Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

nii mut vähä ihmetyttää itellä leg 1 ja buustit auki ja kokonaisuus o joku 75 78 välil ja niillä oli iha samat kokanaisuudet : ) mutta jos ette ees kehtaa myöntää että ootte ees yhe pelin buustannu nii ei mulla muuta : 9


No jo nyt on *****..jos ihmiset pelaa kortit auki rehellisest ni jo tullaa siitkii vittuilee..ite ss2 ja overall 76..riippuu ehkä siit millä pelaat!! ja mikä 150 belii.. kellää ei oo mei tiimist legendaa! Ja ihme on kyl miu mielest jos ette löyä vastustajaa :D :D
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

nii mut vähä ihmetyttää itellä leg 1 ja buustit auki ja kokonaisuus o joku 75 78 välil ja niillä oli iha samat kokanaisuudet : ) mutta jos ette ees kehtaa myöntää että ootte ees yhe pelin buustannu nii ei mulla muuta : 9

Kannattanee siis pelata sniperilla jolla kokonaisuus on boosteilla ja legendalla ~72. Ei ainakaan tarvi pelätä foorumijamppojen vainoa.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Ei se Ostaminen ja Boostaaminen ole sama asia, uskokaa jo urpot, boostaaminen on ilmaisten voittojen hakemista, minkä kaikki muut jotka tätä eivät ole tehneet tietävät ettei ole helppoa huonommalla kortilla

Eli kaikki tekosyineen voi suksia suolle, EHL sitä EHL tätä, mitä sitten? ei mulla ole aikaa, no vattu, vuos on, yhyy ei osaa syöttää, opettele

Arvasin että joku sanoo noin että ostaminen ja buustiminen ei ole sama asia, joo ei ole, mutta kuten jo aiemmin sanoin niin jos miettii lopputulosta niin onhan tuo verrattavissa toisiinsa.

On pelaaja A ja pelaaja B, A pelaaja on köyhä joka juuri ja juuri raskii ostaa änärin julkaisussa ja päättää sparrailla ja käy buustimassa vaik 60pelii ja sparraa 30pelii, nyt hänellä on supertähti kortti. Pelaaja B on rikas ja päättää sparrailla 60 pelii early relasen aikana ja nhl14 saatuaan menee heti kiekkokaupaan ja ostaa slotit auki ja jokaiseen +7 tehosteen. Nyt on molemmilla suunnilleen saman tasoiset heput käytössä, tai taitaa Bllä olla jo parempikin kokonaisuus. Että kyllä noita voi molempia voi sanoo tietynlaiseksi "huijaamiseksi", jos kysytään pelaaja C mielipidettä joka on köyhä eikä käytä kiekkokaupaa ja haluaa kehittää ukkonsa pelaamalla. Mutta entäs pelaaja D joka on rikas ja ostanut earlyrelasen ja buustinut ukkonsa legendaks ja julkaisupäivänä vielä ostaa tehosteetkin ukolle... :)

Meitä on moneen junaan, mutta turhaa tästä täällä itketään ja valitellaan. Koska montako täällä on pelaaja C kaltaisia, ei buustaa eikä osta mitään kiekkokaupasta? Luulenpa että heitä on pieni vähemmistö... Onko yhtään ehl kerhoa missä jokainen on C pelaaja? Tuskin... Harrastelija/pikku peli kerhoja voi olla, mut hc kerhoille lähinnä tätä asiaa suuntasin... Ja alkuperäis viestin lähettäjälle, missä kerhossa muuten itse pelailet?

Ja loppujenlopuksi tämä on peli ja sen ehdoilla mennään, kukin tehköön niikuin tykkää ja katsoo parhaakseen, kuitenkin kuukauden päästä alkaa jo kaikki olemaan suunnilleen samalla viivalla, jolloin vasta kunnolla pääsee kerhot ottelemaan voimasuhteistaan.

