Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 "GSOE"-keskustelua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

No siis jos oon ite ton hyväksyny niin olkoon. My bad, minkäs teet. Ei sitä siinä tapauksessa aleta perumaan oli kännitoilailuja tai ei. Komissaari päättäkööt sitten nämä tasapainoasiat.

E: On muuten ollu vissiin suht hyvin pelti kii kun en vieläkään muista ton treidin osalta mitään.

Jep, koska itsekin kämmäsin tuon niin en haluaisi puuttua asiaan tekemällä ratkaisua kumpaakaan suuntaan. Osapuolet varmaan keskenään päätyvät ratkaisuun sulassa sovussa.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Lukaisin tuota ketjua liittyen pelaajasiirtoihin. Suurin osa jengistä on nyt kokeneita GM:ä, joten pitäskö jatkossa kantaa kunkin GM:n vastuu omista treideistään? Ite en osaa sanoa montako treidiehdotusta pukkaa hyväksyttäväks komissaarille, mutta oma kanta kuitenkin se, ett mieletöntä valvoa jokainen treidi läpi. Kukaan täällä ei kuitenkaan oo pelleilemässä vaan hyvässä hengessä liigaa vääntämässä. Eikä kukaan halua tahallaan heikentää joukkuettaan.

Virheitä tehdään pelatessa matsia ja virheitä tehdään treideissä. Tuntuu vain hölmöltä ett jos joku kikkailee hyvän treidin läpi, niin sitä "sakotetaan". Tää siis jatkoo aateleen. Voi toki tästä täällä keskustella. Pelitaitoja noi treidaamistaidotkin on siinä missä peukkutaidotkin.

GM-Phi

BTW- Osa varmaan jo lukenut.. Tim Thomas on pukenut Floridan paidan päälle. :) Saapi nähdä yltääkö siihen mihin Biiseri #34 aikoinaan.
Ja ompa vielä omistajakin vaihtunut vaivaisella 250 millillä. Pieni käsiraha. ;)
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Tää onkin upee tapa sanoa, että kaveritreidit sallitaan kunhan vaan "osapuolet pääsevät sopuun." Eihän tuossa treidissä ole mitään järkeä, niin on oikein muikea linjanveto tähän treidien valvonnan suhteen. Olisin itsekin lähtenyt Drouinin perään, jos olisi noin halvalla irronnut, mutta mistäs minä tietäisin koska se Stetsoni käy hyväksymässä treidejä kännissä.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Siitä taotaon mainitsemasta tasapainosta vois sanoa että kun tässä oli realistinen liiga tarkoitus olla niin tuo kauppa ei toteutus oikeassa änärissä ennenkuin drouin on pari kolme kautta floppaillu. Tämä on vähintään yhtätasapainoinen kauppa kuin viime kaudella se Ovechkinin vaihto. Sillon vaihtu vähän kovemmat nimet mutta sama paskan maku siitä jäi kaikille muille kuin ehkä kaupan tehneille kahdelle joukkueelle.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Enpä pysty kun huomenna laiva lähtee Ruotsin suuntaan ja takaisin Jyväskylässä pe-la yöllä...

Pyritään sit sunnuntaina pelaamaan ja koitan muistaa laittaa nyt varmuuden vuoks botin päälle jos jotenki se sunnuntai ei onnistu.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Niin, sanoin jo että olen ihan valmis vaihtamaan takaisinkin päin jos nyt kerran on totaalisesti tyritty niiden nappien painelujen kanssa.

Mun mielestä on vain käsittämättömän outoa lähestyä asiassa tätä kautta, jolloin armada liigalaisia ratsastaa pienillä paksuilla poneillansa suoraan meitä kohti. Miltäs ystävällinen yksityisviesti ja ihan boksinkin puolella treidin takaisin ehdottaminen kuulostaisi? Olisi kummasti vakuuttavamman oloista muutenkin kuin yksinäinen huutelu foorumilla, jonka päätteksi JOKU MUU laittaa lopulta pyörät pyörimään. Mä en ainakaan ihmettelis viikkoa tumput suorina, jos noin pääsis käymään. Onneksi nyt löytyi väkeä pitämään puoliasi. Jos ei kukaan olisi asiaan tarttunut, olisitko vain tyytynyt saamaasi vastineeseen vähin äänin?

Plääh, hetken jo luulin että joku myy mulle vielä kehittyvän pelaajan.. Muu liiga on sentään tajunnut asettaa kaikki kehittyvät pelaajat Sharksin kanssa treidikieltoon. Etten vaan löydä Siemensejä muita koko liigan elinkaaren olevia 70 ovr. ukkoja kokoonpanooni :)
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

jonka päätteksi JOKU MUU laittaa lopulta pyörät pyörimään.

