta 40e:n arvoisia ole, niin taidanpa tilata ihan normaalin version, tulee siinä kuitenkin muutamat boost-varusteet ja hut- pakkaukset mukana. :cool:
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Tältä näyttää Kurri kansi (tai siis mikä steelbook nyt olikaan): http://www.netanttila.com/campaign/TopTen-NHL13-ennakkomyynti.jpg
Jos nyt Kurrista ei tule yhtä legenda pelaajaa ni millos sitten? Luulen että tänä vuonna tulee useampia uusia legendoja, koska legendoja on sen verran paljon. Teppo Winnipeg, eikun siis Teppo Winn---, ei kun Winnipegin Teppo, äh, siis Teppo Numminen saattaisi olla yksi uusista legendoista koska olihan hänelläkin aivan uskomaton ura. Myös Joe Sakic tai Foppa olis ihan kiva, vaikka eihän legendoilla nyt hirveästi väliä olekaan. Nyt se Rinne kansi Suomessa tuntuu entistä epätodennäköisemmältä, kun EA pakottaa maksaa 40€ jos haluaa välttämättä suomalaisen kanteen. Itse en koe tarvetta tälle Kurri editionille. Sit kun Selänteestä tehään erikoisversio ni sen vois sit hankkia.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Jotain ideaa ostaa ylihintainen Stanley Cup- tai Kurriedition? Kurrin paperisella kansikuvalla ja muutamalla hassulla boostilla saat jo toisen änärin...
 
Jep. On. Parikybää sinne tai tänne pelistä jota pelaa vuoden aktiivisesti, ja joka jää hyllyyn muiden hokkien rinnalle.

Ostin myös season passin parin ennakkopäivän takia.

Eipä paljoa purista työtätekevää ihmistä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Jep. On. Parikybää sinne tai tänne pelistä jota pelaa vuoden aktiivisesti, ja joka jää hyllyyn muiden hokkien rinnalle.

Ostin myös season passin parin ennakkopäivän takia.

Eipä paljoa purista työtätekevää ihmistä.

Ei kyllä työtöntäkään (tai kuten minä:työtä tekevä työtön)...eikä muuten sossun turvalla elävääkään,sen voin sanoa...eria sia sitten viikkorahoilla elävällä :D
Sieltä mistä pelin saa varmuudella ja ajoissa on mun mielestäni kaikista paras se myös hommata vaikka maksaiskin hiukan enempi...kuitenkin se maksaa ittensä takasin kun on sen (lähes?) vuoden pelattava peli...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Pakko osallistua tähän hintakeskusteluun sen verran, että vaikka itsekin töissäkäyvä olen, niin en silti tyytyväisenä maksele ylimääräisä peleistä. Odottelen mielummin muutaman päivän ylimääräistä, kun makselisin n.25 euroa ylimääräistä.

Itse pelistä sen verran, että perhana kai se on tämäkin taas ennakkotilattava. EA:lla ollut fokus oikeissa asioissa ja peli vaikuttaa siltä, että ottanut ihan askelia eteenpäin. Näin pääosin offline-pelaajana kehitetyt asiat ovat tärkeitä nimenomaan Be A GM:ää ja BaPia varten. Maalivahdilla tulee todennäköisesti taas hetki pelattua prota ja GM:ää veivailtua lähes joka joukkueella. :D Taktiikat, luistelu, maalivahdit, presentaatio. Kaikki tärkeitä GM:ää ajatellen.
 
Ylös Bottom