Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Mutta vieläkin kun voittaa mestaruuden ja pelaajat menevät maalin luokse juhlimaan, niin hanskat + kypärät eivät lennä ja se näyttää todella typerältä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Mutta vieläkin kun voittaa mestaruuden ja pelaajat menevät maalin luokse juhlimaan, niin hanskat + kypärät eivät lennä ja se näyttää todella typerältä.

Mistäs tuo tieto on peräisin? Itse en ainakaan ole huomannut kenenkään sanovan mitään tuohon, vai onko mennyt ohi? Totta, että voisi vähitellen alkaa uudistaman noitakin, mutta ei se ainakaan minua haittaa, sillä jos joskus jollain heikommalla jengillä voittaa, niin tulee kyllä oltua sen verran fiiliksissä, että se ei hirveästi haittaa.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Mistäs tuo tieto on peräisin? Itse en ainakaan ole huomannut kenenkään sanovan mitään tuohon, vai onko mennyt ohi? Totta, että voisi vähitellen alkaa uudistaman noitakin, mutta ei se ainakaan minua haittaa, sillä jos joskus jollain heikommalla jengillä voittaa, niin tulee kyllä oltua sen verran fiiliksissä, että se ei hirveästi haittaa.

Taisi olla jossain videossa. :confused:
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Mistäs tuo tieto on peräisin? Itse en ainakaan ole huomannut kenenkään sanovan mitään tuohon, vai onko mennyt ohi? Totta, että voisi vähitellen alkaa uudistaman noitakin, mutta ei se ainakaan minua haittaa, sillä jos joskus jollain heikommalla jengillä voittaa, niin tulee kyllä oltua sen verran fiiliksissä, että se ei hirveästi haittaa.
Juuri tuosta uusimmasta videosta.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Juuri tuosta uusimmasta videosta.
No Juuri katsoin tuon videon uudestaan, ja missään ei kyllä näkynyt muuta voittoa, kuin LA:n Clarence Campbell Bowlin voitto. Varmaan veditte johtopäätöksen tuosta, kun tuota ei ole uudistettu, niin sitten ei myöskään mestaruusvideota. Voi olla, Niin se kyllä varmaan on.
 
EA:n foorumeilla olevassa q&a-sessiossa muistaakseni mainittiin Cup-juhlinnan pysyneen suht ennallaan. Ei kannun kanssa luistelua etc.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

EA:n foorumeilla olevassa q&a-sessiossa muistaakseni mainittiin Cup-juhlinnan pysyneen suht ennallaan. Ei kannun kanssa luistelua etc.

Nyt kun tuohon Presentaatioon on kerran niin panostettu, niin ei olisi varmaan ollut iso homma tehdä edes yhtä uutta videota sinne juhliin. No, se nyt ei maailmaa kaada, Kuitenkin olisi varmaan ollut kivempi itsekin tuuletella ja ihmetellä mitä seuraavaksi tapahtuu. Ei varmaan kauaa olisi tuon tekemiseen mennyt. No, parin vuoden päästä EA:lla haukutaan tietysti tämäkin versio pystyyn, ihan vain siksi, että seuraavassa pelissä on pelaajilla oikeat naamat, Play-off parrat, ja nuo kannunnostot on päivitetty. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Tulee vaikeuksia jo tossa lempijoukkueen valitsemisessa, kun ei ole mitään erityistä lempijoukkuetta. Saakohan siihen jonkun mixin jossa se vaihtuis se taustalla näkyvä jengi. Ei varmaan, ja eihän sillä nyt mitään merkitystä olekkaan :p.

Mut juu, hienolta näytti toi uusin viteo.

Käytä sm-liigan joukkueen taustana jos ei löydy sopivaa :D ...mahtaako muuten saada laitettua? Näkee varmaan vasta sitten kun peli ilmestyy...



