Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]
Haha, ihailen tarinan kerrontaasi, mutta laitetaanpa ne faktat pöytään: Kuukausi-kaksi taaksepäin ja asetelmat oli toisinpäin. Teit 0-1 maalin ekan erän loppupuolella ja sitten alkoi se kauhea pyöriminen ja ajanpeluu mikä jatkui koko pelin ja tappiohan siitä tuli. Ite oon pistäny kaikki tämmöset pellet ylös ja kun tänään tulit vastaan ei voinut vastustaa kiusausta. Toivottavasti nyt tiedät miltä tuntuu kun ite ei voi tehdä yhtään mitään ja toinen vaa nauraa vieressä.
On jätkällä pokkaa huhhuh
Jos itse harrastaisin kyseistä paskaa, en todellakaan tulisi sen jälkeen julkisesti huutelemaan ympäri foorumeja. "Isketään nyt ne faktat pöytään":
- Mulla ei ole joka päivä aikaa pelata tätä peliä ja kun sitten kerkeän pelaamaan, se on juuri se pari kolme matsia mitä kerkeän vääntämään. Mulla on työt, muija, opiskelut, kaverit ja harrastukset, joten aika on todellakin kortilla. On mulla parempaakin tekemistä kuin tulla nettiin pyörimään ympyrää virtuaalipelissä ja kiusaamaan muita viattomia. Tänäänkin oli tarkotus vetää kaks peliä ennen änäripelien alkua.
- Kerran olen selkeästi pelannut aikaa tässä pelissä ja se oli Kuzutov Vitali käyttäjää vastaan. Siinäkin aloitin ajan peluun vasta kolmannessa erässä 3-0 johtoasemassa. Koko tämä skenaariokin oltaisiin voitu estää, jos kyseinen jannu ei olis edellisessä pelissä pelannut 55 minuuttia aikaa 1-0 johtoasemassa. Muutenkin harvinaisen rasittava vastustaja, joten koin, että ansaitsi sen. En ole sen jälkeen häntä vastaan pelannutkaan.
- Itsekin pistän rasittavat vastustajat ylös. Nimestäsi tuli heti pahoja aavistuksia mieleen, nyt ymmärrän miksi. Taisit viimeksikkin olla aika vittupää?
- Toki siinä vaiheessa, jos pelaat aikaa jokaisen AV:n ajan ja tasakentällisin venaat oman maalisi takana, että mun karvaus nousee ja toistat tätä sen kaksi erää, voi olla, että omat hyökkäyksiin lähdöt on hitaita. Itse pyrin kuitenkin rehtiin peliin netissä. Jos toinen on oikeasti kusipää, niin en minäkään katso sivusto kun toinen perseilee. Silti tuo ajanpeluu juttusi on täysin hatusta vedetty ja ilmeisesti haluat sillä itsellesi todistella, että oli oikeutettua olla mulkku? Noh, ainakin myönnät itsellesi, että ei tuo oikein ole. Toki valheilla helpotat omatuntoasi. Tapansa kullakin. :>
--
Loppusitaattina:
Itse kohtelen ihmisiä aina sillä tavoin miten he kohtelevat minua. Sen kuitenkin tiedän, että 1-0 johtoasemassa en todellakaan ala pelaamaan aikaa yli kahden erän verran. Että jos sulla on joku tarina, niin kerro se kokonaan ja totuudenmukaisesti. Äläkä sitten ihmettele täällä kun otat 5-0 turpaan ja pelasin aikaa oman AV:n aikana, koska sinäkin pelasit. Itseä ei kiinnosta yhtään tossa pelissä tuliko tappio vai voitto, mutta vituttaa, että meni taas tollasen jätkän takia hyvää vapaa-aikaa hukkaan. Tottakai tykkään voittaa, mutta hauskaa mä oon noihin peleihin tullu pitämään.