Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Onko muilla ollut ongelmia yhteyden kanssa? Muutaman drop-in matsin koettanut nyt pelata ja molemmista tullut disconnectia. Mietityttää onko vika omassa verkossa vai osoittelisiko sormella EA:n ja/tai Sonyn suuntaan.

Yhteydet toiminut ainakin itellä paremmin kuin viime vuoden painoksessa, kävin jopa kanadassa puhumassa finglisshiä ja hyvin toimis :D muistaakseni, hah, pari sparriakin koittanut toinen kaatus heti alkuun

Eli veti tiltit, yhteys katkes matsin alussa, vaikutti ensituntumalta paremmalta tämä valitse paikka systeemi, mutta nyt olen vähän aidalla
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Onko muilla ollut ongelmia yhteyden kanssa? Muutaman drop-in matsin koettanut nyt pelata ja molemmista tullut disconnectia. Mietityttää onko vika omassa verkossa vai osoittelisiko sormella EA:n ja/tai Sonyn suuntaan.
Easportsworld.com ainakin tökkii ja ilmoittaa että statseja ei saatavilla. Eli ilmeisesti jotain häikkää on.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Boxin puolella on ainakin. Pelaamalla saa Leg1:sen suht helposti EHL:n alkuun mennessä, ja sillä pärjää varsin mainiosti kovemmissakin "hc"-mittelöissä.

Jos itse buustaa, ei pidä olettaa että sitä kaikki tekee.
Kyllä siellä boxinki puolella suurin osa boostailee! :)
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

On tainnut muuttuu toi pelin haku systeemi eashl, ku eilen tuli vastustajia jopa kolmenkin divisioonan päästä...
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

On tainnut muuttuu toi pelin haku systeemi eashl, ku eilen tuli vastustajia jopa kolmenkin divisioonan päästä...

Eikös kahden divarin sääntö ole vain haastepeleille? Normihaussa on meille tullut ainakin laajemmaltakin vastustajia jos pelihaku on kestänyt kauemmin. Laajentanee hakua divari kerrallaan kuten ennenkin.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Eikös kahden divarin sääntö ole vain haastepeleille? Normihaussa on meille tullut ainakin laajemmaltakin vastustajia jos pelihaku on kestänyt kauemmin. Laajentanee hakua divari kerrallaan kuten ennenkin.

No ei meillä ainakaan oo normihaku ku max 2divarin päästä hakenu, ennen eilistä... On tuntikin parhaillaan haettu, ja ku ei ollu 1-3div kerhoja haulla katsottuna, nii eipä tuo hakenu kauempaa, vaik kopeis oli kymmeniä kerhoja nelosesta alaspäin...
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Tuntuu vähän tyhmältä, että hakee vaan kahden divarin sisältä pelejä. Mutta toisaalta, ellei tässä painoksessa ole EA:n apuja heikommille joukkueille, niin parempi sitten et on suht tasaväkisiä vastustajia. Tietää sitten vaan sitä, että pukuhuoneessa ollaan tunti tolkulla turhaan.

Muutaman huomion olen tehnyt jäähyjen osalta:

- estämiskakkosia ei tuu läheskään yhtä helposti kun edellisessä
- isoja jäähyjä tulee helpommin. Eilen sparrissa ajoin vastapalloon kun kaveri luisteli päätyyn hakemaan kiekkoa. Siitä vitonen ja suihku. Hyvä. Toimii.
- kampitusjäähyjä tulee taas enemmän kuin ennen.
Todella heppoisia kosketuksia lavan kärjellä luistimen kärkeen. Jäähy - wtf?
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Itse lukeudun siihen ryhmään ketäeiiooikinä boostannu peliäkään TAI ostanut mitään kiekkokaupasta. Pidän henkilökohtaisesti näitä täysin eri juttuin, sillä buustien ostaminen maksaa toisin kuin buustailu!:)

saisivat poistua molemmat toimenpiteet (buustien ostosekä buustailu) joko EASHL skenestä!:)

Niin kauan, kun pelissä on aivan järjetön täysin ajankäyttöön liittyvä korttisysteemi, niin mun mielestä on aivan sama mitä jengi pelillään tekee. Joillakin on aikaa tahkota peliä 24/7. Toiset menevät sieltä mistä aita on matalin, koska
a) Se on mahdollista
b) Ei ole aikaa tai halua käyttää aikaa korttitason nostamiseen

Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään; Minulla ei yksinkertaisesti ole perheellisenä kolmen lapsen vanhempana ja säännöllisesssä päivätyössä käyvänä aikaa. On sylivauva, eskarilainen ja kouluikäinen kaikkine harrastuksineen, omia harrastuksia ja vaimoa unohtamatta.

