Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 "GSOE"-keskustelua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Hohhoijjaa ku peli ei ota kulkeakseen. Nihkeitä jatkoaikavoittoja ja tappioita. Pitäis ottaa tuo jääkiekon turvallisuus puheenaiheeks ja päähän kohdistuneet taklaukset erityisesti. Kolme kärkiketjujen ukkoo aivotärähdyksillä pihalla. Spez ja Tatar jonnekkiin puoleen kauteen :) surullista.

Tonps koitetaan pelata matsi huomenna illasta pois ku oon viikonlopun muualla.

Enpä pysty kun huomenna laiva lähtee Ruotsin suuntaan ja takaisin Jyväskylässä pe-la yöllä...
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Boston Bruins laittaa waivereihin: (vaihtuu siis 7. kierroksen varaukseen)

Spaling 79 TYÖ vl 25v. (1,500 milj $, VJ: 1)
Elliott 80 SEK mv 28v. (1,800 milj $, VJ: 1)

Columbukselle heitetty 7.pick vaihtoehdotus AHL:ssa viilettävästä Tomas Kaberlesta !

Ketä muita pelaajia nyt on waivereissa ?
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Phoenix pääsee peleille tänää illalla joskus kuuden ja seittemän välissä. Huomenna 12pintaan kerkeen pari peliä ennen duunia.
Lauantaina pitäis onnistua ihan aamusta iltaan kunhan ilmottelee täällä foorumilla etukäteen.
Ja sit sunnuntaina klo19 eteenpäin.

Pääs vklp vähä venähtämään, siitä systä raapustan tätä viestiä vasta nyt.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Mulle osui tälle päivälle jonkun verran hommaa, joten korkeintaan joskus illalla vois koittaa osua linjoille. Huomenna suuntaan sitten tosiaan laivalle ja sunnuntaina sitten takas kuvioissa. Sillon kerkee ottaa vielä pois.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Realistisesti ajateltuna Dallas peleillä seuraavan kerran lauantaina ja sunnuntaina. Jos mua näkyy NHL:n puolella aiemmin niin kutsua ja viestiä saa kyllä laittaa, tuun pelaan jos ehdin. Toivottavasti saadaan pelit pelatuksi viikonloppuna, kun tää arkihässäkkä on vähä tämmöstä välillä.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Rangers linjoilla myös vkl aikana, pe & la satunnaisesti, sunnuntaina pitkin päivää.

Philly ja Detroit jäljellä tikkeriä, toivottavasti vieraskiertue loppuisi jo ensi tikissä...yhteydet ovat kyllä olleet hyviä joka matsissa, jossain pelissä tökki eka erä mutta lägi rauhoittui siitä.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Mites toi Perreault, Hertl <---> Drouin treidi? En muista itte tota tehneeni. Oonko vahingossa hyväksyny vai onko botti sen tehny?

Mikäs tämän kohtalo on? Tuskin on stetson tosiaan tuommosta menny tarkoituksella hyväksymään. En ite ainakaan komissaarina olis hyväksyny.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Mikäs tämän kohtalo on? Tuskin on stetson tosiaan tuommosta menny tarkoituksella hyväksymään. En ite ainakaan komissaarina olis hyväksyny.
Kyllä toi vähän vielä ihmetyttää. Onko toisen osapuolen suunnalta heittää mitään kommenttia tähän väliin..?
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Kyllä toi vähän vielä ihmetyttää. Onko toisen osapuolen suunnalta heittää mitään kommenttia tähän väliin..?

Konehan ei mitään treidejä puolestasi tee, joten ihan itse tuon olet hyväksynyt. 4 tähden Hertl ja valmis pelaaja Perre 3,5 tähden kehittyvyydellä Drouiniin on kyllä mun mielestä ihan tasapainossa ja näin on varmaan myös komissaari ajatellut kun ei ole mitään hylännyt.

Mutta vaihdellaan ihmeessä takaisin, jos on kerran viikonlopun kännitoilailuja tms. ollut kyseessä.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

4 tähden Hertl ja valmis pelaaja Perre 3,5 tähden kehittyvyydellä Drouiniin on kyllä mun mielestä ihan tasapainossa ja näin on varmaan myös komissaari ajatellut kun ei ole mitään hylännyt.

Ei... Vaihtoarvojen puolesta treidi on kaikkea muuta kuin tasapainossa. Drouin tulee olemaan franchise-pelaaja, josta ei kukaan täysjärkinen (imo) luopuisi tuohon hintaan.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Ja sitten voidaan taas miettiä, että oliko tässä liigassa tarkoitus pelata 5 eikä 15 kautta?
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Drouin nyt ei kuitenkaan käytä 20 kautta potentiaalinsa saavuttamiseen ;).
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Viimeksi Hubidubiduu oli ainoa jonka kolmen kauden jälkeen joku muukin olisi kokonaisuuden puolesta suostunut laittamaan kentälle..
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Huberdeau ois kehittyny yhdessä kaudessa farmissakin 85 ovr vai mikä sillä oli toisena vuonna. Ja Columbuksella kehitty kans vuodessa oliko se Klimchuck 85 ovr. Veikkaan että tässäkin änärissä on jotkut pelaajat semmosia että kehittyy vuodessa ykköskentän tasolle. Se on sitten toinen juttu onko se Drouin vai kuka mutta aikasemminhan stetson jo sano että vahingossa on hyväksyny jos kerta ite on hyväksyny. Eli ei oo kovin innoissaan ollu kun huomannu vaihdon toteutuneen.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Komissaari tunnustaa, että ei tuota kauppaa muista edes nähneensä, eikä täten sitä tasapainoakaan tullut mietityksi.

Ehkä vahingossa hyväksynyt katsomatta detaljeja pitkän viestikasan joukossa.

Olisin kyllä jotain kyselyä laittanut osapuolille jos olisin ollut hereillä.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

No siis jos oon ite ton hyväksyny niin olkoon. My bad, minkäs teet. Ei sitä siinä tapauksessa aleta perumaan oli kännitoilailuja tai ei. Komissaari päättäkööt sitten nämä tasapainoasiat.

E: On muuten ollu vissiin suht hyvin pelti kii kun en vieläkään muista ton treidin osalta mitään.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

mite sisuardor meidän tuplapelit? oisko tänään illasta? entäs kallu ja lamotta onko millasia aikatauluja et saadaan pelattua. mulla lauantai aika hässäkkää.
 
Ylös Bottom