Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mites on porukalla kokemuksia N.Kronwallista ja A.Kopitarista? Aattelin että jos hankkis nuo ukot tonne rosteriin ,mut ois kiva jos joku viittis kertoa onko hintansa arvosia. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mites on porukalla kokemuksia N.Kronwallista ja A.Kopitarista? Aattelin että jos hankkis nuo ukot tonne rosteriin ,mut ois kiva jos joku viittis kertoa onko hintansa arvosia. :)

Kronwall hyvä työskentelijä, taklata ei osaa yhtä hyvin kuin irl. (mikä on harmi), mutta muuten ketterä ja hyvä joka osa-alueella. Kopitaria en ole kokeillut.

Mulla on jo Carter - Koivu - M.Richards ketjuna ;)

Mutta siis tuohon koivun tilalle jotaki pr sentteriä kellä olis semmoset n.85 alotukset?


Duchene varmaan paras vaihtoehto. Sit on tietenkin E. Staal joka on älyttömän hyvä, mutta sillä onkin vaan 80 aloitus. Joe Thornton olisi varmaan sopivin tuohon, mutta maksaa sit taas eniten.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Duchene varmaan paras vaihtoehto. Sit on tietenkin E. Staal joka on älyttömän hyvä, mutta sillä onkin vaan 80 aloitus. Joe Thornton olisi varmaan sopivin tuohon, mutta maksaa sit taas eniten.[/COLOR]

Duchene ja Thorton löytyykin jo tiimistä :)

Tuossa kun pistin 105k promopakkoihin ekasta tuli:Heatley,Kostitsyn ja 15 kesto..

tokasta: C.Ward, M.Pacioretty ja 15 kesto :p

kolmannesta: Kronwall se musta versio eli onko se nyt sit Hut live, ja sitte Zetteri ja +5 kaikkeen kenttäukolle.

eli kaitpa noista nyt vähän jäätiin plussalle :cool:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Duchene ja Thorton löytyykin jo tiimistä :)

Tuossa kun pistin 105k promopakkoihin ekasta tuli:Heatley,Kostitsyn ja 15 kesto..

tokasta: C.Ward, M.Pacioretty ja 15 kesto :p

kolmannesta: Kronwall se musta versio eli onko se nyt sit Hut live, ja sitte Zetteri ja +5 kaikkeen kenttäukolle.

eli kaitpa noista nyt vähän jäätiin plussalle :cool:

Haha, itellä mennyt 400k ja paras on Pominville, että silleen!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

gaborik vai p.kane ? kokemuksia?

Gaborik. Molemmat pienikokoisia, mutta Gaborik mielestäni paljon räjähtäväisempi ja "kestävämpi". Kanesta oon kuullu vaan sen että on liian heiveröinen, Gaborik on myös mutta ei yhtä pahasti. Plus säästät 100k valitsemalla Gaborikin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oon nyt todennut sen että nää 35k:n mega päkit on täyttä paskaa. En oo koskaan saanut näistä mitään, taidan jättää suosiolla väliin.

Eiköhän kaikki pakat ole kuin RAY:n peliautomaatit, kannattavia vain myyjälle/omistajalle.

Itse ostan hyvin harvoin pakkoja, kun ei ole pucksejakaan yleensä koska käytän ne huutokauppapelaajiin suoraan. Mikko Koivu taitaa olla paras pelaaja, eli sen enempää en ole pelimuotoon aikaa uhrannut. Tänään sattui olemaan 35k pakan verran puckseja, ja jopa kävi säkä varmaan ensimmäisen kerran, Price ja muutama kelpo perusmies kaupan päälle. Voi taas hieman parantaa pulajengiä kun dumppaa Pricen.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

säästä viel 100k ja osta vasempaan hut live sharp ja keskelle vaikka hfc bergeron ;D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eiköhän kaikki pakat ole kuin RAY:n peliautomaatit, kannattavia vain myyjälle/omistajalle.

Itse ostan hyvin harvoin pakkoja, kun ei ole pucksejakaan yleensä koska käytän ne huutokauppapelaajiin suoraan. Mikko Koivu taitaa olla paras pelaaja, eli sen enempää en ole pelimuotoon aikaa uhrannut. Tänään sattui olemaan 35k pakan verran puckseja, ja jopa kävi säkä varmaan ensimmäisen kerran, Price ja muutama kelpo perusmies kaupan päälle. Voi taas hieman parantaa pulajengiä kun dumppaa Pricen.

Nojaa, mutta nuo nyt lähinnä ollut huonoimpia. 50k:n ja 20k:n pakoista on tullut paljon parempia nostoja, noista ei mitään.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos et käytä rahaa peliin niin esim sopimusten kanssa käy vähän väliä korttikaupasta katsomassa kultaisia sopimuksia 250 osta heti hintaan. Ja jos haluat hyvän joukkueen älä osta pakkoja ainakaan pronssi tai hopea pakkoja. Osta mieluummin pelaajia suoraan huutokaupasta. Ja pelaajien ostaminen kannattaa ajoittaa siihen kun on jokin tarjouspaketti myynniissä koska silloin ne ovat halvimmillaan. Tuossa pari näin alkuunsa.

