Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Hauska jatka :D.


''Nyt on sitten laitettu muutamat viimeiset pelaajat huttiin myyntiin 50pucksin lähtöhinnalla kolmeksi päiväksi Käykää huutelemassa jos kiinnostaa.
Huutojen loppuun asti edelleen mahd. ostaa myös rahalla suoraan pelaaja! hinnat näkyy alla.
Hyökkääjät:
Ovechkin 50E
Datsyuk 30E
Malkin 20E
SOTW Vanek 15E


Pakit:
SOTW Suter 15E
SOTW Staal 10E


Moket:
SOTW Rinne 25E'' ....^Pleikkarin puolella kans hauskoja jätkiä xD
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Myytävänä olisi vähän kaikenlaista !

HYÖKKÄÄJÄT

-J.Iginla
-M.St.Louis
-D.Heatly
-J.Carter
-T.J.Oshie

PUOLUSTAJAT
-R.Suter
-D.Doughty
-P.K.SUBBAN


MAALIVAHDIT

-M.Kiprusoff
-M.Smith





Myyn pelaajia jota yläpuolella mainitsin ota yhteyttä xbox gamertag on MEHK4444
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Onko täällä kukaan kiinnostunut Stanley Cup Editionin mukana tulleista korttipakoista? Itselle tavarat ovat turhia koska Liveä en omista. Eli 3 Stanley Cup HUT -pakettia ja 1 CCM Boost -paketti. Mailia voi pistää Humppapommi@hotmail.com niin neuvotellaan asiasta.
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Moro! Pelaan tota HUTtia ja saan voitosta aina maksimissaan 600 ea pucksia. Vaikka mun joukkue on oikeesti aika hyvä. Miten sitä palkkiota saa enemmän? vaikuttaako se kenttä missä pelataan tai se että joukkueessa ei ole kapteenia? Kun edellisellä joukkueella sain muistaakseni aina voitosta noin 1500ea pucksia. Onko vinkkejä mitä kannattaa tehä että ea puckseja saa enemmän?

-Jesse
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

En tiedä miten oot saanu 1500 pucksia joskus, mutta toi 600 on ihan perus. Ja huonommalla joukkueella saa enemmän puckseja ku hyvällä.
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Todennäköisesti silloin oli ollut menossa semmoinen viikonloppu, että sai tuplasti ea puckseja peleistä.
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Moi! Saako noita ea puckseja ostettua mistään? tai saako niitä millään muulla tavalla kun myymällä pelaajia tai muuta "kamaa" tai pelaamalla matseja?
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Löytyykö keltään tuota Red bull-logoa? DEL liigasta ja joukkue taisi olla Munchen.
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Moro,
elikkäs haluisko joku ostaa multa ea puckseja/pelaajia?
Pelaajat:
*Totw Leclavarier (90) 5e
*Toty Timonen (91) 10e
*Toty Voracek (91) 10e
*Toty Semin (91) 15e
*Toty Price (94) 15e

Siiitä sit valitteen pelaajat mitkä haluaisit joukkueeseesi. Voin myös myydä puckeja noin 300k yhteishintaan 30e. Kaikki listassa olevat pelaajat saa multa yht. 40e, siit sit miettiin kannattaako ostaa eriksee vai yhtee! laittakaa mulle viestiä Xbox 360 profiiliini : lauqqq, sillä en käytä tätä konsolifin sivustoo useesti. Kauppa tehdään tilisiirrolla.
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Laitetaan nyt vielä tänne oikeallekin puolelle...

Puckseja/pelaajia myytävänä euroja vastaan! Halvalla lähtee!

Hyökkääjät:

-(91) Gretzky
-(92) toty St. Louis
-(90) sotw Duchen
-Gaborik
-Marleau
-Kane
-Hall
-Toews
-Hossa
-Datsyuk
-Crosby
-Parise

Puolustajat:

-toty (93) Letang
-toty (93) Pietrangelo
-toty (91) Timonen
-sotw (91) Weber
-sotw (90) Green
-Chara
-E.Karlsson

Maalivahdit:

-sotw (93) Quick
-sotw (91) Kiprusoff

(Viikon/vuoden tähtien kokonaisuudet suluissa)

Tarjoa mielestäsi sopivaa hintaa joko yksittäisestä pelaajasta tai koko paketista. Myös puckseja voin myydä, mutta se edellyttää, että myyn ensin itse osan pelaajista, koska tällä hetkellä lähes kaikki pucksit on pelaajissa kiinni. Tarjoa yv:llä tai mailiin(mieluummin) niin sovitaan hinta kohdilleen ja sopiva tapa, miten pelaajat vaihtaa omistajaa. Kunhan ilmoitat maksaneesi ja rahat näkyvät tililläni, saat pelaajan klo 15 jälkeisinä aikoina välittömästi itsellesi.