Noniin nyt on aamianen syöty ja änäri maraton viikonloppu jatkukoon, PELIÄÄÄÄ!!! :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Asiasta kukkaruukkuun, olenko mahdollisesti ensimmäinen maalin tehnyt maalivahti? Tämä ihme tapahtui eilen Elbowsia vastaan vuosisadan pullalla. Kiskaisin kiekon 2. erän lopussa päätyyn eli olin viimeinen kiekkoon koskenut pelaaja. 3. erä alkaa, Elbows voittaa aloituksen ja botti sijoittaa kiekon tarkasti omaan alanurkkaan. Maali mulle ja nimi lehteen. ;)
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Mulle ainaki on ihan sama kuka boostaa kuka ei. Parhaiten tota peliä oppii pelaamaan kun aloittaa kurakortilla ja ilman boostaamista. Siitä se sitten nopeasti nousee. Tietenkin jos sparria joutuu koko ajan vääntämään niin se kehittyminen on mitä on. Amatöörikortilla mennään vielä toistaiseksi ;)
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Asiasta kukkaruukkuun, olenko mahdollisesti ensimmäinen maalin tehnyt maalivahti? Tämä ihme tapahtui eilen Elbowsia vastaan vuosisadan pullalla. Kiskaisin kiekon 2. erän lopussa päätyyn eli olin viimeinen kiekkoon koskenut pelaaja. 3. erä alkaa, Elbows voittaa aloituksen ja botti sijoittaa kiekon tarkasti omaan alanurkkaan. Maali mulle ja nimi lehteen. ;)

Tuo maali ei ihan heti pääse unehtuun :D
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Onko yhtään ehl kerhoa missä jokainen on C pelaaja? Tuskin...

Boxin puolella on ainakin. Pelaamalla saa Leg1:sen suht helposti EHL:n alkuun mennessä, ja sillä pärjää varsin mainiosti kovemmissakin "hc"-mittelöissä.

Jos itse buustaa, ei pidä olettaa että sitä kaikki tekee.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Boxin puolella on ainakin. Pelaamalla saa Leg1:sen suht helposti EHL:n alkuun mennessä, ja sillä pärjää varsin mainiosti kovemmissakin "hc"-mittelöissä.

Jos itse buustaa, ei pidä olettaa että sitä kaikki tekee.

Ja kyseisen kerhon kukaan pelaaja ei myöskään ole ostanut kiekkokapasta yhtikäs mitään? Oletko nyt 100% varma? ;)
Jos et niin kommenttisi ois saanut jäädä kirjoittamatta... ;)
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Mikähän tohon koko EASHL tuli ku herkes toimiasta? Hmmm, ea varmaan jäädytti kerhot joissa buustajia... :s
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Itse lukeudun siihen ryhmään ketäeiiooikinä boostannu peliäkään TAI ostanut mitään kiekkokaupasta. Pidän henkilökohtaisesti näitä täysin eri juttuin, sillä buustien ostaminen maksaa toisin kuin buustailu!:)

saisivat poistua molemmat toimenpiteet (buustien ostosekä buustailu) joko EASHL skenestä!:)
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Arvasin että joku sanoo noin että ostaminen ja buustiminen ei ole sama asia, joo ei ole, mutta kuten jo aiemmin sanoin niin jos miettii lopputulosta niin onhan tuo verrattavissa toisiinsa.

On pelaaja A ja pelaaja B, A pelaaja on köyhä joka juuri ja juuri raskii ostaa änärin julkaisussa ja päättää sparrailla ja käy buustimassa vaik 60pelii ja sparraa 30pelii, nyt hänellä on supertähti kortti. Pelaaja B on rikas ja päättää sparrailla 60 pelii early relasen aikana ja nhl14 saatuaan menee heti kiekkokaupaan ja ostaa slotit auki ja jokaiseen +7 tehosteen. Nyt on molemmilla suunnilleen saman tasoiset heput käytössä, tai taitaa Bllä olla jo parempikin kokonaisuus. Että kyllä noita voi molempia voi sanoo tietynlaiseksi "huijaamiseksi", jos kysytään pelaaja C mielipidettä joka on köyhä eikä käytä kiekkokaupaa ja haluaa kehittää ukkonsa pelaamalla. Mutta entäs pelaaja D joka on rikas ja ostanut earlyrelasen ja buustinut ukkonsa legendaks ja julkaisupäivänä vielä ostaa tehosteetkin ukolle... :)

Meitä on moneen junaan, mutta turhaa tästä täällä itketään ja valitellaan. Koska montako täällä on pelaaja C kaltaisia, ei buustaa eikä osta mitään kiekkokaupasta? Luulenpa että heitä on pieni vähemmistö... Onko yhtään ehl kerhoa missä jokainen on C pelaaja? Tuskin... Harrastelija/pikku peli kerhoja voi olla, mut hc kerhoille lähinnä tätä asiaa suuntasin... Ja alkuperäis viestin lähettäjälle, missä kerhossa muuten itse pelailet?

Ja loppujenlopuksi tämä on peli ja sen ehdoilla mennään, kukin tehköön niikuin tykkää ja katsoo parhaakseen, kuitenkin kuukauden päästä alkaa jo kaikki olemaan suunnilleen samalla viivalla, jolloin vasta kunnolla pääsee kerhot ottelemaan voimasuhteistaan.

