Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Player of the game (POTG)

Eli jos joku kundi mättää ens yönä hirmukasan pisteitä, niin pakkoihin voi tulla tämmöinen kortti, ja näissä on yleensä törkeen kovat boostit. Ovat todella arvokkaita jos pelimies itsessään on minkään hintainen markkinoilla.

Esimerkkinä vaikka POTG Perron. Peruskortti lähtee poikkeuksetta tonnilla, POTG versiosta saa ainakin 70k mitä viimeksi katsoin. Sit on noita Seguineja ja Bennejä millä saa tyyliin 700k... Yleensä tanssin paikka kun tämmönen pakasta nasahtaa. :)
kiitos vastauksesta. Charaa vastaan joku tarjosi POTG seguinia mutta en uskaltanu vaihtaa kun ei ollu yhtää kyseistä korttia markkinoilla myynnissä :S
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

kiitos vastauksesta. Charaa vastaan joku tarjosi POTG seguinia mutta en uskaltanu vaihtaa kun ei ollu yhtää kyseistä korttia markkinoilla myynnissä :S
Mä en tosiaan tiedä minkä ajan noi POTG kortit aina on pakoissa. Nehän voi olla melkein yhtä harvinaisia ku merkkipaalut. Kyllä ehkä itse oisin silti torjunut tuon, uskon että Chara myy kyllä helpommin, jos siitä ei ihan maximeja koita saada irti.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

1-2 Tilanteessa rupes aikaa kuluttaa... :rolleyes:
Jos kaverin username viittaa syntymävuoteen niin tarvitsee kyllä sanoa että siinä on melkein kolmekymppisellä kaverilla varmaan aika rikas sielunmaailma. Huhuh, joltain lapsoselta tuon vielä ymmärtäs mut... Joo. Get a life.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

VAROKAA jos kierrättelette joukkueita niin sillasta joukkuetta Bankai Hc ja nimimerkki wansa2525. Pöllis tos pari päivää sit puol Toronton joukkuetta, jätti kortit palauttamatta ja just näin ku siel se VL Kessel Detroitin paidassa oli myynnissä kyseisen ihmisen toimesta. Kessel, Phaneuf ja JVR, nyt päällimmäisenä vituttaa. Oma vika kun en ottanu panttii, mut laittakaa nimi muistiin jos duunailette jotai nii toi ei oo kovin luotettava tyyppi...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

VAROKAA jos kierrättelette joukkueita niin sillasta joukkuetta Bankai Hc ja nimimerkki wansa2525. Pöllis tos pari päivää sit puol Toronton joukkuetta, jätti kortit palauttamatta ja just näin ku siel se VL Kessel Detroitin paidassa oli myynnissä kyseisen ihmisen toimesta. Kessel, Phaneuf ja JVR, nyt päällimmäisenä vituttaa. Oma vika kun en ottanu panttii, mut laittakaa nimi muistiin jos duunailette jotai nii toi ei oo kovin luotettava tyyppi...
Bongasitko tyypin EA:n foorumilta?

Välttäkää sitä foorumia vaihtelu/lendaus tarkoituksiin. Just my 2 cents.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Bongasitko tyypin EA:n foorumilta?

Välttäkää sitä foorumia vaihtelu/lendaus tarkoituksiin. Just my 2 cents.

En vaan pelasin sitää vastaa iha randomina. Jostai syyst ystäväpyyntöö ja oon kierrättänä sil aika monta joukkuetta (arvokkaampiakin korttei ku Kessel). Mut ei pitäs ikinä antaa ees mahdollisuutta pöllii. Mut on noi jutut ennen toiminu, panttii ois vaa pitäny ottaa. Aika säälittävää toimintaa vaa mun mielest. Mut tarkotus ei oo ruikuttaa. Vaan varottaa muita, ettei vastaavaa tapahtuis muille. Vaiks reilu 200k siin meni nii ei se mun elämää pilaa...Kyse enemmänkin periaatteesta ku et mul menis yöunet.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jepjuu marketista J.Bööwmeester 2,5k sain ja sitte viel mikko koivu 4k !! Idiootit myy pelaajat nuitte spessupakkoje aikaa
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Bongasitko tyypin EA:n foorumilta?

Välttäkää sitä foorumia vaihtelu/lendaus tarkoituksiin. Just my 2 cents.

Käyn siellä itseasiassa mieluummin kuin täällä. Ihan vain siitä syystä että siellä tuntuu olevan vähemmän argumentteja kahden tai monen henkilön välillä.. Plus sieltä kyllä tunnistaa ne luotettavat ja ei luotettavat, itse en paljoa lainaile ja jos lainaan, vaadin aina panttia. Ja kyseisen foorumin avulla tehnyt suuren osan puckseistani tällä hetkellä.

En vaan pelasin sitää vastaa iha randomina. Jostai syyst ystäväpyyntöö ja oon kierrättänä sil aika monta joukkuetta (arvokkaampiakin korttei ku Kessel). Mut ei pitäs ikinä antaa ees mahdollisuutta pöllii. Mut on noi jutut ennen toiminu, panttii ois vaa pitäny ottaa. Aika säälittävää toimintaa vaa mun mielest. Mut tarkotus ei oo ruikuttaa. Vaan varottaa muita, ettei vastaavaa tapahtuis muille. Vaiks reilu 200k siin meni nii ei se mun elämää pilaa...Kyse enemmänkin periaatteesta ku et mul menis yöunet.


Niin tosiaan randomeihin ei kannata luottaa. Ottakaa aina pantti, jos kaveri ei sitä tarjoo, jättäkää lainaamatta.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Riskei on otettava...

Jos on pucksit vähissä, niin voin kenties olla avuksi. Kyseessä siis jengien lainaaminen. Tässä lista jengeistä mitä löytyy lendattavaksi:

NHL: ANA, BUF, CGY, CAR, COL, CBJ, FLA, PHI, TOR, VAN, WPG sitten löytyy DAL ilman bennia ja PHX ilman Smithia, ku tuli ne jo myytyä, mut tiedoksi vaan, jos loppujengin kaa haluaa puljata jostain syystä. Katotaa ne sit erikseen, ehkä n.10k tai vähän alle liikkuu noi jämät DAL ja PHX.

Sit löytyy kaikki SHL paitsi Växjö ja Liiga jengit. Vähän nihkeesti näitä liikuttelen, koska pieni bonari, mut jos sqqn puolet ni aletaan venkslaamaan.

NHL jengeistä haluan kolmanneksen bonareista. Niin ja ilman sitä panttia kortit ei kansioni kelmuista maailmalle lähde :)

Laita yyveetä jos helpot pucksit kiinnostaa. Tänään tuskin olen plegellä, mut huomenna tod näk tutisevana soffalla koko päivän :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Stamkos tunnin myynnissä käykääs laittaa vaihtotarjouksia ! joukkueen nimi trademeeeeeeeeeee

Etsiskelen Nashia Parisea ja Gaborikkia. kaikki versiot kelpaavat

E: pidän koko illan myynnissä niin kauan kun menee tai tulee hyvä vaihtotarjous
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Käykö muilla näin koskaan että jos muokkaat joukkuettasi ja menet pelaamaan nettiin niin kokoajan kun yrität etsiä vastustajaa tulee hockey ultimate team joukkueesi tietojen siirrossa vastustajalle tapahtui virhe . Yritä uudelleen . Joskus saa etsiä vastustajaa jopa puoli tuntia. Jos epäilette että netissä olisi vika niin se ei ole kyllä mahdollista.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Käykö muilla näin koskaan että jos muokkaat joukkuettasi ja menet pelaamaan nettiin niin kokoajan kun yrität etsiä vastustajaa tulee hockey ultimate team joukkueesi tietojen siirrossa vastustajalle tapahtui virhe . Yritä uudelleen . Joskus saa etsiä vastustajaa jopa puoli tuntia. Jos epäilette että netissä olisi vika niin se ei ole kyllä mahdollista.

Juu käy aika usein, mut mulla ainaki auttaa jos menee käymää alkuvalikossa ja sit takas Huttii.. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä ihmettä EA??? Pakkaonni jatkuu, yhden pakan ostin ja Tavares ja Bufyglien sieltä nousivat
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Käykö muilla näin koskaan että jos muokkaat joukkuettasi ja menet pelaamaan nettiin niin kokoajan kun yrität etsiä vastustajaa tulee hockey ultimate team joukkueesi tietojen siirrossa vastustajalle tapahtui virhe . Yritä uudelleen . Joskus saa etsiä vastustajaa jopa puoli tuntia. Jos epäilette että netissä olisi vika niin se ei ole kyllä mahdollista.

Itselläni oli ennen sillattu reititin, jolloin ongelmia ei ollut. Nyt joutunut purkamaan siltauksen, ja nämä ongelmat tulleet esille. Myös pientä "lagia" havaittavissa enemmän kuin aikasemmin.

Joten siltaa reitittimesi, avaa portit sekä palomuurin että reitittimen kautta (jos pakko molemmista.)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Riskei on otettava...

Jos on pucksit vähissä, niin voin kenties olla avuksi. Kyseessä siis jengien lainaaminen. Tässä lista jengeistä mitä löytyy lendattavaksi:

NHL: ANA, BUF, CGY, CAR, COL, CBJ, FLA, PHI, TOR, VAN, WPG sitten löytyy DAL ilman bennia ja PHX ilman Smithia, ku tuli ne jo myytyä, mut tiedoksi vaan, jos loppujengin kaa haluaa puljata jostain syystä. Katotaa ne sit erikseen, ehkä n.10k tai vähän alle liikkuu noi jämät DAL ja PHX.

Sit löytyy kaikki SHL paitsi Växjö ja Liiga jengit. Vähän nihkeesti näitä liikuttelen, koska pieni bonari, mut jos sqqn puolet ni aletaan venkslaamaan.

NHL jengeistä haluan kolmanneksen bonareista. Niin ja ilman sitä panttia kortit ei kansioni kelmuista maailmalle lähde :)

Laita yyveetä jos helpot pucksit kiinnostaa. Tänään tuskin olen plegellä, mut huomenna tod näk tutisevana soffalla koko päivän :)
Hieno juttu että lending meininki on löytänyt tiensä myös KFIN foorumille.

Tämä kun on erittäin mainio keino ansaita kiekkoja ja nauttia hutista (eli saada ice tilt ja omilta staroilta jalat hapoille).

Muutama vinkki nyt uusille lendaajille:
Jos teillä ei niitä vakuuksia tiimissä ole niin älkää ruinatko niitä NHL tiimejä. Nöyrästi vaan pohjalta liikkeelle ja SM-Liiga, SHL & AHL tiimejä vaihdellen, niissä kun ei paljoa kiekkoa ole kiinni, poislukien nuo joukkueet missä rare bronze pelaaja.

Joukkueitten omistajille pyyntö:
Jos olet touhunnut tämän palstan nimimerkkien kanssa ja homma toiminut hyvin, kenties vaihdeltu joukkueita ilman panttia, niin ehdottomasti tänne palaute kyseisestä kaverista. Itse voin heti heittää muutaman kaverin jotka on ollut omalla kohdalla luotettavia ja tiimejä liikuteltu ilman erikoisempia pantteja jos ollenkaan. Herroihin kozek, hulkamaania, meseri ja zupzup voi luottaa. Muutama muukin kaveri on toiminut moitteettomasti mutta en nyt muista heidän kfin käyttäjänimiä, joten jos tunnet kuuluvasi tähän sakkiin mikä mun kanssa on touhunnut niin kettuiluviestiä kehiin.

Jos tämä touhu kiinnostaa, tai mietityttää miten homma toimii niin voin yleisönpyynnöstä kirjoittaa briefing viestin tänne tai privanakin. On pohja valmiina.

Itse olen tosi kiireinen tän homman kanssa ja monesti joutuu sanomaan ei kun on jo pannu kuumana ja sormet kipeinä äksän rämpytyksestä niin hyvä että saadaan kansalle kiekkoja. Lähtee ne Stastnyt ja Havlatit sinne vaihtopakkaan alta aikayksikön. ;)

Pistetään nyt oma tiimilista tähän jos joskus löytys aikaa vaikka touhuilla. Muutama käyttäjä täältä on kyllä jonossa jo valmiina mut YV:tä vaan rohkeesti.

NHL: ANA, CAR, CBJ, EDM, FLA, MIN, MON, NJ, NYI, OTT, PHI, PHX, SJ, STL & TB
AHL: Kaikki
ELH: Kaikki
NL: Kaikki
SM: Kaikki paitsi Tappara

ja lisäksi molemmat CHL prospect paitakokoelmat.

Pyydän NHL tiimeistä ja junnupaidoista 40%, muista tiimeistä 33%. Vakuuksien täytyy ylittää lainattavan joukkueen pelaajien yhteishinnan.

Ja sit vielä se, että NHL joukkueiden bonukset ei oikeasti ole niin paljon isompia kuin esim Sveitsin joukkueitten. Esim. Montreal, johon tarvitaan noin 500k edestä vakuuksia, on 37,5k. Tästä sulle jäisi 22,5k käteen. Yhden tiimin lendaus kestää max.15min. Jos teet kaksi sveitsin joukkuetta sulla jää käteen 28k. Think about that.

Ja omiin tarpeisiin muutama lause. Jos joltain löytyy kokonaan DET, PIT ja/tai WSH, ja jos luottoa löytyy meitsiin niin nuo voisin itse lendata, ei oikein taida kiekot riittää noihin tiimeihin ihan heti... :) Ja kyllä kai mulla vakuudet pitäis noihin löytyä kun tuota NHL tiimilistaa kattoo...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt on "unelma" oilers joukkue kasassa joukkueessa mm w gretzky , player of the game perron , syöpä hall, viikontähdet yakupov , eberle , rng ,dubnyk ja larssen. Peli kulkee loistavasti tällä joukkueella tänään pelannu 16 otteluu joista 14voittoja , gretzky on aivan uskomaton .
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kotiuduttani erehdyin käynnistämään playkkarin, promopakka tarjolla. Kokeillaanpa onnea, 2 pakkaa. Paras kortti taisi olla C. Phillips. Ei edes +5, joukkoeen vaihtokortteja tai kestokortteja. Myy kaikki heti ja ota kaapista olut :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vältelkää psn nimeltään lowers72!!!!!! On aika huono pelaamaan mutta hakee vain gretzkyllä, gontcharilla,duchenella ja roenickilla glichi maaleja! Ja,sit vaan pelaa aikaa..
 
Ylös Bottom