Tästä koko joukkue kerralla huippukuntoon (kaikilla Carolina-paita, kemia joukkueella täysi 99), tai yksittäinen pelaaja omaa miehistöä vahvistamaan! Ota mieluiten yhteyttä mailiin, niin tavoitat minut nopeimmin: heikki84 (at) gmail (piste) com

Kannattaa olla nopea, ensimmäisenä yhteyttä ottanut on aina etusijalla!
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Morjes!

Viikonloppuna alko HUT temppuilee enkä oo nyt kahtee päivää saanu peleistä pucksei ja vaikka oisin voittanu matsei ni tulee merkintä tappiosarakkeesee. Onko jollai käyny samalla tavalla? Mikä avuksi?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Lähinnä huomautus Boxilla pelaaville, mutta kannattaa netissä varoa käyttäjää nimeltä K33pr. Näköjään löytyy täältä foorumeiltakin. Oltiin pari minuuttia pelattu ja syötin veskalla kaverin lapaan kiekon ja maalasi 1-0 johtomaalin. Loput 58min olikin sitten kiekon kanssa omassa päässä pyörimistä. Pari hyvää paikkaa sain rakennettua, mutta ei uponnut ja herralla voitto. Kaikki toki vetää tyylillään ja voittava tyylihän tuo on, mutta perkele, että oli tylsää. Kyllähän näitä sankareita aina välillä tulee vastaan, mutta harvemmin suomalaisia. Lähinnä juuri nämä junnut ja ulkomaalaiset ranking-pelaajat tätä harrastavat. Joillekin se voittaminen on vain niin tärkeää.

Oli ensimmäinen kerta kun vastustaja alkaa selittelemään, että minä pelasin viimeksi aikaa. Ihme sekopäitä tänne nettiin mahtuu.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Lähinnä huomautus Boxilla pelaaville, mutta kannattaa netissä varoa käyttäjää nimeltä K33pr. Näköjään löytyy täältä foorumeiltakin. Oltiin pari minuuttia pelattu ja syötin veskalla kaverin lapaan kiekon ja maalasi 1-0 johtomaalin. Loput 58min olikin sitten kiekon kanssa omassa päässä pyörimistä. Pari hyvää paikkaa sain rakennettua, mutta ei uponnut ja herralla voitto. Kaikki toki vetää tyylillään ja voittava tyylihän tuo on, mutta perkele, että oli tylsää. Kyllähän näitä sankareita aina välillä tulee vastaan, mutta harvemmin suomalaisia. Lähinnä juuri nämä junnut ja ulkomaalaiset ranking-pelaajat tätä harrastavat. Joillekin se voittaminen on vain niin tärkeää.

Oli ensimmäinen kerta kun vastustaja alkaa selittelemään, että minä pelasin viimeksi aikaa. Ihme sekopäitä tänne nettiin mahtuu.
Haha, ihailen tarinan kerrontaasi, mutta laitetaanpa ne faktat pöytään: Kuukausi-kaksi taaksepäin ja asetelmat oli toisinpäin. Teit 0-1 maalin ekan erän loppupuolella ja sitten alkoi se kauhea pyöriminen ja ajanpeluu mikä jatkui koko pelin ja tappiohan siitä tuli. Ite oon pistäny kaikki tämmöset pellet ylös ja kun tänään tulit vastaan ei voinut vastustaa kiusausta. Toivottavasti nyt tiedät miltä tuntuu kun ite ei voi tehdä yhtään mitään ja toinen vaa nauraa vieressä.

On jätkällä pokkaa huhhuh :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Haha, ihailen tarinan kerrontaasi, mutta laitetaanpa ne faktat pöytään: Kuukausi-kaksi taaksepäin ja asetelmat oli toisinpäin. Teit 0-1 maalin ekan erän loppupuolella ja sitten alkoi se kauhea pyöriminen ja ajanpeluu mikä jatkui koko pelin ja tappiohan siitä tuli. Ite oon pistäny kaikki tämmöset pellet ylös ja kun tänään tulit vastaan ei voinut vastustaa kiusausta. Toivottavasti nyt tiedät miltä tuntuu kun ite ei voi tehdä yhtään mitään ja toinen vaa nauraa vieressä.

