Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Nashville vois kohtaa coloradon kolmen aikaa. Jos saan boxin lukee levyn. Mites se devils
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

NYR linjoilla illalla, Jets ja Columbus taisi olla jäljellä. Jos toisella boksilla titanfallia pelaamassa niin viestiä vain, vaihdan konsolia.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Noniin...colorado kaatui 4-2. Crosby hoisi hienosti. Murtuipa myös ykkös alottaja burishi jalka ja 48 pelii huilia. Lupul taklasi laitaan. Sai siitä 5min ja pelirangaistuksen. Hidastusta tuosta ei ollut ealla tarjota mulle peli jälkee. En tiä oliko botti vai lennu itse mutta saako lupul nyt jotain sanktioo??...olen katkera :D
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Noniin...colorado kaatui 4-2. Crosby hoisi hienosti. Murtuipa myös ykkös alottaja burishi jalka ja 48 pelii huilia. Lupul taklasi laitaan. Sai siitä 5min ja pelirangaistuksen. Hidastusta tuosta ei ollut ealla tarjota mulle peli jälkee. En tiä oliko botti vai lennu itse mutta saako lupul nyt jotain sanktioo??...olen katkera :D



Kyllä sen ihan ite taklasin. Ite en olis kyl jäähyä viheltäny,ku taklaus tuli hiljasella vauhdilla kylkeen. Tosin kyllä laidan vieressä. Nää loukkaantumiset on ikäviä,mut kuuluu lajiin!
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

1. Canucks
2. Oilers
3. Capitals
4. Flyers
5. Bruins
6. Penguins
7. FLA

Hermoja raastava sykli takana Floridalla. Viimeisin peli taas Floridan hallinnassa, mutta ei palkintoa siitä, vaan 1-3 takkiin islandersilta hallinnasta huolimatta.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

1. Canucks
2. Oilers
3. Capitals
4. Flyers
5. Bruins
6. Penguins
7. FLA
8. STL

Huono tikki. 1-4-0. Muutama hyvä tiukka peli kylläkin.

Ihan mahdottomia maaleja teki tuo LA:n botti.

@Colorado 4-3 W
vs Floria 4-1 L
vs Minnesota 3-2L
@ Los Angeles 3-4 L
@ Phoenix 0-4 L
vs Colorado 2-1 L


 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

Kyllä sen ihan ite taklasin. Ite en olis kyl jäähyä viheltäny,ku taklaus tuli hiljasella vauhdilla kylkeen. Tosin kyllä laidan vieressä. Nää loukkaantumiset on ikäviä,mut kuuluu lajiin!

No juu mut mitäs sanoo sitten tämä meidän Shanahan osasto. Vai oliko sitä vielä koottu? Tosin hidastusta kun ei ea tarjonnut ei ole mutta jos pelikin peräti major penaltin antoi. Tää menetys on kyl niin rankka että pelikirja iha sekasin ja vituttaa :D

1. Canucks
2. Oilers
3. Capitals
4. Flyers
5. Bruins
6. Penguins
7. FLA
8. STL

9. NSH

Siipirikko-Nashville jatkaa voittokulkua. Viimeset 10 peliä saldolla 8-1-1 ja lännessä näyttäs että kasipaikka tukevasti hyppysissä. Ylemmäs saakin sitten pyöritellä peukkui vähä paremmin. Boyle tulee onneks kohta takas ja nuorempi Burish 16 pelin päästä.

Nashville valmis vaihtamaan Vrbata, Gionta, Palmieri kolmikosta jonkun johonkin alotukset 80 sentterii vaikkea ny ois iha sama overall. Mieluite rightti. Hemmetti 75kin riittää tähä konkurssii jos on niit alotuksii.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(Tiimejä vapaana)

Ei perkele. Pitäisköhän sitä tehdä comeback. Helppoja pisteitä olis ainakin tarjolla muulle liigalle. Sen verran vähän on tullut änäriä hakattua viime aikoina.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(Tiimejä vapaana)

Juu eikös detroitilla ollu paras keskiarvo overallissa
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(Tiimejä vapaana)

Laitan varmaan tässä tänään vielä Detroitin puikoissa sit kutsua. Siellä varmaan moni jo hieroo näppejään.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua(Tiimejä vapaana)

Viimesen statistiikan mukaan kyllä. Sitä en muista eläköitykö kukaan tai laskiko overaalit kausien vaihduttua.
 
Vastaus: NHL 14 "GSOE"-keskustelua

1. Canucks
2. Oilers
3. Capitals
4. Flyers
5. Bruins
6. Penguins
7. FLA
8. STL
9. NSH
10. TOR
 
Ylös Bottom