Noniin nyt on aamianen syöty ja änäri maraton viikonloppu jatkukoon, PELIÄÄÄÄ!!! :D

Kyse on periaatteesta, en osta mitään ea:lta koska en tue laiskoja vuosipäivityksiä, valitettavasti tämä on ainoa kiekkopeli minkä takia tämän kummiskin aina hankkii
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Voivoi.. Kyllähän esim. Niko tossa puhuu ihan asiaa, moni ei vaan tunnu ymmärtävän että +7 kun ostaa auki, niin pelaaja on jo ihan eri planeetalta.

Mä en henkilökohtaisesti anna mitään sääliä kavereille, ketkä hakkaavat päätään seinään paskoilla korteilla ja vielä avautuvat siitä täällä. Pelin ehdoilla mennään, siellä on jokaisella mahdollisuus tehdä se huone ja boostata se äijä, samoin jokaisella on mahdollisuus ostaa ne boostit. Huijareita tai ei, pelatkaa niitä pelejä ja lopettakaa se itkeminen turhista asioista.

Paawalille tiedoksi, että ilmaisista voitoista en ole kiinnostunut. Niitä saa ihan tarpeeksi kun pelaa clubia joukkueena. Ja tällä en nyt tarkota mitään mopon keulimista, vaan pelin ja varsinkin EASHL:n ideaa, eli 6vs6 eikä 2vs2. Hyvin yhteen pelaava joukkue saattaa useimmiten voittaa, kun hävitä.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Mä en henkilökohtaisesti anna mitään sääliä kavereille, ketkä hakkaavat päätään seinään paskoilla korteilla ja vielä avautuvat siitä täällä.

Sääli on sairaus, turha sitä on ketään sääliäkään periaatteiden omaamisen takia. Ei vain tarvi buustattujen jengien myöskään itkeä sitä, jos vastustaja poistuu aulasta kun ei kiinnosta pelata buustijengejä vastaan. Toimii molempiin suuntiin katsos tuo itkemisen turhuus.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Sääli on sairaus, turha sitä on ketään sääliäkään periaatteiden omaamisen takia. Ei vain tarvi buustattujen jengien myöskään itkeä sitä, jos vastustaja poistuu aulasta kun ei kiinnosta pelata buustijengejä vastaan. Toimii molempiin suuntiin katsos tuo itkemisen turhuus.

Niin Nikohan siitä taisi jo pariin kertaa kirjoittaa ja itsekkin koitin sitä sanoa, eli jos ostat 12kpl +7 auki, nii pelaajasta saa kyllä tulokas kortillakin aika hyvän. Tehosteet aukeavat vain clubia tai Be a pro:ta pelatessa ja osaan tarvitaan 150peliä. Miten pelaajat eroavat jos toisella on supertähti3 kokonaisuus 70 ja toisella tulokas3 ja kokonaisuus 70? Toinen kaveri on boostannut kiireiden vuoksi pelit ja toinen ostanut kaikki tai huijannut Be a prossa?
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Ei vain tarvi buustattujen jengien myöskään itkeä sitä, jos vastustaja poistuu aulasta kun ei kiinnosta pelata buustijengejä vastaan. Toimii molempiin suuntiin katsos tuo itkemisen turhuus.[/QUOTE]

Juuri näin.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Totkai sitä saa omia rahojaan käyttää mihin tykkää, ärsyttää vaan suunnattomasti miten täällä puolustellaan huijaamista erilaisilla tekosyillä
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

En kyllä ymmärrä tota ku jätkät inisee et 90matsii pitää pelaa ennenku pystyy pelaamaa ja saa syötöt lapaa. Ite vedin 4-5 päivässä supertähti kolmosee asti ja ei kertaakaa menny hermo omaa ukkoo. Veteraaniks asti ku pääs ni oli jo nii perkelee hyvä jätkä et huhhu ja nyt ku pääs supertähti 3 ni ai että. Sit muutama matsi be a proota ni sai muutamat boostitki käyttöö ni kyllä toimii. Ei tossa boostamisessa kyllä mitään ideaa ole MUN mielestä..
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Onko muilla ollut ongelmia yhteyden kanssa? Muutaman drop-in matsin koettanut nyt pelata ja molemmista tullut disconnectia. Mietityttää onko vika omassa verkossa vai osoittelisiko sormella EA:n ja/tai Sonyn suuntaan.
 
Ylös Bottom