Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Tuntuu kyl toi kiekon saaminen häkkiin hävyttömän vaikeelta... 4 peliä pelannu ja kertaakaan ei ole vielä verkko heilunu:eek: No muuten ei oikeestaan valittamista olekkaan :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Anteeksi että saatan tulla pilaamaan päivänne mutta tulempahan siltikin. :(

Valitettavasti löysin pelistä jonkinmuotoisen maalintekobugin. Tulet keskeltä, leikkaat vasemmalle ennen hyökkäyspään aloitusrinkuloita ja tähtäät oikeaan yläkulmaan ja yleensä siitä tuli maali.

Kun huomasin tämän, testasin kuinka monta maalia saan tehtyä. Olin jo kuusi maalia hävillö mutta voitin 9-7.

En tiedä miten toimii, pitää tehdä juuri oikealla tavalla.

Joo, itekkin huomasin saman. Toivottavasti lopullisessa versiossa tuo olisi korjattu. Mitenköhän EA:lle voisi raportoida noista "varmoista maaleista"? EA on näköjään paikannut jo yhden varman maalin (NHL 13 "Always" Goal Fix - NHL 13 Demo Available Now! - YouTube) niin jospa ne korjais tämänkin.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Vaikkei ole mahdottomia tullut demoa pelailtua niin free skatessa on tullut löydettyä jo reipas kymmenen tapaa heittää helppo häkki. Ja suurin osa on juurikin tuon L2 ansiota. Eiköhän noita raportoida ihan tarpeeksi :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Hyvät herrat. Keskustelu käy kuumana, joten heitän lusikkani soppaan. Kirjoitin omaan blogiini aiheesta uusi änäri. Kommentoikaa, jos vain jaksatte, blogini kommenttikenttään, taikka tänne. Multa on varmasti lyhyen testailun jälkeen jäänyt miljoona asiaa huomiotta, mutta mietteitä tässä: Koillismaan syys: Ensipuraisu demosta
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Mistä/miten saa sen season ticketin ladattua? Koetin tuossa storea selailla mutta sieltä ainakaan löytäny. Saisi tän änärin broidille ladattuu, kun se tulee.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Kylläpäs PS3 miehiä rankastaan tän änärin kanssa...

Ei saa Season tickettiä
Demon sai yli päivän myöhemmin
Demosta ei saa HUT pakkoja
Ja kuvanlaadustakin on keskustelua...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Eipä ole demoslidereilla ainuttakaan jäähyä tullut esim. selkään taklaamisesta.. edes kakkosta vaikka aivan sikana olen koittanut ajella vihuja paskaksi. Kerran meni pleksi rikki.
Ainoat jäähyt mitä on tullut on ollut noita mailapuolustusjäähyjä..

Itse sain yhden vitosen selästä taklaamisesta, ihan iloisesti Kopitar luisteli sinne rankkuaitioon eikä muuten palannut pellin. :D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Reilu kymmenisen erää olen demoa pelannut, ja valtaisat odotukset eivät ole pettäneet. Kriittisenä suomalaisena on kuitenkin välianimaatioista edelleen todettava, että hiukan tönkösti ne on toteutettu ainakin vielä demossa. Esim. tuuletus-animaatiot ovat jääneet jonkin verran keskeneräiseksi, mm. tänään lauottuani kiekon omaan reppuun pelaajani hakkasi kerran kaksi mailaa jäähän ja käveli kuin muina miehinä mailaa hioen vaihtopenkin suuntaan. Onhan näitä muitakin, joskus kentällisten mennessä vaihtoon tekniikka vähän pettää varsinkin kun hallia kuvataan kauempaa.

Näitä pikkuruisia epäkohtia lukuunottamatta demo on juuri sellainen mitä odotettiinkin; paljon miinusta ei löydy, plussaa sitäkin enemmän. Tosin tykkäisin kovasti, jos Oma musiikki olisi demossakin mukana. Mutta se on sitten syyskuussa, jota odotan harvinaisen suurella innolla.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Alan olla 99,9 prosenttisen vakuuttunut, että tuo koko demo on samaa pro-vaikeustasoa alusta loppuun. Äsken pelailin ns. superstar/hc -asetuksilla Losilla, NJ johti 3-1. Iskin aika nopeasti Richardsilla irtokiekon maaliin ja lähdin jahtaamaan tasoitusta. Viimeiselle minuutille mentiin, jäällä väsynyt kolmoskenttäni jyrän alla. Sain kuitenkin Jarrett Stollilla riistettyä kiekon omissa, lähdin kuskaamaan vasemmalta epätoivoisesti noin neljää Devils-äijää vastaan, oikealla kiisi joku oma. Mietin jo hätäistä syöttöä, mutta kaista oli auki koko ajan joten päätin jatkaa, punanutut varjosti vain keskikaistaa koko poppoolla ja lopulta olin helposti alueella. B-pisteen yläkaarella joku tuli jo eteenkin, mutta niin sopivasti että sain vetää toedragit jaloista etuyläkköön. Tasoitus ja pelikelloon jäi 15 sekkaa. Tämä ei olisi milloinkaan onnistunut NHL12:ssa.

