Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaa-a olisikohan päätekijä tuo 750k pakka, kaikki on nyt ostelemassa ja marketti ihan täynnä tavaraa.

--

Ja mitä nyt näitten joidenkin vihaviesteihin Filppula tiimeistä niin ei huhhuh, ei se tasoitus jokaisessa pelissä esiinny eikä se tarkoita sitä etteikö pystyisi voittaa. Näissä peleissä pitää vaan oppia pelaamaan rauhallisemmin ja olla yrittämättä mitään mitä ei normaalisti tekisi. Kun pelaa aivan rennosti niin ei sitä koko "EA-apua" edes huomaakkaan, ehkä maalivahti pelissä jos jossain. Pää kylmänä ja vältä virheitä, niin voitat apujoukkueet.
No mut ei se nyt tälleen voi ilmetä? Koska kyllähän niitten pitäisi toimia jos kerta tuommonen pakka julkastaan
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En ilmeisesti. Jos silti VOITAT mikä ongelma???? Jossei pää kestä häviöö, väärä peli :) and for god's sake harry, what's with this language?!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Suosittelen, että pysähdytte miettimään, miten foorumilla käyttäydytään. Kiroilut ja toisten syyttelyt eivät asiaa edistä, vaan tekevät keskusteluilmapiiristä aina vaan tympeämmän.

Jos niin kovasti harmittaa, juoskaa lähimpään metsään huutamaan ja palatkaa vasta rauhoituttuanne kirjoittamaan foorumille.

Kiitos.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko sulla ***** päässä vikaa vai etkö osaa lukea?

Jaa että tällainen sankari tämä kaveri sitten. Ei ilmeisesti kannattaisi vaivautua sanomaan mitään kun näyttää oma mielipide olevan ainoa oikea, ja muut haistaa *****.

Sanonpa kumminkin. Olet siis sitä mieltä, että kaikki joilla on huono jengi eivät saisi pelata näitä verkkokausia, koska sinä EA:ta avokätisesti tukeneena ja pakkoja ostaneena kärsit siitä. Eipä tullut mieleen, että A: itse joko lopettaisit asiasta vinkumisen, koska näin ei tule kuitenkaan tapahtumaan, tai B: lopettaisit itse HUTin pelaamisen siitä samasta syystä. Vaikka pelaisit pelkästään samantasoisia tai parempiakin joukkueita vastaan, näitä tasoituspelejä tulee jossain vaiheessa varmasti. Ei se ole aina joukkueesta kiinni. Joten älä syytä pelaajia jotka sen tasoituksen saavat, ei se heidän vikansa ole. Tai yhtään enempää sinun vikasi kun joskus saatkin itse tasoitusta.

Jos ei pää kestä, vaihda peliä. Tuo foorumilla uhoaminen/riehuminen ei ole kovin järkevän näköistä touhua, eikä vaikuta peleihin millään tavalla.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Näytätkö vielä viestin missä sanon että Filppula jengeillä EI SAA pelata verkkokausia
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja asiassa eteenpäin, avasin huvikseen tollasen 8k pakan ja napsahti perry :) ei paras varmasti mutta edes vähän kiekkoja saa takaisin ! Ja tietty henk.koht paras nosto tässä pelissä

Edit. Mee sivu taaksepäin ja lue itse viestisi. Aika selvästi ilmaiset, että pitäisi mennä offlineen.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja asiassa eteenpäin, avasin huvikseen tollasen 8k pakan ja napsahti perry :) ei paras varmasti mutta edes vähän kiekkoja saa takaisin ! Ja tietty henk.koht paras nosto tässä pelissä

Edit. Mee sivu taaksepäin ja lue itse viestisi. Aika selvästi ilmaiset, että pitäisi mennä offlineen.

Ite sanoit että oon sanonu jossain täällä että Filppula jengeillä ei saisi pelata verkkokausia. Mutta empä oo missään sanonu ettei niitä SAISI pelata
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Lopettakaa tää hutti jo nyt saatana tai pelatkaa niitä offline pelejä jos sieltä ***** kurapaska rosterista ei muuta löydy kun 86ovrl paskaa. Pilaatte muiden pelin kun pelaatte kausia noilla filppuloilla

HUTia saa siis pelaa vain kaltaisesi 14-kesäiset jotka käyttävät viikkorahansa hut-pakkoihin?

Voin kertoa että se 60 euroa minkä pelistä maksoin oli ihan tarpeeksi almuja EA:n paskalafkan suuntaan. Tämä olisi ihan suositeltavaa muillekkin, sen verran keskeneräinen on meinaan tämäkin tekele.

Hyviä joulunaikapärinöitä sinulle hutti4000!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä helvettiä? Lopettakaa tää hutti jo nyt saatana tai pelatkaa niitä offline pelejä jos sieltä ***** kurapaska rosterista ei muuta löydy kun 86ovrl paskaa. Pilaatte muiden pelin kun pelaatte kausia noilla filppuloilla

Kelpaako?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Lopettakaa HUT TAI PELATKAA OFFLINE PELEJÄ JOS TEILLÄ EI OLE MUITA PELAAJIA ROSTERISSA KUIN 36-86 OVRL UKKOJA , JOTKA LUISTELEE TAKAPERIN KOVEMPAA KUIN SINUN 100K PELAAJA.

Pelimuotoa saa pelata ihan kaikki millä ***** jätkillä haluaa , MUTTA menkää pois niistä verkkokausista kehittämään joukkuetta OFFLINE PELEIHIN. NE jotka käyttävät aikaa ja ehkä rahaakin huttiin kärsivät siitä että sun ruutu-filppula-gagner pyörittää monen kymmenentuhannen ukkoja miten haluaa... hehhehhee served

Aika selvästi kiellät, mutta ihan sama se mulle. Avaudu lisää. Hyvää joulun aikaa ja tapahtumarikasta uuttavuotta kaikille tasapuolisesti.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

MUTTA menkää pois niistä verkkokausista kehittämään joukkuetta OFFLINE PELEIHIN.

Niin. Et sanonut joo ettei saisi pelata, eipä sinulla siihen mitään sananvaltaa tosin olekaan kuka saa pelata ja mitä. Tämän selvemmin nyt et kuitenkaan paljoa pysty muita "neuvomaan" olemaan pelaamatta verkkokausia, tai miten ikinä sitten haluat tuota kutsua.

Oliko nyt vielä joku pilkku jota et viilannut?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Etkö sinä ole jo nolannut itseäsi tarpeeksi? Ymmärtäisin jos olisi ihan oikea asia jonka puolesta taistelet, mutta kun ei.. Kaikilla ei ole 90+ rosteria ja SUURIN tasotus olet itse kun turhaudut etkä pelaa kunnolla. Tasotukset ja filppulat on ja pysyy. Niinkuin tämä konookkeli perusteli synkrovirhettä: pelissä on porsaanreikä, miksen käyttäisi? Kyllä tämä peli on niin Arkadianmäen arkipäivää haha
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

se vaa mussuttaa EA tasotuksista vaikka on ite huono pelaamaan.. ei vaan uskolla myöntää sitä vaa kivenkovaa mussuttaa tasotukset sitä tasotukset tätä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

se vaa mussuttaa EA tasotuksista vaikka on ite huono pelaamaan.. ei vaan uskolla myöntää sitä vaa kivenkovaa mussuttaa tasotukset sitä tasotukset tätä.

Hehhehee.. voitin äske jengin jonka huonoin pelaaja oli 89 ovrl Kane joten empä usko että kovin huono oon ja ainii 20 pelin voittoputki kohta
 
Ylös Bottom