Ostin ennakkoversion ja yön pikkutunteina olen reilussa viikossa ehtinyt pelaamaan huimat 35 peliä. Sitten päivät ollaankin silmät ristissä, kun yöunet ovat korttia parannellessa jääneet vähiin. Ennakkoversion pari ensimmäistä päivää olivat pelikokemuksena parhaimmat, kun valtaosa pelasi amatööri/rookie-tason korteilla ilman merkittävää buustailua. Nyt perjantai-iltana sorruin ostamaan buusteja, kun iso osa kanssapelureista oli ehtinyt joko rehdisti pelaamalla, tai sitten keskenään lobbyissä boostaamalla jo superstar-tasolle (monella ennakkoversion ostaneella jo legenda). Mainittakoon, että meidän jengissä ei ole koskaan harrastettu lobbyboostaamista, vaan jos on tarvinnut pikaisesti arvoja korottaa, niin sitten ollaan raavittu hillot selkänahasta ja raotettu lompakkoa.

Nyt siihen mitä asialle pitäisi tehdä:

Mielestäni EASHL:ssa pitäisi luopua täysin pelattujen pelien määrään sidotusta korttijärjestelmästä, ja siirtyä aidosti taitoon sidottuun pisteytykseen. Kaikkia taitoja/ominaisuuksia (samoja joita voi nyt kehitellä) mitattaisiin pelissä ja onnistumisien myötä jokaiselle taidolle/ominaisuudelle tulisi arvosana pelin jälkeen. Jos arvosana pysyy tietyllä tasolla x määrän pelejä, saat sille ominaisuudelle pisteen-pari lisää (automaattisesti), ja arvosana edellyttää pelin loppuun pelaamista. Jos vastustaja luovuttaa, omia kehittymisarvoja ei lasketa kyseisestä pelistä (toki pelatut pelit ja pisteet edelleen laskettaisiin) ja luovuttaneen vastustajan arvot puolestaan putoaisivat yhdellä pisteellä esim. jokaisesta kahdesta luovutetusta pelistä. Pelattujen pelien määrällä voisi saada jonkun xx.xx kertoimen arvoille ns. kokemuskertoimena.

Ymmärrän toki, että boostislotit ja boostit ovat merkittävä tulonlähde EA:lle, joten ei unohdeta niitäkään. Rukataan vaan slotit niin, että jokaiselle osa alueelle on vain yksi slottipaikka (nykyisen kolmen sijaan) ja boosteja on vain esim. +5 boosti saatavilla. Pistetään boosteille kolminkertainen hinta nykyisestä, niin sillä kompensoidaan vähän suhdetta menetettyihin tuloihin poistetuista sloteista/boosteista. Näin ollen ostetuillakaan boosteilla ei pääsisi ihan poskettomasti nostamaan arvoja, vaan pitäisi tarkkaan miettiä mihin ne pari arvokasta boostia haluaa käyttää.

Sitten voisi vielä pistää mahdollisesti joukkueille porkkanana halliin koon kasvattaminen voitoilla ja nousuilla divisioonatasoilla, tai vastaavasti voisi ostaa hieman lisää katsomopaikkoja yms. fasiliteetteja, joilla saisi taas pienen xx.xx kertoimen arvoihin. Nämä xx.xx kertoimet olisivat siis kosmeettisia korotuksia, joilla olisi pienen pieni vaikutus pelaajien arvoihin/onnistumisiin.

Tämä siis ajatuksen lentoa, ei millään tapaa loppuun asti mietitty, mutta näin pikaisesti ajateltuna voisi olisi hyvä pohja lähteä kehittämään EASHL moodia urheilullisempaan suuntaan. Kyllä tää nykyinen boostauspelleily on jo NIIN nähty. NHL15 odotellessa...
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Niin kyllähän tuo buustaaminen on minulle ainakin ihan ymmärrettävää, vaikka itse en sitä olekkaan harrastanut (no, enpä ole vielä nhl14 kentille asti vielä kerennyt muutenkaan). Vuodesta toiseen tuo täysin sama kortin grindaamiskidutus. Kyllä se rupeaa olemaan enää vain sellainen "pakollinen paha" minkä haluaa pois mahdollisimman nopiaan, että pääsee pelaileen kunnolla. Kehittäisivät sitä edes jotenkin, että tulisi jotain lisämaustetta tai muuta järkeä siihen. Nyt kun se ei ole mitään muuta kuin käytännössä sitä että pitää pelata tietty määrä matseja että viimeinenkin kortti aukeaa..
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Tuntuu vähän tyhmältä, että hakee vaan kahden divarin sisältä pelejä. Mutta toisaalta, ellei tässä painoksessa ole EA:n apuja heikommille joukkueille, niin parempi sitten et on suht tasaväkisiä vastustajia. Tietää sitten vaan sitä, että pukuhuoneessa ollaan tunti tolkulla turhaan.

Muutaman huomion olen tehnyt jäähyjen osalta:

- estämiskakkosia ei tuu läheskään yhtä helposti kun edellisessä
- isoja jäähyjä tulee helpommin. Eilen sparrissa ajoin vastapalloon kun kaveri luisteli päätyyn hakemaan kiekkoa. Siitä vitonen ja suihku. Hyvä. Toimii.
- kampitusjäähyjä tulee taas enemmän kuin ennen.
Todella heppoisia kosketuksia lavan kärjellä luistimen kärkeen. Jäähy - wtf?

