Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 "GSOE"-keskustelua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Ihan rauhassahan tässä keskustellaan. Argumentit on vain muotoiltu niin, että jostakin ne voivat tuntua aggressiivisilta. Tiedä sitten mistä tullut moinen ajatus, että jotain sopupeliä tässä haistelisin :D.

Toi "perukaa kauppa tai pistetään läskiksi koko touhu" on taas sun johtopäätös tästä hommasta. Osittain se olisikin totta, koska jos säännöistä tehtäisiin poikkeus, niin poikkeuksesta tulisi sääntö. Tässä tapauksessa siis trade value ei enään merkitsisi mitään.

No hyvä että oli väärinymmärrys viestien suhteen. Joskus tuo suomen kieli antaa vivahteita rivien välistä jotka vaikuttavat joltain muulta kuin mikä oli alkuperäinen aikomus viestiä. My bad. Pitkä päivä takana ja kaikenmaailman subuhörhöt taas tänään liikkeellä...

Täällähän on draamaa! :)

Laitetaan nyt oma lusikka kanssa soppaan. Onhan tuo treidi huomattavasti epätasapainossa. Varsinkin, kun tässä on tarkoitus simuta joka toinen kausi. Junnuilla tulee olemaan siis paljon parempi merkitys kuin viime versiossa. Oma mielipide on, että treidi perutaan tai tasoitetaan jotenkin. Vituttaa lähinnä tuo treidi siksi, että Nash Subban kauppa meni tuon takia pipariksi, sillä Tampalle tuli tuon takia liikaa pelaajia rosteriin.

Komissaarilta tapahtui yksi huolimattomuus virhe, mutta se sallittakoon. Sen verran hommia siellä varmasti piisaa tän liigan pyörittämiseen. Hatunnosto komissaarille siitä, että kysyit, että hyväksytäänkö TBL-BOS kauppa, kun Nash loukkaantui yli puoleksi kaudeksi. (y) Jatkossa muuten noi treidit voisi hyväksyä vasta simupäivänä niin ei vituta sitten kuin pientä oravaa, jos kaupat lyöty lukkoon jakson aikana ja tulee isoja loukkaantumisia. (tässä tapauksessa vielä ite teloin Nashin :D) Tai vaihtoehtoisesti pelaajat vedetään pois pelaavasta kokoonpanosta, kun kaupat lyöty lukkoon niin ei tuu loukkaantumisia! Näyttäisi tulevan loukkaantumia peleissä huomattavasti enemmän kuin viime versiossa.

Mutta, jos tää treidi nyt menee läpi niin se on kyllä huono asia liigan kannalta. Vituttaa suurinta osaa muita mänätsereitä. Vituttaa komissaaria, kun vahingossa treidi meni läpi. Vituttaa Stetsonia, kun kännipäissään hyväksy kaupan. Taotao:a tämä tuskin kyllä vituttaisi, sillä saisi lahjahevosen hailaumaan.

Oman Tampa Bay treidin voi perua! Sharp ja Grigorenko kaupattu jo muualle. Pietrangelo 90 KP 23v. (4,5* kelt) (3,165 milj) etsii vielä uutta kotia. Eikö kukaan halua tulevaa Norris-voittajaa ? :confused:

Waivereissa edelleen:
Spaling 79
TYÖ vl 25v. (1,500 milj $, VJ: 1)
Elliott 80 SEK mv 28v. (1,800 milj $, VJ: 1)

Muutamat kyselyt tulikin jo, mutta ei natsannu, kun oli rosterit täynnä.

Vieläkö sitä raivohärkää odotellaan vai miten? kohta alkaa jo kolmas jakso jä äijää ei oo kuulunu?

Veikkaan että mullakin alkaa olla matseja tätä vastaan jo seuraavassa jaksossa ja kone pelit on no go mulle. Ainakin näin alkukaudesta ja dynastiassa.

Ei. Ei vituta. Kyllä näihin on totuttu.

Hohhoijaa ja huhhuh... Pitikin toi yks kyselyviesti kirjottaa....

