Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Niija muute vielä , että ostin just tommose 20 e psn korti marketista nii kannattaako ostaa noita keskikokosia vai suurimpia kultapakkoja
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jengejä lainattu nickeille Tjujunelja, hulkamaania ja tenniskoulu.

Homma toimi niinkuin pitikin ja kortit saatu takaisin. Kiitos herroille sujuvasta toiminnasta. Hubinho suosittelee :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onks kellään kokemusta J.Carterista ?


Mulla on Jeffi pelannu nyt 3:sen vasenta laitaa ja 2yvllä.. tehot on 9 peliin 17+5 ja plussallaki on vielä +11 joten hintansa veronen ainakin mulla ollut :)

Toinen ketä on ollu hirvees tikis on T.Vanek pistin sen pelaan 1 vasenta laitaa BigJoen ja Hossan kanssa sillä on kans 9 peliin 5+12 +14
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt tuli kyllä pahin tasotuspeli pelattuu mitä oon ikinä pelannu :D
Maalit 6-8
Laukaukset 41-9
Hyökkäysalueaika 15.18 - 2.01
Rangaistusminuutit 18-2
Aloitusvoitot 28-5

Huhhuh omat botit teki vastustajan 8 maalista 2, ja sit loput oli siniviiva vetoja patjan läpi tai hyökkäyspäänalotuksesta agressiivinen tyyli ja rystyltä b-pisteen kaarelta yläkulmaa

Ite lauoin 9 rimaa ja muutenki noista 41 laukauksesta ois pitäny 20 mennä maalii. Peli oli yhtä päätyä kokoajan, toi vastustajan hyökkäysalueaika tuli siitä ku otin jäähyn ja se pääs mun alueella.. Sen jälkee pyöritinki alivoimallaki miten sattuu.. vikalla minuutilla viel alivoimalla 2 rimaa ja yks mailan hajoaminen tyhjästä maalista.

Kiinnostaako ketää ostaa R.Miller oli hyvin vakuuttava :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Käyttäjälle Tjujunelja lendattu muutama NHL tiimi, vakuudet oli kunnossa 250k asti niin homma oli ihan bueno. Tiesi mitä tehtiin ja toimi ripeästi. Taisi takkaakin lämmitellä siinä samalla. :)

+1
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Yritin kirjautua psn verkkoon niin tuli että verkkoa huolletaan... :eek:
Muita jolla sama?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä itse nyt pelannut viime aikoina 5 tähden joukkueella ja aiemmin huomattavasti heikoimmilla pelaajilla, niin erona on selvästi aikaisempaan se, että keskittyminen puolustamiseen kärsii paremmalla joukkueella. Luotetaan helposti maalintekopelin voittamiseen kun kumminkin ottelun pääsääntöisesti voittaa se kummalla on parempaa ja tarkempaa puolustuspelaaminen. Voihan sitä kiekkoa hieroa vaikka tunnin toisessa päässä mutta jos altavastaaja ei päästä maalintekopaikoille ja sulkee syöttölinjat, niin helposti jää yhteen tai kahteen maaliin tai jopa maaleitta tämä pyörittelijä.

Aloin taas voittamaan paremmillakin pelaajilla kun laitoin puolustuspelaamisen kuntoon, sieltä omasta päästä se maalintekokin lopulta lähtee riistojen kautta. 1-0 tai 2-1 tappiot vaihtuivat reiluiksi voitoiksi, toki välillä täytyy hävitä kun tasaisia pelejä tulee.

Ymmärtää nämä asiat paremmin jos paneutuu jääkiekon saloihin ja seuraa irl:ssä paljon :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä itse nyt pelannut viime aikoina 5 tähden joukkueella ja aiemmin huomattavasti heikoimmilla pelaajilla, niin erona on selvästi aikaisempaan se, että keskittyminen puolustamiseen kärsii paremmalla joukkueella. Luotetaan helposti maalintekopelin voittamiseen kun kumminkin ottelun pääsääntöisesti voittaa se kummalla on parempaa ja tarkempaa puolustuspelaaminen. Voihan sitä kiekkoa hieroa vaikka tunnin toisessa päässä mutta jos altavastaaja ei päästä maalintekopaikoille ja sulkee syöttölinjat, niin helposti jää yhteen tai kahteen maaliin tai jopa maaleitta tämä pyörittelijä.

Aloin taas voittamaan paremmillakin pelaajilla kun laitoin puolustuspelaamisen kuntoon, sieltä omasta päästä se maalintekokin lopulta lähtee riistojen kautta. 1-0 tai 2-1 tappiot vaihtuivat reiluiksi voitoiksi, toki välillä täytyy hävitä kun tasaisia pelejä tulee.

Ymmärtää nämä asiat paremmin jos paneutuu jääkiekon saloihin ja seuraa irl:ssä paljon :)

Hyvä ja asiallinen kirjoitus, VARSINKIN viimeinen lause.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä se on niinku hyvä tapa ansaita puxeja? Kun mulla on noin 100k puksia ylimääräsäne niin kannattaako se esim. tarjouspakan aikaan ostaa joku gaborikki halvalla ja myydä se sen jälkeen kalliimmalla?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä se on niinku hyvä tapa ansaita puxeja? Kun mulla on noin 100k puksia ylimääräsäne niin kannattaako se esim. tarjouspakan aikaan ostaa joku gaborikki halvalla ja myydä se sen jälkeen kalliimmalla?

Jos ei oo nhl porukoita kerätty, ni keräät jonkuu porukan,, saat bonarin, ja myyt kalliimmat pelaajat pois..

Itellä vähä sama tilanne.. n. 200k taitaa olla kiekkoja ja löytyy jo gaborik,, ni aattelin columbuksen kerätä seuraavaksi...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuossa just aloin kerään Pelikaanssia et siitä ainakin se 15k tulee. Phoenixllähän taitaa olla Smith kallein pelaaja niin siitähän ois varmaan hyvä alottaa?!
 
Ylös Bottom