Kuten tuossa aiemmin sanoin, niin en pistä mitään pyöriä pyörimään koska kaupan missasin itse. Omasta mokasta pahoittelut, mutta tuskin tässä mitään foorumisodan aineksia on kuitenkaan kasassa. Rauhanpiippu tulille, tänään on perjantai!
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Käy yllämainitussa treidissä nyt miten käy, niin kuinka JATKOSSA? Säädelläänkö tätä treidaamista edelleen vai luotetaanko Gämmien kykyyn luotsata juokkuettaan? Osa peliähän on kuitenkin löytää hyviä treidejä ja saada etua niistä?! Ainakin itselleni se on ainut vaihtoehto pysyä edes jollain tasolla liigalaisten supersormien tasolla. Ottakaa nyt koko liigakansa kantaa? Siis tästä eteenpäin.. Ei nopeista sormistakaan rankaista ketään pelipuolella. :) Vai otetaanko siihenkin käyttöön ns. lisäpainotekniikka mitä käytetään autourheilussa. Mitä korkeemmalla niin joutuu antaa muutaman maalin eteen. ;)

No joo.. rennolla asenteella kohti viivaa.

Ja joo.. Seuraavat pelaajat ovat liipaisimella:
Ruutu
Komarov
Laughton
Sekera
-muitakin toki on...
vanhempiakin staroja saa lykkiä... hommattiin tänne Sedinkin jäähdyttelee..
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Käy yllämainitussa treidissä nyt miten käy, niin kuinka JATKOSSA? Säädelläänkö tätä treidaamista edelleen vai luotetaanko Gämmien kykyyn luotsata juokkuettaan? Osa peliähän on kuitenkin löytää hyviä treidejä ja saada etua niistä?! Ainakin itselleni se on ainut vaihtoehto pysyä edes jollain tasolla liigalaisten supersormien tasolla. Ottakaa nyt koko liigakansa kantaa? Siis tästä eteenpäin..

Turha mitään piruja maalailla seinille treidien suhteen, onhan nuo ennenkin menneet ihan hyvin. Jos nyt kerran vahingossa meni läpi treidi missä toinen kaupankäyjä sekä komissaari on laput silmillä niin tuskin tässä on aihetta mihinkään suurempaan.

Ennenkin on epätasapainoisissa treideissä mennyt viestiä osapuolille jossa pyydetään kauppaa vähän hiomaan, ja elämä on jatkunut mukavasti.

Ei kärpäsestä härkästä kiitos.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Mun mielestä on vain käsittämättömän outoa lähestyä asiassa tätä kautta, jolloin armada liigalaisia ratsastaa pienillä paksuilla poneillansa suoraan meitä kohti. Miltäs ystävällinen yksityisviesti ja ihan boksinkin puolella treidin takaisin ehdottaminen kuulostaisi? Olisi kummasti vakuuttavamman oloista muutenkin kuin yksinäinen huutelu foorumilla, jonka päätteksi JOKU MUU laittaa lopulta pyörät pyörimään. Mä en ainakaan ihmettelis viikkoa tumput suorina, jos noin pääsis käymään. Onneksi nyt löytyi väkeä pitämään puoliasi. Jos ei kukaan olisi asiaan tarttunut, olisitko vain tyytynyt saamaasi vastineeseen vähin äänin?

Täähän olisikin voinut pysyä privan puolella. Tästä kyseisestä treidistä lähettelin ensin viestiä komissaarille ja myönsi, että oli mennyt vahingossa läpi. Tässä vaiheessa tietysti ajattelin, että komissaari huomauttaa tästä kumpaakin osapuolta ja kauppa perutaan.

Yllättäen kuitenkin Stetsoni tuli tänne ihmettelemään, että ei ole koskaan omasta mielestään hyväksynyt tuollaista treidiä ja kaiken huipuksi oli vielä myönnyttelemässä treidin hyväksymistä. Ei mitään järkeä mun mielestä. Ja tässä asiassa en itse yhtään olisi joustanut, koska jos tuollainen menee läpi, niin silloin tällaisten "kaveritreidien" teko sallittaisiin ja liiga alkaisi menemään sinne huonompaan suuntaan. Lopetan asian käsittelyn tähän kunhan treidi vaan perutaan.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Turha mitään piruja maalailla seinille treidien suhteen, onhan nuo ennenkin menneet ihan hyvin. Jos nyt kerran vahingossa meni läpi treidi missä toinen kaupankäyjä sekä komissaari on laput silmillä niin tuskin tässä on aihetta mihinkään suurempaan.

Ennenkin on epätasapainoisissa treideissä mennyt viestiä osapuolille jossa pyydetään kauppaa vähän hiomaan, ja elämä on jatkunut mukavasti.