Itellä tässä lähinnä heitti hernettä nenään san josen suunnalta tullu kommentti että suht tasapainoa noudatettu. Muuten mun mielestä ihan sama menikö vai ei läpi mutta reilu tämä ei ollu.

Haluan nähdä kyllä oikeessa änärissä selänteen ennätyksen rikkovan tulokkaan. Vähän van epäilen että sitä en tule näkemään. No sunnuntaina ehkä katsomaan lapsuuden idolin elämänkerta elokuvaa. Sittenhän se ois uus jakso taas ja uudet pettymykset. Montikkaan nyt vähän tietoo vielä ei oo pelejä ollu vastakkain mutta kaikella todennäköisyydellä ens jaksossa jo on.

Kuka on Drouin?

parin vuoden päästä on uus Crosby tulossa mutta sitä ei onneks meidän liigassa taida kukaan saada. CONNOR MCDAVID nimeltään tämä valkea poika kanadasta.

Vissiin sen tason äijä että kannattaa melkein viimeseks jäädä jos kusee kausi jo ennen varausta.

Toivottavasti porukka nyt muutenkin pelailee pelejänsä eikä matseja jää pahemmin simuiluun tai bottipeleiksi. Ettei oo jäänyt tuo viimeisimmän kauden vaihe päälle.

Pelikieltojen olisi kyllä pitänyt olla mukana tässä versiossa. Sen verran rajusti saa tässä versiossa ajella. Kyllähän noista kakkosia tulee ja välillä femmojakin, mutta kyllä noista oikeasti tulisi jo pelikieltojakin. Joillakin kyllä melko paljon loukkaantumisia. Eikä se paljoa lohduta, jos saa hakata taklaajan taklauksen jälkeen, jos oma tähti on sen jälkeen puoli kautta sivussa.

Ehtiskö joku mun vastustajista, oliko Milez ja Hirrmu jäljellä(ja vielä JoniR?) pelailla vaikka tossa klo14 tai klo15 matsia pois? Voi ehdottaa myös aikaa.

Ehtiskö joku mun vastustajista, oliko Milez ja Hirrmu jäljellä(ja vielä JoniR?) pelailla vaikka tossa klo14 tai klo15 matsia pois? Voi ehdottaa myös aikaa.

Tänään on nihkeätä, ehkä illalla mutta ei voi luvata mitään. Onko huomenna minkälainen aikataulu?

Niin eli mites Kallu/ LosAngeles huomenna sunnuntaina? Oletko tulossa peleille koska? Jos kallu ei vastaa niin ehtiikö miles potkiin hetkeks pois huomen illalla? Sisun kanssa ilmeisesti otetaan tuplat siinä illalla? Simuko noin klo 22 aikaa? Mä oon joskus klo 19 peleillä ainaskin. Mutta voisi sopia etukäteen? Koska saa pelata montrealin bottia vastaan?

Niin eli mites Kallu/ LosAngeles huomenna sunnuntaina? Oletko tulossa peleille koska? Jos kallu ei vastaa niin ehtiikö miles potkiin hetkeks pois huomen illalla? Sisun kanssa ilmeisesti otetaan tuplat siinä illalla? Simuko noin klo 22 aikaa? Mä oon joskus klo 19 peleillä ainaskin. Mutta voisi sopia etukäteen? Koska saa pelata montrealin bottia vastaan?

1) Potkin pois jos ei vastaa
2) Simu kybältä
3) Montrealin saat pelata vaikka heti, ei siitä Motasta ole mitään kuulunut vaik olen viestitellyt.

Kuten tuossa aiemmin todettiinkin, nyt ei ole kesäkausi enää, ja noita simu/bottimatseja ei katsella suopeasti kuten ei viime hokin kahtena ekana kautenakaan.

Laittakaa mulle viestiä siis jos ei pelejä saa sovittua, tai jos bottia on laitettu "turhaan" päälle, sitä kun ei komissaari näe mitenkään kun se botti näkyy vain vastustajalistassa.

Ylös Bottom