No kaksi pelia bot mv llä pelattuna kolme divaria alempaa olevaa vastaa, tais olla joku botti kentälläkin vastustajalla, niin voin sanoo että ea tasotukset ei oo hävinny minnekkään... :(
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Minullakin on kissa, johon ei tarvitse aikaa kuluttaa. auto pesemättä ja varpaankynsi poikki joten on vaan pakko boostia. kiekkokaupan käyttö on idioottien hommaa, itse ostin vain 10x +7 pakettia. En ymmärrä teitä boostaajia, menkää pelaa sählyä!

All in all
- boostaajat olette hölmöjä
- boostaamisesta täällä valittavat olette hölmöjä
- kiekkokaupan käyttäjät olette hölmöjä
- ea antaa mahdollisuuden boostia on hölmöä
- kirjotin tämän viestin olen hölmö

P.S sillä huonolla kortilla pärjää kentällä oikein hyvin, kun osaa muutakin kun tattiojossa paahtaa eteenpäin ja sitä syötön voimakkuutta voi säätää jotta se ammattilaiskortti saa sen kiinni. ihan vaan vinkkinä. koppiin pääsee myös ilman supertähtikorttia, mie ainakin pääsin....

EDIT: Ois myös kiva jos niitä mokkeja alkais löytymään joukkueisiin. Ei oo paljoo punakonetta, infinityy ym. näkyny ihmisveskapeleillä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Minullakin on kissa, johon ei tarvitse aikaa kuluttaa. auto pesemättä ja varpaankynsi poikki joten on vaan pakko boostia. kiekkokaupan käyttö on idioottien hommaa, itse ostin vain 10x +7 pakettia. En ymmärrä teitä boostaajia, menkää pelaa sählyä!

All in all
- boostaajat olette hölmöjä
- boostaamisesta täällä valittavat olette hölmöjä
- kiekkokaupan käyttäjät olette hölmöjä
- ea antaa mahdollisuuden boostia on hölmöä
- kirjotin tämän viestin olen hölmö

P.S sillä huonolla kortilla pärjää kentällä oikein hyvin, kun osaa muutakin kun tattiojossa paahtaa eteenpäin ja sitä syötön voimakkuutta voi säätää jotta se ammattilaiskortti saa sen kiinni. ihan vaan vinkkinä. koppiin pääsee myös ilman supertähtikorttia, mie ainakin pääsin....

EDIT: Ois myös kiva jos niitä mokkeja alkais löytymään joukkueisiin. Ei oo paljoo punakonetta, infinityy ym. näkyny ihmisveskapeleillä

Ai ei oo näkyny infinityy ihmisveska peleillä, on kyl haettu niitä mut heikkoo on ollu löytyminen, nii on joutunut pelaamaan bot mv pelejä, sillonkun edes niitäkään löytyy! :(

Ja kun puolentunnin odottelun jälkeen jonkinlaisen pelin löytää, niin osa viel hyppää pois. Eikä syynä ole ainakaan ollut buustiminen, koska jotka tähän mennes on hyppiny ovat itsekkin buustanneet. Ja kaiken huippu oli eilen, pitkän haun jälkeen löytyi peli ja meitä oli neljä vastustajii viisi ja heillä kotietu, ja ei muuta ku karkuun lähtivät.. Kysyin sit eräältä heidän pelaajalta että mitä toi ny oli, niin vastaus: eipä kiinosta pelaa teidä legendoi vastaa. Meillä oli kaks supertähti3 ja kaks lege1 tuolloin, nii kyl siel puolel tais enemmä niit legendoi olla... Jätetään kerho mainitsematta, niin säilyy hyvät välit jatkossakin, kuitenki reilu ja rehti kerho aina ollut! Ja hyvii vääntöi aina ollut... ;)
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Ai ei oo näkyny infinityy ihmisveska peleillä, on kyl haettu niitä mut heikkoo on ollu löytyminen
Mybad, viimeks ku stalkkailin klubitilastoja nii ei ollu teilä oikei yhtää mokkestatseja. Sama punakoneeseen, pitäis tarkistaa ennenku alkaa päte:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Millanen äijä kannattaa tehdä että pystyy hyvin taklaamaan ja vääntämään? Eikä lentele koko ajan. Lähinnä pituus ja paino? Tai jos koku haluaan tarkemminkin kertoa niin hyvä.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Millanen äijä kannattaa tehdä että pystyy hyvin taklaamaan ja vääntämään? Eikä lentele koko ajan. Lähinnä pituus ja paino? Tai jos koku haluaan tarkemminkin kertoa niin hyvä.

1,96 100kg on ollut mulla loistava jo NHL13 lähtien. Taklaa hyvin eikä lentele kovin usein.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

PS3:lle ei ilmeisesti vielä ole omaa Vapaat pelaajat -ketjuaan. Viitsisikö joku ahkerampi luoda moisen? :)

E: Aha, selvä.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Millä kortilla kannattaa ottaa buustipaketti pois käytöstä?
 
Ylös Bottom