Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 [PS3/X360 Hype ja hankintaveuhkaaminen]

Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Meikä haki kaljaa ja retail version tosta pelistä, joten mun osalta tuo hemmetin season ticket jahkailu oli nyt sit tässä. Pistän tunnelmia jossain kohtaa ku kerkeen. Online moodit on kaikki kiinni toistaiseksi.

Online moodit tosiaan auennee huomenna klo 18.00.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Uskomattomiin mittasuhteisiin kasvanut tämä season ticket keskustelu. Ei voi kun nauraa. :D Pakko hakea laatikko olutta ja keskittyä seuraamaan tätä ketjua on nimittäin niin hyvää perjantai illan viihdettä. :)

Nimenomaa,ei voi kuin nauraa...itsellä ei ole lusikkaa sopassa mutta tämä on kyllä sitä normaalia toimintaa EA:lta..mitä ne ikinä tekeekin,se kusee näin! :D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Jos joku muu verkkokauppa.comista tilannut voisi tarkistaa omalta käyttäjältään, mitä tilauksessa nyt lukee kun tänään tullut se viesti sähköpostiin. Itse tilasin pelin heinäkuussa ja Mastercard meni umpeen elokuussa, mutta vasta tänään tuli sähköposti tuon tilausilmoituksen ohella, että katevaraus täytyy uusia. Tarkistan nyt vain, että onko oma tilaus tiputettu mappi Ö:hön tuon katevaraus sähläyksen takia. Itsellä tilauksessa lukee siis tällä hetkellä "Odottaa käsittelyä".
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Jos joku muu verkkokauppa.comista tilannut voisi tarkistaa omalta käyttäjältään, mitä tilauksessa nyt lukee kun tänään tullut se viesti sähköpostiin. Itse tilasin pelin heinäkuussa ja Mastercard meni umpeen elokuussa, mutta vasta tänään tuli sähköposti tuon tilausilmoituksen ohella, että katevaraus täytyy uusia. Tarkistan nyt vain, että onko oma tilaus tiputettu mappi Ö:hön tuon katevaraus sähläyksen takia. Itsellä tilauksessa lukee siis tällä hetkellä "Odottaa käsittelyä".
Elokuun puolivälissä tilattu "Odottaa tuotteita".
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

1h ja 23 min ja lataus alkaa usa tilillä. 6 tuntia unta ja eiköhän se oo jo latautunu pleikalle:D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

sen verran pleikkarin omistajille tiedoksi kun kävin kattomassa ea:n sivuilta sitä early release kaalenteria niin sinne euroopan kartalle on nyt myös lisätty ps3 kun siellä ennen on ollut pelkästään vain xbox. Eli jos tohon kalenteriin on uskominen niin myös ps3 omistajat pääsevät tänään klo 20.00 änäriin käsiksi jos omistaa season ticketin.EA SPORTS Season Ticket – 3 Day Early Access to select EA SPORTS video games | EA SPORTS
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Jos löytyy tiketin ostaneita EASHL:lää pelaavia pakkeja, niin olisi joukkuetta tarjolla ainakin tiketin ajaksi. Yhteyttä voi ottaa minuun täällä privalla. ;)
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Pistäkääs joku sit tilannepäivitystä kun onnistuu sen early releasen lataamaan joka pelittää ihan konkreettisesti:D
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Mitenkä tuon early release version lataaminen käytännössä tapahtuu?
Ostetaanko ensin tuolta ps stroresta season ticket, ja sitten illalla sinne ilmestyy myös Nhl 13 early release versio storeen? Meneekö se näin vai olenko ymmärtänyt väärin!
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Olivat eilen :D lähettäneet(cdon) änärin tulemaan kohti turkua...saas nähdä pääsekö ajoissa pelaamaan :eek:
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Hei voisko nyt joku vähän valaista, oon ihan ulkona. Elikkä siis ostin sunnuntaina vai maanantaina ton Season Ticketin ihan EU psn storesta, elikkä onks mulla nyt joku väärä versio ja mun pitää ladata se uudelleen vai mitä? Ja sit onks se nhl 13 early release tulossa tänään ? ja jos joku tietää niin mihin aikaan ?
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Eli siis. US Storesta voi pelin ladata jos on ostanut myöskin Season ticketin sieltä. Sitä ei voi pelata muulla psn accolla kun silä jolla latasit pelin, eli siis sama jolla kirjaudut US Storeen. Tällä hetkellä EU storesta ostettu season ticket ei toimi. Toimii toivottavasti piakkoin.
 
Vastaus: NHL 13 [PS3/X360 Hype]

Mutta ei kannata uudestaan ostaa tota Season Tickettiä EU:n psn storesta?, vai onks toi vieläkin joku "viallinen versio" ? Ja tiedänkö mistään, että onko mulla nyt EU vai US versio, kun joku selitti, että US versio oli ainakin myynnissä tuolla EU storessa, ja en tiiä onko toi mitä siellä nyt myydään ni vieläkin se US versio.
 
Ylös Bottom