Mutta semmottii lähin kyseleen onko kukaan huomannu että joillakin tietyillä pelaajilla on eri palkka? Esim R.Miller "oikee" palkka taitaa olla 1740 ja joissakin millerin korteissa se on 1670..Onkohan tolla mitään merkitystä vai onkohan tuo joku "bugi"?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos et käytä rahaa peliin niin esim sopimusten kanssa käy vähän väliä korttikaupasta katsomassa kultaisia sopimuksia 250 osta heti hintaan. Ja jos haluat hyvän joukkueen älä osta pakkoja ainakaan pronssi tai hopea pakkoja. Osta mieluummin pelaajia suoraan huutokaupasta. Ja pelaajien ostaminen kannattaa ajoittaa siihen kun on jokin tarjouspaketti myynniissä koska silloin ne ovat halvimmillaan. Tuossa pari näin alkuunsa.

Paitsi että pronssi & hopea pakat ovat melkein ainuita joista saa rahansa takaisin noin 60% todennäköisyydellä. Pronsseilla kannattaa aloittaa, 3 pelaajaa tulee vähintää ja ne saa varmasti myytyä 100-300 hintaan, jotkut menevät jopa lähellä tonnia jos oikeasta liigasta ovat (esim. SHL, Sveitsi, Sm-liiga, AHL). Sopparit menevät 50/100 hintaan, joten siinä on jo saatu käytetyt pucksit takaisin. 5 kestot menevät 500:lla ja jos tuuri käy voi nostaa jonkun arvokkaan pronssin joka menee itsekseen +10k:n hintaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vinkkejä HUT:in juuri aloittaneelle?

Jos on ylimääräistä rahaa niin osta ihmeessä yksi 20€ PSN-kortti ja availe niillä rahoilla noita 8,750 pakkoja ja toivo parasta. Vaikkei sieltä tulisikaan mitään niin hommasta saat puckseja kasaan vähintään 20k. Älä kuitenkaan käytä enempää rahaa ellet välttämättä halua. Tuo on helpoin tapa aloittaa HUT. Sitten jos haluat vääntää niillä paskoilla ilmaispelaajilla vaikean kaavan kautta niin pelaile tietokonetta vastaan matseja Superstar-tasolla. Pelistä saa 500-950 pucksia, ellei ole happy hour. Sitten kun olet käynyt viikon ajan joka päivä HUT:issa niin sen jälkeen saat joka päivä 1250 pucksia kun vain menet HUT:iin. Pelkästään sillä tavalla tienaa jo 8750 pucksia viikossa.

Hopeapakkoja ostamalla ja myymällä olen myös itse keräillyt aika paljon puckseja. Yksi pakka maksaa 2,5k. Sieltä tulee yleensä 3 pelaajaa, jotka voi kaikki myydä vähintään 1k hinnalla. Sitten kun myy vielä noi sopparit mitä sieltä tulee niin jokaisesta pakasta voi jäädä 2k voitolle. Jos sieltä sattuu vielä joku hopeinen NHL-pelaaja tulemaan niin niistä useimmat pelaajat ovat arvoltaan vähintään 5k.

Ja niinkuin kaikki tietävät, huonoilla/halvemmilla pelaajilla pärjää loistavasti tässä pelissä vaikkei osaisikaan pelata. Ja sitten 86-ovr pelaajia saa tuollaiseen 2-3k hintaan, esimerkiksi Lecavalier tai Gagner.

Ai niin, kannattaa myös sitten kun olet saanut noin 10k kasaan niin kerätä joku liigajoukkue, vaikka Ässät tai JYP. Tavalliset pronssipelaajat maksaa 200-500 pucksia ja hopeapelaajatkin enintään 1k. Kun olet kerännyt joukkueen, saat 15k bonuksen ja sitten vain myyt pelaajat. IFK, KalPa, Lukko, SaiPa, Tappara ja TPS ovat sellaisia joukkueita joista löytyy rare-pronssipelaaja. Ne kannattaa suosiolla jättää keräämättä. Kaikki muut jengit taas kannattaa kerätä. Saa aivan tolkuttomasti puckseja kun ensin kerää joukkueen ja sitten myy sen.

Tuossa minun vinkkini :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mää oon niin väärin näköjään pelannu tätä ku heti tyrmättiin :D mut joo totta nuo on mut uutena pelaajana jos ei oo vielä kiinnostusta/taitoa jne. niin tee niinkuin minä sanoin :D
 
Ylös Bottom