Ei kärpäsestä härkästä kiitos.

Ehkäpä nyt ymmärsit väärin. :) Itepä juuri haluisin ei isoveljen valvoman treidaamisen. Ei se minulta ole pois, jos toinen tekee hyvän diilin. :) Tässä on siis omalta osaltani ehdotus, että jatkossa voisi luottaa Gämmien tekemiseen. Virheitä tehdään ja niistä maksetaan hinta. Sama kuin pelatessa sitä itse peliä. Eli en minä kärpäsestä härkästä tee. En edelleenkään usko, että täällä joku heittää toisille hyviä pelaajia siksi, että haluaa pelata ite vähän huonommilla. Alkujaan ku oli vierailevia tähtiä niin oli ymmärrettävissä tämä vartiointi siirtojen osalta. Mutta tässä vain vahva mielipiteeni. Onko se sitten fiksuutta, strategiaa etc... niin kyllä kai tälle offline puolellekin pitää jättää vapautta tehdä diilejä.

Moneltas se peli passais NYR:lle? Onnistuisko vielä 20.30-21.00 hujakoilla? Voi olla että aiemminkin oon koneella tai sit on koko lauantai aikaa, jos on liian myöhäistä.

Minusta komissaariilla ei siis pitäisi ees olla vastuuta huolehtia hiekkalaatikolla leikkievien Gämmien siirroista. Eri asia on tietty, jos kauppojen jälkeen toinen GM poistuu liigasta etc., jolloin voidaan puhua hyötyilystä. No eiköhän tuo pointtini oo selvä. :)
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Ehkäpä nyt ymmärsit väärin. :)

Nope. Tarkoitin sitä, että on se ennenkin onnistunut se tiimin parannus vaikka epätasaisiin kauppoihin onkin puututtu. Ei tullut Calgaryynkaan yhtään viestiä treideistä, ja paranihan se tiimi viime hokissa?

Ja se, että GM:t vapaasti treidailisivat täytyy ajatella näin koko liigan kannalta huonoksi asiaksi, pelkästään sen takia että jos joku poistuu liigasta joka on tehnyt omasta mielestään ok kauppoja ja korvaaja saa käteensä höyryävän kasan ***kaa ei tee kovin hyvää liigalle. Kun pitää ajatella koko vuotta kuitenkin, seuraava änäri on pirun kaukana tulevaisuudessa vielä :)
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

En ota sen enempää kantaa kuin että ihan syystä siellä on ollut joku riippumaton taho eli komissaari valvomassa kauppoja. Tuota ei mun mielestä kannata muuttaa mihinkään. Ei tehdä tästä mitään villiä länttä. Tosin suurin osa nyt osaa varmaan itsekin katsoa, että onko joku treidi epätasapainossa. Silti meikäläisenkin laatikkoon tulee aina välillä näitä kokeiluja.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Nope. Tarkoitin sitä, että on se ennenkin onnistunut se tiimin parannus vaikka epätasaisiin kauppoihin onkin puututtu. Ei tullut Calgaryynkaan yhtään viestiä treideistä, ja paranihan se tiimi viime hokissa?

Ja se, että GM:t vapaasti treidailisivat täytyy ajatella näin koko liigan kannalta huonoksi asiaksi, pelkästään sen takia että jos joku poistuu liigasta joka on tehnyt omasta mielestään ok kauppoja ja korvaaja saa käteensä höyryävän kasan ***kaa ei tee kovin hyvää liigalle. Kun pitää ajatella koko vuotta kuitenkin, seuraava änäri on pirun kaukana tulevaisuudessa vielä :)

Pitää paikkansa. Mutta sai siellä muutama tiimi/GM sen valvonnasta huolimatta aikaiseksi.(jätti läjän ........ :) En kuitenkaan väittelyn aihetta tästä tee. Mielipiteeni vain sanon suoraan. Jatketaan samaan malliin.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Oma ticki tosiaan Phoenixiä vaille valmis, saldona tähän mennessä 3-1-1 ja 4 tehtyä maalia. Kauheata kuraa ollut kyllä oma hyökkäyspeli nyt. Ykkössentteri Couture aloitti kauden upeasti ja 5 ekassa pelissä tuli 7 pistettä. Tämän jälkeen Parise loukkaantui ja seuraavassa 5 pelissä on syntynyt vain yksi piste lisää. Pakko toivoa, että kun Parisen palaa takaisin 8 pelin päästä niin homma alkaisi taas rullaamaan oikeaan suuntaan. Ykköskentästä myös Eberle loukkaantuneena, joten tällä hetkellä pystyy ainakin vähän uskottelemaan, että ongelmat johtuvat loukkaantumisista, eikä oman tason laskusta tai muiden noususta. Ainoa pelastus on ollut todella kova puolustus, josta suurin pelastaja on ollut maalivahti Antti Niemi, jonka loistavat suoritukset ovat häikäisseet kotijoukkueen fanit, jotka ovat aiemmilla kausilla tottuneet maalivahtiin, jonka torjuntaprosentti kieppuu reippaasti alta 90. Tällä hetkellä 10 ottelussa omiin on mennyt vain 13 maalia (sisältäen 5-0 San Jose tappion), joten pelejä on pystytty voittamaan vaikka itse tehdään vain 1 tai 2 maalia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Pitäsköhän mun laittaa tohon boxiin joku alkolukko kun näin kova häsmäkkä tästä saatiin aikaan? Mulle tosiaan aivan sama perutaanko vai ei. Paikataan sitten krapulasta tärisevin peukaloin tilannetta kun sen aika tulee. Ihan mun mokahan tää selvästi on ollu.

Sen takia asiasta kysyin täällä kaikkien edessä kun ajattelin että onko jollakin muulla kone tehny jotain treidejä. En siis tässä hakenut mitään paskapyykin julkisesti tuulettamista vaan olin rehellisesti kujalla tapojeni mukaisesti.

Enkä tosiaan ole missään vaiheessa ollut aikeissa ehdottaa treidin takaisin vetämistä vaan tiedustellut vain tilannetta että missä mennään ja kun nyt ilmi kävi että meikämanne on taas turannu omiaan niin anti olla.

Mun muroihinhan tässä tuli kusastua joten chill the fuck out.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Mulle tosiaan aivan sama perutaanko vai ei.

Homma ei vaan voi toimia tolla tavalla.

Okei okei, kaks vaihtoehtoa:

1) Treidi perutaan ja jatketaan vanhaan malliin, että treidit pysyy tasapainossa.

2) Treidiä ei peruta ja se on sitten linjanveto treidien suhteen. Eli treidit menee oikeastaan missä tahansa muodossa läpi kunhan vain kummatkin osapuolet tykkää treidistä.

Toi on muutenkin koostunut parista sattumasta, joiden ei periaatteessa pitäisi olla mahdollisia. Treidin hyväksyjä ei muista hyväksyneensä koko treidiä + komissaari ei ole huomannut treidiä.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Toi on muutenkin koostunut parista sattumasta, joiden ei periaatteessa pitäisi olla mahdollisia. Treidin hyväksyjä ei muista hyväksyneensä koko treidiä + komissaari ei ole huomannut treidiä.

Jep, mikään tässä maailmassa ei ole 100% varmuudella toimivaa. Viestin sävy tosin viittaa siihen, että tämä olisi jotenkin epäilyttävää toimintaa meidän kolmen taholta. Tässähän tätä asiaa juuri puidaan kollektiivisesti, agressiiviset heitot tuskin asiaa mitenkään edistävät? Kovin on mustavalkoista meininkiä, "perukaa kauppa tai pistetään läskiksi koko touhu" Hohhoijaa.

Edit: Se nyt on selvää että kävi miten kävi kaupan kanssa, ei tämä miksikään villiksi länneksi muutu kauppojen suhteen.
Edit2: Jos mulla on 28 mailia postilaatikossa, ja jokainen kauppa pitää ensin katsoa erikseen ja palata siihen 28 mailin listaan, ilman että kursori tipahtaa siihen juuri katsotun mailin kohdalle, niin ikävä kyllä tällainen tampio onnistui nyt ensimmäistä kertaa päästämään verkon läpi huonon treidin.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Jep, mikään tässä maailmassa ei ole 100% varmuudella toimivaa. Viestin sävy tosin viittaa siihen, että tämä olisi jotenkin epäilyttävää toimintaa meidän kolmen taholta. Tässähän tätä asiaa juuri puidaan kollektiivisesti, agressiiviset heitot tuskin asiaa mitenkään edistävät? Kovin on mustavalkoista meininkiä, "perukaa kauppa tai pistetään läskiksi koko touhu" Hohhoijaa.

Edit: Se nyt on selvää että kävi miten kävi kaupan kanssa, ei tämä miksikään villiksi länneksi muutu kauppojen suhteen.

Ihan rauhassahan tässä keskustellaan. Argumentit on vain muotoiltu niin, että jostakin ne voivat tuntua aggressiivisilta. Tiedä sitten mistä tullut moinen ajatus, että jotain sopupeliä tässä haistelisin :D.

Toi "perukaa kauppa tai pistetään läskiksi koko touhu" on taas sun johtopäätös tästä hommasta. Osittain se olisikin totta, koska jos säännöistä tehtäisiin poikkeus, niin poikkeuksesta tulisi sääntö. Tässä tapauksessa siis trade value ei enään merkitsisi mitään.
 
Ylös Bottom