On jätkällä pokkaa huhhuh :)

Jos itse harrastaisin kyseistä paskaa, en todellakaan tulisi sen jälkeen julkisesti huutelemaan ympäri foorumeja. "Isketään nyt ne faktat pöytään":

- Mulla ei ole joka päivä aikaa pelata tätä peliä ja kun sitten kerkeän pelaamaan, se on juuri se pari kolme matsia mitä kerkeän vääntämään. Mulla on työt, muija, opiskelut, kaverit ja harrastukset, joten aika on todellakin kortilla. On mulla parempaakin tekemistä kuin tulla nettiin pyörimään ympyrää virtuaalipelissä ja kiusaamaan muita viattomia. Tänäänkin oli tarkotus vetää kaks peliä ennen änäripelien alkua.

- Kerran olen selkeästi pelannut aikaa tässä pelissä ja se oli Kuzutov Vitali käyttäjää vastaan. Siinäkin aloitin ajan peluun vasta kolmannessa erässä 3-0 johtoasemassa. Koko tämä skenaariokin oltaisiin voitu estää, jos kyseinen jannu ei olis edellisessä pelissä pelannut 55 minuuttia aikaa 1-0 johtoasemassa. Muutenkin harvinaisen rasittava vastustaja, joten koin, että ansaitsi sen. En ole sen jälkeen häntä vastaan pelannutkaan.

- Itsekin pistän rasittavat vastustajat ylös. Nimestäsi tuli heti pahoja aavistuksia mieleen, nyt ymmärrän miksi. Taisit viimeksikkin olla aika vittupää?

- Toki siinä vaiheessa, jos pelaat aikaa jokaisen AV:n ajan ja tasakentällisin venaat oman maalisi takana, että mun karvaus nousee ja toistat tätä sen kaksi erää, voi olla, että omat hyökkäyksiin lähdöt on hitaita. Itse pyrin kuitenkin rehtiin peliin netissä. Jos toinen on oikeasti kusipää, niin en minäkään katso sivusto kun toinen perseilee. Silti tuo ajanpeluu juttusi on täysin hatusta vedetty ja ilmeisesti haluat sillä itsellesi todistella, että oli oikeutettua olla mulkku? Noh, ainakin myönnät itsellesi, että ei tuo oikein ole. Toki valheilla helpotat omatuntoasi. Tapansa kullakin. :>

--

Loppusitaattina:

Itse kohtelen ihmisiä aina sillä tavoin miten he kohtelevat minua. Sen kuitenkin tiedän, että 1-0 johtoasemassa en todellakaan ala pelaamaan aikaa yli kahden erän verran. Että jos sulla on joku tarina, niin kerro se kokonaan ja totuudenmukaisesti. Äläkä sitten ihmettele täällä kun otat 5-0 turpaan ja pelasin aikaa oman AV:n aikana, koska sinäkin pelasit. Itseä ei kiinnosta yhtään tossa pelissä tuliko tappio vai voitto, mutta vituttaa, että meni taas tollasen jätkän takia hyvää vapaa-aikaa hukkaan. Tottakai tykkään voittaa, mutta hauskaa mä oon noihin peleihin tullu pitämään.
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Nyt olis myös 200 000 pucksia myynnissä vajaalla parilla kympillä. Lisäksi pelaajia on tullu vaan lisää vaikka vähentää oli tarkotus. :) Uusia siis playoff-versiot Mikko Koivusta (88) ja Joe Thorntonista (88), joista molemmista voin luopua kympillä yhteensä. Lisäksi paras versio viikon tähti Dion Phaneufista (91), jonka saa itselleen kympillä. Muutama viesti ylempänä näkyy kattavampi lista myynnissä olevista pelaajista. Varattuna toistaiseksi Toews, Kane, Parise, Green, Datsyuk, Crosby, Letang, mutta nämäkin voi vielä avautua uudelleen myyntiin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse kohtelen ihmisiä aina sillä tavoin miten he kohtelevat minua.
Näin on. Me molemmat tiedetään mikä on homman nimi. Hauska nähdä kuinka jätkällä on oikeasti pokkaa tulla huutelemaan tänne kun on itse koko paskan alku.

En yhtään ihmettele enää kuinka oot saanu niin paljon vihamiehiä tältä foorumilta ;)

Ja kaikki ketkä on mua vastaan pelanneet tietävät ettei mun tarvi käyttää mitään ajanpeluuta voittakseen, voidaan ottaa vaikka uudestaan matsia niin näytän sulle :)
 
Vastaus: NHL 13 Ultimate Hockey Team [Xbox360]

Pelaajalista poistettu, koska myyn pelaajat pelissä ja pucksit rahana.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom