Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Aivan totta mitä höri sanoi! ja paras oli tänää Old Fartsit huuteli että kato buustaaja pellet kokoontuu. Nii eiköhän niillä ole 83 pakit ja 75 hyökkääjät.. että eiköhä sielläki jengis oo buustaajia! ja täst buustamisesta nii eiköhän ihan jokane kaveri harrasta tätä kuka haluu pelaa paskalla kortilla ku täs versios ei tarvii ostaa edes kiekkokauppaa: 9 Carlsbergille nostanhattua ne ei peräänny eikä arvostele ja pelaa 6 vs 6 pelejä paskoilla korteilla: )

Anteeksi, kaverit ovat pelanneet earlyssä ja siten nostaneet korttejaan NORMAALISTI pelaten pelit loppuun asti. Naurettavaa tulla huutelemaan tänne perätöntä paskaa. Taisi osua arkaan kohtaan kun sanottiin et boostaajat vastassa. Ei kaikkea tarvi ottaa niin tosissaa Jesse. :)
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Aika yleistävä tää kommentti, että jokane kaveri harrastais tätä "boostaamista". Sehän on just ainaki omalla kohdalla tän eashl:n suola ku pikkuhiljaa saa kehitettyä pelaajaa paremmaksi ja samalla joukkueen yhteispeli hioutuu paremmin yhteen. :)

Hienoa, että olet löytänyt tämän pelin suolan! Ei sillä paskalla kortilla tarvitse kuitenkaan luikkia parempia karkuun?
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Voi luoja et on kehittäviä keskusteluita! :) Eiköhän se oo jokasen oma asia miten pelii pelaa..? Itellä kans heikosti aikaa joten ymmärrän et boostitaa..mut tota itkemistä en ymmärrä. Kaveri sai tikkarin minäkin haluan :)
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Voi luoja et on kehittäviä keskusteluita! :) Eiköhän se oo jokasen oma asia miten pelii pelaa..? Itellä kans heikosti aikaa joten ymmärrän et boostitaa..mut tota itkemistä en ymmärrä. Kaveri sai tikkarin minäkin haluan :)

No sanoppa muuta, samaa mieltä kanssasi. Ja kaikkein huvittavinta täs kaikessa on että osa jotka valittaa buustaamisesta, niin heillä on kuitenkin kerhossaan myös joku/joitain jotka ovat buustanneet/ostaneet jotain kiekkokaupasta!

Mun mielestä jos pitää tulla ihan foorumille buustaajista valittamaan, varsinkin nimeämällä ja naulitsemalla heitä, niin pitäkää huoli että teillä ei ole eikä tule olee kerhossanne yhtään buustaajaa/kiekkokaupasta jotain ostanutta pelaajaa. ;)

Kyllä tämänkin ketjun läpi lukemalla noista valittajista osan kerho kaveri/kaverit ovat myös buustanneet/shoppaileet... Shoppailu kiekkokaupassa on täysin verrattavissa buustaamiseen, jos miettii asioiden lopputulemaa!

Sit mielipiteitä tosta eashl pelin hausta, niin ihmetyttää miks ihmeessä ea tehnyt ton noin että vain 2 divisioonan päästä maksimissaan vastus haetaan, ku tuntuis paljon järkevämmälle kaikkien kannalta että useempien divisioonien päästä hakis vastustajaa. Ja varsinkin tossa kevät/kesä aikaan ei tule paljon eashl ssä pelejä olemaan, kukaa jaksa ettii pelejä ku muutenkin nii vähän kerhoja tuolloin... Tääkin vähän kaks piippunen juttu kai, plussat on että saa suunnilleen tasoistaan vastustajaa, mut iso miinus että pelien löytyminen vaikeampaa hiljaisimpina peli aikoina..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Moro, millonka nuo EHL pelit oikein alkaa kun ei ole koko änäriäkään vielä tullut hommattua.
Ois mukava päästä ippee nöyryyttää :)
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Hienoa, että olet löytänyt tämän pelin suolan! Ei sillä paskalla kortilla tarvitse kuitenkaan luikkia parempia karkuun?

Eipä oo tarvinnu ketään "parempia" karkuun luikkia. Mutta eikös jokainen joukkue saa itse valita ketä vastaan haluaa pelata, oli sitten vastassa boostaajia tai ei? :)
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Olihan se toki vähän huvittavaa kun itse pelaan ekaa peliä eilen ja siellä oli joku 80 pakki jo vastassa, mutta mitä väliä.. oikeasti.
19 peliä kerkesin eilen eli paljon on kirittävää. :D

Ennakkotilasin pelin gamestopista ja siihen sain jonkun ccm:n tarvike/tehostepaketin, ja sain sieltä myymälästä koodin. Mihin tuo koodi syötetään?
Siellä NHL 14 muistaakseni customize valikossa missä joku kohta mistä voi lunastaa jonkun paidan ja sitten just ton koodin..
mutta noi koodit ei vielä eilen toiminu kenelläkään..
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Siellä NHL 14 muistaakseni customize valikossa missä joku kohta mistä voi lunastaa jonkun paidan ja sitten just ton koodin..
mutta noi koodit ei vielä eilen toiminu kenelläkään..

...kele. Sain gamestopilta jo uuden koodin, vaan sekään ei toimi... miten minä nyt pärjään EAHSL:n kovaakin kovemmassa maailmassa jossa menestyminen riippuu varusteista ja ostetuista boosteista.