Tuota edelltäneen pelin ratkaisin puoli minuuttia ennen loppua, Dwight Kingillä vasemmalta estelyittä sisään, pieni jarrutus ja cross-crease kirjaimellisesti Martyn varusteita hipoen takakulmalle rynnineelle Pennerille. Penneriä kyllä seurasi kolme Devilsiä, mutta he lopettivat luistelun B-pisteillä eikä Marty halunnut katkoa syliin tullutta syöttöä vaan haki hilight-spagaateja.

Samalla olen myös 100 prosenttisen vakuuttunut että odotan ainakin viikon ja luen palstakommentit ennenkuin hankin tämän. Niin paljon pelottaa tämä surullisesti hypetetty brainfart IQ.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Kylläpäs PS3 miehiä rankastaan tän änärin kanssa...

Ei saa Season tickettiä
Demon sai yli päivän myöhemmin
Demosta ei saa hut pakkoja
Ja kuvanlaadustakin on keskustelua...

no itsellä ainakin ilmoittaa että olen saanu ne paketit jne. ongelma oli jenkkistoresta ladatusta demosta
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]Molarin toiminta

Hei, Voisitteko vastata ? En ole pariin viime vuoteen ostanut peliä, (En ole katsonut tarpeeksi hyväksi). Nyt näyttäisi siltä että kannattaa a. Maalivahtina oleminen kiinnostaa ja siitä kysymykseni koskevat ;

Tässä pelissä molari tekee siis automaattitorjunta vielä, vaikkei itse tee mitään, Mites tuo oikea tatti onko sillä mitään virkaa ?

Tarkoitan sitä että jos maalivahti on oikein sijoitettuna, ja lähtee hyvältä paikalta hirmulämäri, eikä itse tee mitään niin kiekko menee fysiikan lakien mukaan maaliin , ok. Sama tilanne mutta nyt ennakoit sillä oikealla sauvalla ja teet sillä torjuntaliikkeen siiihen suuntaan mihin kiekko menee ja pystyt torjumaan kiekon?.. Onko näin ??? silloin sillä oikealla sauvalla olisi molarin toiminnassa jotain järkeä. ystävällisin terveisin tun3
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Kultakypärät olisi ihan mukava lisäys.
Samaa olen itsekin odottanut jo moneen versioon. Pitäiskö meidän kerätä iso luettelo nimiä (adressin tyyppinen tms.) ja pyytää EA:lta kultakypäriä SM-Liigaan? Lienee nyt enää liian myöhäistä tuohon NHL 13:aan.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Samaa olen itsekin odottanut jo moneen versioon. Pitäiskö meidän kerätä iso luettelo nimiä (adressin tyyppinen tms.) ja pyytää EA:lta kultakypäriä SM-Liigaan? Lienee nyt enää liian myöhäistä tuohon NHL 13:aan.

Kultakypärät olisivat mielestäni ihan jees EASHL:ssäkin...Tietäisi ketä vartioida enemmän :)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Itse sain yhden vitosen selästä taklaamisesta, ihan iloisesti Kopitar luisteli sinne rankkuaitioon eikä muuten palannut pellin. :D
Minä en onnistu sitten millään....oikein yritin ajella selästä,mut se pelaaja onnistuu aina väistämään jos sillä ei ole kiekkoa...täytyy koittaa ajella just kiekkoa pois heittänyttä enmmän...:D Sain kyllä jo pariin kertaan sen 2+2+2 jäähyn eli 6 minuuttia,taitaa tulla heti (aivan liian helpolla) jos tappelua pukkaa ja vastustaja ei siihen lähe ja yrität uudelleen (?) Voin vain kuvitella millasta tuo on eashl-pelaajille jos siellä joku törttöilee tota 6 minsan jäähyä,sehän ei ole edes henk.koht. kuten tappelusta tuleva penalty vai onko? Tänään ajattelin jatkaa tota ulosajon metsästystä vielä pariin kertaan :D

Peli on muuten taitanut lähteä painoon viimeyönä jos en väärin lukenut viestiä,sain sellasta infoa sitä seuraavalta tyypiltä...
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Kultakypärät olisivat mielestäni ihan jees EASHL:ssäkin...Tietäisi ketä vartioida enemmän :)
Nuo kultakypärät taisi ollakin vielä PS2:sen aikaan ( NHL 04:sta NHL 08). Kellään "kontakteja" EA:han, vois kysyä, että saisko niitä vielä 13:aan mukaan. Jos ei (mitä oletan), niin sitten edes NHL 14.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Sain kyllä jo pariin kertaan sen 2+2+2 jäähyn eli 6 minuuttia,taitaa tulla heti (aivan liian helpolla) jos tappelua pukkaa ja vastustaja ei siihen lähe ja yrität uudelleen (?) Voin vain kuvitella millasta tuo on eashl-pelaajille jos siellä joku törttöilee tota 6 minsan jäähyä,sehän ei ole edes henk.koht. kuten tappelusta tuleva penalty vai onko?

Aika harvoin noita tulee, tiimejä jotka pistää läskiksi noin pahasti. Mutta 6 minuuttia siinä tosiaan ollaan yv:llä.
 
Ylös Bottom