On muuten tavallisen tylsää jos ei vieläkään tule juhla kulkuetta hallin ulopuolelle...ei ole vaikeaa tehdä sellanen video missä olis mualtakin kuin vain hallin sisältä jotain kuvaa.Ja kunnon palkintogaala/draft-tilaisuus kehiin,ehkä sitten 14 tai 15 kesittyy niihin. Saisivat nyt pelin kuntoon kunnolla,ei mitään jäätyilyjä tai vastaavia hiusten lähtöä aiheuttavaa toimintaa.:D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Käytä sm-liigan joukkueen taustana jos ei löydy sopivaa :D ...mahtaako muuten saada laitettua? Näkee varmaan vasta sitten kun peli ilmestyy...
Minä sanoisin, ettei valitettavasti taida onnistua. Mutta olisihan se siistiä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Itselleni jäi nyt yhtenä parhaimmista juttuina mieleen se, että enää ei näytetä niitä paitsioita, jos edeltävä tilanne oli vaikka iso taklaus tai huipputorjunta.
Täysin sama lupaus kuin mikä annettiin ennen NHL 12:n julkaisua. No, varmaankin tuo nyt 13:ssa on sitten kunnossa.

Lähetyskuvakulma näyttää todella onnistuneelta. Presentaation osalta olen silti hyvin huolestunut pelaajien liikkeistä pelikatkoilla ja maalin jälkeen. Vähintään jälkimmäisen osalta on koko homma mitä todennäköisemmin viime vuoden tapaan mokattu täysin. Taas saa harmitella sitä, miten todella helposti toteutettavissa oleva asia on onnistuttu toteuttamaan näin huonosti.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Todella Hyvältä kyllä näyttää! Uudet animaatiot näyttää erinomaisilta, ja vihdoin voi tuota vasenta tikkua käyttää edes johonkin muuhun kuin luisteluun.
Jokseenkin kuluneelta alkaa ehkä kuulostaa tämä, mutta ei voi muuta sanoa kuin että näyttää ennennäkemättömän paljon oikealta jääkiekolta. Heti videon alussa tuli sellainen fiilis. Tietysti jotain hienosäätöä on aina, mutta niitä ehtii sitten parannella ennen NHL 14:een... ellei jopa 13:eenkin vielä.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Mistäs tuo tieto on peräisin? Itse en ainakaan ole huomannut kenenkään sanovan mitään tuohon, vai onko mennyt ohi? Totta, että voisi vähitellen alkaa uudistaman noitakin, mutta ei se ainakaan minua haittaa, sillä jos joskus jollain heikommalla jengillä voittaa, niin tulee kyllä oltua sen verran fiiliksissä, että se ei hirveästi haittaa.

Tossa Presentation Overhaulissa kohassa 1:27.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Tuosta Versteegin rankkarista sen verran, että näyttää olevan mahdollista harhauttaa maalvahti toisin kuin 12:toista se oli melkein mahdotonta harhauttaa kunnolla.

Kyllä 12:ssa maalivahtia sai uunotettua vähintäänkin tuolla tavalla, joskus jopa enemmänkin. Enkä tuossa Theodoren touhussa näe mitään "kaffeelle lähtöä", vaan hieman valuu liikaa sivulle, mutta mukana silti on. Suuri ongelma tuossa on se, että Theodore valuu sivulle patjoillaan, mutta ilman minkäänlaista liikevoimaa joten hän vaihtaa easportsmaisesti suuntaa lennossa kuin matolla olisi ja on torjua kiekon. Tämä Datsyuk vs. Vokoun on klassinen esimerkki täysin vastaavasta tilanteesta, mitä käy kun molari tipauttaa sivuttaisliikkeessä patjoilleen. Mutta ehkä ihan hyvä ettei noin räikeitä ole, väsyneitä glitch, cheese ja money goal -juttuja saa kuunnella muutenkin ihan tarpeeksi.

Luisteluanimaatiot näyttävät todella hyviltä muuten, mutta tuo takaperinluistelu kiekon kanssa on hölmön näköistä, kun kiekko on kuin liimattuna lapaan. Toivottavasti pelivälineen saisi edes hieman herkemmin irti lavasta tuon takaperinluistelun tai pyörimisen aikana.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Ite ainakin innoistuin siitä, että vihdoin voi myös vasemalla tatilla saada jotain aikaa, koska oikeastikkin harhaustus perustuu enemmän painonsiirtelyyn kuin pelkkään mailan vispaamiseen.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Tossa Presentation Overhaulissa kohassa 1:27.

Ei juhli Stanley Cuppia, vaan Clarence Campbell Bowlia. Vaikka varmaan on juuri niin, että jos Mestaruusjuhlintaa olisi uudistettu, olisi myös lännen ja idän voittojuhlinta uudistettu.
 
Ylös Bottom