Eikä ku siis mihin ttuun se koodi muka pitää syöttää. Oon kokeillu PSN store, joka hyväksy sen HUT gold pakin. Mutta ei varustepakettia. Olen myös yrittänyt syöttää koodin Yolobergin mainitsemaan paikaaan NHL14 valikossa, vaan sanoo sielläkin että väärin tai vanhentunut. onko siinä joku väli kirjottaako isolla / pienellä / välilyönnein / väliviivoilla ..olen kyllä yrittänyt mitä moninaisimpia tapoja, mutta ei tule CCM ei sitten millään.

Ja onhan siistiä tulla jälestä kun pojat oli jo pelannut tiimin pois alimmista alasarjoista ja kaikki Vastustajat on jotain 75+ ja ite yrittää 59 kömpiä perässä :D
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Kysyin EAn edustajalta ja sano että just sinne customize ja koodi valikkoon se syötetään, mulla on itellä kolme noita koodeja
mut ykskään ei toimi enkä oo kyllä kenelläkään nähny niitä varusteitakaan kentällä..
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Aika järkyttävää kuraa kerhopelit, kaikki yrittää vaan tehdä noita samoja maaleja.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Aika järkyttävää kuraa kerhopelit, kaikki yrittää vaan tehdä noita samoja maaleja.

Niimpä. Frozen Goons on varmaankin ainoa kerho, joka pelaa ihmismokella. Tai no ainakin yritämme pelaa, mutta vastustajia ei löydy mistään divarista..
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Ei se Ostaminen ja Boostaaminen ole sama asia, uskokaa jo urpot, boostaaminen on ilmaisten voittojen hakemista, minkä kaikki muut jotka tätä eivät ole tehneet tietävät ettei ole helppoa huonommalla kortilla

Eli kaikki tekosyineen voi suksia suolle, EHL sitä EHL tätä, mitä sitten? ei mulla ole aikaa, no vattu, vuos on, yhyy ei osaa syöttää, opettele
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Niimpä. Frozen Goons on varmaankin ainoa kerho, joka pelaa ihmismokella. Tai no ainakin yritämme pelaa, mutta vastustajia ei löydy mistään divarista..

Jep, esimerkiksi Elbows, Carlsberg ja Oldit eivät ainakaan pelaa ihmismaalivahdilla.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Moro, millonka nuo EHL pelit oikein alkaa kun ei ole koko änäriäkään vielä tullut hommattua.
Ois mukava päästä ippee nöyryyttää :)
Suunniteltu EHL alkamispäivä on näillä näkymin 15 päivä Lokakuuta.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Eipäs näsäviisastella. Mun pointti oli se, että veskapeliä saa hakemalla hakea.

Yllättyneitä = 0, niinhän se on vähän niinkun aina ollut ja sillonkun kun vihu on löytynyt niin se on joka kerta ollut joku edellämainituista
viidestä jengistä.. Kato *****, eihän niitä edes ollut viittä mutta Inffiä ja enklannin kundeja saatto näiden lisäksi myös näkyä sillontällön
En oo ite vielä 14 yhtään clubipeliä pelannut niin paha sanoa mikä tilanne nyt on, mutta aika ykstoikkosta mv pelit on ennenvanhaa ollunna..
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Anteeksi, kaverit ovat pelanneet earlyssä ja siten nostaneet korttejaan NORMAALISTI pelaten pelit loppuun asti. Naurettavaa tulla huutelemaan tänne perätöntä paskaa. Taisi osua arkaan kohtaan kun sanottiin et boostaajat vastassa. Ei kaikkea tarvi ottaa niin tosissaa Jesse. :)


Hahah! ai viikossa on pelattu 150 peliä?: ) kuule mul o muutaki elämää ku istuu tuolis 24/7 ja odottaa koska se superi aukeis nii pääsis pelaa kerhoo : ) väitäkkö ihan tosissaa että ootte pelannu 150 peliä.. mulle o iha sama jos ootte buustannu ketä sitä ei tekis tässä : )
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Hahah! ai viikossa on pelattu 150 peliä?: ) kuule mul o muutaki elämää ku istuu tuolis 24/7 ja odottaa koska se superi aukeis nii pääsis pelaa kerhoo : ) väitäkkö ihan tosissaa että ootte pelannu 150 peliä.. mulle o iha sama jos ootte buustannu ketä sitä ei tekis tässä : )

Eniten meidän joukkueessa pelejä on Brickbashillä 132 (tähän päivään mennessä) ja boosteja on auennut klupien aikan ja be a prota pelaamalla. Älä viitti tehä ittestäs naurunalasta. :)
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

nii mut vähä ihmetyttää itellä leg 1 ja buustit auki ja kokonaisuus o joku 75 78 välil ja niillä oli iha samat kokanaisuudet : ) mutta jos ette ees kehtaa myöntää että ootte ees yhe pelin buustannu nii ei mulla muuta : 9
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

nii mut vähä ihmetyttää itellä leg 1 ja buustit auki ja kokonaisuus o joku 75 78 välil ja niillä oli iha samat kokanaisuudet : ) mutta jos ette ees kehtaa myöntää että ootte ees yhe pelin buustannu nii ei mulla muuta : 9
Emme ole.
 
Ylös Bottom